quote:
quote:
?quote:
Jij vuige hondquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
wil je mijn ijsbeerfilmpje ook in de OP doen
[..]
[..]
[..]
?
Ik heb je moeders onschuld ook gestolen vannachtquote:
Wie ik?!quote:
haha:Dquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Wietparkietquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie is die jongen in de OP haha
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in bed kan gaan liggen als je moe bent ;p
RIP moge God jou bijstaanquote:Op zaterdag 7 september 2019 18:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ben niet thuis 😔 batterij is ook bijna dood en geen lader!
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zienquote:
M'n moeder spreekt geen Engels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook toen ze me je babyfotos liet zien
De klokken loeien nu inderdaadquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hahah lekker hoor, dank als in dankjewel maar ook gewoon dank als in bidden
[ afbeelding ]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat je mobiel weer volledig is opgeladen
ja dat is wel een nadeel van die dingenquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee heb geen lader bij me, ben de enige met een iPhone hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh nice, ziet er wel interessant uit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
@:I. https://www.udemy.com/share/1012SkCUIfeFdaQHU=/
Deze nu aan het volgen.
ah nice, geen idee of react dat ook heeft, ziet er tot noch toe wel fijn uit maar ben pas bij filmpje 17 of zo van de 313quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:11 schreef I. het volgende:
Ben zelf veel met Vue bezig geweest vorig jaar, vond dat echt heel chill.
Werkt ook heel lekker met Laravel
Nog 32% en gps uit 😎quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is wel een nadeel van die dingen
een normale oplader heeft bijna iedereen wel liggen
of gewoon meer drinken dan voel je het toch nietquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:18 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker zoveel mogelijk binnenblijven toch.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of gewoon meer drinken dan voel je het toch niet
nee, zuid hollandquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
? Jij zit toch in Brabant?
winters daar zijn koudquote:Op zaterdag 7 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Come back to Brabant... Alles is beter hier.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
en anders doe je toch gewoon je katten om ahahahaha
Lekker, verlang ik ook naarquote:Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen warme douche en pyjama aantrekken
oh bedoel van de wasmachinequote:Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen warme douche en pyjama aantrekken
Hey Ettoquote:
Nog nooit gedaan, maar lijkt me erg leukquote:
Dacht dat jij dat was?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Zat gisteren wat terug te lezen en Etto is toch wel de meest enge creap op Fok zo van wat ik las.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Wat een onzin zeg kindje, kun je vrij makkelijk checken ook.
pardon?quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:20 schreef UitStraling het volgende:
Zat gisteren wat terug te lezen en Etto is toch wel de meest enge creap op Fok zo van wat ik las.
nerdjequote:Op zaterdag 7 september 2019 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / De identiteit van Anakin Skywalker & Darth Vader
@:fok-it @:charleskinbote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |