Sletquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ondertussen al bij 4 uit dit topic overnacht volgens mij
Daarom ben ik maar expres vorige week zondag niet gekomen. Ik hoorde die kinderen nog razen toen ik aan het fietsen wasquote:
Hosselvinniequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ondertussen al bij 4 uit dit topic overnacht volgens mij
Als 't nou nog eens knappe vrouwen waren, maar nee. Alleen maar kerels. En de vrouwen die al in huis zijn, zijn al bezet.quote:
Ze is inmiddels alweer 5quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als 't nou nog eens knappe vrouwen waren, maar nee. Alleen maar kerels. En de vrouwen die al in huis zijn, zijn al bezet.
of in het geval van de dochter van flipmoehoe een jaar of 25 te jong
Goede messenset en aanzetstaal kopen, en dan nonchalant de messen slijpen als ze op de stoep staan.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer 5![]()
Moet er nog niet aan denken dat er over 10 jaar van die gasten voor de deur staan om met haar op stap te gaan
Van die gasten als ik? Van een jaar of 30?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer 5![]()
Moet er nog niet aan denken dat er over 10 jaar van die gasten voor de deur staan om met haar op stap te gaan
Ik ook niet maar het weekend erop kan ik wel. 5-10 heb ik competitie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Is er überhaupt iemand die dat crossweekend wel kan?
kan ik niet helaasquote:
jep ken je Yorit?quote:
Ja. Vroeger een "collega" geweest. Net als die knakker die where the streets have no name organiseert.quote:
Ow grappig, ons kent ons.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja. Vroeger een "collega"geweest.
Nee ook al af moeten zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Die 24uurs races? (Als bijvoorbeeld: https://tourdeville.nl/24uurs/ )quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:11 schreef dop het volgende:
[..]
Vaak ook bij het bikepacking dingetje waar ik dan weer sommige van jouw koeriers tegen kom
Jongejonge dit schiet dus niet op🙈quote:
Dat ziet er nog wel geinig uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:57 schreef dop het volgende:
[..]
13 oktober pathfinder giro
https://nl-nl.facebook.com/events/404267013777867/
Het plan is om naar Leeuwarden te rijden, daar zijn wedstrijden van ons nieuwe (jeugd) team. Maar met bikepacken bedoel ik dan eigenlijk dat ik mijn bagage aan hun meegeefquote:Op zondag 15 september 2019 21:08 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jongejonge dit schiet dus niet op🙈
Waar gaan we heenrijden Kano?
Nee lang weekend met de lokale wielbouwer/hipster bikeshop klein schaling , mannetje of 20.quote:Op zondag 15 september 2019 21:00 schreef McM77 het volgende:
[..]
Die 24uurs races? (Als bijvoorbeeld: https://tourdeville.nl/24uurs/ )
Even gemist, maar wat is (of was?) het idee ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Ga je beide dagen fietsen volgend weekend?quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:57 schreef dop het volgende:
[..]
kan ik niet helaas
Volgend weekend mergel heuvelland 2 daagse op de MTB
www.mh2d.nl
13 oktober pathfinder giro
https://nl-nl.facebook.com/events/404267013777867/
is wel het planquote:Op maandag 16 september 2019 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga je beide dagen fietsen volgend weekend?
Ook leukquote:Op maandag 16 september 2019 15:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
Bij ons is er aankomend weekend ook een gravelride, routes van 55 en 115.
Route gaat ook een eind Duitsland in. Wellicht dat ik de 55km ga fietsen op de MTB
http://euregiogravelride.nl/
Tof. Rijksweg bij Margraten is afgesloten dat weekend, houd hier rekening mee als je naar het Zuiden afzakt.quote:
thx zal even kijken of we daar last van gaan hebbenquote:Op maandag 16 september 2019 18:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tof. Rijksweg bij Margraten is afgesloten dat weekend, houd hier rekening mee als je naar het Zuiden afzakt.
Ik overweeg de 115km te gaan rijden iemand van hier die zin heeft om aan te haken?quote:Op maandag 16 september 2019 15:27 schreef Flipmoehoe het volgende:
Bij ons is er aankomend weekend ook een gravelride, routes van 55 en 115.
Route gaat ook een eind Duitsland in. Wellicht dat ik de 55km ga fietsen op de MTB
http://euregiogravelride.nl/
Dat lukte mij vandaag ook primaquote:Op maandag 16 september 2019 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
Jij mag niet mee DDX, ik hou de dagafstand het liefst onder de 300 km
Oh ok, naja opzich kan ik dat weekend wel.quote:Op maandag 16 september 2019 14:17 schreef kanovinnie het volgende:
Het idee was om ergens een weekendje te gaan crossen, slap ouwehoeren en eten. 5 en 6 oktober kon iedereen, maar nu niet meer.
Volgens shimano theorie past het niet. In de praktijk past een 11-30 wel. Kost wel iets meer tijd met afstellen.quote:Op maandag 16 september 2019 20:49 schreef Reljem het volgende:
Liefhebbers, ik koop een Direct Drive trainer (de Flux). Moet een cassette bij. Ik heb nu een 11 speed, bereik 11-28 met achterderailleur shimano 105 - 5800. Ik wil eigenlijk een 11-30 cassette die ik straks in de bergen kan switchen met mijn 11-28, als het echt uit de hand loopt qua hoogtemeters en percentages. Past er een 11-30? Ik zag iets voorbij komen met korte en lange kooi, maar kon niet echt achterhalen of dat voor mij van toepassing is.
Update: heb een compact voor, 50-34
Update 2: de afstand tussen het centrum van mijn ene deraillerwieltje (boutje) en het centrum van de ander is pak 'm beet 5,8 cm. Ik kan nergens iets zien over SS of GS.
34x30 gaat je echt niet helpen, als 34x28 niet lukt. Je gaat alleen nog langzamer.quote:Op maandag 16 september 2019 20:49 schreef Reljem het volgende:
Liefhebbers, ik koop een Direct Drive trainer (de Flux). Moet een cassette bij. Ik heb nu een 11 speed, bereik 11-28 met achterderailleur shimano 105 - 5800. Ik wil eigenlijk een 11-30 cassette die ik straks in de bergen kan switchen met mijn 11-28, als het echt uit de hand loopt qua hoogtemeters en percentages. Past er een 11-30? Ik zag iets voorbij komen met korte en lange kooi, maar kon niet echt achterhalen of dat voor mij van toepassing is.
Update: heb een compact voor, 50-34
Update 2: de afstand tussen het centrum van mijn ene deraillerwieltje (boutje) en het centrum van de ander is pak 'm beet 5,8 cm. Ik kan nergens iets zien over SS of GS.
Mja, dat was een volgende vraag. Ik fiets nu 4 jaar, 4 fietsvakanties, Limburg, Tecklenburg, Ardennen etc. Altijd met 34-28. Nooit ergens afgestapt. Dit jaar zo’n 3500 km erop zitten. Toch heb ik in het verleden bij de Alp of dit jaar bij de Planches des Belles Filles wel s gedacht; goh, nog iets lichter zou heerlijk zijn. Peddel graag. Met het ook op toertochten komende 2 jaar (Marmotten etc) denk ik dat het lekker is om op de eerste bergen van de dag zo licht mogelijk te trappen om vermoeidheid tegen te gaan.. weet niet in hoeverre dat klopt.quote:Op maandag 16 september 2019 21:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
34x30 gaat je echt niet helpen, als 34x28 niet lukt. Je gaat alleen nog langzamer.
MissPatty heeft deze zomer ook het licht gezien. Trapte altijd met (triple) 30x28 snel veel te licht. Dit jaar is ze bewust wat zwaarder gaan trappen en warempel gaat het beter bergop.
Ben ik met je eens. Afgelopen vakantie naar de Ardennen geweest met een 34-30. Bijna altijd zat ik op de 30 bergop, 8% tot 20% en alles ertussen op de 30. Als ik wat extra nodig had ging ik op de pedalen staan. Je gaat er inderdaad alleen maar langzamer van. Als de cassette versleten is wordt die vervangen voor een 28 max.quote:Op maandag 16 september 2019 21:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
34x30 gaat je echt niet helpen, als 34x28 niet lukt. Je gaat alleen nog langzamer.
MissPatty heeft deze zomer ook het licht gezien. Trapte altijd met (triple) 30x28 snel veel te licht. Dit jaar is ze bewust wat zwaarder gaan trappen en warempel gaat het beter bergop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |