Sletquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ondertussen al bij 4 uit dit topic overnacht volgens mij
Daarom ben ik maar expres vorige week zondag niet gekomen. Ik hoorde die kinderen nog razen toen ik aan het fietsen wasquote:
Hosselvinniequote:Op dinsdag 10 september 2019 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb ondertussen al bij 4 uit dit topic overnacht volgens mij
Als 't nou nog eens knappe vrouwen waren, maar nee. Alleen maar kerels. En de vrouwen die al in huis zijn, zijn al bezet.quote:
Ze is inmiddels alweer 5quote:Op dinsdag 10 september 2019 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als 't nou nog eens knappe vrouwen waren, maar nee. Alleen maar kerels. En de vrouwen die al in huis zijn, zijn al bezet.
of in het geval van de dochter van flipmoehoe een jaar of 25 te jong
Goede messenset en aanzetstaal kopen, en dan nonchalant de messen slijpen als ze op de stoep staan.quote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer 5![]()
Moet er nog niet aan denken dat er over 10 jaar van die gasten voor de deur staan om met haar op stap te gaan
Van die gasten als ik? Van een jaar of 30?quote:Op donderdag 12 september 2019 10:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ze is inmiddels alweer 5![]()
Moet er nog niet aan denken dat er over 10 jaar van die gasten voor de deur staan om met haar op stap te gaan
Ik ook niet maar het weekend erop kan ik wel. 5-10 heb ik competitie.quote:Op zaterdag 14 september 2019 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Is er überhaupt iemand die dat crossweekend wel kan?
kan ik niet helaasquote:
jep ken je Yorit?quote:
Ja. Vroeger een "collega" geweest. Net als die knakker die where the streets have no name organiseert.quote:
Ow grappig, ons kent ons.quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja. Vroeger een "collega"geweest.
Nee ook al af moeten zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:23 schreef MarcoD het volgende:
Is er überhaupt iemand die dat crossweekend wel kan?
Die 24uurs races? (Als bijvoorbeeld: https://tourdeville.nl/24uurs/ )quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:11 schreef dop het volgende:
[..]
Vaak ook bij het bikepacking dingetje waar ik dan weer sommige van jouw koeriers tegen kom
Jongejonge dit schiet dus niet op🙈quote:
Dat ziet er nog wel geinig uitquote:Op zaterdag 14 september 2019 20:57 schreef dop het volgende:
[..]
13 oktober pathfinder giro
https://nl-nl.facebook.com/events/404267013777867/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |