Dan heb je niet goed gelezen. Ik vind het jammer dat jij denkt dat ik dat denk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het jammer dat TS denkt dat red pill iets te maken heeft met haat en frustratie tegen vrouwen.
Maar ik haal juist de vrouwen subreddit aan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:30 schreef Ixnay het volgende:
Wel kan ik je begrijpen. Ik denk dat meer dan 50% van die mannetjes op die subreddits heel graag mee zou willen doen met de maatschappij en daar gefrustreerd om zijn en daarom uit woede hun rug keren.
Dat vind ik wel een beetje de samenvatting van wat er volgens mij mis is met al die theorieënquote:Op zondag 8 september 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet de Red Pill nemen is toch Blue Pill?
In de praktijk is dat grijze er gewoon natuurlijk. Ik heb het puur over de theorie.quote:Op zondag 8 september 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje de samenvatting van wat er volgens mij mis is met al die theorieën
Het complete gebrek aan de grijze opties
Maar de theorie werkt niet omdat ie gebaseerd is op dingen doe alleen werken in het zwart wit. Geïsoleerde variabelen zoals uiterlijk die irl niet te isoleren vallen etcquote:Op zondag 8 september 2019 11:42 schreef Chia het volgende:
[..]
In de praktijk is dat grijze er gewoon natuurlijk. Ik heb het puur over de theorie.
Maar die theorie wordt ook niet zwart-wit in praktijk gebracht.quote:Op zondag 8 september 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar de theorie werkt niet omdat ie gebaseerd is op dingen doe alleen werken in het zwart wit. Geïsoleerde variabelen zoals uiterlijk die irl niet te isoleren vallen etc
Nogmaals, gaat hier over RP vrouwen.quote:Op zondag 8 september 2019 11:45 schreef Ixnay het volgende:
In onderstaande video wordt heel goed uitgelegd waar je als red pill man
Grappig dat de ene pil de andere pil beschuldigt van het leven in een fantasiewereld.quote:Op zondag 8 september 2019 11:45 schreef Ixnay het volgende:
In onderstaande video wordt heel goed uitgelegd waar je als red pill man vaak mee te maken krijgt. De reactie van de dominante blue pill cultuur op iemand die de waarheid kent en voor red pill gekozen heeft.
Zij willen de pijnlijke waarheid ontkennen en blijven graag in hun comfortabele illusie leven. En uiten hun frustratie op de red pill.
quote:Op zondag 8 september 2019 11:59 schreef Ixnay het volgende:
Als ze denken "we zullen die red pill mannen eens even een lesje leren" dan komen ze bedrogen uit.
Zo is dat tegenwoordig nu eenmaal met verschillende denkbeelden op internets, zie je ook bij de politiek.quote:Op zondag 8 september 2019 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig dat de ene pil de andere pil beschuldigt van het leven in een fantasiewereld.
Ze willen dus juist co-opereren met de red pill man begrijp ik?quote:Op zondag 8 september 2019 12:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben niks tegen gekomen waaruit dat blijkt. Rare projectie weer.
Ja sommige dingen zijn gewoon te absurd. Zelfde als met complotgekkies, extreem religieuzen. Las dat deze mensen die in deze fantasiewereld leven ook naar extreem rechts neigen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo is dat tegenwoordig nu eenmaal met verschillende denkbeelden op internets, zie je ook bij de politiek.
Als je echt zo gaat denken heb je mi een behoorlijke kronkel in je hoofd, maar blijkbaar zijn er toch best veel mensen die zo denken, dus dan is het misschien wel beter om ze niet direct af te serveren. Want dat is waarschijnlijk een oorzaak geweest van zulk denken.
Ik weet niet of dat dan per se de red pill man is (want die blijft volgens veel definities hier toch ver van commitment), maar gewoon een relatiewaardige mannelijke man idd.quote:Op zondag 8 september 2019 12:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ze willen dus juist co-opereren met de red pill man begrijp ik?
Door de CC niet te bereiden tussen hun 16e en 24e en Chad en Tyrone links laten liggen?
Wat als ik het ook niet eens ben met de Blue Pill? Die zijn niet realistisch genoeg, veel te idealistisch.quote:Op zondag 8 september 2019 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet de Red Pill nemen is toch Blue Pill? En dat je dan een boze kortharige feminist zou zijn is dan weer een projectie van red pillers op hoe blue pillers denken.
Ik dacht dat dat puur een projectie was van de Red Pill op niet redpillers en wat die dan allemaal zouden denken volgens redpillers. En niet een echte stroming met ideeën. Dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op zondag 8 september 2019 12:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Wat als ik het ook niet eens ben met de Blue Pill? Die zijn niet realistisch genoeg, veel te idealistisch.
Maar ze wil dus wel een vent.quote:Op zondag 8 september 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dan per se de red pill man is (want die blijft volgens veel definities hier toch ver van commitment), maar gewoon een relatiewaardige mannelijke man idd.
Maar Red Pill vrouwen dus niet.quote:Op zondag 8 september 2019 13:00 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar ze wil dus wel een vent.
Geen red pill dus. Red pill keert zich af van die hele koeienhandel.
Red pill is juist het inzien dat die leegte, die eenzaamheid en die negativiteit de werkelijkheid is.quote:Op zondag 8 september 2019 11:28 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat er zo veel negativiteit en het afwijzen van anderen en intimiteit in zit.
Er zijn ook niet traditionele relatievormen mogelijk die wel positief zijn en waarbij je wel echte en waardevolle verbintenissen met anderen aan kunt gaan
Ik vind dit nogal een lege en eenzame en vaak negatieve manier van je leven en relaties met anderen invullen
Red pil mannen hebben toch wel relaties?quote:Op zondag 8 september 2019 11:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het heel goed als er red pill vrouwen zouden zijn.
Maar wat ik hier lees zijn zij helaas niet het vrouwelijk equivalent van de red pill man.
Zij zijn helemaal niet off the market zoals de red pill man dat wel is.
Zij willen de man veranderen en lijken dus juist meer op de angry/frustrated mannetjes uit de sub reddits.
Als ze denken "we zullen die red pill mannen eens even een lesje leren" dan komen ze bedrogen uit. Een red pill man hoeft je niet. Het zal hem niks doen of je als vrouw red pill gaat, voor hem verandert er helemaal niets. Net als dat er geen woede en fruatratie bij red pill mannen zit. Wat de vrouw allemaal doet vindt hij allemaal prima. Hij hoeft geen traditionele relaties van hun. Hij kent female nature en hoeft dat niet te veranderen, hij weet dat hij het ook niet kan veranderen en heeft er vrede mee.
Jawel, ik ben zelf zo'n red pill man met een vriendin.quote:Op zondag 8 september 2019 13:17 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Red pil mannen hebben toch wel relaties?
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 8 september 2019 13:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Zegt degene die met Freud komt, anno 2019.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |