Oei. Dan wordt het helemaal dood hierquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Maar inderdaad, hoe bevallen de shakesquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dan wordt het helemaal dood hier
Neem je er nu ook 3 per dag dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Primaa, valt niet tegen. Ben alweer vier dagen verder, en gaat me goed af.
Jupquote:Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je er nu ook 3 per dag dan?
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
JupGewoon complete maaltijdvervanging, en ik heb nog geen honger gehad, ook nog niet echt craving naar vast voedsel ofzo.
Red je het wel vannacht?quote:
Jammer zegquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Nog even. Het is morgen toch vrijdag.quote:
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen..
Het wordt heel zwaar.
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepuntquote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.
Waar zou ik mee moeten stoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepunt
Achja, dan vreet ik gewoon af en toe een zak chips als extraatje, boeien.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoor
Niks, niksquote:
Voel je ook positieve punten dan? Behalve dat je er geen honger van hebt?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Achja, dan vreet ik gewoon af en toe een zak chips als extraatje, boeien.Ik hoef er niet van af te vallen ofzo.
Weet niet of dat na een paar dagen al echt merkbaar is, zou bijna willen zeggen dat ik me energieker voel, maar dat kan uiteraard net zo goed een placebo-effect zijn. Zo realistisch ben ik wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel je ook positieve punten dan? Behalve dat je er geen honger van hebt?
Ligt eraan. Mensen die jarenlang elke dag super ongezond ehbben gegeten zullen zich ongetwijfeld energieker voelen na 4 dagen shakenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet of dat na een paar dagen al echt merkbaar is, zou bijna willen zeggen dat ik me energieker voel, maar dat kan uiteraard net zo goed een placebo-effect zijn. Zo realistisch ben ik wel.
Whehe, ja, dat zal ongetwijfeld. Ik heb niet echt heel ongezond gegeten, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Mensen die jarenlang elke dag super ongezond ehbben gegeten zullen zich ongetwijfeld energieker voelen na 4 dagen shaken
Ben benieuwd hoelang je het volhoudt tot het je neus uitkomtquote:Op donderdag 5 september 2019 23:34 schreef I. het volgende:
[..]
Whehe, ja, dat zal ongetwijfeld. Ik heb niet echt heel ongezond gegeten, dus dat scheelt.Maar het scheelt in ieder geval al wel met keuze maken wat je wilt gaan eten, koken, en boodschappen doen.
Oh ik doe het maar een weekje hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je het volhoudt tot het je neus uitkomt
Het kost juist geen zakquote:Op donderdag 5 september 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Oh ik doe het maar een weekje hoor.Ik heb nu nog ongeveer anderhalve zak, dus ik kan nog een paar dagen door, na een week vind ik het wel weer even mooi geweest, maar het is wel ideaal.
Misschien dat ik het later weer oppak, het kost wel wat namelijk. Al zou het, mocht ik dus 'normale' porties nemen, wel vrij goedkoop zijn. Het is dus even de vraag in hoeverre dat het waard is.
Ja, in normale porties idd.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kost juist geen zakIn vergelijking als je voor elke avond boodschappen moet doen. Geloof iiets van 2/3 euro per portie
Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit echt maandenlang elke dag achter elkaar nemenquote:
Stuur linkquote:
Je kan toch gewoon alleen voor je avondeten shake nemen? En dan ontbijt/lunch normaal eten?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
Ik zou, om op gewicht te blijven, zo'n 2500kcal moeten eten, dan zit ik op 3 x 200 gram, en da's dus drie keer een dubbele portie van 800kcal.
Dan zit ik op ¤2,80 per maaltijd, dus meer dan een zak per dag. ¤7,- per zak, dan wordt het wel prijzig.
Die zijn er genoeg. De maker van het product heeft het ook een half jaar geprobeerd, en deze vent;quote:Op donderdag 5 september 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit echt maandenlang elke dag achter elkaar nemen
Eem kieknquote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef I. het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. De maker van het product heeft het ook een half jaar geprobeerd, en deze vent;
True true, t is maar net waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon alleen voor je avondeten shake nemen? En dan ontbijt/lunch normaal eten?Scheelt je ook al stuk
Toch jammer, die Joey van Koningsbruggen, de oprichter van Joylent, had ook zo'n hele reeks filmpjes online staan, die heeft ie nu blijkbaar offline gehaald.quote:
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardigquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
True true, t is maar net waar ik zin in heb.Sowieso als ontbijt is het wel chill.
Oh ik was al weggedommeldquote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even. Het is morgen toch vrijdag.
En als je weer normaal gaat eten ooit weer lekker aankomen? 😬quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
Ik zou, om op gewicht te blijven, zo'n 2500kcal moeten eten, dan zit ik op 3 x 200 gram, en da's dus drie keer een dubbele portie van 800kcal.
Dan zit ik op ¤2,80 per maaltijd, dus meer dan een zak per dag. ¤7,- per zak, dan wordt het wel prijzig.
Da's waar, wat dat betreft wel een prima ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardig
Nee joh, ik gebruik deze shakes ook niet om af te vallen, en probeer het nu een weekje. Gewoon om eens te ervaren hoe het bevalt. En het valt me niet tegen. Maar ik zou naast deze shakes nog prima andere meuk kunnen vreten, ik heb de 100% van wat ik nodig heb al binnen, en of ik dan even iets extra's neem, maak ik me geen zorgen over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En als je weer normaal gaat eten ooit weer lekker aankomen? 😬
Deze vent geeft wel vrij netjes aan wat er veranderd is trouwens;quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardig
Wie weet zal ik het nog een kans gevenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Deze vent geeft wel vrij netjes aan wat er veranderd is trouwens;
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet zal ik het nog een kans geven
quote:
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewustquote:
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewust![]()
Je ziet er meer dan je denkt. De bakker, het kassameisje bij de super, je coke dealer. Allemaal fokkers.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?
nee paarquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemdquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je ziet er meer dan je denkt. De bakker, het kassameisje bij de super, je coke dealer. Allemaal fokkers.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemd
Dat zou ik wel raar vinden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemd
hmm ik drink eigenlijk geen alcohol... maar vroeger was het safari...quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee ettie
wat is jouw favo cocktail
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewust![]()
dat is toch ook niet echt een cocktail!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm ik drink eigenlijk geen alcohol... maar vroeger was het safari...
ordi he?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Niet best.Ik zou het met mijn naam ook vrij ongemakkelijk vinden.
hoezo, als je het lekker vond dan is het toch goedquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Ik bestelde de laatste keer toen ik een cocktail nam een cosmopolitan en toen moest ik er nota bene door de vriend van mijn broertje op gewezen worden dat dat toch echt een vrouwencocktail was. Ik ben the worst met alcohol
Ja zeker, maar bedoelde gewoon dat ik altijd maar aan de vrouwendrankjes zitquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, als je het lekker vond dan is het toch goed
vond je het lekker?
IEIEIEIEIEEIEIEIEEEHquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar jouw naam spreekt zo ook niet lekker hardop
Dat vindik dan echt de matigstequote:Op vrijdag 6 september 2019 00:42 schreef I. het volgende:
Sterker nog, volgens mij heb ik qua cocktails enkel Mojito's op.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Ik heb echt al jaren geen cocktail meer gehad
oh, haha nouja boeiendquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker, maar bedoelde gewoon dat ik altijd maar aan de vrouwendrankjes zit![]()
Ik vind Tom Collins ook lekker. Maar drink niet zoveel cocktails, eigenlijk nooit![]()
Jij dan?
Ik vond t wel chill. Was toen in Barcelona, op een strandbarretje, lekker chill, Mojito'tje d'r bij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vindik dan echt de matigste
Maar ik hou niet zo van munt
oh wtf, dacht dat dat was die jij zeiquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vindik dan echt de matigste
Maar ik hou niet zo van munt
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wtf, dacht dat dat was die jij zei
hmm, wel lekker makkelijkquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Nee Tom Collins is gin en citroensap
Het is ook wel leuk om mee te experimenteren ja, maar hoop wat je moet inslaan als je beetje wilt variërenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, haha nouja boeiend
Zou ook echt niet weten wat de 'mannelijke' cocktails zouden moeten zijn
Die ken ik niet, ik drink het ook nooit maar vind het wel lekker eigenlijk dus wil wel wat proberenn
Jammer naatjequote:Op vrijdag 6 september 2019 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben echt te autistisch voor vrouwelijk schoon. Was ik echt heel goed met iemand dansen, gaat zij/gaat iemand met haar ervandoor
Was gewoon weer terug in slaap gevallen als ik jou wasquote:
Dat is natuurlijk weer van onder een erg dom en kinderlijk niveauquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt, je moeder laat ik ook liever links liggen
Ja jeetje heyquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer van onder een erg dom en kinderlijk niveau
sws broquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heyy, ben jij wel vrolijk heden morgen?
Je mag langs m’n moeder gaan liggen is nog een plek gereserveerd voor m’n pa, je mag er wel gebruik van maken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 06:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt?
ziedendquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je mag langs m’n moeder gaan liggen is nog een plek gereserveerd voor m’n pa, je mag er wel gebruik van maken.
Zijn we van je af...
Rustig aan ouwe, bijna weekendquote:Op vrijdag 6 september 2019 06:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je mag langs m’n moeder gaan liggen is nog een plek gereserveerd voor m’n pa, je mag er wel gebruik van maken.
Zijn we van je af...
Erg hèquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal ook wel keihard moeten werken vandaag!?
Uiteraardquote:
Ben ik ja.quote:
Moet zij wetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:kopjechino denkt daar anders over.
Dit moet ik even verwerken manquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:26 schreef dud0r het volgende:
Moet je voorstellen als je niet wakker werd maar er wel uit kwam
Enorm*quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:29 schreef naatje_1 het volgende:
Wekker is net gegaan en ik kan er nog niet uitkomen. Tevens heb ik een enorme gat in mijn sok. Dat u dit maar even weet heh.
Jaaaaaajaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 07:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:kopjechino denkt daar anders over.
hoe denk jij hier over?quote:
Ben wel gelijkgestemd met Haags hierover.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben wel gelijkgestemd met Haags hierover.
Haags vindt mij sexy en lekkerquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben wel gelijkgestemd met Haags hierover.
Jij hebt toch een knotje?quote:
Een of andere dictatorquote:
Whyquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik kan niet wachten tot vandaag voorbij is
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind die serie maar niks hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:35 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat ik dit weekend heel seizoen 6 van the blacklist er doorheen ga knallen
anders ik welquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:37 schreef Flippiee het volgende:
Lang weekend genot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel
heb wel maandag vrij gekregen
Ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel
Weekendquote:
Preciesquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]duurt nog zo lang en dan weekend
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:44 schreef JJH het volgende:
Het is weer vrijdag, de week is weer voorbij,
de enige echte, alle 40 op een rij...
tuddudududue dududud,
de vaderlandse top 40, op 538!
Lekker zegquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders ik wel
Flippieeeeequote:Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekend, zie ik vriendinnen en
weer.
[..]
Precies
[..]herkenbaar riedeltje wel
[..]
Lekker zeg
Ik luister het nooit meer, maar het zit nog steeds vooraan in mijn geheugen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekend, zie ik vriendinnen en
weer.
[..]
Precies
[..]herkenbaar riedeltje wel
[..]
Lekker zeg
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die serie maar niks hoor.
Haaaagsieeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister het nooit meer, maar het zit nog steeds vooraan in mijn geheugen.
Mwah vrouwen en gevangenis tochquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je vis a vis aanraden
Veel tietenquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah vrouwen en gevangenis toch
Halloquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
Hallo mensen die ik nog geen hallo had gezegd.
Die moet ik ook nog zien ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik ben begonnen aan Sunderland till I die. Ik kom er alleen weinig aan toe.
HALLOquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
Halloquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
Die knakker die daar vandaan naar VVV gekomen is had het ook nog niet gezien.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien ja.
Ja mooi is datquote:Op vrijdag 6 september 2019 09:56 schreef JJH het volgende:
[..
Die knakker die daar vandaan naar VVV gekomen is had het ook nog niet gezien.
Vrijdag visdag! Goede Christen ben jequote:Op vrijdag 6 september 2019 10:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Owja moest ik ook nog heen maja geen zalm meer te krijgen zeker.
Ehm kijk ik eigenlijk niet naarquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrijdag visdag! Goede Christen ben je
Ja net bijgevuldquote:Op vrijdag 6 september 2019 10:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Owja moest ik ook nog heen maja geen zalm meer te krijgen zeker.
Woon je daar? Jeetje ripquote:
Daar in de buurt jaquote:
Sittard is fucked up.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daar in de buurt ja![]()
Woon en werk in NL en om er te komen rij ik door Duitsland(oud Nederlandse weg dat wel
)
https://www.wegenwiki.nl/N274_(Nederland)
Was echt een gare shop aan het station.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Albanezen zijn uitgedund, wiet is een stuk beter geworden.
Skunkquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was echt een gare shop aan het station.
Blow jij eig??
Smakelijk met de vroege Lunchquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nou, vergadering achter de rug. Tijd voor ontbijt.
Ga eens een goede game spelen manquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:30 schreef Kiid het volgende:
Nog minder dan een weekje tot de Fifa 20 demo
Heb ik gister nog gedaan oude N64 aan geslingerdquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin om Mario Kart te spelen.
Ja het is echt belachelijk dat hij constant een stijfje krijgt van fifa.quote:
Ach ja.. Mannen en voetbal.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja het is echt belachelijk dat hij constant een stijfje krijgt van fifa.
dit staat daar volledig los vanquote:
Van één patatje word je niet dik.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dank, het is een frietje geworden
#viesdik
Krijgen we hier niet in de kantinequote:Op vrijdag 6 september 2019 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dank, het is een frietje geworden
#viesdik
quote:
Lekker!quote:
Vermoeiende act hequote:
Waar koop je het? Limburg zit vol met kutwietquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Skunkjao wel eens maar koop het echt niet daar
wij zijn hier beter in pillen en cokequote:Op vrijdag 6 september 2019 12:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Waar koop je het? Limburg zit vol met kutwiet
Wat een zelfkennisquote:
Ik kom er NU aanquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn hier beter in pillen en coke
Knotgenotquote:
Ben hwijk nog niet uitquote:
Mannen die zo mannelijk zijn dat ze iedere twee weken bij de kapper zitten en iedere ochtend 20 minuten bezig zijn met hun haar in model brengenquote:
kom vechten danquote:
Hier ook niet in de kantine, wel gewoon bij de dönertentquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Krijgen we hier niet in de kantine
Ik ben nog geen 5 min kwijt, scheer me 1x per weekquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
hun haar gewoon laten groeien en voor het gemak het in een knotje doen en gewoon meteen aan het werk gaan
5 minuten met je haar bezig zijnquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 5 min kwijt, scheer me 1x per week
voor mij nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee toch, ben je kaal? Dat is wel jammer hoor.
Lukt niet met mijn schapen haarquote:
Twee uur + voor jou?quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus Den Haag is een kuteind reizen zeg.
Is wel vaak op dat traject.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Jezuuuuuus weer storing tussen Zwolle en Emmen.!
Ja vaak storing maar heb zelf ook al keer gehad dat er vertraging was door aanrijding. Volgens mij springen er regelmatig mensen voor de trein.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel vaak op dat traject.
Is dat zo'n feestje om te doen daar?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vaak storing maar heb zelf ook al keer gehad dat er vertraging was door aanrijding. Volgens mij springen er regelmatig mensen op het spoor.
Man man manquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat zo'n feestje om te doen daar?
Meer een moetje als je in Drenthe woontquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat zo'n feestje om te doen daar?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer een moetje als je in Drenthe woont
Kan ik me wel voorstellen ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel altijd bij Ommen enz daar in de buurt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel een psychiatrische kliniek in de buurt zittenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel altijd bij Ommen enz daar in de buurt.
Marienberg wil je niet dood gevonden wordenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:15 schreef JJH het volgende:
Je zult ook maar tussen Ommen en marienberg wonen..
Ging wel vaak stappen als 16-jarige Fokkie in Hardenberg toen ik nog in Emmen woondequote:Op vrijdag 6 september 2019 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Marienberg wil je niet dood gevonden worden
Wil ik voorlopig nergensquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Marienberg wil je niet dood gevonden worden
Gut, hoe heette dat ook alweer. De troubadour ofzo?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging wel vaak stappen als 16-jarige Fokkie in Hardenberg toen ik nog in Emmen woonde
Nee Podiumquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Gut, hoe heette dat ook alweer. De troubadour ofzo?
Want dat is dan beter dan in Emmen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging wel vaak stappen als 16-jarige Fokkie in Hardenberg toen ik nog in Emmen woonde
Bij gebrek aan beter?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest haha. Hoorde wel altijd vrienden erover.quote:
Oh nee hoor, Bras ook welquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Want dat is dan beter dan in Emmen?
Gisteren was er een brandje in de Bras en heel Emmen was in paniek.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor, Bras ook welMaar had vriend in Gramsbergen wonen
quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Gut, hoe heette dat ook alweer. De troubadour ofzo?
Dat kan ik me voorstellen. Als dat affikt heb je waarschijnlijk helemaal geen uitgaansmogelijkheden meer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren was er een brandje in de Bras en heel Emmen was in paniek.
Schade valt gelukkig mee. Er was brand in de meterkast. Ze hebben vooral beetje rook en roetschade las ik, oh en een gat in het plafond.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Als dat affikt heb je waarschijnlijk helemaal geen uitgaansmogelijkheden meer.
Daar boven had je ook nog een biercafe toch?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schade valt gelukkig mee. Er was brand in de meterkast. Ze hebben vooral beetje rook en roetschade las ik, oh en een gat in het plafond.Maar die man denkt volgende week de toko wel weer open te kunnen gooien.
Ja, weet niet wat er nu zit. Ik zit alleen af en toe op terras bij de bras. Laatste keer dat ik daar boven ben geweest was ik zo kats bezopen, nooit terug geweest hahaha.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar boven had je ook nog een biercafe toch?
Spinvis?quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Goed idee, ik ga ook even muziek luisteren.
Oh ja de Zwetserquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
En vlak er naast zit de Zwetser, daar waren ze ook bang voor want keuken (waar brand was) van de Bras zit bijna tegen de Zwetser aan.
Kun je wel chill buiten zitten. Ik ga er nooit op zaterdagavond heen.quote:
Was toen ik er woonde altijd zo dat als je jong was dat je naar de Bras ging en als je jezelf dan te oud vond ging je naar Groningen. Zelf nooit in Groningen uit geweestquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:27 schreef Amarantha het volgende:
En toch allemaal mensen die 10 jaar jonger zijn dus nee dankje.
Groningen ga ik ook nooit heen. Ben sowieso niet zo'n uitgaanstype.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was toen ik er woonde altijd zo dat als je jong was dat je naar de Bras ging en als je jezelf dan te oud vond ging je naar Groningen. Zelf nooit in Groningen uit geweest
De drie gezusters genot.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Groningen ga ik ook nooit heen. Ben sowieso niet zo'n uitgaanstype.Ik ga liever af en toe naar een goed feest(je) en verder thuis chillen met vrienden. Ging vroeger wel ieder weekend uit mijn beste vriendin maar nu geen behoefte meer aan.
Lekker om 5 uur met de bus naar Emmen terugquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:30 schreef Amarantha het volgende:
En met Groningen moet je sowieso tot de volgende ochtend in de stad blijven hangen. Matig man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |