Wil eerst de ratings en potentie van Guendouzi, Pepe, Willock, Ceballos, Tierney, Martinelli, Nelson en Saliba weten.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wann gaan we samen fifa 20 spelen op ps4 dan broer
nu even wat minder, want ben gesl00pt door 't werk... goeiedag zeg wat een lange dagquote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Etto heeft altijd wat in petto
Miss ff kijken hoe goed ze zijn op FUTquote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil eerst de ratings en potentie van Guendouzi, Pepe, Willock, Ceballos, Tierney, Martinelli, Nelson en Saliba weten.
Matig matig, maar laat dat de pret niet drukken!quote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goede maat, hoe staat het er mee?
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..quote:Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu even wat minder, want ben gesl00pt door 't werk... goeiedag zeg wat een lange dag
Nee toch? Toch geen slecht nieuws?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef I. het volgende:
[..]
Matig matig, maar laat dat de pret niet drukken!
En daar?
Bijnaaaquote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..
Da's echt marathon... 12 uur...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..
Que?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto ik kan deze uiting van liefde niet matchen
Ellenlange ellende, dus echt nieuws is het niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee toch? Toch geen slecht nieuws?
Hier gewoon kapot moe...
Oei, banaanvragen zijn banbaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
Kan Kiid een permban krijgen ofzo?
4:45 gaat ging mijn wekker, 19:45 weer thuisquote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Da's echt marathon... 12 uur...
Wrmquote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
Kan Kiid een permban krijgen ofzo?
ah shit hee... veel sterkte maat... zal weer eens met Maria gaan babbelen en wat kaarsjes opstekenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ellenlange ellende, dus echt nieuws is het niet.Maar ach.
Ahh, matig. Bijna weekend toch.
Ja, dat dus... zijn we echt niet op gemaakt hoor...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4:45 gaat ging mijn wekker, 19:45 weer thuis
Al ben jij één grote fout der natuur. Maar geeft niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje
KOEKOEKquote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al ben jij één grote fout der natuur. Maar geeft niet.
Ach, heb weken gehad dat ik 3 dagen 12 uur maakte en de andere 2 dagen normale dag van 8 uur.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, dat dus... zijn we echt niet op gemaakt hoor...
Kan er ook niks aan doen immersquote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb een rustig weekendjequote:Op donderdag 5 september 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, heb weken gehad dat ik 3 dagen 12 uur maakte en de andere 2 dagen normale dag van 8 uur.
Dit weekend wel meeeeeega druk voor mij, maar dat geeft me juist wel energie
En dan?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan?
Even kijken in de agenda...
...
Hmm nee....
Niks...
...
Is er iets dan?
...
HAHA GRAPJE JATOG!
Als je het met karamel zeezout doet dan eet ik het wel opquote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik telkens een taart in hartjesvorm moet bakken
Lekker toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik telkens een taart in hartjesvorm moet bakken
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👉👉👉👉👉👉👉quote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat begint bijna weerquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch geen verjaardagscountdown?
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch geen verjaardagscountdown?
Thanksquote:Op donderdag 5 september 2019 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah shit hee... veel sterkte maat... zal weer eens met Maria gaan babbelen en wat kaarsjes opsteken
Klasse maar ik ben niet over 20 dagen jarigquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.quote:
Boeit me niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse maar ik ben niet over 20 dagen jarig
Amaatje toch, je bent nu geen haar beter dan Azpilicueta dat besef je wel ehquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.
Rtquote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.
Gezonder? Hoe dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amaatje toch, je bent nu geen haar beter dan Azpilicueta dat besef je wel eh
Ik ben een bron van inspiratie voor velen hierquote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amaatje toch, je bent nu geen haar beter dan Azpilicueta dat besef je wel eh
Ik stop wel weer.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een bron van inspiratie voor velen hier
Precies.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Kiid het volgende:
Ik ben een bron van irritatie voor velen hier
Als het nog 75 dagen isquote:Op donderdag 5 [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2515050/3/25#p188805196]donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar ga je dat doen, dan houd ik daar rekening mee.
Nu ik haags en noel zo bezig zie, denk ik dat het een verbetering is als jij je weer uitleeft.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben een bron van inspiratie voor velen hier
Jij bent vanaf nu eventueel een vijand jaquote:
Kun je alsnog het etiket op je voorhoofd plakken.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen drink ik geen alcohol.
Volgens mij gooi jij toch ongekend veel suiker in de 12 bakjes koffie per dag? En die sigaret, dat is ook niet meer van deze tijd. Je sport ook niet, dus dan moet je nog wat strenger zijn.quote:
Ettocornettogepettoamarettoquote:
Hmmja da;s waar, behalve suiker... alleen zwart, koffie.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij gooi jij toch ongekend veel suiker in de 12 bakjes koffie per dag? En die sigaret, dat is ook niet meer van deze tijd. Je sport ook niet, dus dan moet je nog wat strenger zijn.
En je zit denk ik veel in het oud papier te neuzen terwijl je eigenlijk in bed moet liggen
Goed idee wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je alsnog het etiket op je voorhoofd plakken.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen drink ik geen alcohol.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Ettocornettogepettoamarettoineenghetto
Oh gelukkig, ben je nog steeds aan de lichte kant?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja da;s waar, behalve suiker... alleen zwart, koffie.
Ik weet altijd mensen te raken zonder ze te beledigen. Zijn er maar weinig die dezelfde gaven bezittenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu ik haags en noel zo bezig zie, denk ik dat het een verbetering is als jij je weer uitleeft.
quote:
59 kiloquote:Op donderdag 5 september 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ben je nog steeds aan de lichte kant?
Ik niet tochquote:Op donderdag 5 september 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu eventueel een vijand ja
Ik ga hier even voor in beraadquote:
hovjquote:Op donderdag 5 september 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent vanaf nu eventueel een vijand ja
Dit komt toch wel heel dicht bij dé perfecte manquote:
Beste zanger van NL imoquote:Op donderdag 5 september 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit komt toch wel heel dicht bij dé perfecte man
Ja maar echt hoorquote:
Mehh, matig nummertje. Ik houd wel van Linkin Park in the endquote:Op donderdag 5 september 2019 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor![]()
Ik bedoel, dit is toch eargasm gewoon.
Heeft een heerlijke vrouwquote:Op donderdag 5 september 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit komt toch wel heel dicht bij dé perfecte man
Dat weet ik niet, maar zal best aangezien hij wel echt snack attack is.quote:
Met mijn innerlijke zelf.quote:
Eet ik al tijdje niet meer.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heee, er zijn ook Pama-noodles...
Is dat wat @:Amarantha?
Klasse vriendquote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met mijn innerlijke zelf.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat je volgens Chino soms wat irritant kan overkomen, wat ik erken, ik je DBS-fetisj niet kan waarderen maar het niet genoeg is om een vijand van je te maken.
Natuur maakt ook wel eens foutjes. Kiid is er 1 van.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Met mijn innerlijke zelf.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat je volgens Chino soms wat irritant kan overkomen, wat ik erken, ik je DBS-fetisj niet kan waarderen maar het niet genoeg is om een vijand van je te maken.
Vette speklappen met lillige zwoerdranden... dat vultquote:Op donderdag 5 september 2019 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles maar geen noodles, nooit echt vaak gegeten ofzo.
Deze vijandigheid heb ik niet verdiend nadat ik notabene je account heb gered een paar pagina's terugquote:Op donderdag 5 september 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuur maakt ook wel eens foutjes. Kiid is er 1 van.
Ik heb vandaag noodles gegeten met lunchquote:Op donderdag 5 september 2019 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles maar geen noodles, nooit echt vaak gegeten ofzo.
Ik zal je tolereren voortaan.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
Deze vijandigheid heb ik niet verdiend nadat ik notabene je account heb gered een paar pagina's terug
Is pure liefdequote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deze vijandigheid heb ik niet verdiend nadat ik notabene je account heb gered een paar pagina's terug
Klassequote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal je tolereren voortaan.
Ja dit. Denk dat ik zo maar eens iets nuttigs ga doen.quote:
Hebzucht is een zonde.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse![]()
Misschien groeien we wel naar elkaar toe
Ow moet ik nog terug lezenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zal je tolereren voortaan.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zal best aangezien hij wel echt snack attack is.
Mijn eten kwam omhoog door deze post.quote:
Schakelkanaalje bij het voetbal kijken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 september 2019 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit. Denk dat ik zo maar eens iets nuttigs ga doen.
Is het tijd om te upgraden zoals je van fifa 19 naar 20 gaat?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het. Zit echt met het idee dat ze een gruwelijke chick is
Kiid=kutquote:Op donderdag 5 september 2019 19:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Ow moet ik nog terug lezensamenvatting?
Moet wel weten of ze knapper is natuurlijkquote:Op donderdag 5 september 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het tijd om te upgraden zoals je van fifa 19 naar 20 gaat?
Nee dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga half 11
Miss dromen we dan wel van elkaar
Zou wel haar figuur willen hebben.quote:
Dacht eerder aan viool oefenen, aangezien ik daar gisteren geen tijd meer voor had.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
Schakelkanaalje bij het voetbal kijken bijvoorbeeld
Jij bent meer van Danny Veraquote:
Muziek is de taal van de ziel.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou wel haar figuur willen hebben.
[..]
Dacht eerder aan viool oefenen, aangezien ik daar gisteren geen tijd meer voor had.
Fifa 20 schaf je ook blindelings aan, je weet toch pas na een paar keer spelen of het lekkerder speelt dan zijn voorgangerquote:Op donderdag 5 september 2019 19:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet wel weten of ze knapper is natuurlijk
Absoluut, kan echt niet zonder muziekquote:Op donderdag 5 september 2019 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Muziek is de taal van de ziel.
Oh ja, dat klinkt ook wel nuttig inderdaadquote:Op donderdag 5 september 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou wel haar figuur willen hebben.
[..]
Dacht eerder aan viool oefenen, aangezien ik daar gisteren geen tijd meer voor had.
Fifa is maar 60 euro, vrouwen zijn veel duurderquote:Op donderdag 5 september 2019 19:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fifa 20 schaf je ook blindelings aan, je weet toch pas na een paar keer spelen of het lekkerder speelt dan zijn voorganger
Ja, soms heb ik wel goede ideeën.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, dat klinkt ook wel nuttig inderdaad
Eensquote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smaken verschillen ja, maar dat is objectief gezien geen 6/10 vrouw
Nou, als ik zie wat jij eraan coins tegenaan gooit.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa is maar 60 euro, vrouwen zijn veel duurder
Eerder 9.6 en ze zou alleen een 10 zijn als ze naast me zou zittenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar 4/500 euro maar ook grotendeels terug verdiend. Ff kijken wat ik dit jaar doequote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, als ik zie wat jij eraan coins tegenaan gooit.
Ga je daarna gelijk slapen?quote:
Slaap jij ook in een DBS-pyjama?quote:
Ik vind Danny niet zo knapquote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Ook geen 6/10 man overigens
10/10 stel wel
Een vrouw is geen object.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk voor je.quote:
Sorry hequote:Op donderdag 5 september 2019 19:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Klopt, weer tijd kwijt voor niks...
Liever Danny Blind?quote:
Verkapte doodsbedreiging. Lekker bezigquote:Op donderdag 5 september 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Leuk effect is om eerst het staanoppervlak van je douche goed glad te maken met zeep en dan met een sprongetje de douche in te stappen.
[..]
Sorry he
Je moet wel echt raar terechtkomen om hier dood aan te gaan hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:58 schreef Fok-it het volgende:
Verkapte doodsbedreiging. Lekker bezig
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien geil je gewoon op mannen
Glijpartij. Gebroken nek. Per ongeluk je telefoon nog even checken op nudes in je dm ipv dat je je nek nog geen mm mag bewegen en je bent doodquote:Op donderdag 5 september 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je moet wel echt raar terechtkomen om hier dood aan te gaan hoor.
We hebben vroeger nog een user uit het noorden gehad die ontkende dat hij liever piemel had. Neem aan hem een voorbeeldquote:
Volgens deze beschrijving is het dan gewoon je eigen schuld hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Glijpartij. Gebroken nek. Per ongeluk je telefoon nog even checken op nudes in je dm ipv dat je je nek nog geen mm mag bewegen en je bent dood
Degene die je nudes stuurt heeft je in de verleiding gebrachtquote:Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Volgens deze beschrijving is het dan gewoon je eigen schuld hoor.
Je weet wel hoe je dat goed kunt makenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Leuk effect is om eerst het staanoppervlak van je douche goed glad te maken met zeep en dan met een sprongetje de douche in te stappen.
[..]
Sorry he
Wiequote:Op donderdag 5 september 2019 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben vroeger nog een user uit het noorden gehad die ontkende dat hij liever piemel had. Neem aan hem een voorbeeld
Hahaquote:Op donderdag 5 september 2019 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben vroeger nog een user uit het noorden gehad die ontkende dat hij liever piemel had. Neem aan hem een voorbeeld
Heb je de opgeboerde maaginhoud gewoon weer doorgeslikt?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Volgens deze beschrijving is het dan gewoon je eigen schuld hoor.
Ama houdt er wel van jaquote:
Het ultieme excuus als een man is vreemgegaan. 'Ik werd verleid.'quote:Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef Fok-it het volgende:
Degene die je nudes stuurt heeft je in de verleiding gebracht
Begin jij nou ook al.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:02 schreef Ivo1986 het volgende:
Je weet wel hoe je dat goed kunt maken
Niet zo boos pluk een roosquote:
Nee, in een zakje gespuugd en achter het wiel van de auto van mijn buren gelegd. Als ze morgen wegrijden en ik hoor het zakje knappen, weet ik dat het goed is weggelegd.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je de opgeboerde maaginhoud gewoon weer doorgeslikt?
Gewoonquote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja waarom kick je daar niet op en verlang je niet naar zo'n heerlijke worst.
Wat levert dat verder op? Ik denk dat het gewoon verregent en dan heb je er eigenlijk meer moeite ingestoken dan dat het oplevert.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, in een zakje gespuugd en achter het wiel van de auto van mijn buren gelegd. Als ze morgen wegrijden en ik hoor het zakje knappen, weet ik dat het goed is weggelegd.
Etenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar word je wel geil van dan
zo veel moeitequote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, in een zakje gespuugd en achter het wiel van de auto van mijn buren gelegd. Als ze morgen wegrijden en ik hoor het zakje knappen, weet ik dat het goed is weggelegd.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat levert dat verder op? Ik denk dat het gewoon verregent en dan heb je er eigenlijk meer moeite ingestoken dan dat het oplevert.
Misschien in een emmer doen en dan boven de voordeur, is wel lastiger maar als je dan een emmer hoort vallen dan is het wel lachen geblazen!
Hoezo? Ik barf in dat zakje, leg het neer en klaar.quote:
ik heb meestal geen tijd om een zakje te zoekenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo? Ik barf in dat zakje, leg het neer en klaar.
Dit klinkt zo super ranzigquote:Op donderdag 5 september 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoezo? Ik barf in dat zakje, leg het neer en klaar.
Ik kots zelden. Laatste keer is alweer even geleden gelukkig.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:13 schreef gianni61 het volgende:
ik heb meestal geen tijd om een zakje te zoeken
Is het ookquote:Op donderdag 5 september 2019 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit klinkt zo super ranzig
ik zou even niet weten wanneer de laatste keer wasquote:Op donderdag 5 september 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kots zelden. Laatste keer is alweer even geleden gelukkig.
Lekker barfen met Annefleur in de sociëteitquote:Op donderdag 5 september 2019 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt zo super ranzig
Nee, gewoon een lekkere warme van primarkquote:Op donderdag 5 september 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap jij ook in een DBS-pyjama?
Voor mij was het dit jaar nog wel. Ergens rond maart dacht ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:15 schreef gianni61 het volgende:
ik zou even niet weten wanneer de laatste keer was
als ik me niet vergis was het vorig jaar rond deze tijd, na het feest dat aankomende zondag weer isquote:Op donderdag 5 september 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor mij was het dit jaar nog wel. Ergens rond maart dacht ik.
Dan wens ik je alvast succes. Ik ga vrijdag weer de stad in, maar probeer me in te houdenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:18 schreef gianni61 het volgende:
als ik me niet vergis was het vorig jaar rond deze tijd, na het feest dat aankomende zondag weer is
Deed ik toch al?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het ultieme excuus als een man is vreemgegaan. 'Ik werd verleid.'
[..]
Begin jij nou ook al.
Ja, maar het was niet Kiid zijn niveau erg hoor.quote:
Wow ben je zo lelijkquote:Op donderdag 5 september 2019 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou even niet weten wanneer de laatste keer was
ik ga naar een ander feest, maar ik kan niks belovenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast succes. Ik ga vrijdag weer de stad in, maar probeer me in te houden
Nee zou ik nooit zo doenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet Kiid zijn niveau erg hoor.
Flashpoint Xquote:Op donderdag 5 september 2019 20:51 schreef Kiid het volgende:
Wat 4 porno zal ik zo gaan kijken boys. Suggesties?
Mehhquote:Op donderdag 5 september 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweermannen/vrouwen die blussen
Waterquote:Op donderdag 5 september 2019 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat vast niet raden waarmee ze blussen
Brandweermannen spuiten als ze uitgerukt zijnquote:Op donderdag 5 september 2019 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brandweermannen/vrouwen die blussen
Mwah...quote:
Jij begrijpt hem.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Brandweermannen spuiten als ze uitgerukt zijn
Zo moeilijk was ie toch ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah...
[..]
Jij begrijpt hem.
Vraag Haags maar over Rosa Parksquote:
Oh, heeft hij de bus gemist?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag Haags maar over Rosa Parks
Zijn onwetendheid over de beste dame was even teleurstellend als deze grapquote:
Haags wou zeker achterin zitten om gekke bekken te trekken, maar dat mocht niet van de chauffeur?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn onwetendheid over de beste dame was even teleurstellend als deze grap
Ik dacht eigenlijk dat het een porno actrice was.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags wou zeker achterin zitten om gekke bekken te trekken, maar dat mocht niet van de chauffeur?
Eh nou neequote:Op donderdag 5 september 2019 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het een porno actrice was.
Mss deed ze het als bijverdienste, niet dat ik verder weet, maar daar staat ze iig niet bekend omquote:Op donderdag 5 september 2019 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is anders best een geile naam.
xDquote:Op donderdag 5 september 2019 21:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mss deed ze het als bijverdienste, niet dat ik verder weet, maar daar staat ze iig niet bekend om
Zo leer je elke dag weer wat bij op den Fok!squote:
Jij hebt de nodige ervaring met kippenstront begrijp ik?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Echt zo flauw als kippenstront die kutplaatjes
Je bent gewoon jaloers dat je niet die plaatjesconnectie hebtquote:Op donderdag 5 september 2019 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Echt zo flauw als kippenstront die kutplaatjes
quote:Op donderdag 5 september 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je niet die plaatjesconnectie hebt
Zeker wel, hadden vroeger altijd kippen thuis rond het huis.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de nodige ervaring met kippenstront begrijp ik?
Zijn cringe seksteksten zijn natuurlijk van een hoger niveauquote:Op donderdag 5 september 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt de nodige ervaring met kippenstront begrijp ik?
Zure oude sokquote:Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn cringe seksteksten zijn natuurlijk van een hoger niveau
"Nicki Minaj heeft altijd gezegd dat er maar weinig publiek kan tippen aan dat van Amsterdam"quote:Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)t-pensioen~a7f23650/
Heftugg
Gaat ze de porno in denk jequote:Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)t-pensioen~a7f23650/
Heftugg
Feestbeest dat je er bent.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb zo straks nog 12km gedarteld door het bos
Hoop het nietquote:Op donderdag 5 september 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ze de porno in denk je
Zou je fappen?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat ze de porno in denk je
denk het wel, tenzij die tepels heel lelijk erop zijn geplakt of dat je van die lasnaden ziet.quote:
Borstverkleining denk je?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk het wel, tenzij die tepels heel lelijk erop zijn geplakt of dat je van die lasnaden ziet.
Als het geen salamitepels zijn, dan mogen ze afgeplakt blijven met ductapequote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk het wel, tenzij die tepels heel lelijk erop zijn geplakt of dat je van die lasnaden ziet.
Komt wel veel melk uit als je haar laat lacteren van genot.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het geen salamitepels zijn, dan mogen ze afgeplakt blijven met ductape
Mja da's opwindend wou je zeggen.... heb liever een spuitende kutquote:Op donderdag 5 september 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt wel veel melk uit als je haar laat lacteren van genot.
Ja dat is wel opwindend jaquote:Op donderdag 5 september 2019 21:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja da's opwindend wou je zeggen.... heb liever een spuitende kut
Je hoerenmoederquote:
Al vaak voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is wel opwindend ja
Nee, die van jou!!!quote:
Yeezus is gewoon te hoog gegrepen voor die nerdquote:
Docuquote:Op donderdag 5 september 2019 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit je weer films te kijken
Uhuquote:Op donderdag 5 september 2019 22:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yeezus is gewoon te hoog gegrepen voor die nerd
Hoe bevallen je shakes?quote:
Echt hoorquote:
Daar ben ik het niet mee eens, maar goed. Smaken verschillen.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt hoor
Kanye is de beste hip hop producer ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |