Wil eerst de ratings en potentie van Guendouzi, Pepe, Willock, Ceballos, Tierney, Martinelli, Nelson en Saliba weten.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wann gaan we samen fifa 20 spelen op ps4 dan broer
nu even wat minder, want ben gesl00pt door 't werk... goeiedag zeg wat een lange dagquote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Etto heeft altijd wat in petto
Miss ff kijken hoe goed ze zijn op FUTquote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil eerst de ratings en potentie van Guendouzi, Pepe, Willock, Ceballos, Tierney, Martinelli, Nelson en Saliba weten.
Matig matig, maar laat dat de pret niet drukken!quote:Op donderdag 5 september 2019 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goede maat, hoe staat het er mee?
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..quote:Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
nu even wat minder, want ben gesl00pt door 't werk... goeiedag zeg wat een lange dag
Nee toch? Toch geen slecht nieuws?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:23 schreef I. het volgende:
[..]
Matig matig, maar laat dat de pret niet drukken!
En daar?
Bijnaaaquote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..
Da's echt marathon... 12 uur...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I feel ya, gisteren 12 uur gewerkt, vandaag ook weer wat langer gebleven. Ben blij als het vakantie is..
Que?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Etto ik kan deze uiting van liefde niet matchen
Ellenlange ellende, dus echt nieuws is het niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee toch? Toch geen slecht nieuws?
Hier gewoon kapot moe...
Oei, banaanvragen zijn banbaar.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
Kan Kiid een permban krijgen ofzo?
4:45 gaat ging mijn wekker, 19:45 weer thuisquote:Op donderdag 5 september 2019 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Da's echt marathon... 12 uur...
Wrmquote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
Kan Kiid een permban krijgen ofzo?
ah shit hee... veel sterkte maat... zal weer eens met Maria gaan babbelen en wat kaarsjes opstekenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ellenlange ellende, dus echt nieuws is het niet.Maar ach.
Ahh, matig. Bijna weekend toch.
Ja, dat dus... zijn we echt niet op gemaakt hoor...quote:Op donderdag 5 september 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
4:45 gaat ging mijn wekker, 19:45 weer thuis
Al ben jij één grote fout der natuur. Maar geeft niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
Maakt niet uit. Iedereen maakt wel eens een foutje
KOEKOEKquote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al ben jij één grote fout der natuur. Maar geeft niet.
Ach, heb weken gehad dat ik 3 dagen 12 uur maakte en de andere 2 dagen normale dag van 8 uur.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, dat dus... zijn we echt niet op gemaakt hoor...
Kan er ook niks aan doen immersquote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb een rustig weekendjequote:Op donderdag 5 september 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, heb weken gehad dat ik 3 dagen 12 uur maakte en de andere 2 dagen normale dag van 8 uur.
Dit weekend wel meeeeeega druk voor mij, maar dat geeft me juist wel energie
En dan?quote:
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan?
Even kijken in de agenda...
...
Hmm nee....
Niks...
...
Is er iets dan?
...
HAHA GRAPJE JATOG!
Als je het met karamel zeezout doet dan eet ik het wel opquote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik telkens een taart in hartjesvorm moet bakken
Lekker toch?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik telkens een taart in hartjesvorm moet bakken
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👉👉👉👉👉👉👉quote:Op donderdag 5 september 2019 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat begint bijna weerquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch geen verjaardagscountdown?
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch geen verjaardagscountdown?
Thanksquote:Op donderdag 5 september 2019 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah shit hee... veel sterkte maat... zal weer eens met Maria gaan babbelen en wat kaarsjes opsteken
Klasse maar ik ben niet over 20 dagen jarigquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.quote:
Boeit me niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse maar ik ben niet over 20 dagen jarig
Amaatje toch, je bent nu geen haar beter dan Azpilicueta dat besef je wel ehquote:Op donderdag 5 september 2019 19:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, ga ik nu elke dag doen. Had eigenlijk maanden geleden al moeten beginnen.
Rtquote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.
Gezonder? Hoe dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, wil dat jij eens wat gezonder gaat leven. Let wel, dat is puur om je langer in ons midden te kunnen houden.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Amaatje toch, je bent nu geen haar beter dan Azpilicueta dat besef je wel eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |