Oei. Dan wordt het helemaal dood hierquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Maar inderdaad, hoe bevallen de shakesquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dan wordt het helemaal dood hier
Neem je er nu ook 3 per dag dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Primaa, valt niet tegen. Ben alweer vier dagen verder, en gaat me goed af.
Jupquote:Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je er nu ook 3 per dag dan?
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
JupGewoon complete maaltijdvervanging, en ik heb nog geen honger gehad, ook nog niet echt craving naar vast voedsel ofzo.
Red je het wel vannacht?quote:
Jammer zegquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Nog even. Het is morgen toch vrijdag.quote:
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen..
Het wordt heel zwaar.
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepuntquote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.
Waar zou ik mee moeten stoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepunt
Achja, dan vreet ik gewoon af en toe een zak chips als extraatje, boeien.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoor
Niks, niksquote:
Voel je ook positieve punten dan? Behalve dat je er geen honger van hebt?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:27 schreef I. het volgende:
[..]
Achja, dan vreet ik gewoon af en toe een zak chips als extraatje, boeien.Ik hoef er niet van af te vallen ofzo.
Weet niet of dat na een paar dagen al echt merkbaar is, zou bijna willen zeggen dat ik me energieker voel, maar dat kan uiteraard net zo goed een placebo-effect zijn. Zo realistisch ben ik wel.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voel je ook positieve punten dan? Behalve dat je er geen honger van hebt?
Ligt eraan. Mensen die jarenlang elke dag super ongezond ehbben gegeten zullen zich ongetwijfeld energieker voelen na 4 dagen shakenquote:Op donderdag 5 september 2019 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Weet niet of dat na een paar dagen al echt merkbaar is, zou bijna willen zeggen dat ik me energieker voel, maar dat kan uiteraard net zo goed een placebo-effect zijn. Zo realistisch ben ik wel.
Whehe, ja, dat zal ongetwijfeld. Ik heb niet echt heel ongezond gegeten, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Mensen die jarenlang elke dag super ongezond ehbben gegeten zullen zich ongetwijfeld energieker voelen na 4 dagen shaken
Ben benieuwd hoelang je het volhoudt tot het je neus uitkomtquote:Op donderdag 5 september 2019 23:34 schreef I. het volgende:
[..]
Whehe, ja, dat zal ongetwijfeld. Ik heb niet echt heel ongezond gegeten, dus dat scheelt.Maar het scheelt in ieder geval al wel met keuze maken wat je wilt gaan eten, koken, en boodschappen doen.
Oh ik doe het maar een weekje hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je het volhoudt tot het je neus uitkomt
Het kost juist geen zakquote:Op donderdag 5 september 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Oh ik doe het maar een weekje hoor.Ik heb nu nog ongeveer anderhalve zak, dus ik kan nog een paar dagen door, na een week vind ik het wel weer even mooi geweest, maar het is wel ideaal.
Misschien dat ik het later weer oppak, het kost wel wat namelijk. Al zou het, mocht ik dus 'normale' porties nemen, wel vrij goedkoop zijn. Het is dus even de vraag in hoeverre dat het waard is.
Ja, in normale porties idd.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kost juist geen zakIn vergelijking als je voor elke avond boodschappen moet doen. Geloof iiets van 2/3 euro per portie
Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit echt maandenlang elke dag achter elkaar nemenquote:
Stuur linkquote:
Je kan toch gewoon alleen voor je avondeten shake nemen? En dan ontbijt/lunch normaal eten?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
Ik zou, om op gewicht te blijven, zo'n 2500kcal moeten eten, dan zit ik op 3 x 200 gram, en da's dus drie keer een dubbele portie van 800kcal.
Dan zit ik op ¤2,80 per maaltijd, dus meer dan een zak per dag. ¤7,- per zak, dan wordt het wel prijzig.
Die zijn er genoeg. De maker van het product heeft het ook een half jaar geprobeerd, en deze vent;quote:Op donderdag 5 september 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die dit echt maandenlang elke dag achter elkaar nemen
Eem kieknquote:Op donderdag 5 september 2019 23:52 schreef I. het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg. De maker van het product heeft het ook een half jaar geprobeerd, en deze vent;
True true, t is maar net waar ik zin in heb.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon alleen voor je avondeten shake nemen? En dan ontbijt/lunch normaal eten?Scheelt je ook al stuk
Toch jammer, die Joey van Koningsbruggen, de oprichter van Joylent, had ook zo'n hele reeks filmpjes online staan, die heeft ie nu blijkbaar offline gehaald.quote:
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardigquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:07 schreef I. het volgende:
[..]
True true, t is maar net waar ik zin in heb.Sowieso als ontbijt is het wel chill.
Oh ik was al weggedommeldquote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even. Het is morgen toch vrijdag.
En als je weer normaal gaat eten ooit weer lekker aankomen? 😬quote:Op donderdag 5 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
Ik zou, om op gewicht te blijven, zo'n 2500kcal moeten eten, dan zit ik op 3 x 200 gram, en da's dus drie keer een dubbele portie van 800kcal.
Dan zit ik op ¤2,80 per maaltijd, dus meer dan een zak per dag. ¤7,- per zak, dan wordt het wel prijzig.
Da's waar, wat dat betreft wel een prima ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardig
Nee joh, ik gebruik deze shakes ook niet om af te vallen, en probeer het nu een weekje. Gewoon om eens te ervaren hoe het bevalt. En het valt me niet tegen. Maar ik zou naast deze shakes nog prima andere meuk kunnen vreten, ik heb de 100% van wat ik nodig heb al binnen, en of ik dan even iets extra's neem, maak ik me geen zorgen over.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En als je weer normaal gaat eten ooit weer lekker aankomen? 😬
Deze vent geeft wel vrij netjes aan wat er veranderd is trouwens;quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach alles gaat toch gericht worden op het gemak. Ook de normale maaltijden in supermarkt en alles. Vroeger waren dit soort alternatieven puur voor als je echt niet anders kan. Tegenwoordig is het gewoon volwaardig
Wie weet zal ik het nog een kans gevenquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Deze vent geeft wel vrij netjes aan wat er veranderd is trouwens;
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie weet zal ik het nog een kans geven
quote:
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewustquote:
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewust![]()
Je ziet er meer dan je denkt. De bakker, het kassameisje bij de super, je coke dealer. Allemaal fokkers.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?
nee paarquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie jij zoveel fokkers in het dagelijks leven dan?
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemdquote:Op vrijdag 6 september 2019 00:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je ziet er meer dan je denkt. De bakker, het kassameisje bij de super, je coke dealer. Allemaal fokkers.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemd
Dat zou ik wel raar vinden.quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat je coke dealer af en toe crack roept is niet heul vreemd
hmm ik drink eigenlijk geen alcohol... maar vroeger was het safari...quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee ettie
wat is jouw favo cocktail
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
als ik met fokkers irl ben en die kei hard CRACKK door de supermarkt roepen, onbewust![]()
dat is toch ook niet echt een cocktail!quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm ik drink eigenlijk geen alcohol... maar vroeger was het safari...
ordi he?
quote:Op vrijdag 6 september 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Niet best.Ik zou het met mijn naam ook vrij ongemakkelijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |