Oei. Dan wordt het helemaal dood hierquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Maar inderdaad, hoe bevallen de shakesquote:Op donderdag 5 september 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dan wordt het helemaal dood hier
Neem je er nu ook 3 per dag dan?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:13 schreef I. het volgende:
[..]
Primaa, valt niet tegen. Ben alweer vier dagen verder, en gaat me goed af.
Jupquote:Op donderdag 5 september 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem je er nu ook 3 per dag dan?
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoorquote:Op donderdag 5 september 2019 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
JupGewoon complete maaltijdvervanging, en ik heb nog geen honger gehad, ook nog niet echt craving naar vast voedsel ofzo.
Red je het wel vannacht?quote:
Jammer zegquote:Op donderdag 5 september 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even en ik ga ook slapen
Nog even. Het is morgen toch vrijdag.quote:
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen..
Het wordt heel zwaar.
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is je mooiste herinnering aan Nicki?
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepuntquote:Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ze mijn tweet aan haar favorieten toevoegde uiteraard.
Waar zou ik mee moeten stoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie beiden stoppen op jullie hoogtepunt
Achja, dan vreet ik gewoon af en toe een zak chips als extraatje, boeien.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat je geen honger hebt geloof ik wel ja. Maar die craving om te kauwen komt wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |