Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reedt ze daar met haar auto doorheen?
Hoeveel cm heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je hebt toch niet geneukt met Elvi
Zwabber praat in millimeters, dan kun je toch niet neukenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.
Outsourcing naar Afrika is de nieuwe hotness. China doet het ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?
Hij had toch deze eigen show?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Edd China doet vrij weinig op het moment geloof ik.
Een pilot van een jaar oud en verder niets. Mja.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had toch deze eigen show?
https://m.youtube.com/channel/UC6ofrdxbm3RijOx6NsMU8Sg
Of is da geflopt?
Want je had nog geen kookboeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit boek voor mn verjaardag
Oh en deze
En deze
Ik zie een thema
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Want je had nog geen kookboeken.
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet deze specifieke kookboeken nee.
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekochtquote:Op donderdag 5 september 2019 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.
Vertel het niet verder. Maar het internet staat vol met tekst.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekocht
Zwabber is zo rijk, die laat voor zich koken.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekocht
Het moet wel zwaar zijn als je niet eens een chefkok kan veroorloven. Wat doen jullie allemaal dan, laten jullie een van de butlers koken?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwabber is zo rijk, die laat voor zich koken.
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel het niet verder. Maar het internet staat vol met tekst.
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?
Ja om zeker te zijn dat ik het goed doe.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?
Ik eet niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het moet wel zwaar zijn als je niet eens een chefkok kan veroorloven. Wat doen jullie allemaal dan, laten jullie een van de butlers koken?
Ja, want ik ben zo dement als de tering.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?
Hmm, bij de meeste dingen die ik wat vaker maak kijk ik eigenlijk niet meer. Misschien bij het boodschappen doen nog even of zo.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja om zeker te zijn dat ik het goed doe.
Thuisbezorgdquote:Op donderdag 5 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?
Ditquote:Op donderdag 5 september 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want ik ben zo dement als de tering.
Diskette? Geen USB stick?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een diskette aan een duif binden en hopen dat hij bij de pizzaboer langsgaat.
quote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon, zoals jij ook nog met je bank communiceert
Floppy'squote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Godsammequote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Dommel?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet op FOK! posten via semafoor.
quote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet op FOK! posten via semafoor.
Sushi.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Semafoor was toch de baas van Dommel?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hakaquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rexgod. Tijdje geleden weer
Op die leeftijdquote:
True.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever nu dan over twee weken.
RIP aan mn nabestaanden. Komt vast van dat sporten gisteren. God straft meteen.quote:
Die is binnen 2 jaar weer terug.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:07 schreef Allures het volgende:
nicki minaj stopt
Nu moet ik op zoek naar een nieuwe stijlicoon
Anaconda?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken volgens mij geen enkel nummer van d'r.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht, maar nee. Wat een ellende.
Hmm. Wilde je ook zo'n booty?quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:07 schreef Allures het volgende:
nicki minaj stopt
Nu moet ik op zoek naar een nieuwe stijlicoon
Keek jij geen Glee?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken volgens mij geen enkel nummer van d'r.
bovenlichaam en gezicht vond ik wel aardig, onder de gordel ging het een beetje misquote:
O die ken ik wel.quote:
Rare koffie.quote:
*luid ge-oink*quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat met die van mij wil doen heb ik een emmer nodig. En dan flikkert ie er gewoon uit als ik dat ding schuin hou.
Yes.quote:
Welke ziekte heb je deze keer?quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:57 schreef Elvi het volgende:
Ik ging vanochtend bloedprikken en ik verwachtte weer een heel drama zoals vorige keer. Toen konden ze met 3 man geen ander vinden en toen ze eindelijk aanprikte kwam er geen bloed uitging ze wiebelen met de naald
Dus ik al stressen, ik ga zitten "ik ben moeilijk te prikken maar deze arm is het beste" en ze zegt 'moeilijk? Ik zie nu de ader al!' ze prikt in 1 keer goed en binnen no time 3 buisjes volvorige keer was ik een kwartier bezig nu nog geen 5 minuten. Maar deze kwam niet uit Gouda dus de Goudse trombosedienst kan gewoon niet prikken
ik ga voortaan wel naar t ziekenhuis.
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Zijn tomaatzoekende robot is ook schitterend.
Gaan die dan ook met elkaar vechten?quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.
tot het kind aangevallen wordt door een robot, dan is het opeens huilen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.
Ik denk het niet. Deze mensen zien er niet kindvriendelijk uit:quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Deze mensen zien er niet kindvriendelijk uit:
https://eindhoven.makerfaire.com/maker/entry/26/
Dat is net een gemotoriseerde muizenval.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Deze mensen zien er niet kindvriendelijk uit:
https://eindhoven.makerfaire.com/maker/entry/26/
Dat is op de TUe volgens mij welquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan die dan ook met elkaar vechten?
En Dino?quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Is CE al getrouwd in het buitenland?
iets obscuurs?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook eens wat downloaden, kan het niet vinden
Dragrace Thailand?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook eens wat downloaden, kan het niet vinden
gezelligquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
Ach, ik blaas af en toe gewoon stoom af hier. Simpel zat.
he he he, mijn milkshake lokt alle jongen naar de tuin.quote:
Nog niet. Franse vrouwen nu gehad en op naar de Italiaanse.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Is CE al getrouwd in het buitenland?
Whoh. Freaky film.quote:
Ai. Ik kende een hele mooie sexy in Eindhoven, pas single.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet. Franse vrouwen nu gehad en op naar de Italiaanse.
Dat vertel je nu pasquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai. Ik kende een hele mooie sexy in Eindhoven, pas single.
Maar daardoor afgelopen weekend teruggegana naar Rome.
Ja oeps sorryquote:
heul niet, deze dag vliegt voorbij.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Weten we heel zeker dat vandaag maar 24 uur duurt?
Lijkt inmiddels veel langer
Nee dit is een speciale dag, 28 uur vandaag.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Weten we heel zeker dat vandaag maar 24 uur duurt?
Lijkt inmiddels veel langer
Damn. Dat dacht ik dus al te voelen hequote:Op vrijdag 6 september 2019 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dit is een speciale dag, 28 uur vandaag.
Slecht gepland!quote:
Ik zondagquote:
quote:
Yes, eindelijk zoenen!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je eindelijk weer net zo oud als ik!
Wowquote:
Ik doe altijd mn best om te zorgen dat niemand er aan denkt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow
Ik ben gelukkig wel altijd vrij op vrijdagwel jammer dat m'n baas en collega's m'n verjaardag vergeten zijn
RIP collega's.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wow
Ik ben gelukkig wel altijd vrij op vrijdagwel jammer dat m'n baas en collega's m'n verjaardag vergeten zijn
Oh nee wat voor louche shit ben je op het dark web aan het zoeken?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Paypal loopt te kuttenOf google. een van die twee.
Gmail aan het uitbreidenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee wat voor louche shit ben je op het dark web aan het zoeken?
Ik trakteer maandag gewoon zelfgemaakte brownies en kijken hoe Awkward het gaat worden als ze erachter komen dat ze me zijn vergetenquote:Op vrijdag 6 september 2019 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP collega's.
Ken je het Knuffelbos niet?
[ afbeelding ]
Genetisch gemodificeerde battle cavia's.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee wat voor louche shit ben je op het dark web aan het zoeken?
Sorry! Ik vind het niet erg hier op vakantie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Damn. Dat dacht ik dus al te voelen he
quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Genetisch gemodificeerde battle cavia's.
Da's toch van de hubo of hugo... HUMO! Toch?quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP collega's.
Ken je het Knuffelbos niet?
[ afbeelding ]
Och ja hoor, t zit weer te genieten!quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry! Ik vind het niet erg hier op vakantie.
Humo ja. Geloof dat Jeroom het doet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch van de hubo of hugo... HUMO! Toch?
Ken ze vooral van rond het festival seizoen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Humo ja. Geloof dat Jeroom het doet.
Echt hequote:Op vrijdag 6 september 2019 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan er de klok gewoon op zetten he
Ja niet sneaky klagen over mij in dit topic hoor,quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef DrMarten het volgende:
Gaan jullie nou serieus in 3 topics zitten kiften?
Next level kutnijd dit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef DrMarten het volgende:
ooquote:Op vrijdag 6 september 2019 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is overigens oo niet feedbackwaardig dit topic.
Ruzie over de Cock carrousel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:18 schreef DrMarten het volgende:
Premium girl is een syndeezerdroom term.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hou niet van Amerikaanse termen en kretologie zoals redpill en premiumgirl.
Maar ik denk wel dat er een gezondere feministische stroming op gang komt die wel beseft dat mannen en vrouwen verschillen.
En daar op een andere manier berusting in vinden.door juist gebruik te maken van deze natuurlijke verschillen. Juist deze wrijving maakt de aantrekkingskracht tussen mannen en vrouw types (m/v/x huehue).
Juist het omarmen en berusten in deze krachten maakt een relaxter en fijner leven mogelijk.
Voorbeelden. Vrouwelijke vrouwen die toegeven dat ze eigenlijk mooi willen zijn, niet teveel willen werken, hun man verzorgen (vooral ook seks geven) en daarbij volledig trots in kunnen zijn.
Tegenover mannen die de kost willen verdienen en mooie vrouw willen hebben met een niet te kleffe en goed gescheiden huishouden.
Mis de tijden van deezertje en 0906quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Premium girl is een syndeezerdroom term.
Ik heb net gewoon een schema gemaakt met wat ik de rest van de week ga eten. Veel couscous wel. Wat is mis met mij.quote:
Zou ik ook moeten doen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon een schema gemaakt met wat ik de rest van de week ga eten. Veel couscous wel. Wat is mis met mij.
Het is altijd nog maar de vraag of ik me eraan ga houden. Ik zou pas helemaal praktisch zijn als ik nu meteen de boodschappen bestelde en liet bezorgen.quote:
Ik heb een keer een workshop gehad van die donkerharige. Nee niet over kutten of seks, was werkgerelateerd.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:27 schreef MCH het volgende:
Wat vonden jullie van die kuttenzussen bij Jinek?
Dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop gehad van die donkerharige. Nee niet over kutten of seks, was werkgerelateerd.
Niet te praktisch zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is altijd nog maar de vraag of ik me eraan ga houden. Ik zou pas helemaal praktisch zijn als ik nu meteen de boodschappen bestelde en liet bezorgen.
dat hield de 82e en 101e divisie ook niet tegenquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde morgen de airborne lopen maar het gaat de hele dag regenen
Denk dat die ook liever thuis zaten.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hield de 82e en 101e divisie ook niet tegen
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat die ook liever thuis zaten.
Lekker op de bank onder een dekentje.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat die ook liever thuis zaten.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op de bank onder een dekentje.
Hete chocolademelk met kleine marshmallows.quote:Op vrijdag 6 september 2019 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker op de bank onder een dekentje.
Omgggquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hete chocolademelk met kleine marshmallows.
Winterquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met smores-dipquote:Op vrijdag 6 september 2019 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zondag dacht ik? Ik had zo'n medelijden met die oudste die zich niet graag liet beffen met de lichten aan. En ze waren nogal naïef onder de indruk van Herman Brusselmans.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:15 schreef Chia het volgende:
Wanneer komt de nieuwe webserie van de Sekszusjes dan @:MCH
Oh zijn het dan niet herhalingen op tv van de webserie van begin dit jaar? want daar zit zo'n gekleide kuttenaflevering in.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Zondag dacht ik? Ik had zo'n medelijden met die oudste die zich niet graag liet beffen met de lichten aan. En ze waren nogal naïef onder de indruk van Herman Brusselmans.
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo maar warme chocomelk karamel zeezout maken dan maar.
Heb je ze ook water gegeven?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de hele week de katten van de buren twee keer per dag eten gegeven en heb nu het idee dat ik iets vergeet.
Geen idee, zag ze voor het eerst. Zou jij dit ook maken met je zus?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh zijn het dan niet herhalingen op tv van de webserie van begin dit jaar? want daar zit zo'n gekleide kuttenaflevering in.
Waar koop ik dit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo maar warme chocomelk karamel zeezout maken dan maar.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, zag ze voor het eerst. Zou jij dit ook maken met je zus?
Broer danquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou broer zus is nog wel wat vreemder toch
En dan met gekleide penors de straat opquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, bij mannen wordt dit al snel vulgair
Oh moeilijkquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.whittard.co.u(...)ot-chocolate#start=4
Zit eraan te denken om weer eens naar Engeland te gaan en weer wat van die bussen in te slaanquote:
Vriend, waar ben je nuquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je altijd zin in.
dat is waar. Komt omdat ik maar een halve had. Mijn lijf is incompleet nuquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je altijd zin in.
De overstap naar Italië gemaakt.quote:
Veel plezier!!!quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De overstap naar Italië gemaakt.
Dus net ook maar een pizza gegeten en morgen rondom Gran Paradiso maar eens wat rondlopen. Nu in de tent nog maar even beetje Nederlands elftal bekijken.
Mooi weer daar?quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus net ook maar een pizza gegeten en morgen rondom Gran Paradiso maar eens wat rondlopen. Nu in de tent nog maar even beetje Nederlands elftal bekijken.
Dolemieten hebben we maar overgeslagen omdat het weer daar iets minder gaat zijn. In het deel waar wij nu zijn komende dagen in het dal 20 overdag en 10 ‘s avonds, dus dat is goed te doen.quote:
Ah dat is wel ok ja.quote:Op vrijdag 6 september 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dolemieten hebben we maar overgeslagen omdat het weer daar iets minder gaat zijn. In het deel waar wij nu zijn komende dagen in het dal 20 overdag en 10 ‘s avonds, dus dat is goed te doen.
zin in pizza nuquote:Op vrijdag 6 september 2019 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 6 september 2019 22:05 schreef Allures het volgende:
[..]
zin in pizza nu
Smakelijk daar
Oh wacht ik bedoel veel plezier
Same diff
Aladdin fantasie.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
Waarom gaan al die Amerikaanse vrouwen naar die Arabische landen met 0 begrip van de cultuur om daar zon jonge kerel te trouwen en zijn dan beledigd als ze gevraagd word om zich niet bloot te kleden e.d.?
Ja ik kijk tlc
Omdat die mannen een compliment hebben gegevenquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
Waarom gaan al die Amerikaanse vrouwen naar die Arabische landen met 0 begrip van de cultuur om daar zon jonge kerel te trouwen en zijn dan beledigd als ze gevraagd word om zich niet bloot te kleden e.d.?
Ja ik kijk tlc
Ja maar dan daarna helemaal flippen als ie zegt 'hey schat, kun je dat niet doen? Vinden ze hier niet zo tof'quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omdat die mannen een compliment hebben gegeven
Ja echtquote:Op vrijdag 6 september 2019 22:23 schreef Allures het volgende:
En hoezo cijfer jij jezelluf weg? Je hebt je hele gezin achter gelaten voor MohammedAlladin troela
Lopen vooral hun kut achterna.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:28 schreef gcjoel het volgende:
Degene die dat het hardst roepen denken het meest om zichzelf
De popjes slapen al denk ik.quote:
klopt, alleen ik ben nog wakkerquote:
En ik toch.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, alleen ik ben nog wakker.
Ja, maar jij bent best een popjequote:
Effe m'n nagels bijwerken hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2019 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent best een popje.
Hallo zwabber!quote:
Valt toch niks meer te rellen tegenwoordig joh. Wordt allemaal door die nichten met kleurtjes in de kiem gesmoord.quote:
Shut it, low life userquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt toch niks meer te rellen tegenwoordig joh. Wordt allemaal door die nichten met kleurtjes in de kiem gesmoord.
Ja kijk, dat bedoel ik dus.quote:
beledigd zeker? fukking snowflakesquote:
Moet je hem horenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beledigd zeker? fukking snowflakes.
Dat is al voorbij, domme provinciaal, wij doen hier niet elke week hetzelfde he?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je hem horenInwoner van Snowflake City
. Moet je niet ergens bij een Pride Parade staan of zo?
Ach man, koop een voormalige sociale-huurwoning-rijtjehuis uit de jaren 80 voor een half miljoen euro.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is al voorbij, domme provinciaal, wij doen hier niet elke week hetzelfde he?.
Been there, done thatquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach man, koop een voormalige sociale-huurwoning-rijtjehuis uit de jaren 80 voor een half miljoen euro.
Pauperleefquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that.
Janken over dat dingen te duur zijn is voor paupers.
Dat is wel weer positief, iig niet dat eeuwige zelfmedelijden zoals de meesten hier in de SCquote:
Het is hier wel wat zuur en zielig geworden door de jaren heen ja.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel weer positief, iig niet dat eeuwige zelfmedelijden zoals de meesten hier in de SC.
Vertel mij wat, zelfs de meest positieve posts worden binnen 2 min verdraaid tot een klaagzangquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier wel wat zuur en zielig geworden door de jaren heen ja.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertel mij wat, zelfs de meest positieve posts worden binnen 2 min verdraaid tot een klaagzang.
Ik snap echt niet dat mensen zo'n kutleven kunnen hebben, maak er dan een eind aan denk ik dan.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier wel wat zuur en zielig geworden door de jaren heen ja.
Doe eens niet zo rationeel, dat hoort hier nietquote:
Jezus, nee man. Neem een voorbeeld aan @Samzzquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:12 schreef HeatWave het volgende:
Zal ik solliciteren voor R&P mod?.
Waarom? Het wordt tijd voor een mod die totaal geen empathie heeft. Dat slappe medelijdengejank altijdquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, nee man. Neem een voorbeeld aan @:Samzz
Terugtrekken uit de beschaving om boter te gaan karnen in een achtergestelde provincie?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, nee man. Neem een voorbeeld aan @:Samzz
hahahaaaaaah!quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Het wordt tijd voor een mod die totaal geen empathie heeft. Dat slappe medelijdengejank altijd.
Ik leef mijn leven via het gospel van Jimmy Carr, the one and only saviour.
Best lastig nog om na te doenquote:
Dat was @CoolGuy toch al?quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Het wordt tijd voor een mod die totaal geen empathie heeft. Dat slappe medelijdengejank altijd.
Geen idee, ik ken al die kneuzen nietquote:
Ik dacht dat jullie als crew in één grote kneuzenpoule zaten!quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken al die kneuzen niet.
Hell no, ik heb meer ruzie met crew dan met usersquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie als crew in één grote kneuzenpoule zaten!
Zo spannend zal het allemaal niet zijn vermoed ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hell no, ik heb meer ruzie met crew dan met users.
Neuh, laf als een groenlinkser over het algemeenquote:Op zaterdag 7 september 2019 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo spannend zal het allemaal niet zijn vermoed ik
De crew kan wel wat FvD gebruiken denk ik!quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, laf als een groenlinkser over het algemeen.
Dat sowieso, baudet's the way I like it, ahaahah.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De crew kan wel wat FvD gebruiken denk ik!
[ afbeelding ]
Lekker boreaal genieten toch.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, baudet's the way I like it, ahaahah..
Vervelende nieuwe term weerquote:
Ik wel man, elke dag alle talkshows kijken en zo. Jinek, Jensen, Beau, en dan helemaal leeg lopen op het internet over wat ze allemaal wel niet gezegd hebben en iedereen uitmaken voor landverrader, nazi, fascist, klimaathystericus, etc etc. Mooie leef hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vervelende nieuwe term weer.
Fuck it, ik hou me al jaren niet meer echt bezig met politiek, stuk relaxter leven.
Ik sluit me gewoon af van de werkelijkheid met Youtube, beetje Mr Beast, Dope or Nope, etc.quote:Op zaterdag 7 september 2019 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel man, elke dag alle talkshows kijken en zo. Jinek, Jensen, Beau, en dan helemaal leeg lopen op het internet over wat ze allemaal wel niet gezegd hebben en iedereen uitmaken voor landverrader, nazi, fascist, klimaathystericus, etc etc. Mooie leef hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |