Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Reedt ze daar met haar auto doorheen?
Hoeveel cm heb jij?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij beta cucks voelen ons niet aangesproken door de TT.
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beta cuck kan ook grote piemel hebben.
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus je hebt toch niet geneukt met Elvi
Zwabber praat in millimeters, dan kun je toch niet neukenquote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je plassertje hard is, is dat nog niet direct big Dick energy.
Outsourcing naar Afrika is de nieuwe hotness. China doet het ook.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zou je dan een neger inhuren om je vrouw te laten neuken?
Hij had toch deze eigen show?quote:Op donderdag 5 september 2019 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Edd China doet vrij weinig op het moment geloof ik.
Een pilot van een jaar oud en verder niets. Mja.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had toch deze eigen show?
https://m.youtube.com/channel/UC6ofrdxbm3RijOx6NsMU8Sg
Of is da geflopt?
Want je had nog geen kookboeken.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
Ik wil dit boek voor mn verjaardag
Oh en deze
En deze
Ik zie een thema
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Want je had nog geen kookboeken.
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet deze specifieke kookboeken nee.
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekochtquote:Op donderdag 5 september 2019 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk The Noma Guide to Fermentation gehaald. Het eerste kookboek wat ik ooit gekocht heb.
Vertel het niet verder. Maar het internet staat vol met tekst.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekocht
Zwabber is zo rijk, die laat voor zich koken.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste kookboek?! Hoe?! Waarom? Ik heb kookboeken die ik als kind heb gekocht
Het moet wel zwaar zijn als je niet eens een chefkok kan veroorloven. Wat doen jullie allemaal dan, laten jullie een van de butlers koken?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zwabber is zo rijk, die laat voor zich koken.
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vertel het niet verder. Maar het internet staat vol met tekst.
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?
Ja om zeker te zijn dat ik het goed doe.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?
Ik eet niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het moet wel zwaar zijn als je niet eens een chefkok kan veroorloven. Wat doen jullie allemaal dan, laten jullie een van de butlers koken?
Ja, want ik ben zo dement als de tering.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onthouden. Lees jij iedere keer als je kookt het recept opnieuw?
Hmm, bij de meeste dingen die ik wat vaker maak kijk ik eigenlijk niet meer. Misschien bij het boodschappen doen nog even of zo.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja om zeker te zijn dat ik het goed doe.
Thuisbezorgdquote:Op donderdag 5 september 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar wat als je een storing hebt. Hoe ga je dan koken?
Ditquote:Op donderdag 5 september 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want ik ben zo dement als de tering.
Diskette? Geen USB stick?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een diskette aan een duif binden en hopen dat hij bij de pizzaboer langsgaat.
quote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon, zoals jij ook nog met je bank communiceert
Floppy'squote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Godsammequote:Op donderdag 5 september 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Dommel?quote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet op FOK! posten via semafoor.
quote:Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen die niet op FOK! posten via semafoor.
Sushi.quote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Semafoor was toch de baas van Dommel?quote:Op donderdag 5 september 2019 22:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hakaquote:Op vrijdag 6 september 2019 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rexgod. Tijdje geleden weer
Op die leeftijdquote:
True.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever nu dan over twee weken.
RIP aan mn nabestaanden. Komt vast van dat sporten gisteren. God straft meteen.quote:
Die is binnen 2 jaar weer terug.quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:07 schreef Allures het volgende:
nicki minaj stopt
Nu moet ik op zoek naar een nieuwe stijlicoon
Anaconda?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken volgens mij geen enkel nummer van d'r.
quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht, maar nee. Wat een ellende.
Hmm. Wilde je ook zo'n booty?quote:Op vrijdag 6 september 2019 08:07 schreef Allures het volgende:
nicki minaj stopt
Nu moet ik op zoek naar een nieuwe stijlicoon
Keek jij geen Glee?quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken volgens mij geen enkel nummer van d'r.
bovenlichaam en gezicht vond ik wel aardig, onder de gordel ging het een beetje misquote:
O die ken ik wel.quote:
Rare koffie.quote:
*luid ge-oink*quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dat met die van mij wil doen heb ik een emmer nodig. En dan flikkert ie er gewoon uit als ik dat ding schuin hou.
Yes.quote:
Welke ziekte heb je deze keer?quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:57 schreef Elvi het volgende:
Ik ging vanochtend bloedprikken en ik verwachtte weer een heel drama zoals vorige keer. Toen konden ze met 3 man geen ander vinden en toen ze eindelijk aanprikte kwam er geen bloed uitging ze wiebelen met de naald
Dus ik al stressen, ik ga zitten "ik ben moeilijk te prikken maar deze arm is het beste" en ze zegt 'moeilijk? Ik zie nu de ader al!' ze prikt in 1 keer goed en binnen no time 3 buisjes volvorige keer was ik een kwartier bezig nu nog geen 5 minuten. Maar deze kwam niet uit Gouda dus de Goudse trombosedienst kan gewoon niet prikken
ik ga voortaan wel naar t ziekenhuis.
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Zijn tomaatzoekende robot is ook schitterend.
Gaan die dan ook met elkaar vechten?quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op 28 en 29 september kun je je eigen robot bouwen in Eindhoven lees ik nu net in de Spoor.
tot het kind aangevallen wordt door een robot, dan is het opeens huilen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.
Ik denk het niet. Deze mensen zien er niet kindvriendelijk uit:quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het een kinderactiviteit? Die dingen zijn bijna altijd een kinderactiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |