abonnement Unibet Coolblue
pi_188793894
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188793915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zal vast een copy & paste bericht zijn..
Want dat kan ze niet typen? :P
pi_188793928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee klopt
Als je dat gesprek ook zo met die match voert snap ik wel dat ze er weinig moeite in steekt :P
pi_188794087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je dat gesprek ook zo met die match voert snap ik wel dat ze er weinig moeite in steekt :P
Weet niet precies wat ik zeg, maar het was in de strekking van een gesprekje over complimenten en egostreling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188804055
quote:
Facebook stort zich op datingmarkt: nieuw datingplatform live in twintig landen
Facebook heeft zich op de datingmarkt gestort. Vanaf vandaag kunnen gebruikers uit twintig landen gebruikmaken van het nieuwe platform Facebook Dating, waarbij gebruikers op basis van hun voorkeuren aan elkaar gematcht worden. Nederlanders moeten nog wel even geduld hebben. In de loop van volgend jaar komt Facebook Dating naar Europa.

Tinder heeft er sinds vandaag een concurrent bij. Facebook heeft haar nieuwe datingdienst in twintig landen beschikbaar gemaakt, waaronder de Verenigde Staten, Canada en Thailand. Volgend jaar wordt de dienst verder uitgebreid naar Europa.

Het nieuwe datingplatform is een onderdeel van Facebook. Gebruikers hoeven dus geen nieuwe app te downloaden, maar kunnen binnen Facebookapp gematcht worden aan andere gebruikers. Dat gebeurt op basis van ‘voorkeuren, interesses en andere dingen die je doet op Facebook’. Vervolgens kunnen ze op het profiel van anderen reageren. Een wederzijdse match is daarvoor niet nodig.

Instagram
Ook legt Facebook Dating een link met Instagram. Gebruikers kunnen namelijk instellen dat hun posts op Instagram automatisch ook op hun datingprofiel verschijnen. Verder kunnen gebruikers hun eigen vrienden en volgers op een geheime ‘crush-lijst’ zetten. Als de ander dat ook doet, kunnen ze aan elkaar worden voorgesteld. Gebeurt dat niet, zullen gebruikers niet aan hun vrienden worden gekoppeld.

Over hun privacy hoeven gebruikers zich geen zorgen te maken, aldus Facebook. ,,Al je activiteiten op Dating blijven op Facebook Dating, ze worden niet gedeeld met de rest van Facebook”, benadrukt de dienst.



https://www.ad.nl/tech/fa(...)tig-landen~aeca6a42/
Ik ben benieuwd.
pi_188804124
Waarom zou je toch bedenkingen hebben bij facebook en privacy :)
  donderdag 5 september 2019 @ 18:23:10 #7
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188804131
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Dus we kunnen voordat we gaan daten eerst nog even gezellig Facebooken. Hoe vet is dat.
Beati pauperes spiritu
pi_188804169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Waarom zou je toch bedenkingen hebben bij facebook en privacy :)
Mja bij de meeste apps kan je je aanmelden via facebook :P
pi_188804273
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja bij de meeste apps kan je je aanmelden via facebook :P
Maakt dat de bedenkingen mbt facebook en privacy anders? :)
pi_188804284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maakt dat de bedenkingen mbt facebook en privacy anders? :)
Ja voor mij niet :P Maar misschien voor jou wel.
pi_188804537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja voor mij niet :P Maar misschien voor jou wel.
Uh nee.
pi_188806450
Zo vaak dat ik na een dag niets meer hoor van een dame.. en ik doe echt niets raars.. gewoon lekker gesprek. Zijn ze al zo snel verveeld tegenwoordig?
pi_188806553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo vaak dat ik na een dag niets meer hoor van een dame.. en ik doe echt niets raars.. gewoon lekker gesprek. Zijn ze al zo snel verveeld tegenwoordig?
Denk dat deze dames niet op zoek zijn. Ik vind het niet rationeel in ieder geval... Heb de indruk dat ze verwachten dat een leuk gesprek uit de lucht komt vallen i.p.v. dat ze zelf een beetje moeite moeten doen? Of ze hebben er geen zin in, weet jij veel... Boeie?

Waarom vind je het belangrijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806566
Interessant om te zien hoe sommige vrouwen op hun 26e oud beginnen te lijken en het aandeel vrouwen dat qua uiterlijk verslond rond de 32.... En een ander deel vrouwen is op 46 nog steeds super knap.

Ja of ze liegen over hun leeftijd op Tinder... :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806599
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat deze dames niet op zoek zijn. Ik vind het niet rationeel in ieder geval... Heb de indruk dat ze verwachten dat een leuk gesprek uit de lucht komt vallen i.p.v. dat ze zelf een beetje moeite moeten doen? Of ze hebben er geen zin in, weet jij veel... Boeie?

Waarom vind je het belangrijk?
Nou het is op zichzelf al raar dat je na een leuke avond appen je ineens niets meer hoort van iemand.. Alsof je iemand maar even door een saaie avond heen moest helpen :')
pi_188806609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het is op zichzelf al raar dat je na een leuke avond appen je ineens niets meer hoort van iemand.. Alsof je iemand maar even door een saaie avond heen moest helpen :')
Hoe oud ben je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806618
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
34
En dat is relevant omdat?...
pi_188806630
"When life gives you lemons squeeze them like jou wana squeeze tits. You enjoy them better.
Zoek geen ons, zoek liever mn grenzen maar ook de jouwe. Lekker Genieten met de hoofdletter G. Zacht, lief, oprecht, eerlijk, te eerlijk, mama"

En een foto van een vrouw in een nederige houding. Leuk profiel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806648
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Zo vaak dat ik na een dag niets meer hoor van een dame.. en ik doe echt niets raars.. gewoon lekker gesprek. Zijn ze al zo snel verveeld tegenwoordig?
Ik denk dat ze een match hebben die ze leuker vinden.
pi_188806652
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:20 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

34
En dat is relevant omdat?...
Omdat ik je helemaal begrijp als het neer komt op dit type raar gedrag. Maar ik ben dat ondertussen zo vaak tegengekomen dat ik er behoorlijk indifferent van geworden ben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806657
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:15 schreef ludovico het volgende:
Interessant om te zien hoe sommige vrouwen op hun 26e oud beginnen te lijken en het aandeel vrouwen dat qua uiterlijk verslond rond de 32.... En een ander deel vrouwen is op 46 nog steeds super knap.

Ja of ze liegen over hun leeftijd op Tinder... :')
Of iedereen ziet er anders uit?
pi_188806692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of iedereen ziet er anders uit?
Das wel erg hoor als je op je 26e eruit ziet als 48.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806700
quote:
9s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das wel erg hoor als je op je 26e eruit ziet als 48.
Ja sommige hebben niet zulke goede genen :P Je ziet het ook bij mannen.
pi_188806709
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja sommige hebben niet zulke goede genen :P Je ziet het ook bij mannen.
Pics
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806751
Naja mijn haarlijn gaat wel serieus achteruit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806757
quote:
4s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:
Naja mijn haarlijn gaat wel serieus achteruit.
Daar heb je het al.
pi_188806811
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daar heb je het al.
Durf je me al te daten of vind je dat nog steeds te eng?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Durf je me al te daten of vind je dat nog steeds te eng?
Wil het niet.

Terugtrekkende haarlijnen :{w
pi_188806821
quote:
4s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:
Naja mijn haarlijn gaat wel serieus achteruit.
rip
pi_188806822
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wil het niet.
Toch jammer dat je je leven laat leiden door angst, maarja sommige angsten zijn gerechtvaardigd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:36 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

rip
Kale koppen niet te stoppen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806836
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kale koppen niet te stoppen.
Valt toch best tegen hoor ;)
Vrouwen willen nog altijd liever een lekkere bos haar
pi_188806842
Ach ik word ook al grijs.
pi_188806871
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Valt toch best tegen hoor ;)
Vrouwen willen nog altijd liever een lekkere bos haar
Ik weet toch vrij zeker dat ik een vrouw ben hoor.. :')
pi_188806888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik weet toch vrij zeker dat ik een vrouw ben hoor.. :')
Jij zou niets liever willen als ik haar heb
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188806891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik weet toch vrij zeker dat ik een vrouw ben hoor.. :')
sorry, ik nuanceer.. De meeste vrouwen willen.. bla blabla
pi_188806911
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij zou niets liever willen als ik haar heb
Wattes? :D
pi_188806932
Haar is wel mooi ja maar een leuke man zonder haar word hier ook geaccepteerd. Het is geen harde eis.
pi_188806958
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het is op zichzelf al raar dat je na een leuke avond appen je ineens niets meer hoort van iemand.. Alsof je iemand maar even door een saaie avond heen moest helpen :')
Hm. Als ik een leuke avond met iemand heb geappt.. moet ik de volgende dag gewoon werken.. dus zul je geduld moeten hebben.

Neem aan dat diegene waar ik het zo leuk mee had OOK moet werken
pi_188806993
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm. Als ik een leuke avond met iemand heb geappt.. moet ik de volgende dag gewoon werken.. dus zul je geduld moeten hebben.

Neem aan dat diegene waar ik het zo leuk mee had OOK moet werken
Ik heb het niet over gisteren ;)
3 dagen geleden leuk gesprek gehad en nu 2 dagen geen reactie
pi_188807000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gisteren ;)
3 dagen geleden leuk gesprek gehad en nu 2 dagen geen reactie
Heb je daarna nog wel wat gestuurd?
pi_188807004
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Haar is wel mooi ja maar een leuke man zonder haar word hier ook geaccepteerd. Het is geen harde eis.
Leuk is wel een harde eis :)
pi_188807016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gisteren ;)
3 dagen geleden leuk gesprek gehad en nu 2 dagen geen reactie
Hmm dat is wel irritant ja
pi_188807017
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je daarna nog wel wat gestuurd?
uiteraard de volgende dag, maar daarna niet meer
pi_188807030
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:51 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

uiteraard de volgende dag, maar daarna niet meer
Ja dan zal ze waarschijnlijk een match hebben die ze leuker vindt.

Ik doe dit ook en mannen doen dit ook bij mij.
pi_188807181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Haar is wel mooi ja maar een leuke man zonder haar word hier ook geaccepteerd. Het is geen harde eis.
Ha, harde eis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188807192
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ha, harde eis.
:')

Leuke man.
pi_188807203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')

Leuke man.
Geef je mij nu een complimentje?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188811115
Een leuke match op Tinder lijkt het op het eerste gezicht. Maar ook deze doet niet veel meer dan reacties of antwoorden geven van 1 zinnetje en geen enkele vraag of interesse lijkt het ;(
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188811161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:19 schreef Telefono het volgende:
Een leuke match op Tinder lijkt het op het eerste gezicht. Maar ook deze doet niet veel meer dan reacties of antwoorden geven van 1 zinnetje en geen enkele vraag of interesse lijkt het ;(
Misschien is ze irl wel spraakzaam. Dus gewoon vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
pi_188811173
beetje dit idee? ;)



Misschien is het dat ze nog niet genoeg tijd heeft om er goed voor te zitten, druk tijdens werk of iets anders. Maar anders zou ik er zelf ook geen energie in steken als je er zelf geen energie uit haalt op die manier. Tenzij je snel kan achterhalen of ze warmloopt voor een date, misschien dat ze tinder/appen minder chill vindt en ze irl wel heel gezellig.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188811197
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien is ze irl wel spraakzaam. Dus gewoon vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Moet ze wel antwoord geven :)

En ik eh.. spreek niet graag voor jan joker af dus als je niet eerst gezellig wil kletsen... (mag ook telefonisch of anders..) ga ik daar geen tijd aan spenderen.
pi_188811208
Laatst wel schitterende actie...
iemand was nogal groot geschapen en dat vonden vrouwen maar niks en dan wilden ze toch niet meer.

Als ik nou eerst even zn foto wilde keuren... wilde hij daarna wel een leuk gesprek voeren over alles waar ik over wilde praten. Maar dan wel dus eerst die foto.
Want dat vertrouwen had ie wel nodig nadat iedereen hem steeds afwees.

Ja nou... eh... nee.

(En dat 300x herhalen nadat ik zei dat ik dat niet van plan was.. nu denkt ie dat het niet gaat werken tussen ons. Zou het...?)
pi_188811247
aaaaand she's gone...

Gewoon ineens het hele gesprek weg.

Mensen... :') :')
pi_188811350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien is ze irl wel spraakzaam. Dus gewoon vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken.
Is dat niet wat erg snel dan? Heb denk ik 5x een zinnetje met haar gesproken.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188811377
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:25 schreef LuNaTiC het volgende:
beetje dit idee? ;)

[ afbeelding ]

Misschien is het dat ze nog niet genoeg tijd heeft om er goed voor te zitten, druk tijdens werk of iets anders. Maar anders zou ik er zelf ook geen energie in steken als je er zelf geen energie uit haalt op die manier. Tenzij je snel kan achterhalen of ze warmloopt voor een date, misschien dat ze tinder/appen minder chill vindt en ze irl wel heel gezellig.
Haha ja. Iets minder extreem want die van mij antwoord dan nog met zinnen ipv 1 of 2 woorden. Ik zit ook te denken om het maar te laten voor wat het is. Of ik gooi een balletje op voor een date zoals VEM zegt maar dat lijkt mij wel wat wanhopig na een paar regeltjes.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188811385
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:44 schreef Telefono het volgende:

[..]

Haha ja. Iets minder extreem want die van mij antwoord dan nog met zinnen ipv 1 of 2 woorden. Ik zit ook te denken om het maar te laten voor wat het is. Of ik gooi een balletje op voor een date zoals VEM zegt maar dat lijkt mij wel wat wanhopig na een paar regeltjes.
Waar gaat het gesprek over dan?
pi_188811413
Nou ja gesprek :) . Over vakanties en Zuid Afrika. Dat ik daar ben geweest en zij daar heen gaat.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188811431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Moet ze wel antwoord geven :)

En ik eh.. spreek niet graag voor jan joker af dus als je niet eerst gezellig wil kletsen... (mag ook telefonisch of anders..) ga ik daar geen tijd aan spenderen.
Ik begreep dat ze kortaf was, niet stil.

Verder heb je mensen die op de app dodelijk saai zijn en leuk irl en andersom. Dus vandaar.
pi_188811470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:43 schreef Telefono het volgende:

[..]

Is dat niet wat erg snel dan? Heb denk ik 5x een zinnetje met haar gesproken.
Laat ik het zo zeggen: als het via de app nergens toe leidt kun je twee dingen doen: iets anders proberen, of afkappen.

Doorgaan met hetzelfde en dan een ander resultaat verwachten gaat teleurstelling opleveren. :)
pi_188811508
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef Telefono het volgende:
Nou ja gesprek :) . Over vakanties en Zuid Afrika. Dat ik daar ben geweest en zij daar heen gaat.
Dat zou mij ook niet zoveel interesseren. Leuk! en Ik kijk er naar uit! zou alles zijn wat ik te zeggen zou hebben.

Maar ik ben dan ook niet van die smalltalk. Ik ben eerder van discussies omtrent inzichten, toekomstplannen, fantasieën/dromen (waarover dan ook) en grapjes.

(Zie deze post als tip ;) )
pi_188811560
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niet zoveel interesseren. Leuk! en Ik kijk er naar uit! zou alles zijn wat ik te zeggen zou hebben.

Maar ik ben dan ook niet van die smalltalk. Ik ben eerder van discussies omtrent inzichten, toekomstplannen, fantasieën/dromen (waarover dan ook) en grapjes.

(Zie deze post als tip ;) )
Heb jij hem dan gematched?
pi_188811574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:47 schreef Telefono het volgende:
Nou ja gesprek :) . Over vakanties en Zuid Afrika. Dat ik daar ben geweest en zij daar heen gaat.
Oh dat zou toch een goed gesprek kunnen worden als zij bv vraagt naar tips. Ik zou uren met je kunnen praten over Zuid Afrika :P

Misschien ander onderwerp proberen?
pi_188811595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:25 schreef LuNaTiC het volgende:
beetje dit idee? ;)

[ afbeelding ]

Misschien is het dat ze nog niet genoeg tijd heeft om er goed voor te zitten, druk tijdens werk of iets anders. Maar anders zou ik er zelf ook geen energie in steken als je er zelf geen energie uit haalt op die manier. Tenzij je snel kan achterhalen of ze warmloopt voor een date, misschien dat ze tinder/appen minder chill vindt en ze irl wel heel gezellig.
Vreselijk dit soort vrouwen. Had ook een keer zo'n match.

Alleen gaf ik het na haar tweede kut antwoord al op :+
pi_188811596
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb jij hem dan gematched?
Ik zal me eerst moeten registeren. :D
pi_188811618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vreselijk dit soort vrouwen. Had ook een keer zo'n match.

Alleen gaf ik het na haar tweede kut antwoord al op :+
Nou ja, zoals ze zegt is ze op haar werk. Dan zou je het zo maar eens beter kunnen proberen op een moment dat ze niet aan het werk is.
pi_188811635
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik zal me eerst moeten registeren. :D
Ik bedoel er maar mee te zeggen dat wat bij jou werkt bij de ander weer niet hoeft te werken. :)
pi_188811642
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, zoals ze zegt is ze op haar werk. Dan zou je het zo maar eens beter kunnen proberen op een moment dat ze niet aan het werk is.
Dacht ik ook al aan. Feit dat ze op haar werk toch nog probeert om te reageren, duidt toch wel op enige interesse.
pi_188811645
Ik zou wel afhaken als er geen wedervragen worden gesteld.
pi_188811657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, zoals ze zegt is ze op haar werk. Dan zou je het zo maar eens beter kunnen proberen op een moment dat ze niet aan het werk is.
Ze had dan ook gewoon kunnen wachten met reageren tot ze thuis was.

Die "Why" was echt zo kut. Zo kan je toch niet een gesprek op gang brengen.
pi_188811659
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel er maar mee te zeggen dat wat bij jou werkt bij de ander weer niet hoeft te werken. :)
Nee, klopt.
Maar ik bedoelde dan ook te zeggen dat hij die kant ook eens zou kunnen proberen. Misschien lijkt er iemand een beetje op mij. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 09:59:25 ]
pi_188811675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze had dan ook gewoon kunnen wachten met reageren tot ze thuis was.

Die "Why" was echt zo kut. Zo kan je toch niet een gesprek op gang brengen.
Als ik zon gesprek zou hebben als die afbeelding zou ik toch wel afhaken :P
pi_188811690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze had dan ook gewoon kunnen wachten met reageren tot ze thuis was.

Die "Why" was echt zo kut. Zo kan je toch niet een gesprek op gang brengen.
Ja, maar dat kan dus met de beste bedoelingen zijn.

Wat is er mis met het later die dag nogmaals proberen en kijken of ze dan wel normaal antwoord geeft?
pi_188811692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik zon gesprek zou hebben als die afbeelding zou ik toch wel afhaken :P
Ja natuurlijk. Denk dat de meeste dat wel zouden doen.
pi_188811707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Denk dat de meeste dat wel zouden doen.
Als ik hem wil zou ik zo snel niet opgeven.
pi_188811725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan dus met de beste bedoelingen zijn.

Wat is er mis met het later die dag nogmaals proberen en kijken of ze dan wel normaal antwoord geeft?
Als ze echt interesse had, zou ze echt wel meer moeite gedaan hebben. Ook al is ze op het werk,

Mensen hebben toch pauze :')
pi_188811740
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:03 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Als ik hem wil zou ik zo snel niet opgeven.
Waarom? Ook al zou je zulke kut antwoorden krijgen?

Het is maar een persoon op Tinder. Voor die persoon 10 andere.
pi_188811747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als ze echt interesse had, zou ze echt wel meer moeite gedaan hebben. Ook al is ze op het werk,

Mensen hebben toch pauze :')
Nou buiten dus. Of zeg dat je aan het werk bent en later reageert of reageer ook pas later. En als je een why kunt typen kan je ook wel een paar woorden meer typen :P
pi_188811804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou buiten dus. Of zeg dat je aan het werk bent en later reageert of reageer ook pas later. En als je een why kunt typen kan je ook wel een paar woorden meer typen :P
Daarom.
pi_188811805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:25 schreef LuNaTiC het volgende:
beetje dit idee? ;)

[ afbeelding ]

Misschien is het dat ze nog niet genoeg tijd heeft om er goed voor te zitten, druk tijdens werk of iets anders. Maar anders zou ik er zelf ook geen energie in steken als je er zelf geen energie uit haalt op die manier. Tenzij je snel kan achterhalen of ze warmloopt voor een date, misschien dat ze tinder/appen minder chill vindt en ze irl wel heel gezellig.
Dat is het speelveld. Maar ik kan niet ruiken of ze Tinder/appen niet chill vindt. Dat kan ik pas weten als ze ook met mij op date gaat. Alleen is dat de laatste fase waar veel niet eens aan komen.

Maar aan de andere kant: wat doe je in godsnaam op Tinder dan als je niet zo van 'appen houdt' of niet van 'Tinder' houdt? Slaat totaal nergens op. Dat zijn mensen puur voor egostreling.
pi_188811832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom? Ook al zou je zulke kut antwoorden krijgen?

Het is maar een persoon op Tinder. Voor die persoon 10 andere.
Omdat dat onderwerp hem misschien niet interesseert. Ik zou het over een andere boeg gooien.

Vragen of het nu niet gelegen komt of plagerige opmerking, beetje knipoog. Als hij dáár ook niet echt op ingaat dan misschien over een paar dagen weer. Dat zou dan de laatste poging zijn.

Die instelling "voor die persoon 10 anderen" zou misschien wel het probleem zijn met lang vrijgezel zijn. Want dan blijf je zoeken, niet?

Je matcht iemand omdat je het wil proberen. Want je ziet iets in die persoon.
pi_188811864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vreselijk dit soort vrouwen. Had ook een keer zo'n match.

Alleen gaf ik het na haar tweede kut antwoord al op :+
Precies, wegwezen, zonde van je tijd 8)7 :W

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 10:18:33 ]
pi_188811887
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is het speelveld. Maar ik kan niet ruiken of ze Tinder/appen niet chill vindt. Dat kan ik pas weten als ze ook met mij op date gaat. Alleen is dat de laatste fase waar veel niet eens aan komen.

Maar aan de andere kant: wat doe je in godsnaam op Tinder dan als je niet zo van 'appen houdt' of niet van 'Tinder' houdt? Slaat totaal nergens op. Dat zijn mensen puur voor egostreling.
Dat laatste kan natuurlijk, maar ik bedoelde het wat minder strict. Sommige mensen vinden appen nu gewoon echt kut en zijn ook gewoon in hun communicatie superkort (en komen daardoor ook gewoon echt 'kortaf' over). Dat is overigens niet om iets goed te praten want mijn manier van communiceren is het ook niet.

Zijn nog genoeg andere verklaringen te vinden, egostreling is er een, heel druk zijn en heel veel andere matches tegelijk hebben, en teveel gesprekken tegelijk proberen te voeren is een ander.

Nogmaals, mijn manier van communiceren is het niet, en als ik niet genoeg energie terug voel die ik er zelf in steek, vind ik het voor mezelf al geen match. Bij mij was de vuistregel dat de meeste dates het leukst waren als de gesprekken op de app al lekker soepel en leuk verliepen.

Maar ik heb ook wel echt dates gehad waarbij het op de app toch wat stroever leek te lopen, en waarbij de dates toch echt heel leuk waren. Je zult dan zelf moeten uitvinden wanneer het zo'n uitzondering kan betreffen.

Beetje weer zo'n fingerspitzgefühl denk ik.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188811894
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:14 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Omdat dat onderwerp hem misschien niet interesseert. Ik zou het over een andere boeg gooien.

Vragen of het nu niet gelegen komt of plagerige opmerking, beetje knipoog. Als hij dáár ook niet echt op ingaat dan misschien over een paar dagen weer. Dat zou dan de laatste poging zijn.

Die instelling "voor die persoon 10 anderen" zou misschien wel het probleem zijn met lang vrijgezel zijn. Want dan blijf je zoeken, niet?

Je matcht iemand omdat je het wil proberen. Want je ziet iets in die persoon.
Maar dat faciliteert datingapps en sites. Kan je moeilijk wat aan doen. Mensen weten toch wel dat als ze iemand matchen, morgen toch weer een andere match is dat leuker is. En de dag erna weer een match dat nog leuker is. En dan denken ze kut die eerste was toch wel echt leuk... en dan begint de cirkel weer.

En vergeet niet dat een algoritme bepaalt wie je te zien krijgt en potentieel kunt matchen. Het algoritme kan ook zo zijn ingericht dat je alleen maar mensen te zien krijgt die je nooit kunt krijgen of mensen die je totaal niet leuk vindt.

En dat heeft een reden. Een datingapp of site heeft geen belang bij het feit dat mensen daadwerkelijk een relatie krijgen uit een datingsite of app. Het doel van die datingsites en apps is het zo lang mogelijk houden op de app zelf. Hoe vaker je die app of site gebruikt, hoe meer inkomsten voor de app en site. Dus al die datingapps en sites hebben geen enkel belang om goede matches te maken. En geloof me. Het algoritme is daarop afgestemd.

Tinder heeft geen belang als iedereen een relatie krijgt via de site. Want dan zou iedereen van Tinder afgaan. Dus zij spelen met een bepaalde marge waarin wel degelijk relaties ontstaan. Maar dat staat in het niet als je kijkt hoeveel mensen op Tinder zitten, en dan jarenlang.
pi_188811953
Die match van gister had wel een redelijk unieke naam, dus ik ging even op onderzoek uit of ik haar kon vinden op Facebook (stalker alert). Ik voelde toch een neiging om haar aan te spreken op haar gedrag, maar toch maar niet gedaan. :P
pi_188811972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:26 schreef Themeparktommy het volgende:
Die match van gister had wel een redelijk unieke naam, dus ik ging even op onderzoek uit of ik haar kon vinden op Facebook (stalker alert). Ik voelde toch een neiging om haar aan te spreken op haar gedrag, maar toch maar niet gedaan. :P
Dat gaat wel wat ver hoor. Ze is je geen verantwoording verschuldigd toch?
pi_188811983
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat gaat wel wat ver hoor. Ze is je geen verantwoording verschuldigd toch?
Dit. Ze is je niets verschuldigd.
pi_188812083
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat gaat wel wat ver hoor. Ze is je geen verantwoording verschuldigd toch?
Netjes en sociaal is wat anders daarentegen :)
pi_188812103
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Netjes en sociaal is wat anders daarentegen :)
Ja natuurlijk maar goed op een dating app na 1 avond appen?

Op datingapps gooien we alle sociale etiquettes overboord :P Maar dit zal in real live ook niet anders zijn behalve dat er een 'dag' wordt gezegd :P
pi_188812124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Netjes en sociaal is wat anders daarentegen :)
Precies, ik had gewoon even een duiveltje op mijn schouder die zei dat ik haar helemaal kapot moest maken een lesje wilde leren, maar iedereen doet het dus fuck it :P
pi_188812138
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:44 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Precies, ik had gewoon even een duiveltje op mijn schouder die zei dat ik haar helemaal kapot moest maken, maar iedereen doet het dus fuck it :P
:?

Waarom?
pi_188812143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:?

Waarom?
Omdat het gewoon aso is! Maar zoals je kunt lezen was dat in the heat of the moment en heb ik het niet gedaan
pi_188812155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:46 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Omdat het gewoon aso is! Maar zoals je kunt lezen was dat in the heat of the moment en heb ik het niet gedaan
Ja maar dit is hoe datingapps werken. Een match is geen garantie op iets. Een gesprek ook niet.

In real life is dat ook niet zo. Als je een gesprek hebt met een vrouw dat ze je dan iets verschuldigd is?
pi_188812157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maar dat faciliteert datingapps en sites. Kan je moeilijk wat aan doen. Mensen weten toch wel dat als ze iemand matchen, morgen toch weer een andere match is dat leuker is. En de dag erna weer een match dat nog leuker is. En dan denken ze kut die eerste was toch wel echt leuk... en dan begint de cirkel weer.

En vergeet niet dat een algoritme bepaalt wie je te zien krijgt en potentieel kunt matchen. Het algoritme kan ook zo zijn ingericht dat je alleen maar mensen te zien krijgt die je nooit kunt krijgen of mensen die je totaal niet leuk vindt.

En dat heeft een reden. Een datingapp of site heeft geen belang bij het feit dat mensen daadwerkelijk een relatie krijgen uit een datingsite of app. Het doel van die datingsites en apps is het zo lang mogelijk houden op de app zelf. Hoe vaker je die app of site gebruikt, hoe meer inkomsten voor de app en site. Dus al die datingapps en sites hebben geen enkel belang om goede matches te maken. En geloof me. Het algoritme is daarop afgestemd.

Tinder heeft geen belang als iedereen een relatie krijgt via de site. Want dan zou iedereen van Tinder afgaan. Dus zij spelen met een bepaalde marge waarin wel degelijk relaties ontstaan. Maar dat staat in het niet als je kijkt hoeveel mensen op Tinder zitten, en dan jarenlang.
In theorie klinkt je verhaal superplausibel, ik denk aan de ene kant ook wel dat er een grote kern van waarheid in zit.

Aan de andere kant denk ik echter dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Wat dat betreft is de markt voor 'relaties' en 'dating' en beetje hetzelfde als de markt voor 'brood'. Qua vraag en aanbod is er genoeg op die markt en blijft het ook wel zo, zelfs als er wél een stuk meer relaties zouden vloeien uit de app. Denk nog steeds substantieel genoeg om zwaar profitable te blijven.

Zelfs als je wél alles uit de kast trekt om zo supergoed mogelijk te matchen is dat geen garantie op een match. Kijk die programma's als first dates. Daar hebben ze echt wel een belang bij om een leuke match te krijgen, maar lukt het lang niet altijd. En zelfs al blijkt er wel een match zie je 9 van de 10 keer dat er na een x aantal dates alsnog niets van overgebleven is.

Wat dat betreft is de grilligheid in het daten an sich al genoeg om dat soort apps draaiende te houden, en hoewel ze er vast wel een vinger in de pap hebben, is het denk ik niet nodig om heel doelbewust alleen maar te zorgen voor slechte matches om de boel te saboteren. Maar goed, misschien ben ik naiëf :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188812174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dit is hoe datingapps werken. Een match is geen garantie op iets. Een gesprek ook niet.

In real life is dat ook niet zo. Als je een gesprek hebt met een vrouw dat ze je dan iets verschuldigd is?
Je loopt in de kroeg toch ook niet midden in een zin ineens weg? Dat is gewoon aso.
pi_188812189
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je loopt in de kroeg toch ook niet midden in een zin ineens weg? Dat is gewoon aso.
Nee dan zeg je nog gedag of je komt met een smoes maar als ze dat niet doen ga je er toch ook niet achteraan om ze een 'lesje te leren' ?
pi_188812237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee dan zeg je nog gedag of je komt met een smoes maar als ze dat niet doen ga je er toch ook niet achteraan om ze een 'lesje te leren' ?
precies!
pi_188812238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dit is hoe datingapps werken. Een match is geen garantie op iets. Een gesprek ook niet.

In real life is dat ook niet zo. Als je een gesprek hebt met een vrouw dat ze je dan iets verschuldigd is?
Haha, hoe datingapps werken.. Ja dag.. Het is gewoon lekker makkelijk om iemand aan de kant te gooien zonder even iets te zeggen..

Hoe is het afgelopen met je date met kinderen?
pi_188812264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, hoe datingapps werken.. Ja dag.. Het is gewoon lekker makkelijk om iemand aan de kant te gooien zonder even iets te zeggen..

Hoe is het afgelopen met je date met kinderen?
Ja op apps... Neem ik ook niet de moeite hoor om je gedag te zeggen als ik een leukere match heb. :P

Het is gelukkig maar 1 kind... :') De date is verplaatst naar zondag. Ik denk trouwens dat ik hem in het wild al heb gezien dus ben nu al een paar dagen mijn hoofd aan het breken waar dat zou geweest zou kunnen zijn.
pi_188812267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als ze echt interesse had, zou ze echt wel meer moeite gedaan hebben. Ook al is ze op het werk,

Mensen hebben toch pauze :')
Ik kan afhankelijk van hoe mijn dag loopt tijd hebben voor vanalles en zo goed als geen tijd hebben.

Maar ieder het zijne. Mij lijkt het als je iemand aantrekkelijk vindt het niet zo gek om op een ander moment nog even te proberen.
pi_188812268
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:54 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

precies!
Ook alleen omdat het anders maar ongemakkelijk en weird is om zomaar weg te lopen. :P
pi_188812293
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:14 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Omdat dat onderwerp hem misschien niet interesseert. Ik zou het over een andere boeg gooien.

Vragen of het nu niet gelegen komt of plagerige opmerking, beetje knipoog. Als hij dáár ook niet echt op ingaat dan misschien over een paar dagen weer. Dat zou dan de laatste poging zijn.

Die instelling "voor die persoon 10 anderen" zou misschien wel het probleem zijn met lang vrijgezel zijn. Want dan blijf je zoeken, niet?

Je matcht iemand omdat je het wil proberen. Want je ziet iets in die persoon.
Het moet van beide kanten komen. Als de persoon zelf niks probeert, waarom zou ik dan nog energie erin steken?

Ik laat mij niet zo behandelen.
pi_188812306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het moet van beide kanten komen. Als de persoon zelf niks probeert, waarom zou ik dan nog energie erin steken?

Ik laat mij niet zo behandelen.
Precies, dit ja ^O^
pi_188812323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ook alleen omdat het anders maar ongemakkelijk en weird is om zomaar weg te lopen. :P
Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker, je voelt je namelijk "verplicht" om toch maar wat te zeggen, omdat het het anders ongemakkelijk maakt.

Bij een app heb je dat niet, omdat je de persoon gewoon ineens verwijderd. Alsof je die jongen die tegen je praatte in de kroeg ineens laat verdwijnen.
pi_188812329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

In theorie klinkt je verhaal superplausibel, ik denk aan de ene kant ook wel dat er een grote kern van waarheid in zit.

Aan de andere kant denk ik echter dat de soep niet zo heet gegeten wordt. Wat dat betreft is de markt voor 'relaties' en 'dating' en beetje hetzelfde als de markt voor 'brood'. Qua vraag en aanbod is er genoeg op die markt en blijft het ook wel zo, zelfs als er wél een stuk meer relaties zouden vloeien uit de app. Denk nog steeds substantieel genoeg om zwaar profitable te blijven.

Zelfs als je wél alles uit de kast trekt om zo supergoed mogelijk te matchen is dat geen garantie op een match. Kijk die programma's als first dates. Daar hebben ze echt wel een belang bij om een leuke match te krijgen, maar lukt het lang niet altijd. En zelfs al blijkt er wel een match zie je 9 van de 10 keer dat er na een x aantal dates alsnog niets van overgebleven is.

Wat dat betreft is de grilligheid in het daten an sich al genoeg om dat soort apps draaiende te houden, en hoewel ze er vast wel een vinger in de pap hebben, is het denk ik niet nodig om heel doelbewust alleen maar te zorgen voor slechte matches om de boel te saboteren. Maar goed, misschien ben ik naiëf :)
Je mist het feit dat het een commercieel bedrijf is dat geënt is op winst en het tevreden houden van aandeelhouders. Niets meer. Indien je Tinder Gold komt, dan zorgt het algoritme wel weer dat je andere vrouwen te zien krijgt en doet het algoritme beter haar best om een match te krijgen (je hebt immers betaald). Dus het is niet zo dat de directeur van Tinder denkt: 'laten we al die mensen aan een relatie helpen.' Dat is een misvatting.

Maar je hebt een punt in die zin dat als het algoritme betere matches voorstelt dat niet altijd tot een date gaat komen.

En je moet een onderscheid maken tussen First Dates in Nederland en die van de UK. De Nederlandse versie is verschrikkelijk. Matches zijn slecht en het is in mijn optiek puur gedaan om sensatie op tv te krijgen. De Nederlandse first dates gaat het niet om de beste matches te krijgen voor de date, maar voor sensatie en meer kijkers.

Op zich richt de UK versie ook op kijkcijfers, zeker. Maar de UK versie is niet slechts geënt op sensatie. Je ziet bij de Engelse versie zoveel betere matches en dates. Ik vind de UK versie dan ook veel leuker om naar te kijken. Ook vind ik de Nederlandse versie veel te nep. Die kerel die de drankjes inschenkt is veel te knap, die donkere man met die belachelijke quotes en die serveerders en serveersters zijn ook veel te knap. De UK versie is in die zin beter gebalanceerd en je ziet dat de producenten echt hebben geprobeerd om een match te maken.

En nee, de datingsites en apps saboteren niet. Maar die zorgen ervoor dat je op Tinder blijft, omdat het algoritme perfect weet hoe jij swiped en wie jij te zien krijgt. Je hebt niet eens een derde gezien op Tinder. En dat is puur omdat het algoritme dat zo heeft bepaald.
pi_188812338
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:00 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je maakt mijn punt alleen maar duidelijker, je voelt je namelijk "verplicht" om toch maar wat te zeggen, omdat het het anders ongemakkelijk maakt.

Bij een app heb je dat niet, omdat je de persoon gewoon ineens verwijderd. Alsof je die jongen die tegen je praatte in de kroeg ineens laat verdwijnen.
Ja maar jij wilt iemand dan een lesje leren:P
pi_188812380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het moet van beide kanten komen. Als de persoon zelf niks probeert, waarom zou ik dan nog energie erin steken?

Ik laat mij niet zo behandelen.
Als je op Tinder een leuke vrouw matched, dan kun je erop rekenen dat je in het begin een van de velen bent die haar aandacht wil. Dus als je een echt leuke vrouw op Tinder wil verleiden om haar aandacht vooral op jou te richten, dan zul je gewoon in het begin even je best moeten doen.

Overigens is dat irl weinig anders. Die bloedmooie meid aan de bar, daar stap je gewoon als man op af. Je gaat niet wachten tot zij naar jou toekomt. Tenminste, dat zorgt niet voor een hoge succesrate.
pi_188812387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar jij wilt iemand dan een lesje leren:P
Nee, natuurlijk niet... Ik zei dat op een heel andere manier, maar dat komt niet helemaal over volgens mij.
Ik dacht meer, fuck haar. her loss
pi_188812401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet... Ik zei dat op een heel andere manier, maar dat komt niet helemaal over volgens mij.
Ik dacht meer, fuck haar. her loss
Zo moet het ook ^O^

Alleen: 'her loss' weghalen en dan helemaal pikobello.
pi_188812422
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet... Ik zei dat op een heel andere manier, maar dat komt niet helemaal over volgens mij.
Ik dacht meer, fuck haar. her loss
Ja je zei idd wat anders :P

Neem een match gewoon niet te serieus. Een match of zelfs een date is geen garantie op iets.
pi_188812443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zo moet het ook ^O^

Alleen: 'her loss' weghalen en dan helemaal pikobello.
meh, ik ben ijdel genoeg om mezelf leuk te vinden :9
pi_188812507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Alleen: 'her loss' weghalen en dan helemaal pikobello.
Hoezo?
pi_188812529
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je mist het feit dat het een commercieel bedrijf is dat geënt is op winst en het tevreden houden van aandeelhouders. Niets meer. Indien je Tinder Gold komt, dan zorgt het algoritme wel weer dat je andere vrouwen te zien krijgt en doet het algoritme beter haar best om een match te krijgen (je hebt immers betaald). Dus het is niet zo dat de directeur van Tinder denkt: 'laten we al die mensen aan een relatie helpen.' Dat is een misvatting.

Maar je hebt een punt in die zin dat als het algoritme betere matches voorstelt dat niet altijd tot een date gaat komen.

En je moet een onderscheid maken tussen First Dates in Nederland en die van de UK. De Nederlandse versie is verschrikkelijk. Matches zijn slecht en het is in mijn optiek puur gedaan om sensatie op tv te krijgen. De Nederlandse first dates gaat het niet om de beste matches te krijgen voor de date, maar voor sensatie en meer kijkers.

Op zich richt de UK versie ook op kijkcijfers, zeker. Maar de UK versie is niet slechts geënt op sensatie. Je ziet bij de Engelse versie zoveel betere matches en dates. Ik vind de UK versie dan ook veel leuker om naar te kijken. Ook vind ik de Nederlandse versie veel te nep. Die kerel die de drankjes inschenkt is veel te knap, die donkere man met die belachelijke quotes en die serveerders en serveersters zijn ook veel te knap. De UK versie is in die zin beter gebalanceerd en je ziet dat de producenten echt hebben geprobeerd om een match te maken.

En nee, de datingsites en apps saboteren niet. Maar die zorgen ervoor dat je op Tinder blijft, omdat het algoritme perfect weet hoe jij swiped en wie jij te zien krijgt. Je hebt niet eens een derde gezien op Tinder. En dat is puur omdat het algoritme dat zo heeft bepaald.
Ik zat eerlijk gezegd ook met UK én Ierland in mijn hoofd :@ Veel leuker om naar te kijken, en veel beter qua matching (maar ook daarna geen garantie op succes en denk nog steeds een laag percentage succesverhalen voor de langere termijn, maar dat terzijde).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188812540
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je op Tinder een leuke vrouw matched, dan kun je erop rekenen dat je in het begin een van de velen bent die haar aandacht wil. Dus als je een echt leuke vrouw op Tinder wil verleiden om haar aandacht vooral op jou te richten, dan zul je gewoon in het begin even je best moeten doen.

Overigens is dat irl weinig anders. Die bloedmooie meid aan de bar, daar stap je gewoon als man op af. Je gaat niet wachten tot zij naar jou toekomt. Tenminste, dat zorgt niet voor een hoge succesrate.
Ik doe altijd m'n best om het gesprek op gang te krijgen, maar dan moet ik wel steeds een normaal antwoord terugkrijgen anders werkt het gewoon niet.

Dan kan ze nog zo knap zijn, dan bekijkt ze het maar gewoon.
pi_188812549
Ja de barman van first dates nl :9

Maar de gastheer van first dates ierland mag er ook zijn hoor :P
pi_188812638
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik doe altijd m'n best om het gesprek op gang te krijgen, maar dan moet ik wel steeds een normaal antwoord terugkrijgen anders werkt het gewoon niet.

Dan kan ze nog zo knap zijn, dan bekijkt ze het maar gewoon.
Same here.
pi_188812648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat het jouzelf niet moet boeien of het haar loss is of niet. Als je zegt haar loss, dan komt dat een beetje hebberig over. Alsof jij de enige bent die haar gelukkig kan gaan maken. Wat dus feitelijk betekent: je gooit je haar voor de voeten en doet alles voor haar.

Wil niet zeggen dat hij dat doet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:15 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik zat eerlijk gezegd ook met UK én Ierland in mijn hoofd :@ Veel leuker om naar te kijken, en veel beter qua matching (maar ook daarna geen garantie op succes en denk nog steeds een laag percentage succesverhalen voor de langere termijn, maar dat terzijde).
Maar of het daarna nou klikt of er een relatie uitkomt is eigenlijk irrelevant. Zover moet je nog niet gaan kijken. Het gaat erom of de match op de date goed is. En die is goed in de UK en Ierland. Je merkt dat de dynamiek zoveel anders is dan de dates in Nederland. Het is zoveel natuurlijker en leuker naar te kijken omdat de match goed is.

Dat het daarna niets wordt, oké boeien. Maar je had wel een ontzettend leuke avond en je hebt met elkaar gelachen en gebruld. Daarnaast kon je ook met elkaar praten omdat je veel gemeen had. Dat zorgt ook voor dat het ijs snel breekt. En daarop moet je focussen. De date zelf. Leuke avond hebben. Lachen, praten. Dat het daarna niet klikt, jammer.
pi_188812682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Same here.
Newsflash! Jij bent een vrouw. ;)
pi_188812693
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Omdat het jouzelf niet moet boeien of het haar loss is of niet. Als je zegt haar loss, dan komt dat een beetje hebberig over. Alsof jij de enige bent die haar gelukkig kan gaan maken. Wat dus feitelijk betekent: je gooit je haar voor de voeten en doet alles voor haar.

Wil niet zeggen dat hij dat doet.

Jij kan iemand alleen gelukkig maken door jezelf voor haar voeten te gooien en alles voor haar te doen? :P
pi_188812697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Omdat het jouzelf niet moet boeien of het haar loss is of niet. Als je zegt haar loss, dan komt dat een beetje hebberig over. Alsof jij de enige bent die haar gelukkig kan gaan maken. Wat dus feitelijk betekent: je gooit je haar voor de voeten en doet alles voor haar.

Wil niet zeggen dat hij dat doet.
[..]

Maar of het daarna nou klikt of er een relatie uitkomt is eigenlijk irrelevant. Zover moet je nog niet gaan kijken. Het gaat erom of de match op de date goed is. En die is goed in de UK en Ierland. Je merkt dat de dynamiek zoveel anders is dan de dates in Nederland. Het is zoveel natuurlijker en leuker naar te kijken omdat de match goed is.

Dat het daarna niets wordt, oké boeien. Maar je had wel een ontzettend leuke avond en je hebt met elkaar gelachen en gebruld. Daarnaast kon je ook met elkaar praten omdat je veel gemeen had. Dat zorgt ook voor dat het ijs snel breekt. En daarop moet je focussen. De date zelf. Leuke avond hebben. Lachen, praten. Dat het daarna niet klikt, jammer.
Dat snap ik allemaal wel. Maar dat was natuurlijk nog gewoon steeds mijn punt, dat ook in het geval van een Tinder een goede match niet per se heel veel zegt over het veel minder gebruiken van de app.

Ik weet wel dat het een hypothese is die waarschijnlijk niet wordt beaamd, maar ik denk dus dat Tinder ook prima kan blijven renderen als ze er wel alles aan zouden doen om zo goed mogelijke matches uit te voeren. Immers, een match hoeft nog niets over het verdere verloop te zeggen zoals je zelf al beaamt, en het is toch best wel zeldzaam voor je eindelijk wél een definitieve match tegen het lijf loopt.

Ik snap daarbij echt wel je punt dat Tinder wel belangen heeft om het je iets moeilijker te maken en daarbij allerlei abonnementen probeert aan te smeren om dat te 'verhelpen'.

(oftewel, je hoeft mij verder niet meer te overtuigen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188812723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Newsflash! Jij bent een vrouw. ;)
Ja en? :P
pi_188812762
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Jij kan iemand alleen gelukkig maken door jezelf voor haar voeten te gooien en alles voor haar te doen? :P
Nee. Maar als je zegt het is haar 'loss' dan bedoel je dat wel ja. Want dat is gelul dat het haar 'loss' is :') Het is jouw loss
pi_188812772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee. Maar als je zegt het is haar 'loss' dan bedoel je dat wel ja. Want dat is gelul dat het haar 'loss' is :') Het is jouw loss
Nee hoor. Ik vind het altijd her loss :D

En daarna ga ik weer verder.
pi_188812796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en? :P
Dat je meer moeite moet stoppen in gesprekken :+
pi_188812803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat je meer moeite moet stoppen in gesprekken :+
Nog meer.
pi_188812808
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:32 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal wel. Maar dat was natuurlijk nog gewoon steeds mijn punt, dat ook in het geval van een Tinder een goede match niet per se heel veel zegt over het veel minder gebruiken van de app.

Ik weet wel dat het een hypothese is die waarschijnlijk niet wordt beaamd, maar ik denk dus dat Tinder ook prima kan blijven renderen als ze er wel alles aan zouden doen om zo goed mogelijke matches uit te voeren. Immers, een match hoeft nog niets over het verdere verloop te zeggen zoals je zelf al beaamt, en het is toch best wel zeldzaam voor je eindelijk wél een definitieve match tegen het lijf loopt.

Ik snap daarbij echt wel je punt dat Tinder wel belangen heeft om het je iets moeilijker te maken en daarbij allerlei abonnementen probeert aan te smeren om dat te 'verhelpen'.

(oftewel, je hoeft mij verder niet meer te overtuigen).
Is ook de maatschappij van nu, via tinder zijn potentiële partners zo makkelijk benaderbaar waardoor je altijd meer en meer wilt (de gemiddelde eisen aan een relatie zijn hoger dan vroeger). Heeft je date 1 minpuntje, toch even swipen misschien is er nog wat beters beschikbaar. Dat is denk ik de grootste reden waarom platforms als Tinder altijd succesvol zullen blijven. Niet dat dit iets slechts of goed is, dat is een persoonlijke mening
pi_188813009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en? :P
Dat het nou eenmaal the way of the world is dat mannen in het begin het initiatief moeten tonen.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je iedere vrouw afschrijft die niet vanaf het eerste contact ook moeite voor jouw aandacht gaat doen, dan helpt dat denk ik niet. Zeker niet bij vrouwen die nu eenmaal heel goed in de markt liggen.
pi_188813096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat het nou eenmaal the way of the world is dat mannen in het begin het initiatief moeten tonen.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je iedere vrouw afschrijft die niet vanaf het eerste contact ook moeite voor jouw aandacht gaat doen, dan helpt dat denk ik niet. Zeker niet bij vrouwen die nu eenmaal heel goed in de markt liggen.
Ja herken mezelf daar totaal niet in. Maar als ik hier zo de verhalen lees ben ik blijkbaar een uitzondering.
pi_188813122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja herken mezelf daar totaal niet in. Maar als ik hier zo de verhalen lees ben ik blijkbaar een uitzondering.
Je moet die mannen gewoon voor je laten kruipen.
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:11:46 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 11:39 schreef Solid-Snake het volgende:

Nee hoor. Ik vind het altijd her loss :D

En daarna ga ik weer verder.
Het is gewoon niemands loss...
pi_188813135
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je moet die mannen gewoon voor je laten kruipen.
Gek zeg. Vind ik ook totaal niet aantrekkelijk als ze dat doen.

we zijn gewoon gelijk.
pi_188813152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gek zeg. Vind ik ook totaal niet aantrekkelijk als ze dat doen.

we zijn gewoon gelijk.
Nou neem je mij iets te serieus. Zie linker bovenhoek. ;)
pi_188813159
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou neem je mij iets te serieus. Zie linker bovenhoek. ;)
:D
pi_188813165
Nja zonder grap. Je hebt natuurlijk genoeg van dat soort vrouwen die wel zo denken.
pi_188813213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja zonder grap. Je hebt natuurlijk genoeg van dat soort vrouwen die wel zo denken.
Vast wel. Maar ja, dan begint de relatie al scheef.

Maar goed, hoe vaak ik wel niet mannen hoor die hun vriendin of vrouw aanduiden als 'de baas'. Of het hebben over waf (wife acceptance factor). Mij niet gezien.
pi_188813220
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat het nou eenmaal the way of the world is dat mannen in het begin het initiatief moeten tonen.

Uitzonderingen zijn er altijd, maar als je iedere vrouw afschrijft die niet vanaf het eerste contact ook moeite voor jouw aandacht gaat doen, dan helpt dat denk ik niet. Zeker niet bij vrouwen die nu eenmaal heel goed in de markt liggen.
Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
pi_188813288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
Inderdaad, veroveren ok ma er is een grens
pi_188813304
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
Nee, maar weet wel dat een mooie meid op Tinder haar aandacht over heel veel mannen moet verdelen. Tenzij jij net toevallig via de app de juiste snaar kan raken om haar onverdeelde aandacht te krijgen zul je dus gewoon een van de velen zijn.

Daar rekening mee houden lijkt mij niet onverstandig.

Dus vandaar dat ik zeg: ik zou in zo'n situatie (kortaf op het werk) het gewoon later nog een keer proberen. Of het over een andere boeg gooien. Blijven trekken aan een dood paard heeft geen zin natuurlijk, maar even iets anders proberen of over een andere boeg gooien kan geen kwaad.

Immers, je kent de ander niet, dus je kan ook helemaal niet inschatten waarom ze zo kortaf reageert.
pi_188813339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
Inderdaad man, je slaat de spijker op haar kop!
pi_188813395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar weet wel dat een mooie meid op Tinder haar aandacht over heel veel mannen moet verdelen. Tenzij jij net toevallig via de app de juiste snaar kan raken om haar onverdeelde aandacht te krijgen zul je dus gewoon een van de velen zijn.

Daar rekening mee houden lijkt mij niet onverstandig.

Dus vandaar dat ik zeg: ik zou in zo'n situatie (kortaf op het werk) het gewoon later nog een keer proberen. Of het over een andere boeg gooien. Blijven trekken aan een dood paard heeft geen zin natuurlijk, maar even iets anders proberen of over een andere boeg gooien kan geen kwaad.

Immers, je kent de ander niet, dus je kan ook helemaal niet inschatten waarom ze zo kortaf reageert.
Het is toch totaal niet boeiend of ze nu veel of weinig aandacht krijgt. Als ze je interessant vind, dan komt dat wel goed.

Zolang het contact op een leuke wederzijdse manier verloopt en beide aandacht geven aan elkaar / het gesprek, geen probleem.

Zodra de boel overgaat in: "ja, nee of amen", dan schiet dat gewoon niet op. .

Je weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan ook gewoon zeggen dat ze druk is en later een reactie geeft.
pi_188813412
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is toch totaal niet boeiend of ze nu veel of weinig aandacht krijgt
. Als ze je interessant vind, dan komt dat wel goed.

Zolang het contact op een leuke wederzijdse manier verloopt en beide aandacht geven aan elkaar / het gesprek, geen probleem.

Zodra de boel overgaat in: "ja, nee of amen", dan schiet dat gewoon niet op. .

Je weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan ook gewoon zeggen dat ze druk is en later een reactie geeft.
Eigenlijk maakt dat alles uit.
pi_188813442
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eigenlijk maakt dat alles uit.
Ach kom, net doen of ze speciaal zijn, echt niet. Velen kunnen niet eens met al die "aandacht" omgaan..
pi_188813475
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach kom, net doen of ze speciaal zijn, echt niet. Velen kunnen niet eens met al die "aandacht" omgaan..
Ze hebben meer keus dus als het gesprek niet leuk genoeg is gaan ze naar de volgende...

Als je geen keus hebt ben je geneigd het te blijven proberen bij de gene die je al hebt.
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:42:19 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813493
Aah we zijn weer beland in de 'aah die vrouwen en hun aandacht overschot" - discussie.
pi_188813503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze hebben meer keus dus als het gesprek niet leuk genoeg is gaan ze naar de volgende...

Als je geen keus hebt ben je geneigd het te blijven proberen bij de gene die je al hebt.
Tuurlijk hebben ze meer keuze. Verbaast mij nog hoeveel vrouwen het niet "lukt" op Tinder. Is zo makkelijk als vrouw zijnde.

Ik ga echt niet voor vermaak spelen.. Leer jezelf maar vermaken.
pi_188813545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, maar weet wel dat een mooie meid op Tinder haar aandacht over heel veel mannen moet verdelen. Tenzij jij net toevallig via de app de juiste snaar kan raken om haar onverdeelde aandacht te krijgen zul je dus gewoon een van de velen zijn.

Daar rekening mee houden lijkt mij niet onverstandig.

Dus vandaar dat ik zeg: ik zou in zo'n situatie (kortaf op het werk) het gewoon later nog een keer proberen. Of het over een andere boeg gooien. Blijven trekken aan een dood paard heeft geen zin natuurlijk, maar even iets anders proberen of over een andere boeg gooien kan geen kwaad.

Immers, je kent de ander niet, dus je kan ook helemaal niet inschatten waarom ze zo kortaf reageert.
Het nadeel alleen is dat je dan snel over kan komen als wanhopig,
pi_188813594
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Aah we zijn weer beland in de 'aah die vrouwen en hun aandacht overschot" - discussie.
Klopt op bepaalde hoogte ook gewoon ;)
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:51:46 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:50 schreef black-soldier het volgende:

Klopt op bepaalde hoogte ook gewoon ;)
Of het nu klopt of niet. Je hebt het er maar mee te dealen. Het zal niet veranderen zolang je (veelal) verhalen hoort over dat mannen zowat elke vrouw liken in de hoop op matches.

En al zou dat de reden niet zijn, dan nog, je doet er niets aan.

Het hele "zij veel aandacht en ik ga hen dat niet geven, want blabla" ik snap niet dat men uberhaupt zo denkt. Gewoon per match bekijken en daarop afgaan.
pi_188813641
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:52 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niet zoveel interesseren. Leuk! en Ik kijk er naar uit! zou alles zijn wat ik te zeggen zou hebben.

Maar ik ben dan ook niet van die smalltalk. Ik ben eerder van discussies omtrent inzichten, toekomstplannen, fantasieën/dromen (waarover dan ook) en grapjes.

(Zie deze post als tip ;) )
Aangezien zij naar Zuid Afrika gaat lijkt het mij dat haar dat wel interesseert :).
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188813666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat zou toch een goed gesprek kunnen worden als zij bv vraagt naar tips. Ik zou uren met je kunnen praten over Zuid Afrika :P

Misschien ander onderwerp proberen?
Waarom matchen wij dan niet ;)

Krijg vooral de indruk dat dit ook een type is van, je bent 1 van de 100. Verover mij maar en anders maar niet.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188813685
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of het nu klopt of niet. Je hebt het er maar mee te dealen. Het zal niet veranderen zolang je (veelal) verhalen hoort over dat mannen zowat elke vrouw liken in de hoop op matches.

En al zou dat de reden niet zijn, dan nog, je doet er niets aan.

Het hele "zij veel aandacht en ik ga hen dat niet geven, want blabla" ik snap niet dat men uberhaupt zo denkt. Gewoon per match bekijken en daarop afgaan.
Ik zeg toch ook niet dat ik er wel of niet mee moet dealen? Ik geef generiek aan dat dat tot een bepaalde hoogte ook klopt. Maar jij gaat dan dingen invullen waar ik het niet over had.

En ja, ik ben met verder met je post eens ;)
  vrijdag 6 september 2019 @ 12:56:51 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813699
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:55 schreef black-soldier het volgende:

Ik zeg toch ook niet dat ik er wel of niet mee moet dealen? Ik geef generiek aan dat dat tot een bepaalde hoogte ook klopt. Maar jij gaat dan dingen invullen waar ik het niet over had.

En ja, ik ben met verder met je post eens ;)
Was ook niet specifiek op jou gericht (vandaar ook de 'men' en niet 'jij' )
Meer op die van weethetevennietmeer oa

:)
pi_188813725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is toch totaal niet boeiend of ze nu veel of weinig aandacht krijgt. Als ze je interessant vind, dan komt dat wel goed.

Zolang het contact op een leuke wederzijdse manier verloopt en beide aandacht geven aan elkaar / het gesprek, geen probleem.

Zodra de boel overgaat in: "ja, nee of amen", dan schiet dat gewoon niet op. .

Je weet niet wat er aan de hand is, maar ze kan ook gewoon zeggen dat ze druk is en later een reactie geeft.
In den beginne ben je anoniem in plaats van interessant. Die interesse moet je nog opwekken.
pi_188813737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het nadeel alleen is dat je dan snel over kan komen als wanhopig,
Door niet meer te reageren na de opmerking dat ze op haar werk is en op een ander moment een berichtje te sturen? Rly?
pi_188813739
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of het nu klopt of niet. Je hebt het er maar mee te dealen. Het zal niet veranderen zolang je (veelal) verhalen hoort over dat mannen zowat elke vrouw liken in de hoop op matches.

En al zou dat de reden niet zijn, dan nog, je doet er niets aan.

Het hele "zij veel aandacht en ik ga hen dat niet geven, want blabla" ik snap niet dat men uberhaupt zo denkt. Gewoon per match bekijken en daarop afgaan.
Sommige vrouwen doen net zo hoor, maar zo mag je niet denken. :').

Tuurlijk verander je niets aan de situatie.
  vrijdag 6 september 2019 @ 13:02:19 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188813747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sommige vrouwen doen net zo hoor, maar zo mag je niet denken. :').

Tuurlijk verander je niets aan de situatie.
Dat ontken ik ook niet. Al hoor ik dat (hier en in mijn omgeving) een stuk minder.
pi_188813749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In den beginne ben je anoniem in plaats van interessant. Die interesse moet je nog opwekken.
Nee hoor, voor sommige ben je meteen interessant.

Als je nog interesse moet gaan "opwekken" :'), dan ben je al veel te hard je best aan het doen..
pi_188813752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Door niet meer te reageren na de opmerking dat ze op haar werk is en op een ander moment een berichtje te sturen? Rly?
Nee, door het daarna weer te proberen en dat ze dan weer zo'n kortaf antwoord geeft.

Of dat ze daarna helemaal niet meer reageert.
pi_188813787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee, door het daarna weer te proberen en dat ze dan weer zo'n kortaf antwoord geeft.

Of dat ze daarna helemaal niet meer reageert.
Precies ja, velen gaan echt niet ineens uitgebreid antwoorden als het gesprek al zo kortaf begint.

En werk of niet, je hebt áltijd tijd om te reageren, hoeft niet binnen een minuut.

Dit laat zich altijd mooi zien in de fase voor de date; bergen berichten gedurende de dagen voor de date en daarna zijn ze ineens "druk".. _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2019 13:06:45 ]
pi_188814193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tuurlijk hebben ze meer keuze. Verbaast mij nog hoeveel vrouwen het niet "lukt" op Tinder. Is zo makkelijk als vrouw zijnde.

Ik ga echt niet voor vermaak spelen.. Leer jezelf maar vermaken.
Ja het aanbod zegt niks over de kwaliteit natuurlijk :P
pi_188814277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, voor sommige ben je meteen interessant.

Als je nog interesse moet gaan "opwekken" :'), dan ben je al veel te hard je best aan het doen..
Ik begin ineens te begrijpen waarom jij van drama-date naar drama-date gaat.
pi_188814292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee, door het daarna weer te proberen en dat ze dan weer zo'n kortaf antwoord geeft.

Of dat ze daarna helemaal niet meer reageert.
Ik heb toch nergens gezegd dat als je het daarna probeert en het is weer hetzelfde dat je het dan maar vol moet houden? Integendeel zelfs!
pi_188814325
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb toch nergens gezegd dat als je het daarna probeert en het is weer hetzelfde dat je het dan maar vol moet houden? Integendeel zelfs!
Dan is het goed :P
pi_188814372
Gek, ik vind de Nederlandse First Dates juist veel leuker. Veel leuke jonge studenten, heb er vorig jaar echt van genoten.
pi_188814528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik begin ineens te begrijpen waarom jij van drama-date naar drama-date gaat.
We weten niet hoe weethetevennietmeer op dates is he :P
pi_188814635
Zie nu dat er nieuwe afleveringen zijn van first dates in nieuw zeeland :D
pi_188814663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We weten niet hoe weethetevennietmeer op dates is he :P
Nou, ik kan mij nog steeds levendig herinneren dat hij om de zoveel tijd weer flink wat te klagen had over zijn dates/matches.

Ik zeg altijd maar zo: als dat een rode draad is bij iemand, dan ligt het waarschijnlijk aan die persoon zelf.
pi_188814677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, ik kan mij nog steeds levendig herinneren dat hij om de zoveel tijd weer flink wat te klagen had over zijn dates/matches.

Ik zeg altijd maar zo: als dat een rode draad is bij iemand, dan ligt het waarschijnlijk aan die persoon zelf.
Ja of misschien toch niet zo goed in het juiste selecteren. Maar het is ook allemaal lastig.
pi_188814971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, ik kan mij nog steeds levendig herinneren dat hij om de zoveel tijd weer flink wat te klagen had over zijn dates/matches.

Ik zeg altijd maar zo: als dat een rode draad is bij iemand, dan ligt het waarschijnlijk aan die persoon zelf.
Ach, ik blaas af en toe gewoon stoom af hier. Simpel zat.
pi_188815391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach, ik blaas af en toe gewoon stoom af hier. Simpel zat.
Denk je niet dat er ook een deel bij jezelf ligt?

Ik denk bv dat omdat ik het begin zo verlegen kan zijn een verkeerde indruk maak.
pi_188815527
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk je niet dat er ook een deel bij jezelf ligt?

Ik denk bv dat omdat ik het begin zo verlegen kan zijn een verkeerde indruk maak.
Ik denk dat er vanzelf een dag komt... dat dat geen issue is :)
pi_188815552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik denk dat er vanzelf een dag komt... dat dat geen issue is :)
Ja of er moeten eerst wat shotjes in :P
pi_188815641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of er moeten eerst wat shotjes in :P
Precies, een beetje heroine in de ader maakt van het leven een zalige droom. _O_
pi_188816528
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2019 15:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Precies, een beetje heroine in de ader maakt van het leven een zalige droom. _O_
Dacht meer aan een shotje drank.
pi_188816576
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dacht meer aan een shotje drank.
drank :')
kinderdrugs :')
  vrijdag 6 september 2019 @ 16:56:23 #176
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_188817083
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2019 13:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies ja, velen gaan echt niet ineens uitgebreid antwoorden als het gesprek al zo kortaf begint.

En werk of niet, je hebt áltijd tijd om te reageren, hoeft niet binnen een minuut.

Dit laat zich altijd mooi zien in de fase voor de date; bergen berichten gedurende de dagen voor de date en daarna zijn ze ineens "druk".. _O-
Mischien was zij met talloze mannen tegelijk aan het mailen en bij de uiteindelijke selectie voor dates kwam je er toch niet doorheen.
pi_188943578
Yasmin,

Hoeveel matches had jij ook weer en hoeveel leuke gesprekjes zijn daaruit voorgekomen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188943675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.

Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen :')
Heeft dit zin dan??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188943849
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef ludovico het volgende:
Yasmin,

Hoeveel matches had jij ook weer en hoeveel leuke gesprekjes zijn daaruit voorgekomen?
Waarom?
pi_188944210
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.
Ja. Is praktisch te gebruiken.

Veel dates mee gehad.
pi_188944304
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.
Heb je mij toch niet voor nodig dan?
pi_188944462
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja. Is praktisch te gebruiken.

Veel dates mee gehad.
Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.

Misschien na 30 matches iedereen een bericht sturen ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944496
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.

Misschien na 30 matches iedereen een bericht sturen ofzo.
Hoe bedoel je pas na 30 matches?
pi_188944497
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.

Misschien na 30 matches iedereen een bericht sturen ofzo.
Ik heb in twee jaar ongeveer 10 dates gehad (10 verschillende vrouwen), waarvan ik met sommige vrouwen meer dan 1 date heb gehad. Ik heb met een vrouw 6 á 7 dates gehad. Dus als je dat meetelt is dat rond de 20-25 ongeveer.

Laatste date dateert van 3 weken geleden.
pi_188944532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je pas na 30 matches?
Response rate is 20% ofzo, dan hè. Je 6 mensen die praten... Waarvan er een of twee leuk zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944540
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 17:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik heb in twee jaar ongeveer 10 dates gehad (10 verschillende vrouwen), waarvan ik met sommige vrouwen meer dan 1 date heb gehad. Ik heb met een vrouw 6 á 7 dates gehad. Dus als je dat meetelt is dat rond de 20-25 ongeveer.

Laatste date dateert van 3 weken geleden.
Hoeveel matches / tijd geïnvesteerd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Response rate is 20% ofzo, dan hè. Je 6 mensen die praten... Waarvan er een of twee leuk zijn?
Hmm ja k zou tijdens het swipen al serieus selecteren en elke match een kans geven?
pi_188944566
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoeveel matches / tijd geïnvesteerd?
Hoeveel matches, geen idee. Sowieso meer matches dan dat er dates uitkwamen.

En tijd? Helemaal geen idee. Ik ga geen urenadministratie bijhouden :')
pi_188944594
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja k zou tijdens het swipen al serieus selecteren en elke match een kans geven?
Ik geef iedere match een kans, van ongeveer 5-10% zoals je kunt lezen ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944615
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik geef iedere match een kans, van ongeveer 5-10% zoals je kunt lezen ;)

Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages? :P
pi_188944652
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages? :P
Dit ja _O-

Wellicht heeft hij haast.
pi_188944669
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages? :P
Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188944687
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.
Ja of er wat uitkomt ligt er aan of je de juiste match tegen komt toch?
pi_188944706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.
Wat? Efficiënt en daten in één adem noemen?

Dan ben je echt nog een rookie op date-gebied. Het daten kan je niet in wel of niet efficiënt indelen.

Elke vrouw kent een andere benadering. Er is niet een 'efficiënte' weg om een date te regelen. Elke vrouw moet je op haar eigen merites beoordelen. Bij de ene vrouw zal het wat sneller gaan dan de ander. Er is geen regel te bedenken waar je bij elke vrouw snel succes hebt. Of in jouw woorden: 'efficiënt' kan zijn. Dat is er gewoonweg niet.

Of dat nou Tinder is of andere datingsite/app. Daarvoor geldt hetzelfde. Je moet gewoon chill in het date-geweld stappen en zien waar het schip strand. Om nu al met percentages en efficiëntie te denken gaat het nooit lukken en stress je teveel. Dat straal je ook dan uit.
pi_188944724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of er wat uitkomt ligt er aan of je de juiste match tegen komt toch?
Klopt, maar hij wil 'efficiënt' te werk gaan zodat die juiste match er snel komt, want hij wil 'niet teveel tijd in Tinder stoppen'. Really? :')
pi_188944743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt, maar hij wil 'efficiënt' te werk gaan zodat die juiste match er snel komt, want hij wil 'niet teveel tijd in Tinder stoppen'. Really? :')
Ja willen we allemaal wel denk ik :P
pi_188944750
Enige efficiënte is dat je tijdens het poepen een date kan regelen.
pi_188944762
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Enige efficiënte is dat je tijdens het poepen een date kan regelen.
_O-
pi_188944769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja willen we allemaal wel denk ik :P
Klopt. Maar totaal niet realistisch.
pi_188944801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O-
Vroeger moest je leuk gekleed naar buiten, een bar ofzo. Sociaal doen. Eindeloze gesprekken met idioten die je dan weer moest afwimpelen.

Nu gewoon op de pot tijdens het schijten. Is toch fucking efficiënt.
pi_188944808
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vroeger moest je leuk gekleed naar buiten, een bar ofzo. Sociaal doen. Eindeloze gesprekken met idioten die je dan weer moest afwimpelen.

Nu gewoon op de pot tijdens het schijten. Is toch fucking efficiënt.
_O- _O-
pi_188944845
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

_O- _O-
Begrijp zijn punt wel maar je kan het helaas niet zo benaderen.

Ik heb zo fucking veel matches gehad dat als je daar op af gaat je eigenlijk zou denken dat ik wel getrouwd zou zijn inmiddels :P
  zaterdag 14 september 2019 @ 18:29:13 #204
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188944856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp zijn punt wel maar je kan het helaas niet zo benaderen.

Ik heb zo fucking veel matches gehad dat als je daar op af gaat je eigenlijk zou denken dat ik wel getrouwd zou zijn inmiddels :P
Alles met een doos en een hartslag krijgt honderden matches.

Mijn 2 cents.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188945173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat? Efficiënt en daten in één adem noemen?

Dan ben je echt nog een rookie op date-gebied. Het daten kan je niet in wel of niet efficiënt indelen.

Elke vrouw kent een andere benadering. Er is niet een 'efficiënte' weg om een date te regelen. Elke vrouw moet je op haar eigen merites beoordelen. Bij de ene vrouw zal het wat sneller gaan dan de ander. Er is geen regel te bedenken waar je bij elke vrouw snel succes hebt. Of in jouw woorden: 'efficiënt' kan zijn. Dat is er gewoonweg niet.

Of dat nou Tinder is of andere datingsite/app. Daarvoor geldt hetzelfde. Je moet gewoon chill in het date-geweld stappen en zien waar het schip strand. Om nu al met percentages en efficiëntie te denken gaat het nooit lukken en stress je teveel. Dat straal je ook dan uit.
Leuk verhaal man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188945185
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt, maar hij wil 'efficiënt' te werk gaan zodat die juiste match er snel komt, want hij wil 'niet teveel tijd in Tinder stoppen'. Really? :')
Is toch logisch? Als je een date wilt dat er een date komt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188945243
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is toch logisch? Als je een date wilt dat er een date komt?
Nee, zo werkt het niet. Het is niet: 'Als je een date wilt dat er een date komt' :')

Dat ligt ook aan haar. Als ze geen interesse heeft ben je snel klaar. Dus nee, als je een date wil, dan komt er niet altijd een date nee.

Er gaat zoveel dingen vooraf een date, dat je dat niet op je netvlies hebt.
pi_188945339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leuk verhaal man.
De realiteit. Deal with it.

Efficiënt daten kan alleen als je duizenden likes en honderden matches hebt. Ja, dan kan je efficiënt je dates kiezen.
pi_188945340
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is toch logisch? Als je een date wilt dat er een date komt?
Je hebt toch al tinder gehad?
pi_188945708
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, zo werkt het niet. Het is niet: 'Als je een date wilt dat er een date komt' :')

Dat ligt ook aan haar. Als ze geen interesse heeft ben je snel klaar. Dus nee, als je een date wil, dan komt er niet altijd een date nee.

Er gaat zoveel dingen vooraf een date, dat je dat niet op je netvlies hebt.
Dat staat er ook niet.

Wat een belerend toontje sla jij aan zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188945712
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt toch al tinder gehad?
Vroegah. Met matige foto's, keb nu een redelijke foto.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188945727
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vroegah. Met matige foto's, keb nu een redelijke foto.
Dan weet je toch al hoe het werkt? Dat niet elke match ook een date wordt?
pi_188945892
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet.

Wat een belerend toontje sla jij aan zeg.
Ik zeg gewoon hoe het zit ;)

En met een beetje dosis logica zie je toch ook wel dat niet alles een date wordt en dat het een van de lange adem is?
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:08:07 #214
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188946497
Daten blijft toch wel een apart iets met vrouwen en de verwachtingen die ze creeeren _O-
  zaterdag 14 september 2019 @ 20:08:58 #215
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188946511
Sowieso, daten. Gewoon wachten tot je de juiste persoon tegen komt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188946647
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:29 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Alles met een doos en een hartslag krijgt honderden matches.

Mijn 2 cents.
Hangt er vanaf hoeveel je swiped en liked. Als je door minder dan 100 profielen gebladerd hebt kun je nooit 100 matches hebben. 100+ likes kan wel.

Wat minder swipen kan ook een strategie zijn zodat je nooit heel veel matches tegelijk hebt.
pi_188948410
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 20:08 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso, daten. Gewoon wachten tot je de juiste persoon tegen komt.
Nee.
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:16:31 #218
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188948450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee.
Wel. Waarom die tindermolen in vol opgeblazen ego's en wijven die denken alles te zijn. De meisjes die niet op tinder zitten zijn veel leuker.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:20:47 #219
545 dop
:copyright: dop
pi_188948517
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:16 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wel. Waarom die tindermolen in vol opgeblazen ego's en wijven die denken alles te zijn. De meisjes die niet op tinder zitten zijn veel leuker.
ook de meisjes die niet op Tinder zitten willen wel eens een knipoog. Die zitten ook niet op een man te wachten die denkt dat de liefde komt aanwaaien
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:22:25 #220
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188948550
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:20 schreef dop het volgende:

[..]

ook de meisjes die niet op Tinder zitten willen wel eens een knipoog. Die zitten ook niet op een man te wachten die denkt dat de liefde komt aanwaaien
Tuurlijk, maar dat kan prima zonder datingplatforms. Zeker zonder tinder wat gewoon een validatiefabriek is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:24:19 #221
545 dop
:copyright: dop
pi_188948576
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:22 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat kan prima zondet datingplatforms. Zeker zonder tinder wat gewoon een validatiefabriek is.
Dat is jouw ervaring, ik kom er ook gewoon leuke dames tegen. Je selecteert zelf dus kun je de omhoog gevallen dozen ook gewoon naar links swipen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188948630
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:22 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat kan prima zonder datingplatforms. Zeker zonder tinder wat gewoon een validatiefabriek is.
Voor genoeg mensen werkt tinder toch gewoon?
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:38:02 #223
545 dop
:copyright: dop
pi_188948826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Voor genoeg mensen werkt tinder toch gewoon?
Je kent het verhaal van de kat die een lekker stuk worst in de boom zag hangen, maar daar niet bij kon?
Je weet wat die kat zei?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188948869
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:16 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wel. Waarom die tindermolen in vol opgeblazen ego's en wijven die denken alles te zijn. De meisjes die niet op tinder zitten zijn veel leuker.
Ook meisjes die niet op Tinder zitten hebben opgeblazen ego's en denken van alles te kunnen en te zijn. Dus dat verschilt niet zoveel van Tinder. Het enige is dat je dat op Tinder nadrukkelijk kunt zien. Maar dat neemt niet weg dat meisjes die niet op Tinder zitten geen ego's hebben of denken hoog te zijn. Dat offline precies hetzelfde.

Tinder en die andere datingsites en apps zorgen er gewoon voor dat je dat aan de lopende band krijgt, want het is op je telefoon en makkelijk toegankelijk, dus dan kom je vaker tegen dat sommige vrouwen denken dat ze wat zijn. Terwijl offline je dat wellicht alleen in het weekend tegenkomt, want niet 24/7 zit je in de kroeg.

En ook wijven offline hebben geen trek in een kerel die zichzelf voor haar voeten gaat gooien. Maar ik ben het wellicht wel met 1 ding met je eens: in real life zien ze je meteen, in plaats van mooie foto's. Teleurstellingen zie je dus meteen en kan je meteen afkappen, terwijl je online pas op de eerste date ziet hoe zij of hij eruit ziet.
pi_188948980
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:38 schreef dop het volgende:

[..]

Je kent het verhaal van de kat die een lekker stuk worst in de boom zag hangen, maar daar niet bij kon?
Je weet wat die kat zei?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar lijkt het wel op :P
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:56:48 #226
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188949105
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:38 schreef dop het volgende:

[..]

Je kent het verhaal van de kat die een lekker stuk worst in de boom zag hangen, maar daar niet bij kon?
Je weet wat die kat zei?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt al teveel crazy cat ladies gedate wanneer je in de veronderstelling bent dat katten kunnen praten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 14 september 2019 @ 22:57:54 #227
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188949118
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:38 schreef dop het volgende:

[..]

Je kent het verhaal van de kat die een lekker stuk worst in de boom zag hangen, maar daar niet bij kon?
Je weet wat die kat zei?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee.

Die meisjes krijgen natuurlijk tig matches en dan moet jij als man maar het gesprek gaande zien te houden. Want terwijl ze met jou praat zijn er nog 20 anderen die hun kans schoon zien. Daar heb ik geen zin in, ik doe geen auditie voor Idols. Het moet wel van twee kanten komen.

Soms kwam ik dan meisjes tegen met dezelfde interesses en daar match je dan mee. Dan denk je, fantastisch, iemand met dezelfde hobbies. Dan speel je daarop in en krijg je alsnog korte antwoorden of helemaal niks terug.

Daarna niet meer mee bezig gehouden en gewoon mijn eigen ding gedaan. En toen met mijn neus in de boter gevallen en een fantastisch meisje tegengekomen in de echte wereld. Overigens een veel en veel knapper meisje dan de meisjes waar ik mee matchte op Tinder.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:00:24 #228
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188949151
En dat meisje ziet nu regelmatig een lekker stukje worst, en daar kan ze prima bij. _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188949174
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:00 schreef Quotidien het volgende:
En dat meisje ziet nu regelmatig een lekker stukje worst, en daar kan ze prima bij. _O-
:')
pi_188949203
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt wel mee.

Die meisjes krijgen natuurlijk tig matches en dan moet jij als man maar het gesprek gaande zien te houden. Want terwijl ze met jou praat zijn er nog 20 anderen die hun kans schoon zien. Daar heb ik geen zin in, ik doe geen auditie voor Idols. Het moet wel van twee kanten komen.

Soms kwam ik dan meisjes tegen met dezelfde interesses en daar match je dan mee. Dan denk je, fantastisch, iemand met dezelfde hobbies. Dan speel je daarop in en krijg je alsnog korte antwoorden of helemaal niks terug.

Daarna niet meer mee bezig gehouden en gewoon mijn eigen ding gedaan. En toen met mijn neus in de boter gevallen en een fantastisch meisje tegengekomen in de echte wereld. Overigens een veel en veel knapper meisje dan de meisjes waar ik mee matchte op Tinder.
Alsof een chick in real life niet met 20 anderen aan het daten is :')
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:10:19 #231
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188949305
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Alsof een chick in real life niet met 20 anderen aan het daten is :')
Die van mij niet. De rest moet het lekker zelf weten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188949323
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Alsof een chick in real life niet met 20 anderen aan het daten is :')
Denk dat het wel stukken makkelijker is om online dates te regelen dan in real life.
pi_188949355
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:04 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Alsof een chick in real life niet met 20 anderen aan het daten is :')
..gelijktijdig, in dezelfde garagebox! :9~ ~O>
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:15:32 #234
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188949392
Was ook geen date, maar een huisgenootje.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188949430
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat het wel stukken makkelijker is om online dates te regelen dan in real life.
Ik vind het juist tegenover gesteld.
pi_188949653
Al weken geen matches meer gehad dus Tinder profiel opnieuw verwijderd en aangemeld. Ben benieuwd... Lijkt me stug dat Tinder echt dood is.

Binnen paar minuten al 2 likes... Maar die zie ik morgen pas want kan niet meer swipen om te matchen. :') je profiel resetten helpt dus wel.

[ Bericht 47% gewijzigd door IsItMeOrYou op 14-09-2019 23:49:06 ]
pi_188950429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:16 schreef black-soldier het volgende:

Wat? Efficiënt en daten in één adem noemen?

Dan ben je echt nog een rookie op date-gebied. Het daten kan je niet in wel of niet efficiënt indelen.

Elke vrouw kent een andere benadering. Er is niet een 'efficiënte' weg om een date te regelen. Elke vrouw moet je op haar eigen merites beoordelen. Bij de ene vrouw zal het wat sneller gaan dan de ander. Er is geen regel te bedenken waar je bij elke vrouw snel succes hebt. Of in jouw woorden: 'efficiënt' kan zijn. Dat is er gewoonweg niet.

Of dat nou Tinder is of andere datingsite/app. Daarvoor geldt hetzelfde. Je moet gewoon chill in het date-geweld stappen en zien waar het schip strand. Om nu al met percentages en efficiëntie te denken gaat het nooit lukken en stress je teveel. Dat straal je ook dan uit.
Een man die het wel snapt, ongelooflijk. Beter luisteren de gevallen zonder succes hiernaar ipv naar pua onzin.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_188950468
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Een man die het wel snapt, ongelooflijk. Beter luisteren de gevallen zonder succes hiernaar ipv naar pua onzin.
Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188951082
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Een man die het wel snapt, ongelooflijk. Beter luisteren de gevallen zonder succes hiernaar ipv naar pua onzin.
Ongeveer iedereen in dit topic is single. Dus defineer "succes" :')
pi_188951238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt wel mee.

Die meisjes krijgen natuurlijk tig matches en dan moet jij als man maar het gesprek gaande zien te houden. Want terwijl ze met jou praat zijn er nog 20 anderen die hun kans schoon zien. Daar heb ik geen zin in, ik doe geen auditie voor Idols. Het moet wel van twee kanten komen.

Soms kwam ik dan meisjes tegen met dezelfde interesses en daar match je dan mee. Dan denk je, fantastisch, iemand met dezelfde hobbies. Dan speel je daarop in en krijg je alsnog korte antwoorden of helemaal niks terug.

Daarna niet meer mee bezig gehouden en gewoon mijn eigen ding gedaan. En toen met mijn neus in de boter gevallen en een fantastisch meisje tegengekomen in de echte wereld. Overigens een veel en veel knapper meisje dan de meisjes waar ik mee matchte op Tinder.
Dit is weer zo'n typisch "stap lekker op iemand in de kroeg af"-verhaal van iemand die lekker achteraf (nu hij in een relatie zit) kan komen uitleggen hoe het allemaal moet.

Niet iedereen is goed in regelen tijdens het uitgaan of op de sportclub, voor die mensen zijn apps gewoon een prachtig medium om snel veel vrouwen/mannen te spreken.
  zondag 15 september 2019 @ 01:24:10 #241
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188951265
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typisch "stap lekker op iemand in de kroeg af"-verhaal van iemand die lekker achteraf (nu hij in een relatie zit) kan komen uitleggen hoe het allemaal moet.

Niet iedereen is goed in regelen tijdens het uitgaan of op de sportclub, voor die mensen zijn apps gewoon een prachtig medium om snel veel vrouwen/mannen te spreken.
Ik ben daar ook niet goed in maar het is totaal automatisch gegaan. Maar ik heb wel geluk gehad in dat opzicht.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 15 september 2019 @ 06:27:59 #242
545 dop
:copyright: dop
pi_188952127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt wel mee.

Die meisjes krijgen natuurlijk tig matches en dan moet jij als man maar het gesprek gaande zien te houden. Want terwijl ze met jou praat zijn er nog 20 anderen die hun kans schoon zien. Daar heb ik geen zin in, ik doe geen auditie voor Idols. Het moet wel van twee kanten komen.

Soms kwam ik dan meisjes tegen met dezelfde interesses en daar match je dan mee. Dan denk je, fantastisch, iemand met dezelfde hobbies. Dan speel je daarop in en krijg je alsnog korte antwoorden of helemaal niks terug.

Daarna niet meer mee bezig gehouden en gewoon mijn eigen ding gedaan. En toen met mijn neus in de boter gevallen en een fantastisch meisje tegengekomen in de echte wereld. Overigens een veel en veel knapper meisje dan de meisjes waar ik mee matchte op Tinder.
in het echte leven loop je ook niet tegen het eerste de beste meisje aan waar tegen je hoi zegt, daar weet je op voorhand niet eens of ze opzoek zijn. De vijver op Tinder zit in elk geval vol met dames die zoeken. Maar dat betekent niet dat ze geen wensen hebben en eisen stellen. Je zult dus zelf ook streng moeten selecteren, en voor lief moeten nemen dat je vaak ook niet voldoende hun interesse hebt. Als je daar relaxed mee om kunt gaan, kun je ook op Tinder succes hebben.

De reden dat die dames zoveel matches hebben zit niet bij die dames, het moeten toch echt de heren zijn die niet streng genoeg zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 15 september 2019 @ 06:34:52 #243
545 dop
:copyright: dop
pi_188952129
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij hebt al teveel crazy cat ladies gedate wanneer je in de veronderstelling bent dat katten kunnen praten.
genoeg gedate en voldoende ervaring om te weten welke poesjes niet voor mij zijn.
En op het moment verkering met een heerlijke poes :D
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188952145
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 00:16 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Een man die het wel snapt, ongelooflijk. Beter luisteren de gevallen zonder succes hiernaar ipv naar pua onzin.
Grappig dat jij als totaal onsuccesvolle op de datingmarkt meent te kunnen uitleggen waar anderen zonder succes naar moeten luisteren.
pi_188952150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt wel mee.

Die meisjes krijgen natuurlijk tig matches en dan moet jij als man maar het gesprek gaande zien te houden. Want terwijl ze met jou praat zijn er nog 20 anderen die hun kans schoon zien. Daar heb ik geen zin in, ik doe geen auditie voor Idols. Het moet wel van twee kanten komen.

Soms kwam ik dan meisjes tegen met dezelfde interesses en daar match je dan mee. Dan denk je, fantastisch, iemand met dezelfde hobbies. Dan speel je daarop in en krijg je alsnog korte antwoorden of helemaal niks terug.

Daarna niet meer mee bezig gehouden en gewoon mijn eigen ding gedaan. En toen met mijn neus in de boter gevallen en een fantastisch meisje tegengekomen in de echte wereld. Overigens een veel en veel knapper meisje dan de meisjes waar ik mee matchte op Tinder.
Leuk voor je, maar je begrijpt toch ook wel dat het laatste gewoon toeval is?

Hoe meer singles op zoek je tegenkomt, hoe beter de kansen. Dat is gewoon evident.
pi_188952497
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet goed in maar het is totaal automatisch gegaan. Maar ik heb wel geluk gehad in dat opzicht.
En ook dat heb je nodig in het daten. Een dosis geluk dat je de juiste vrouw tegenkomt.
pi_188952530
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 08:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En ook dat heb je nodig in het daten. Een dosis geluk dat je de juiste vrouw tegenkomt.
En dat ‘geluk’ dwing je af door het aantal singles op je pad die open staan voor een relatie te vergroten. En dat is nu precies wat je doet door ook gebruik te maken van dating apps. :)
pi_188952837
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet goed in maar het is totaal automatisch gegaan. Maar ik heb wel geluk gehad in dat opzicht.
Good for you. :) Maar je snapt dan ook dat het geen graadmeter (en echt goed advies) is voor de rest van het forum toch? Zo van: Ga van die kutapps af en hoop maar dat het een keertje goed valt?

Ook ik kom weleens leuke meiden tegen in het echt waarmee het goed klikt. Alleen hebben die vrouwen vaak al een relatie en dan wordt het toch ineens lastig. Bij apps weet je gewoon dat de ander ook op zoek is en heb je binnen no-time een date.

Wat ik overigens wel met je eens ben is dat ik het persoonlijk vrij gek vind als je een perfecte match hebt qua interesses/opleiding/hobby's en dat de ander dan soms niet eens terug reageert. Dat kan inderdaad soms een beetje vernederend voelen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 09:33:51 ]
pi_188952858
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik ben daar ook niet goed in maar het is totaal automatisch gegaan. Maar ik heb wel geluk gehad in dat opzicht.
En wat als je altijd dames tegenkomt die bezet blijken? Had nieuwe collega, meteen een connectie en interesse, op Facebook en in gesprekken niks over een relatie en achteraf blijkt dat ze al jaren een vriend heeft en dus alleen aardig was... Maar daar heb ik dus niks aan. En daarna wordt en blijft het dus meteen zo zakelijk omdat ik weet dat het ook niet meer kan worden dan een aardige vrouwelijke collega.
Ook bij andere dames die ik tegenkom blijken ze vaak bezet, geen smoes helaas.
pi_188952869
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 06:27 schreef dop het volgende:

[..]

in het echte leven loop je ook niet tegen het eerste de beste meisje aan waar tegen je hoi zegt, daar weet je op voorhand niet eens of ze opzoek zijn. De vijver op Tinder zit in elk geval vol met dames die zoeken. Maar dat betekent niet dat ze geen wensen hebben en eisen stellen. Je zult dus zelf ook streng moeten selecteren, en voor lief moeten nemen dat je vaak ook niet voldoende hun interesse hebt. Als je daar relaxed mee om kunt gaan, kun je ook op Tinder succes hebben.

De reden dat die dames zoveel matches hebben zit niet bij die dames, het moeten toch echt de heren zijn die niet streng genoeg zijn.
Het daten moet je ook niet al te serieus nemen. Als er een leuke vrouw tegenkomt, dan pak je die kans. Zo niet, dan blijf je daten en blijf je jezelf ontwikkelen en verbeteren. Zo simpel is het eigenlijk. Met andere woorden: blijf in jezelf investeren en je eigen leven leiden. Zorg ervoor dat je stabiel bent. Dat je voor jezelf kunt zorgen en dat daar geen vrouw bij nodig is. Vrouwen hebben namelijk geen zin om een gat of leegte in te vullen. Ze willen geen huispsycholoog zijn. Als je je leven in orde hebt, dan ben je ook aantrekkelijker.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En dat ‘geluk’ dwing je af door het aantal singles op je pad die open staan voor een relatie te vergroten. En dat is nu precies wat je doet door ook gebruik te maken van dating apps. :)
Zeker. Met 'geluk' bedoel ik idd niet dat je achterover moet leunen en maar ziet of ze op je pad komt. Dat gaat niet gebeuren. Je moet het heft in eigen hand nemen. Op Tinder gaan, andere datingsites proberen, wellicht speeddate evenementen bijwonen, op pad gaan en IRL vrouwen aanspreken etc.
pi_188952891
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Good for you. :) Maar je snapt dan ook dat het geen graadmeter (en echt goed advies) is voor de rest van het forum toch? Zo van: Ga van die kutapps af en hoop maar dat het een keertje goed valt?

Ook ik kom weleens leuke meiden tegen in het echt waarmee het goed klikt. Alleen hebben die vrouwen vaak al een relatie en dan wordt het toch ineens lastig. Bij apps weet je gewoon dat de ander ook op zoek is en heb je binnen no-time een date.

Wat ik overigens wel met je eens ben is dat ik het persoonlijk vrij gek vind als je een perfecte match hebt qua interesses/opleiding/hobby's en dat de ander dan soms niet eens terug reageert. Dat kan inderdaad soms een beetje vernederend voelen.
Dat gebeurt nou eenmaal. Of dat irl is of op Tinder.

Vernederend voelen doe je zelf in je eigen hoofd. Ik haal mijn schouders op en date verder. Ik pak het zo simpel aan. Geen stress, geen hard hoofd, gewoon relax.
pi_188952927
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat gebeurt nou eenmaal. Of dat irl is of op Tinder.

Vernederend voelen doe je zelf in je eigen hoofd. Ik haal mijn schouders op en date verder. Ik pak het zo simpel aan. Geen stress, geen hard hoofd, gewoon relax.
Ik kan je ongezouten pragmatisme wel echt enorm waarderen. Moet zeggen dat ik zelf even een paar matige weken had maar dat ik me dit weekend voor het eerst weer goed genoeg voel om er lekker weer vol voor te gaan. (Zonder negatieve associaties.)

Dat is echt een knop omzetten. Er komt altijd weer een volgende kans dus gewoon doorgaan.
pi_188952974
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik kan je ongezouten pragmatisme wel echt enorm waarderen. Moet zeggen dat ik zelf even een paar matige weken had maar dat ik me dit weekend voor het eerst weer goed genoeg voel om er lekker weer vol voor te gaan. (Zonder negatieve associaties.)

Dat is echt een knop omzetten. Er komt altijd weer een volgende kans dus gewoon doorgaan.
Zo hoort het ook ^O^

Grijp elke kans aan en zorg ervoor dat je wordt afgewezen. Leer je van ;) Liever veel afwijzingen dan zielig lopen doen in je zolderkamer (niet jij, maar over het algemeen).
pi_188953138
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zo hoort het ook ^O^

Grijp elke kans aan en zorg ervoor dat je wordt afgewezen. Leer je van ;) Liever veel afwijzingen dan zielig lopen doen in je zolderkamer (niet jij, maar over het algemeen).
Klopt zeker. Deze week maar weer eens wat inplannen dan. Hoe staat het er bij jou mee?
pi_188953245
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt zeker. Deze week maar weer eens wat inplannen dan. Hoe staat het er bij jou mee?
Laatste date was 3 weken geleden. Geen klik en daardoor scheidden onze wegen.

Nu 3 matches de afgelopen paar dagen en even kijken of ik daar een date uit kan halen. Het zijn alledrie leuke dames iig.
pi_188953595
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Laatste date was 3 weken geleden. Geen klik en daardoor scheidden onze wegen.

Nu 3 matches de afgelopen paar dagen en even kijken of ik daar een date uit kan halen. Het zijn alledrie leuke dames iig.
Klinkt goed. Prioriteren dus. ;)
pi_188953704
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 10:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klinkt goed. Prioriteren dus. ;)
Yep.

1. stage/werken/leven.
2. daten.
pi_188953752
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 01:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n typisch "stap lekker op iemand in de kroeg af"-verhaal van iemand die lekker achteraf (nu hij in een relatie zit) kan komen uitleggen hoe het allemaal moet.

Niet iedereen is goed in regelen tijdens het uitgaan of op de sportclub, voor die mensen zijn apps gewoon een prachtig medium om snel veel vrouwen/mannen te spreken.
Raad van mensen met succeservaringen, bah. :r Raad van mensen die net als jij hopeloos in hetzelfde cirkeltje blijven draaien ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 11:00:46 ]
pi_188953939
quote:
10s.gif Op zondag 15 september 2019 11:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Raad van mensen met succeservaringen, bah. :r Raad van mensen die net als jij hopeloos in hetzelfde cirkeltje blijven draaien ^O^
:') Ga maar weer even wieberen Chia.
pi_188954444
https://www.wsj.com/artic(...)Kl0r4rcCpONboV7Vw5Ag

Geen spam.

Dating Apps Are Making Marriages Stronger
Couples who meet online tend to communicate better and have longer, happier relationships
pi_188954453
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:02 schreef black-soldier het volgende:
https://www.wsj.com/artic(...)Kl0r4rcCpONboV7Vw5Ag

Geen spam.

Dating Apps Are Making Marriages Stronger
Couples who meet online tend to communicate better and have longer, happier relationships
Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
pi_188954463
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Ik heb relaties gevonden via apps/datingsites? En fok
pi_188954500
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Dit onderzoek in dit artikel bewijs meteen je punt.

Er is wetenschappelijk en uitgebreid onderzoek gedaan. En the wall street journal heb ik hoog in het vaandel zitten.

Als ik dit naar mijzelf toetrek, dan heb ik eigenlijk ook al mijn dates via Tinder geregeld. Met een vrouw bijna een relatie gehad, dus al mijn ervaringen worden nogmaals in dit onderzoek bevestigd.
pi_188954514
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik heb relaties gevonden via apps/datingsites? En fok
Ah dat wist ik niet. Nouja dan zou ik zeggen: Geef ons wat tips. ;)

(Op een beetje een vriendelijke en empathische manier.)
pi_188954517
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Wat is een succes dan? Das voor ieder denk ik weer anders.
pi_188954528
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ah dat wist ik niet. Nouja dan zou ik zeggen: Geef ons wat tips. ;)

(Op een beetje een vriendelijke en empathische manier.)
gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
pi_188954531
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:08 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit onderzoek in dit artikel bewijs meteen je punt.

Er is wetenschappelijk en uitgebreid onderzoek gedaan. En the wall street journal heb ik hoog in het vaandel zitten.

Als ik dit naar mijzelf toetrek, dan heb ik eigenlijk ook al mijn dates via Tinder geregeld. Met een vrouw bijna een relatie gehad, dus al mijn ervaringen worden nogmaals in dit onderzoek bevestigd.
Zeker, maar mensen hechten vaak heel erg aan persoonlijke anekdotes. Als er 3 mensen in hun omgeving zeggen dat een medicijn niet werkt en onderzoekt zegt het tegendeel dan hechten mensen toch vaak meer aan het verhaal dan aan statistieken.

Niet slim maar dat is hoe we zijn.
pi_188954532
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Dat laatste ja.

Relax :)
pi_188954566
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is een succes dan? Das voor ieder denk ik weer anders.
Succesvolle relatie zie ik als succes. De rest als leuke bijkomstigheden.
pi_188954589
Oh en selecteer. Ga niet als een wanhopige met alles wat wil op een date. Niet iedereen past bij je. Dan ga je alleen heel vaak teleurgesteld worden
Kwaliteit over kwantiteit

Dates zijn een middel geen doel
pi_188954614
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Geef eens een voorbeeld van hoe er gepraat wordt tegen een vrouw alsof het geen mens is.
Wat is raar gedrag en raar praten volgens jou?
pi_188954622
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:15 schreef Allures het volgende:
Oh en selecteer. Ga niet als een wanhopige met alles wat wil op een date. Niet iedereen past bij je. Dan ga je alleen heel vaak teleurgesteld worden
Kwaliteit over kwantiteit

Dates zijn een middel geen doel
Dat is sowieso een goede tip. In eerste instantie ging ik met elk meisje dat ik tegenkwam op date.
pi_188954646
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van hoe er gepraat wordt tegen een vrouw alsof het geen mens is.
Wat is raar gedrag en raar praten volgens jou?
alle pua trucjes zijn raar en vallen echt wel op. Heel zachtjes praten omdat je verlegen bent is ook niet zo sexy. Juist alleen over seks praten ook niet. Beetje dom alpha dwingend stoer lopen doen ook niet
pi_188954673
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Succesvolle relatie zie ik als succes. De rest als leuke bijkomstigheden.
Mja dat had je misschien al kunnen hebben als je anders had geselecteerd.
pi_188954718
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja dat had je misschien al kunnen hebben als je anders had geselecteerd.
Dat weet je nooit. 😉
  zondag 15 september 2019 @ 16:19:27 #276
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188958395
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja dat had je misschien al kunnen hebben als je anders had geselecteerd.
Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.

De meeste op die apps zijn gewoon mensen die niet moeten gaan daten en eerst eens wat aan zichzelf moeten gaan doen.
pi_188958767
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 16:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelf met goed selecteren weet je dat niet, hier inmiddels alweer matches/dates gehad die je de hele wereld beloven maar als puntje bij paaltje komt dan maken ze niks van hun woorden waar.

De meeste op die apps zijn gewoon mensen die niet moeten gaan daten en eerst eens wat aan zichzelf moeten gaan doen.
Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.
  zondag 15 september 2019 @ 17:06:09 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959039
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das wel erg negatief? Soms is er gewoon geen klik of heeft de ander ineens een leukere match. En net zoals in real life kan iemand zich idd anders voordoen.
Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.

Ik baseer het ook niet op een enkele ervaring maar heb er nu al meerdere (4+) gehad die je op een voetstuk zetten, al onderhand de naam 'relatie' eraan hangen om vervolgens compleet het tegenovergestelde te doen van wat ze gezegd hebben.
pi_188959051
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vrouwen hebben gewoon een onrealistisch beeld van daten en de ware (Wat in mijn ogen gelul is), meer kan ik er niet van maken.

Ik baseer het ook niet op een enkele ervaring maar heb er nu al meerdere (4+) gehad die je op een voetstuk zetten, al onderhand de naam 'relatie' eraan hangen om vervolgens compleet het tegenovergestelde te doen van wat ze gezegd hebben.
Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
pi_188959080
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
Dit hele topic draait ook niet om jou
pi_188959090
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:08 schreef GCMS het volgende:

[..]

Dit hele topic draait ook niet om jou
Oke.
pi_188959113
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke.
Dit topic is niet de wereld hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959124
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
De vrouwtjes praten niet terug. Dat is het probleem! Of uberhaupt match!
pi_188959145
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

gewoon normaal doen. Praten tegen een vrouw alsof het een mens is. Niet zo over analyseren
Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959149
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is eigenlijk jammer dat we in dit topic zo weinig succesverhalen hebben van mensen die via die apps een relatie hebben gevonden. Dat zou ons verhaal ook sterker maken.
Inmiddels een jaar en 9 maanden relatie, samen huis gekocht en over 2 maanden geregistreerd partnerschap. Elkaar via Tinder gematcht.

Echter denk wel 2,5 jaar daarvoor heel wat afgedatet. Denk met wel 30 verschillende vrouwen en met de meeste meerdere dates. Het kan nu eenmaal wel even duren voor je de ‘ware’ heb gevonden, of als je daar niet in gelooft, iemand die wel echt bij je past en waarbij je elkaar allebei zo leuk vindt dat er ook echt een langere/langdurigere relatie uit ontstaat.

In die zin was die tijd ook een beetje vallen en opstaan, veel ‘uitproberen’, wie/wat past nou eigenlijk bij je, ervaring opdoen, ‘social skills oefenen’, aan jezelf werken. Omgaan met teleurstellingen, oppakken van feedback. Ook gewoon lol hebben, leren en je vermaken. Maar uiteindelijk date je wel om er een relatie aan over te houden, nouja de meesten dan, dus echt altijd leuk is het dan ook niet.

Achteraf als je dan wel de juiste vindt vallen wel veel dingen op z’n plaats. Klinkt misschien als een dooddoener maar hier lopen nog genoeg regulars rond die er ook al waren in de tijd dat ik nog aan het daten was. Sommigen kunnen dat goed relativeren en staan er relaxed in, anderen merk je dat ze wat verzuurd/verbitterd kunnen zijn daaronder. Maar uiteindelijk, afhankelijk hoe je daar mee omgaat, hoe vasthoudend je blijft, hoe je er van leert en wanneer je een keertje wat mazzel hebt, kan iedereen zo’n streak doorbreken als je dat nastreeft.

Dus ja, zeg het maar welk anekdotisch bewijs meer meetelt; degenen die nog in een vruchteloze streak zit van dé relatie vinden, of degenen die hem inmiddels gevonden hebben. 2 jaar terug behoorde ik ook nog tot die eerste groep.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188959175
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het toch beter om me een beetje raar te gedragen op Tinder, anders is het ook maar zo saai daar.
Zoals hier? :p
pi_188959244
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zoals hier? :p
Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus. :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188959260
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij neemt mijn gevoelens voor jou van liefde ende pure passie gewoon niet serieus. :(
Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.
pi_188959269
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat voor gesprekken jij met matches hebt.
Dan moet je mij ff matchen op Tinder ;) ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 september 2019 @ 17:25:48 #290
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959353
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nou goed ben zelf een vrouw en doe dit niet. En nu? :p
Wat verwacht je dan als je met iemand date?

Degene die ik ben tegengekomen die geloven volgens mij in sprookjes aangezien er steeds naar voren komt dat er geen klik is. (En dan matched het qua uiterlijk, diepgaande gesprekken en alle andere shit.)

Mensen hebben echt een fucked-up beeld van een klik volgens mij.
pi_188959386
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan als je met iemand date?

Degene die ik ben tegengekomen die geloven volgens mij in sprookjes aangezien er steeds naar voren komt dat er geen klik is. (En dan matched het qua uiterlijk, diepgaande gesprekken en alle andere shit.)

Mensen hebben echt een fucked-up beeld van een klik volgens mij.
Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?
pi_188959392
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
pi_188959402
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
Klik genoeg voor een relatie dan?
pi_188959451
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Klik genoeg voor een relatie dan?
Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.
Nummer 2 paar maanden gezien maar die bleek niet bij mij te passen.
Nummer 3 kom ik nog op terug als het verhaal een eind heeft :)
pi_188959469
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:31 schreef Allures het volgende:

[..]

Nr 1 kwam helaas een meisje tegen dat hij leuker vond. Kan gebeuren.
Nummer 2 paar maanden gezien maar die bleek niet bij mij te passen.
Nummer 3 kom ik nog op terug als het verhaal een eind heeft :)
Oke :)

Wel mooi als je dat zo vaak dan hebt.
  zondag 15 september 2019 @ 17:32:16 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188959472
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen klik is toch niet raar? Of vind je dat ze maar met je door moeten daten als er geen klik is?
Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)

Als je vervolgens dan iemand tegenover je hebt die al onderhand van een relatie spreekt en allerlei verwachtingen creëert dan vind ik dat dus wel enorm vaag als je dan 'geen klik' gebruikt om niet meer te hoeven daten.
pi_188959475
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:28 schreef Allures het volgende:
Hmm ik klik vaak genoeg met mensen
Eigenlijk bijna altijd
Sinds ik weer date 3 mensen gedate en gewoon 3x een klik gehad
Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?
pi_188959501
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik klik ook bijna altijd wel maar is een klik genoeg voor een relatie?
nee anders waren ze allemaal wel een relatie he
pi_188959510
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is ook niet raar, maar zelf ga ik er altijd in met de gedachte dat iets moet groeien en je samen iets opbouwt. (En je niet in 1uur kan weten of het meer wordt)

Als je vervolgens dan iemand tegenover je hebt die al onderhand van een relatie spreekt en allerlei verwachtingen creëert dan vind ik dat dus wel enorm vaag als je dan 'geen klik' gebruikt om niet meer te hoeven daten.
Ja das raar. Sowieso als je op 1 date al over een relatie met die persoon begint is raar.
pi_188959520
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke :)

Wel mooi als je dat zo vaak dan hebt.
Ja maar ik date dus heel weinig. Dit is 3 dates in 1.5 jaar of zo
Goede selectie criteria

Ik had dit weekend eigenlijk ook een date maar ik werd er toch niet warm van dus afgezegd
pi_188959534
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:34 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja maar ik date dus heel weinig. Dit is 3 dates in 1.5 jaar of zo
Goede selectie criteria

Ik had dit weekend eigenlijk ook een date maar ik werd er toch niet warm van dus afgezegd
Waar selecteer je op dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')