abonnement Unibet Coolblue
pi_188711199
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:19 schreef Generationalpha het volgende:
Mijn indruk is dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. Wel heb ik een tijdje op Okcupid gezeten en ik had het idee dat ik daar veel meer likes kreeg. Maar die vijver is dan weer sneller opgedroogd en de afstanden kun je niet instellen.
Het lijkt mij sterk dat likes veel zullen verschillen per app. Als je op Tinder populair bent dan zal je op OkCupid of HappyPancake etc ook wel goed scoren :P

Ik denk dat de beste drie apps gewoon Real Life, Tinder en Happn zijn. Verder heb je denk ik niets anders nodig.
pi_188711275
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 18:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het lijkt mij sterk dat likes veel zullen verschillen per app. Als je op Tinder populair bent dan zal je op OkCupid of HappyPancake etc ook wel goed scoren :P

Ik denk dat de beste drie apps gewoon Real Life, Tinder en Happn zijn. Verder heb je denk ik niets anders nodig.
OKcupid heeft een profiel er bij en een beetje een andere doelgroep dus ik denk dat dat zeker wel kan. Ik heb daar gewoon geen foto

Tenzij je het profiel niet invult natuurlijk
pi_188769431
Lol, krijg net een mailtje dat ik gratis upgrade krijg op Hinge voor 30 dagen.
Even gebruik van maken 8-)
pi_188774386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Lol, krijg net een mailtje dat ik gratis upgrade krijg op Hinge voor 30 dagen.
Even gebruik van maken 8-)
Kreeg ik ook _O-
pi_188779723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kreeg ik ook _O-
Me too :P
pi_188780554
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 18:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kreeg ik ook _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Me too :P
Zo awkward dit, wanneer je toch niet bijzonder blijkt te zijn. ;(
pi_188783166
Een artikel over veel gebruikte leugens op dating apps

https://www.vice.com/en_u(...)YqrT0e6IJuNrcrVZv7mQ
pi_188785079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Een artikel over veel gebruikte leugens op dating apps

https://www.vice.com/en_u(...)YqrT0e6IJuNrcrVZv7mQ
Leuk om ff te lezen. Wat me zelf opvalt is dat mensen zich (in hun ogen) beter voor willen doen en aantrekkelijker willen maken. Dit doen we toch allemaal in eerste instantie op een app en tijdens een date. De kans dat je met een onverzorgde look een (nieuwe) date krijgt is toch over het algemeen kleiner, dan wanneer je er verzorgd uit ziet.

Over die nieuwe app - Hinge:
Hier nog niet bekend. Net ff teruggelezen, maar wordt dit in heel Nederland al veel gebruikt? Of eigenlijk enkel in de grotere steden van Nederland (lees westen van het land)?
Heb zo'n gevoel dat wij in het oosten daarin vaak wat achter lopen.
pi_188787182
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 13:19 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Leuk om ff te lezen. Wat me zelf opvalt is dat mensen zich (in hun ogen) beter voor willen doen en aantrekkelijker willen maken. Dit doen we toch allemaal in eerste instantie op een app en tijdens een date.
volgens mij doen mensen dat real life OOK gewoon.
niet over hoe lang/kort/dik/dun.. want dat zie je dan wel gewoon.. maar wel over genoeg andere dingen.
pi_188787221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij doen mensen dat real life OOK gewoon.
niet over hoe lang/kort/dik/dun.. want dat zie je dan wel gewoon.. maar wel over genoeg andere dingen.
Tuurlijk doen mensen dat. Zelfs nog tot ver in het begin van de relatie :P
pi_188787226
Dat artikel gaat ook niet specifiek daar om maar om bepaalde 'gepaste' leugentjes.
pi_188787347
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Een artikel over veel gebruikte leugens op dating apps

https://www.vice.com/en_u(...)YqrT0e6IJuNrcrVZv7mQ
Het artikel wat daarna komt vind ik nog interessanter. Gaat over hoe iemand z'n dating profiel werd opgepimpt.

Staan handige tips in.
pi_188787589
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

volgens mij doen mensen dat real life OOK gewoon.
niet over hoe lang/kort/dik/dun.. want dat zie je dan wel gewoon.. maar wel over genoeg andere dingen.
Dat is sowieso waar. En inderdaad ook zoals Yasmin23 zegt.. Zelfs in het begin van de relatie..
Is er dan toch zoveel schaamte bij de mens..
pi_188787638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Dat is sowieso waar. En inderdaad ook zoals Yasmin23 zegt.. Zelfs in het begin van de relatie..
Is er dan toch zoveel schaamte bij de mens..
Is niet eens vanwege schaamte toch. Als je in het begin gelijk je negatieve kanten laat zien vermindert dat flink je kans om de ander voor je te winnen.

En alles wordt beter gepresenteerd dan de werkelijkheid.
pi_188787827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is niet eens vanwege schaamte toch. Als je in het begin gelijk je negatieve kanten laat zien vermindert dat flink je kans om de ander voor je te winnen.

En alles wordt beter gepresenteerd dan de werkelijkheid.
Klopt alles geef je een mooi sausje.. Maar meestal schamen mensen zich voor hun negatieve kanten, althans dat merk ik vaak. Heb het zelf ook soms wel eens..

Maar uiteindelijk gaat het hele boek open omdat je elkaar vertrouwd en je met elkaar door wilt (hopelijk)
pi_188789059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:39 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Klopt alles geef je een mooi sausje.. Maar meestal schamen mensen zich voor hun negatieve kanten, althans dat merk ik vaak. Heb het zelf ook soms wel eens..

Maar uiteindelijk gaat het hele boek open omdat je elkaar vertrouwd en je met elkaar door wilt (hopelijk)
Denk dat als de voors opwegen tegen de tegens je besluit bij elkaar te blijven. Als de roze bril af is :P
pi_188791888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is niet eens vanwege schaamte toch. Als je in het begin gelijk je negatieve kanten laat zien vermindert dat flink je kans om de ander voor je te winnen.

En alles wordt beter gepresenteerd dan de werkelijkheid.
Plus je staat er sowieso zelf wat positiever in.. dus ook meer geneigd toe te geven dat iets prima is als je het eigenlijk mwah vind.

Die roze bril doet wel wat.

En later in je relatie gebeurd dat vast OOK nog
pi_188793649
Wat is "top picks" ik zit erop te zoeken op het internet maar daar staat dat je dat alleen krijgt als je abbo koopt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 4 september 2019 @ 22:41:54 #294
545 dop
:copyright: dop
pi_188793686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is niet eens vanwege schaamte toch. Als je in het begin gelijk je negatieve kanten laat zien vermindert dat flink je kans om de ander voor je te winnen.

En alles wordt beter gepresenteerd dan de werkelijkheid.
wat is negatieve kant?
Onze sterkte is soms ook onze zwakte, en onze zwakte kan ook onze sterkte zijn.
Je weet ook niet altijd op voorhand, welke eigenschappen een date aantrekkelijk vind.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188793760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:40 schreef ludovico het volgende:
Wat is "top picks" ik zit erop te zoeken op het internet maar daar staat dat je dat alleen krijgt als je abbo koopt?
Profielen die uitgelicht worden voor 24 uur. Die kun je ook zien als je geen abbo hebt. Je mag er 1 liken.
pi_188793771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Profielen die uitgelicht worden voor 24 uur. Die kun je ook zien als je geen abbo hebt. Je mag er 1 liken.
Net gedaan ja, maar dan vervalt de mogelijkheid om de andere profielen nog in te zien dus dat ga ik niet meer doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188793795
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Net gedaan ja, maar dan vervalt de mogelijkheid om de andere profielen nog in te zien dus dat ga ik niet meer doen.
Ja dat klopt ja. Denk wel dat alleen tinder gold profielen daar worden geplaatst maar weet ik niet zeker.
pi_188793834
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat klopt ja. Denk wel dat alleen tinder gold profielen daar worden geplaatst maar weet ik niet zeker.
Dure chickies dus.

Grappig dat een vrouw met "hey knappe man" begint en dat ze verder nauwelijks effort in een gesprek stopt.

Denk dat ik ook maar laks ga doen bij lakse vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_188793871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dure chickies dus.

Grappig dat een vrouw met "hey knappe man" begint en dat ze verder nauwelijks effort in een gesprek stopt.

Denk dat ik ook maar laks ga doen bij lakse vrouwen.
Ik weet niet wat je daar op terug zegt?
pi_188793883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dure chickies dus.

Grappig dat een vrouw met "hey knappe man" begint en dat ze verder nauwelijks effort in een gesprek stopt.

Denk dat ik ook maar laks ga doen bij lakse vrouwen.
Zal vast een copy & paste bericht zijn..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')