Mischien was zij met talloze mannen tegelijk aan het mailen en bij de uiteindelijke selectie voor dates kwam je er toch niet doorheen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies ja, velen gaan echt niet ineens uitgebreid antwoorden als het gesprek al zo kortaf begint.
En werk of niet, je hebt áltijd tijd om te reageren, hoeft niet binnen een minuut.
Dit laat zich altijd mooi zien in de fase voor de date; bergen berichten gedurende de dagen voor de date en daarna zijn ze ineens "druk"..
Heeft dit zin dan??quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:20 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen moeite met initiatief tonen. Maar probeer maar gemotiveerd te blijven wanneer een dame ongeïnteresseerd overkomt.
Je bent toch geen artiest die voor vermaak moet zorgen
Waarom?quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:39 schreef ludovico het volgende:
Yasmin,
Hoeveel matches had jij ook weer en hoeveel leuke gesprekjes zijn daaruit voorgekomen?
Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.quote:
Ja. Is praktisch te gebruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.
Heb je mij toch niet voor nodig dan?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Probeer een inschatting te maken of Tinder een beetje praktisch te gebruiken is.
Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:34 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja. Is praktisch te gebruiken.
Veel dates mee gehad.
Hoe bedoel je pas na 30 matches?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.
Misschien na 30 matches iedereen een bericht sturen ofzo.
Ik heb in twee jaar ongeveer 10 dates gehad (10 verschillende vrouwen), waarvan ik met sommige vrouwen meer dan 1 date heb gehad. Ik heb met een vrouw 6 á 7 dates gehad. Dus als je dat meetelt is dat rond de 20-25 ongeveer.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel matches een beetje? Tijd / date ratio is vrij nadelig.
Misschien na 30 matches iedereen een bericht sturen ofzo.
Response rate is 20% ofzo, dan hè. Je 6 mensen die praten... Waarvan er een of twee leuk zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je pas na 30 matches?
Hoeveel matches / tijd geïnvesteerd?quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik heb in twee jaar ongeveer 10 dates gehad (10 verschillende vrouwen), waarvan ik met sommige vrouwen meer dan 1 date heb gehad. Ik heb met een vrouw 6 á 7 dates gehad. Dus als je dat meetelt is dat rond de 20-25 ongeveer.
Laatste date dateert van 3 weken geleden.
Hmm ja k zou tijdens het swipen al serieus selecteren en elke match een kans geven?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Response rate is 20% ofzo, dan hè. Je 6 mensen die praten... Waarvan er een of twee leuk zijn?
Hoeveel matches, geen idee. Sowieso meer matches dan dat er dates uitkwamen.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel matches / tijd geïnvesteerd?
Ik geef iedere match een kans, van ongeveer 5-10% zoals je kunt lezenquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja k zou tijdens het swipen al serieus selecteren en elke match een kans geven?
Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geef iedere match een kans, van ongeveer 5-10% zoals je kunt lezen
Dit jaquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages?
Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je elke match een kans geeft dan hoef je je toch niet druk te maken om percentages?
Ja of er wat uitkomt ligt er aan of je de juiste match tegen komt toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.
Wat? Efficiënt en daten in één adem noemen?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil het wel efficiënt aanpakken, en geen zin om veel tijd in Tinder te stoppen als er niks uitkomt.
Klopt, maar hij wil 'efficiënt' te werk gaan zodat die juiste match er snel komt, want hij wil 'niet teveel tijd in Tinder stoppen'. Really?quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of er wat uitkomt ligt er aan of je de juiste match tegen komt toch?
Ja willen we allemaal wel denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2019 18:17 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Klopt, maar hij wil 'efficiënt' te werk gaan zodat die juiste match er snel komt, want hij wil 'niet teveel tijd in Tinder stoppen'. Really?
quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Enige efficiënte is dat je tijdens het poepen een date kan regelen.
Klopt. Maar totaal niet realistisch.quote:Op zaterdag 14 september 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja willen we allemaal wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |