Nog niet dus als je zin hebt?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je klaargekomen dat je deze TT had gekozen?
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 4 september 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je gang hoor of had je assistentie nodig van iemand![]()
![]()
Je biedt jezelf aan?quote:Op woensdag 4 september 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
Ga je gang hoor of had je assistentie nodig van iemand![]()
![]()
Krab- en stootpaalquote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fungeer jij dan als krabpaal?
Ik heb wel een paal te leenquote:Op woensdag 4 september 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fungeer jij dan als krabpaal?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 september 2019 05:14 schreef Kopjechino het volgende:
Gooooeeeeedemorgen
[ afbeelding ]
Haten is verlatenquote:
Ik ben chill Billquote:Op donderdag 5 september 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig maar
Moest even een stukje lopen
Heeeeeeeyquote:
Godzijdankquote:Op donderdag 5 september 2019 05:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben chill Bill
[..]
Heeeeeeey
Hey dat ben ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 05:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
PRAISE THE LORD. PRAISE JESUS.
Werkze.quote:Op donderdag 5 september 2019 05:52 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga richting auto. Fijne dag allemaal
Ik las elf bammetjes smeren. Dat is wel veelquote:
Gaat vandaag dus niet zo goed 😛quote:Op donderdag 5 september 2019 07:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las elf bammetjes smeren. Dat is wel veel
Jawel hoor. Ik ga zo ook even smeren. Ik kom net niet aan de elf denk ik. Acht of tien kom ik opquote:Op donderdag 5 september 2019 07:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gaat vandaag dus niet zo goed 😛
Ik heb het bij 4 boterhammen gehouden, zijn weer veel externe vandaag op het werkquote:Op donderdag 5 september 2019 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik ga zo ook even smeren. Ik kom net niet aan de elf denk ik. Acht of tien kom ik op
Externe boterhammenquote:Op donderdag 5 september 2019 07:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb het bij 4 boterhammen gehouden, zijn weer veel externe vandaag op het werk
Wat heeft dat vandoen met het aantal boterhammen dan?quote:
Twee voor nu. Vier voor werk. Vier voor de kleine man voor school.quote:Op donderdag 5 september 2019 07:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb het bij 4 boterhammen gehouden, zijn weer veel externe vandaag op het werk
Die krijgen broodjes van werk en dan blijft er over om te verdelen onder het personeelquote:Op donderdag 5 september 2019 07:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat vandoen met het aantal boterhammen dan?
Blijft altijd wat over van de lunchquote:Op donderdag 5 september 2019 07:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat heeft dat vandoen met het aantal boterhammen dan?
Hallo dame!quote:Op donderdag 5 september 2019 07:49 schreef Fancy2 het volgende:
Hallo dames en heren, appels en peren.
quote:Op donderdag 5 september 2019 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die krijgen broodjes van werk en dan blijft er over om te verdelen onder het personeel
Ah I seequote:Op donderdag 5 september 2019 07:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Blijft altijd wat over van de lunch
Zonnestraaltjequote:Op donderdag 5 september 2019 07:49 schreef Fancy2 het volgende:
Hallo dames en heren, appels en peren.
Windhoosquote:
Waar is je vrouw?quote:Op donderdag 5 september 2019 07:52 schreef dud0r het volgende:
Godver, Ik heb zin om te neuken maar geen mogelijkheid nu
Werkenquote:
Naaktfoto's?quote:Op donderdag 5 september 2019 07:53 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb nog iets van je tegoed btw @:eNGine10
Ja, van mij ook. 15.15u terwijl ik vrij benquote:Op donderdag 5 september 2019 07:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jao, wekker ging weer lekker vroeg
Das ook niet erg aardigquote:Op donderdag 5 september 2019 07:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hihi, ik noem jou regenbui, stommie
Ohjaquote:Op donderdag 5 september 2019 07:53 schreef Fancy2 het volgende:
Ik heb nog iets van je tegoed btw @:eNGine10
Das wel laat, ben je voor de wekker wakkerquote:Op donderdag 5 september 2019 07:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, van mij ook. 15.15u terwijl ik vrij ben![]()
Vergeten de wekker uit te zetten
Een regenbui is soms erg verkwikkend na te hete zonnestralen. Of niet?quote:Op donderdag 5 september 2019 07:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Das ook niet erg aardig
[..]
Ohja
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 5 september 2019 07:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een regenbui is soms erg verkwikkend na te hete zonnestralen. Of niet?
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 5 september 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Tis fris jaquote:Op donderdag 5 september 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
OMG, mijn verwarming is aan! Is het zo koud buiten?
Whaaahaha! Ik bedoelde 05.15uquote:Op donderdag 5 september 2019 07:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Das wel laat, ben je voor de wekker wakker
Zeker.. En laat de plantjes groeienquote:Op donderdag 5 september 2019 07:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een regenbui is soms erg verkwikkend na te hete zonnestralen. Of niet?
Whut? Is het ineens herfst geworden ofzo?quote:Op donderdag 5 september 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
Slecht gekauwdquote:Op donderdag 5 september 2019 08:02 schreef Fancy2 het volgende:
Waar is dat poeptopic trouwens. Wilde bekendmaken dat ik gisteren maïs heb gegeten en nu maïs heb gepoept.
Is wel de eerste keer dat het aan is gegaan sinds maanden.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker.. En laat de plantjes groeien
[..]
Whut? Is het ineens herfst geworden ofzo?
Ja, maar niet meer diep kunnen slapen weer.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]Je hebt je toch wel omgedraaid he
quote:
14 graden volgens m'n telefoon. Dus valt wel meequote:Op donderdag 5 september 2019 07:58 schreef Fancy2 het volgende:
Wist niet dat jij ook op bobbels valtquote:Op donderdag 5 september 2019 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]hopelijk wel met goede bobbel
[..]
14 graden volgens m'n telefoon. Dus valt wel mee
Nu rol ik toch echt met mijn ogenquote:Op donderdag 5 september 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
Eens even gaan kijken of er vandaag wel milfs rondlopen.
Rond 3 jaar is het melkgebit compleetquote:
Zal sticky doen op mijn telefoon voor als ik mijn eerste kindje krijg. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Rond 3 jaar is het melkgebit compleet
De laatste melkkiezen breken door tussen 24 en 30 maanden. Als je kind 3 jaar oud is, dan is zijn melkgebit compleet. Hij heeft dan 20 tanden en kiezen in zijn mond. Vanaf 5 jaar breken zijn eerste blijvende kiezen door, achter de melkkiezen. Vanaf een jaar of 6 begint je kind met wisselen. Hij verruilt zijn melktanden en -kiezen dan voor een blijvend gebit.
http://www.anababa.nl/gezondheid/verzorging/gebit/melkgebitquote:Op donderdag 5 september 2019 08:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal sticky doen op mijn telefoon voor als ik mijn eerste kindje krijg. Bedankt voor de info.
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 september 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga een boottocht makenfijne dag nog
Hoezo?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nu rol ik toch echt met mijn ogen
quote:Op donderdag 5 september 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga een boottocht makenfijne dag nog
Jij vindt bootjes niet leuk?quote:
Er lopen er helaas niet zo veel rondquote:Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Met je milfs![]()
Zo lang opzoek en nooit iets gevonden
Heb je een open relatie?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er lopen er helaas niet zo veel rond
En degene die ik het liefst zie heb ik nog helemaal niet gezien
Ja.quote:
Zit jij nou gewoon vet gevaarlijk foto's te maken terwijl je aan het rijden bent?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag de zon opkomst er hier uit vanmorgen
Was zo goed als alleen op de weg en maakte de foto blindquote:Op donderdag 5 september 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Zit jij nou gewoon vet gevaarlijk foto's te maken terwijl je aan het rijden bent?
Je kon zeggen dat je was gestoptquote:Op donderdag 5 september 2019 09:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Was zo goed als alleen op de weg en maakte de foto blind
Lieg niet graagquote:Op donderdag 5 september 2019 09:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kon zeggen dat je was gestopt
Omaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 september 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Er is beweging zichtbaar dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 5 september 2019 09:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je kon zeggen dat je was gestopt
Jij gaat geen vrienden maken zoquote:Op donderdag 5 september 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan ga ik @:kopjechino maar taggen
Precies, moet wat te doen hebben onder werktijd.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vandaar dat je de hele dag op FOK! hangt he
Je zou eens kunnen gaan werken?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies, moet wat te doen hebben onder werktijd.
@Limoentjuh leest dat allemaal niet.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hahahahaha
Lees je dat @:limoentjuh
Worden er nog veel meer denk ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh
Laatste bezoek 22 dagen geleden.
3 tanden?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen ToTje met 3 tanden he
Flauwquote:Op donderdag 5 september 2019 09:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kunnen we wel regelen dat het lijkt alsof je drie tanden hebt.quote:
Mwa niet zo'n zin in, pak m'n periodieke controle gehad.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we wel regelen dat het lijkt alsof je drie tanden hebt.
Is dat jouw kleine?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
Maar goed, bij deze alvast een wazige.
[ afbeelding ]
Ik ben hem op dit moment weer ff een kaasomeletje aan het voeren.
Mini-ToT heeft er tegenwoordig 6 en de hoektandjes boven zijn ook in aantocht!quote:Op donderdag 5 september 2019 09:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Fancy wilde een kind zien dus hierbijquote:
Aaaaaaahhhhhhh!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft er tegenwoordig 6 en de hoektandjes boven zijn ook in aantocht!
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En zo te zien wil hij taxichauffeur gaan worden of zo; hij begeeft zich nu al op straat.
[ afbeelding ]
Op de trap!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
Maar goed, bij deze alvast een wazige.
[ afbeelding ]
Ik ben hem op dit moment weer ff een kaasomeletje aan het voeren.
Oké oké, meer dan 3! Haha!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tel ze maar!(Hoewel ze niet allemaal zichtbaar zijn op deze foto)
Lolquote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook hele fotosessies gemaakt van dat hij piloot of tuinman wil worden trouwens!
Koning Willem-Alexander was in Maastricht gister.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef ToT het volgende:
Over piloten gesproken; wtf is up met al die straaljagers deze week?Komen dagelijks herhaaldelijk knetterlaag overvliegen.
Dan zijn ze wel fakking verdwaald hier in Drenthe!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Koning Willem-Alexander was in Maastricht gister.
Vliegbasis Leeuwarden is om de hoek he. Zullen wel een oefening hebben.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel fakking verdwaald hier in Drenthe!
En ik hoor ze nu nog steeds!
Ja hij houdt vooral van melk met Pyjamapap of iets soortgelijks er doorheen en soms wat Olvarit spaghetti maar dat is wel HEUL erg eenzijdig.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef JJH het volgende:
Een èi hoort erbìj.
Haags kan dat beter zeggen.
Ah!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Vliegbasis Leeuwarden is om de hoek he. Zullen wel een oefening hebben.
Ze moeten de bekabeling testen die kopje heeft aangelegdquote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef ToT het volgende:
Over piloten gesproken; wtf is up met al die straaljagers deze week?Komen dagelijks herhaaldelijk knetterlaag overvliegen.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij houdt vooral van melk met Pyjamapap of iets soortgelijks er doorheen en soms wat Olvarit spaghetti maar dat is wel HEUL erg eenzijdig.
Een harinkje op z'n tijd is hij trouwens ook wel dol op!
Snel afdrukken.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Balen dat die krengen zo snel gaan; ik wil wel eens wat foto's maken van dat ze zo laag overvliegen.
Jaa, hier ook! Oefentijd?quote:Op donderdag 5 september 2019 10:18 schreef ToT het volgende:
Of ze zijn Taliban- en IS-leden aan het bombarderen die met de vluchtelingenstroom meegekomen zijn!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten de bekabeling testen die kopje heeft aangelegd
Haha okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Mijn nichtje van bijna twee blieft overal mosterd bij tegenwoordig.
Die van mij is nog steeds niet heel erg van de uitgesproken smaken.
Ja snel afdrukken, maar eerst de camera er op tijd bij hebben!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Snel afdrukken.
En maar goed dat ze zo snel gaan, anders liggen ze in je achtertuin.
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Hoe oud is jullie kleine nu?
Oef, dat is dan wel weer kut.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Zo dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.
Ze doen het nog boven Belgische grond, maja dat is al aan de overkant van de Maasquote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Maar wacht, was jij niet met KnetterKrankJorum getrouwd?Is het dan al weer ZO lang geleden?
Okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.
Huisje boompje, geen beestje.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef JJH het volgende:
@:knetterkrankjorum je krijgt de greotjes van tot.
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef ToT het volgende:
Zo dan! Een mondje vol kaasomelet + een niezende baby = je kunt ei met kaas van de muur af vegen!
Ze is wel erg oud volgens haar profielquote:
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel erg oud volgens haar profiel
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]van die gerimpelde lipjes zonder kunstgebit om je eikel
![]()
@:haags_kwartiertje krijgt hier gelijk een stijfje van.
Andere lipjes gekkiequote:Op donderdag 5 september 2019 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
Denk wel dat het grappige foto's oplevert als je er een kunstgebit in doet .
Ga ik dit googlen 🤔
Het is zomerquote:Op donderdag 5 september 2019 12:16 schreef JJH het volgende:
Je moet ook iets meer aantrekken dan alleen een stringbikini.
Oké. Groetjes terugquote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef JJH het volgende:
@:knetterkrankjorum je krijgt de greotjes van tot.
JE BENT TERECHTquote:Op donderdag 5 september 2019 13:04 schreef ToT het volgende:
Werkelijk....vanmorgen toen ik op het weer googlede: half bewolkt en 0% kans op regen.
Een paar buien later geven ze aan: 42% op regen!
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:06 schreef JJH het volgende:
Het weer past zich niet aan aan het weerbericht, maar het weerbericht past zich aan aan het weer.
Hey, jij hier.quote:
Hier schijnt het zonnetje nu.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef ToT het volgende:
Gvd, aardige hoosbui hier ineens met veel wind.
Ik stond met buiten in zo'n hoosbuiquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef ToT het volgende:
Gvd, aardige hoosbui hier ineens met veel wind.
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond met buiten in zo'n hoosbui
Krijg je als Nattekat zijndequote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
sow.....quote:
Jammerquote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik stond net ook buiten.
Er was geen hoosbui.
Joy!quote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fix.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit mijn email handtekening te fixen.
Met dit soort kutdingetjes voel ik me altijd opeens 56. Zoveel moeite zou het allemaal niet hoeven kosten...
Zo moeilijk is het toch ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit mijn email handtekening te fixen.
Met dit soort kutdingetjes voel ik me altijd opeens 56. Zoveel moeite zou het allemaal niet hoeven kosten...
Ja maar echt hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:08 schreef Fancy2 het volgende:
Wat gaat de tijd traag vandaag. Het wil maar niet.
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeeequote:Op donderdag 5 september 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeee
Ik zat het hardop te proberen.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeee
Nee valt mee, half uur rijden met de auto.quote:
Ben je nu al vrij?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee valt mee, half uur rijden met de auto.
Ekte ekte welquote:
Ik wandel nu naar de treinquote:
Bakkesquote:
Zal m'n aarsgaatje eens tegen je tong duwen als je zo doorgaat.quote:
Wat een rare fetisj heb jijquote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal m'n aarsgaatje eens tegen je tong duwen als je zo doorgaat.
Ik begin hier niet eens over al m'n fetisjen. Dat kunnen al die tere zieltjes hier niet aanquote:Op donderdag 5 september 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een rare fetisj heb jij
Tere zieltjes valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begin hier niet eens over al m'n fetisjen. Dat kunnen al die tere zieltjes hier niet aan
Het zal hier minder zijn dan de sc gok ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tere zieltjes valt volgens mij wel mee.
Ik heb beeld.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kweetniequote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zal hier minder zijn dan de sc gok ik.
Krijg je er een nat broekje van?quote:
Inzoomen op de pilootquote:Op donderdag 5 september 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven maar voorbij komen.
Hopelijk straks een keertje echt goed laag, dat ik er nog wat betere foto's van kan maken.
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha ja daar zat ik ook aan te denken, maar deze ronde kwamen ze niet echt in de buurt van mijn tuintje.quote:
Ben jij nooit lekker gerimd door haags?quote:
ik loop alleen 2 dagen moeilijkquote:Op donderdag 5 september 2019 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij nooit lekker gerimd door haags?
Van die drie cm?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik loop alleen 2 dagen moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |