Of ze zijn Taliban- en IS-leden aan het bombarderen die met de vluchtelingenstroom meegekomen zijn!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten de bekabeling testen die kopje heeft aangelegd
Haha okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Mijn nichtje van bijna twee blieft overal mosterd bij tegenwoordig.
Die van mij is nog steeds niet heel erg van de uitgesproken smaken.
Ja snel afdrukken, maar eerst de camera er op tijd bij hebben!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Snel afdrukken.
En maar goed dat ze zo snel gaan, anders liggen ze in je achtertuin.
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Hoe oud is jullie kleine nu?
Oef, dat is dan wel weer kut.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Zo dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.
Ze doen het nog boven Belgische grond, maja dat is al aan de overkant van de Maasquote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Maar wacht, was jij niet met KnetterKrankJorum getrouwd?Is het dan al weer ZO lang geleden?
Okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.
Huisje boompje, geen beestje.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef JJH het volgende:
@:knetterkrankjorum je krijgt de greotjes van tot.
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef ToT het volgende:
Zo dan! Een mondje vol kaasomelet + een niezende baby = je kunt ei met kaas van de muur af vegen!
Ze is wel erg oud volgens haar profielquote:
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel erg oud volgens haar profiel
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]van die gerimpelde lipjes zonder kunstgebit om je eikel
![]()
@:haags_kwartiertje krijgt hier gelijk een stijfje van.
Andere lipjes gekkiequote:Op donderdag 5 september 2019 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
Denk wel dat het grappige foto's oplevert als je er een kunstgebit in doet .
Ga ik dit googlen 🤔
Het is zomerquote:Op donderdag 5 september 2019 12:16 schreef JJH het volgende:
Je moet ook iets meer aantrekken dan alleen een stringbikini.
Oké. Groetjes terugquote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef JJH het volgende:
@:knetterkrankjorum je krijgt de greotjes van tot.
JE BENT TERECHTquote:Op donderdag 5 september 2019 13:04 schreef ToT het volgende:
Werkelijk....vanmorgen toen ik op het weer googlede: half bewolkt en 0% kans op regen.
Een paar buien later geven ze aan: 42% op regen!
quote:Op donderdag 5 september 2019 13:06 schreef JJH het volgende:
Het weer past zich niet aan aan het weerbericht, maar het weerbericht past zich aan aan het weer.
Hey, jij hier.quote:
Hier schijnt het zonnetje nu.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef ToT het volgende:
Gvd, aardige hoosbui hier ineens met veel wind.
Ik stond met buiten in zo'n hoosbuiquote:Op donderdag 5 september 2019 13:20 schreef ToT het volgende:
Gvd, aardige hoosbui hier ineens met veel wind.
Dit boeit niemandquote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond met buiten in zo'n hoosbui
Krijg je als Nattekat zijndequote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
sow.....quote:
Jammerquote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik stond net ook buiten.
Er was geen hoosbui.
Joy!quote:Op donderdag 5 september 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fix.quote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit mijn email handtekening te fixen.
Met dit soort kutdingetjes voel ik me altijd opeens 56. Zoveel moeite zou het allemaal niet hoeven kosten...
Zo moeilijk is het toch ook nietquote:Op donderdag 5 september 2019 13:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit mijn email handtekening te fixen.
Met dit soort kutdingetjes voel ik me altijd opeens 56. Zoveel moeite zou het allemaal niet hoeven kosten...
Ja maar echt hoor.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:08 schreef Fancy2 het volgende:
Wat gaat de tijd traag vandaag. Het wil maar niet.
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeeequote:Op donderdag 5 september 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeee
Ik zat het hardop te proberen.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Uaaaaaaaahaaaaas Aaaatuiiiietjeeeee
Nee valt mee, half uur rijden met de auto.quote:
Ben je nu al vrij?quote:Op donderdag 5 september 2019 14:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee valt mee, half uur rijden met de auto.
Ekte ekte welquote:
Ik wandel nu naar de treinquote:
Bakkesquote:
Zal m'n aarsgaatje eens tegen je tong duwen als je zo doorgaat.quote:
Wat een rare fetisj heb jijquote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal m'n aarsgaatje eens tegen je tong duwen als je zo doorgaat.
Ik begin hier niet eens over al m'n fetisjen. Dat kunnen al die tere zieltjes hier niet aanquote:Op donderdag 5 september 2019 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een rare fetisj heb jij
Tere zieltjes valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik begin hier niet eens over al m'n fetisjen. Dat kunnen al die tere zieltjes hier niet aan
Het zal hier minder zijn dan de sc gok ik.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tere zieltjes valt volgens mij wel mee.
Ik heb beeld.quote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kweetniequote:Op donderdag 5 september 2019 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het zal hier minder zijn dan de sc gok ik.
Krijg je er een nat broekje van?quote:
Inzoomen op de pilootquote:Op donderdag 5 september 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven maar voorbij komen.
Hopelijk straks een keertje echt goed laag, dat ik er nog wat betere foto's van kan maken.
quote:Op donderdag 5 september 2019 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha ja daar zat ik ook aan te denken, maar deze ronde kwamen ze niet echt in de buurt van mijn tuintje.quote:
Ben jij nooit lekker gerimd door haags?quote:
ik loop alleen 2 dagen moeilijkquote:Op donderdag 5 september 2019 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij nooit lekker gerimd door haags?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |