Nu rol ik toch echt met mijn ogenquote:Op donderdag 5 september 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
Eens even gaan kijken of er vandaag wel milfs rondlopen.
Rond 3 jaar is het melkgebit compleetquote:
Zal sticky doen op mijn telefoon voor als ik mijn eerste kindje krijg. Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 5 september 2019 08:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Rond 3 jaar is het melkgebit compleet
De laatste melkkiezen breken door tussen 24 en 30 maanden. Als je kind 3 jaar oud is, dan is zijn melkgebit compleet. Hij heeft dan 20 tanden en kiezen in zijn mond. Vanaf 5 jaar breken zijn eerste blijvende kiezen door, achter de melkkiezen. Vanaf een jaar of 6 begint je kind met wisselen. Hij verruilt zijn melktanden en -kiezen dan voor een blijvend gebit.
http://www.anababa.nl/gezondheid/verzorging/gebit/melkgebitquote:Op donderdag 5 september 2019 08:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal sticky doen op mijn telefoon voor als ik mijn eerste kindje krijg. Bedankt voor de info.
Veel plezier!quote:Op donderdag 5 september 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga een boottocht makenfijne dag nog
Hoezo?quote:Op donderdag 5 september 2019 08:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nu rol ik toch echt met mijn ogen
quote:Op donderdag 5 september 2019 08:13 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ga een boottocht makenfijne dag nog
Jij vindt bootjes niet leuk?quote:
Er lopen er helaas niet zo veel rondquote:Op donderdag 5 september 2019 09:14 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Met je milfs![]()
Zo lang opzoek en nooit iets gevonden
Heb je een open relatie?quote:Op donderdag 5 september 2019 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er lopen er helaas niet zo veel rond
En degene die ik het liefst zie heb ik nog helemaal niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |