Ze doet zo vreemd.....kletst uit haar nek dat ze het een rare groep vindt die kerst thuis willen vieren...terwijl ik haar heb horen schreeuwen Mam boek met kerst maar een reis voor me.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:28 schreef Setje72 het volgende:
Volgens mij heeft Merel weer een bui om op te schieten
Ze was idd not amusedquote:Op woensdag 4 september 2019 18:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En het niet leuk vindt.![]()
Ik vind Hiske trouwens oervervelend de laatste dagen. Ze is alleen maar sarcastisch en gebruikt een raar toontje.
Dat zou kunnen. Ik wist niet dat ze weg wilde, las het hier vandaag.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was idd not amused![]()
Ze doet heel erg vervelend de laatste tijd![]()
Vast omdat ze weet dat ze binnenkort weggaat
Dat is het lekkerst!! En ook het randje vet aan draadjesvlees!quote:Op woensdag 4 september 2019 18:31 schreef zodeju het volgende:
Jessie vraagt altijd aan zijn papa of hij het velletje mag van de kip.
Bijna dertig jaar ....
Vetklep!!quote:Op woensdag 4 september 2019 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het lekkerst!! En ook het randje vet aan draadjesvlees!
Ja, natuurlijk is die het lekkerst of je mag of lust het niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het lekkerst!! En ook het randje vet aan draadjesvlees!
Ze vertelde pasgeleden aan Ger dat ze de 19e (of 17e) vertrekt en wat Ger met die info deed mocht hij zelf bepalen .quote:Op woensdag 4 september 2019 18:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik wist niet dat ze weg wilde, las het hier vandaag.
Ze doet zo sinds het vertrek van Adriaan.Geen idee of dat er mee te maken heeft.
Ah dat was het!quote:Op woensdag 4 september 2019 18:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vetklep!!![]()
Merel wil hun spullen in het huisje van Lex laten liggen. Jessie zegt dat Lex dat niet wil. Ze vindt het een rommeltje en kan er niet tegen. Merel: het is net mijn nicht. Ik kan daar zo niet tegen.
Empathie Merel weet je nog....inleven in andere die met jou bende opgescheept zit terwijl jij straks weer in je bootje stapt.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vetklep!!![]()
Merel wil hun spullen in het huisje van Lex laten liggen. Jessie zegt dat Lex dat niet wil. Ze vindt het een rommeltje en kan er niet tegen. Merel: het is net mijn nicht. Ik kan daar zo niet tegen.
Ik schreef er net over.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze vertelde pasgeleden aan Ger dat ze de 19e (of 17e) vertrekt en wat Ger met die info deed mocht hij zelf bepalen .
Ondertussen Jessie tegen Merel over Lexie , maar zit hij nu weer met Merel mee te lullen ?Merel is helemaal klaar met iets en Tranny is beledigt en haalt haar spullen wel weer weg, Lexie had haar ook naar haar toe kunnen komen.
ik heb het ff gemist geloof ik
Lex , heb het nog gezegd. Lex zit met de troep en de dames zorgen eerst dat hun kast kant en klaar is....quote:Op woensdag 4 september 2019 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze vertelde pasgeleden aan Ger dat ze de 19e (of 17e) vertrekt en wat Ger met die info deed mocht hij zelf bepalen .
Ondertussen Jessie tegen Merel over Lexie , maar zit hij nu weer met Merel mee te lullen ?Merel is helemaal klaar met iets en Tranny is beledigt en haalt haar spullen wel weer weg, Lexie had haar ook naar haar toe kunnen komen.
ik heb het ff gemist geloof ik
Tegen hem?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik schreef er net over.
Jessie doet vrolijk en lief tegen Merel, maar Merel geeft alleen bitse, korte antwoorden.
Merel en empathie?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Empathie Merel weet je nog....inleven in andere die met jou bende opgescheept zit terwijl jij straks weer in je bootje stapt.
Waar was Merel toen haar rijst weer aanbranden????quote:Op woensdag 4 september 2019 18:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik schreef er net over.
Jessie doet vrolijk en lief tegen Merel, maar Merel geeft alleen bitse, korte antwoorden.
Smerige Tokkies die tweequote:Op woensdag 4 september 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lex , heb het nog gezegd. Lex zit met de troep en de dames zorgen eerst dat hun kast kant en klaar is....
Ja tegen hem. Net in het gesprek over de vakantie en zijn bezoek en daarna weer.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegen hem?
Ze hebben vandaag ook veel met elkaar geknuffeld en gekustEn toen deed ze best wel 'normaal' Maar ze heeft Jessie gisteravond wel een hele tijd laten wachten hoor ik Jessie net zeggen
Lex moet dan eens echt ballen krijgen en zeggen dat die troep binnen een uur uit haar huisje is omdat ze het anders naar buiten mietert.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lex , heb het nog gezegd. Lex zit met de troep en de dames zorgen eerst dat hun kast kant en klaar is....
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel en empathie?![]()
![]()
![]()
Een inloopkast ook al moeten anderen dan regelamtig op de grond liggen.
Kleding achterover drukken en dan boos worden als er iets van gezegd wordt. "Je moet me niet zo neerzetten"
Een panterwinkel willen, ookal is er geen geld.
idem bungalow, zgn voor de B&B.
Ik kan nog wel ff doorgaan.
Geen idee, dat heb ik gemist. En Jessie zei nog hoe lekker het was.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar was Merel toen haar rijst weer aanbranden????
Binnen 'n kwartier lijkt mij beterquote:Op woensdag 4 september 2019 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lex moet dan eens echt ballen krijgen en zeggen dat die troep binnen een uur uit haar huisje is omdat ze het anders naar buiten mietert.
Die was verdwenen en Hiske heeft de pan eraf gehaald na een kwartier kwam Merel.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik gemist. En Jessie zei nog hoe lekker het was.
Het is de hele dag al zo, van wat ik gezien heb.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Wow Merel is echt aan het bitchen
Misschien wel om het filmpje met Jessie en Shell wat Ger voor iemand moest maken
Ze is dus nog steeds woest om gisteren maar probeert te doen alsof ze er niet mee zit (zo komt het over op mij)quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja tegen hem. Net in het gesprek over de vakantie en zijn bezoek en daarna weer.![]()
Ze ging om 11 uur even roken en kwam om 1 uur terug in de boot. Ze was post gaan schrijven.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Binnen 'n kwartier lijkt mij beter
Dat dusquote:Op woensdag 4 september 2019 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lex moet dan eens echt ballen krijgen en zeggen dat die troep binnen een uur uit haar huisje is omdat ze het anders naar buiten mietert.
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duurt haar te lang inderdaad.....is toch niet zo vlug gebeurt. grote bende nog....quote:Op woensdag 4 september 2019 18:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is de hele dag al zo, van wat ik gezien heb.
Ik denk ja aanname, dat ze beledigd is dat niemand ze helpt met de inloopkast.En nu blijkt het een aardige klus te zijn.
Weet je wat pas erg is, met dat hoedje en dan steile haar doet ze me aan iemand denken, uiterlijk dan hè, meer nietquote:Op woensdag 4 september 2019 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die arrogante smoel van Sherry wordt ik ook kotsmisselijk van
Zo hee, het verschil tussen Brandon en Jessie is mu wel erg grootquote:Op woensdag 4 september 2019 18:39 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.utopiatv.nl/n(...)woner-van-de-week-42
Dat kan je niet als je dat niet hebt. Shelley dito.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Empathie Merel weet je nog....inleven in andere die met jou bende opgescheept zit terwijl jij straks weer in je bootje stapt.
Lottepot?quote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is, met dat hoedje en dan steile haar doet ze me aan iemand denken, uiterlijk dan hè, meer niet
Jaaa..... die vogelverschrikker uit The Wizzard of Ozquote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is, met dat hoedje en dan steile haar doet ze me aan iemand denken, uiterlijk dan hè, meer niet
Haar lijst is langer dan de flops van Jessiequote:Op woensdag 4 september 2019 18:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel en empathie?![]()
![]()
![]()
Een inloopkast ook al moeten anderen dan regelamtig op de grond liggen.
Kleding achterover drukken en dan boos worden als er iets van gezegd wordt. "Je moet me niet zo neerzetten"
Een panterwinkel willen, ookal is er geen geld.
idem bungalow, zgn voor de B&B.
Ik kan nog wel ff doorgaan.
Owquote:Op woensdag 4 september 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa..... die vogelverschrikker uit The Wizzard of Oz![]()
Ik ook. Wat een verbeelding heeft dat mensquote:Op woensdag 4 september 2019 18:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die arrogante smoel van Sherry wordt ik ook kotsmisselijk van
Hij zei erbij dat het apparaat weggaat.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
2 rupsjes nooit genoeg wulten 'n laserpeeling van Jessie, die toestemt.
Ohh Jessie doe je het dan hier en hier en hier extra dik (ik hoop zo dat het fout gaat)
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;quote:Op woensdag 4 september 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maximequote:Op woensdag 4 september 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Thuis bij mama met een rugzak op van haar bed naar de wc.
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;quote:Op woensdag 4 september 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep, kijk maar goed, nogmaals alleen uiterlijk hè. dat kind heeft echt een geweldig talent van haar moeder gekregen, maar uiterlijkquote:
Ja, jammer. Eindelijk een knappe en niet onbelangrijk: vrolijke verschijning in beeldquote:Op woensdag 4 september 2019 18:56 schreef spapaars het volgende:
Myléne weer leuk bezig, gaan ze die waggelende viswijf volgen.
Mereltje misschien moe en teleurgesteld dat het nog niet af is en dan Jessie met Shelley en Mylene plus Jens iets bedacht hebben als investering waar zij geen enkele inbreng bij had......quote:
Is een bruinwerker van hier tot Tokio .....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Zo oprecht is pure oprechte Myleentje niet
Echt hoor ...quote:Op woensdag 4 september 2019 19:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is een bruinwerker van hier tot Tokio .....
Yup, door zich bij iedereen in te likken .... er zijn ook andere manieren.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mylene probeert te overleven daar.
Dat vind ik onzinquote:Op woensdag 4 september 2019 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mylene probeert te overleven daar.
En Merel is er weer niet want die stapt straks gewoon in de boot.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:07 schreef puzziepie het volgende:
Wat een smerige tyfusbende![]()
[ afbeelding ]
Tranny nog steeds aan het slachtofferen ...wat een lef ...ze heeft deze puinhoop zelf veroorzaakt
Klopt, maar daar is ze niet doortrapt genoeg voor.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yup, door zich bij iedereen in te likken .... er zijn ook andere manieren.
Mwah Mylene is zeker wel doortraptquote:Op woensdag 4 september 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is ze niet doortrapt genoeg voor.
Dat kan. Zo zie ik het. Ze is onzeker en probeert soms wat aansluiting te zoeken. Zo zie ik het, maar ik kan het mis hebben hoor. Daarom klampt ze zich ook zo vast aan Jens (denk ik).quote:
Dat is het.....je kan merken ook bij het zoeken naar oplossingen waar het kistje kon zijn, terwijl Franny en Merel al aan het wijzen waren........quote:Op woensdag 4 september 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is ze niet doortrapt genoeg voor.
Mylene luistert mensen af, roddelt en stooktquote:Op woensdag 4 september 2019 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan. Zo zie ik het. Ze is onzeker en probeert soms wat aansluiting te zoeken. Zo zie ik het, maar ik kan het mis hebben hoor. Daarom klampt ze zich ook zo vast aan Jens (denk ik).
Dat denk ik wel en misschien omdat shelly de hele dag bij jessie in de buurt is.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Wow Merel is echt aan het bitchen
Misschien wel om het filmpje met Jessie en Shell wat Ger voor iemand moest maken
Kom op hey wat een onzinquote:Op woensdag 4 september 2019 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is het.....je kan merken ook bij het zoeken naar oplossingen waar het kistje kon zijn, terwijl Franny en Merel al aan het wijzen waren........
Ja en dan misschien ook wel het feit dat Jessie en Shell dat filmpje in opdracht moesten makenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en misschien omdat shelly de hele dag bij jessie in de buurt is.
Jessie wist ook helemaal niet dat haar zus was overleden aan kanker , vond ik ook wel shockingquote:Op woensdag 4 september 2019 19:18 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley liep net in ene weg bij Jessie. Ik had de indruk dat het haar even te veel werd allemaal toen het wat dieper ging over haar overleden zuster........
Dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie wist ook helemaal niet dat haar zus was overleden aan kanker , vond ik ook wel shocking
Hadden ze het net overquote:
Kan je onzin vinden maar ik denk er zo over.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op hey wat een onzin![]()
Mylene is zeker wel doortrapt , op een andere manier maar dat maakt haar niet minder doortrapt
Ik hoop dat ze dat wel wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hadden ze het net over
Of had ik het dan verkeerd gehoord
Hij was hier in elk geval niet op uit ofzo. Wel zie je direct waar een bepaalde hardheid bij haar vandaan komt ......quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie wist ook helemaal niet dat haar zus was overleden aan kanker , vond ik ook wel shocking
Dat magquote:Op woensdag 4 september 2019 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je onzin vinden maar ik denk er zo over.
En kan er niet tegen als er achter haar rug wordt geluld. Zie haar in de trapkast nu kletsen met Mariska over Frannyquote:
Denk eerder omdat het als een schuur lijkt nu, terwijl het huisje net is opgeknapt.....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
Dat mokkel Alex is boos omdat het een vies huis is?
Waar alles gelijk moet gebeuren als ze het in haar hoofd heeft.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:20 schreef Lelie68 het volgende:
Jeetje Jessie, het is natuurlijk allemaal weer overdreven. Alleen maar omdat het om Merel gaat
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij was hier in elk geval niet op uit ofzo. Wel zie je direct waar een bepaalde hardheid bij haar vandaan komt ......
Nee omdat Mylene tegen Tranny zei dat Lexie tegen iedereen zegt dat het huisje zo'n teringzooi isquote:Op woensdag 4 september 2019 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder omdat het als een schuur lijkt nu, terwijl het huisje net is opgeknapt.....
Voor jou niet nee....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag
Dat maakt haar niet minder doortrapt
Voor mij maakt het niets uitquote:
Andere bril op dan ik dan.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niets uit
Ik post wat ik zie en wat ik zie is een doortrapte Miloontje die weer aan het stoken was over Lexie
Ben je dan echt blind voor de minpunten van Mylene?quote:
Mooie capquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
We kijken allemaal door onze eigen bril naar dit programma.
Even heel hard, ik heb het nu niet gezien, maar wel vaak de keren ervoor als Shelley het over haar overleden zus had; het gaat dan alleen maar over Shelley.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:18 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley liep net in ene weg bij Jessie. Ik had de indruk dat het haar even te veel werd allemaal toen het wat dieper ging over haar overleden zuster........
Ik heb 'm nog niet op.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Franny heeft ook een bril nodig zo te zienquote:
Voor autorijden.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Franny heeft ook een bril nodig zo te zien
Nee, maar vindt dit niet alles Mylene haar schuld.....en vind haar minder doortrapt dan Shel Merel en Franny.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben je dan echt blind voor de minpunten van Mylene?
Als ze Gerrit niet ziet en per ongeluk op een Katie knuffel belandquote:Op woensdag 4 september 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor autorijden.![]()
![]()
![]()
Dus waarom ze 'm daar draagt. Het is nu nog meer een down-syndromer.
Er hangt nog was anders op haar neus gadver......quote:Op woensdag 4 september 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Franny heeft ook een bril nodig zo te zien
Kind kan ook niet tegen die verflucht of stof.....die is weer aan het niezen niet normaal.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor autorijden.![]()
![]()
![]()
Dus waarom ze 'm daar draagt. Het is nu nog meer een down-syndromer.
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er hangt nog was anders op haar neus gadver......
Moet ze eens gaan schoonmaken. Vies kind.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kind kan ook niet tegen die verflucht of stof.....die is weer aan het niezen niet normaal.
Zit ik hier voor niks over mijn nek te gaan.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piercing?
[ afbeelding ]
Nou nou nou een allergie is niet grappigquote:Op woensdag 4 september 2019 19:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ze eens gaan schoonmaken. Vies kind.
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit ik hier voor niks over mijn nek te gaan.
Nou nou, als ze echt een allergie heeft zijn daar prima middelen tegen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou nou een allergie is niet grappig
Nee, dat Lex tegen meerdere mensen gezegd heeft dat het een puinhoop in dat huisje is en dat ze dat ze niet wil en dat er niet overlegd is. Niet andersom.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee omdat Mylene tegen Tranny zei dat Lexie tegen iedereen zegt dat het huisje zo'n teringzooi is
Hele adequate ookquote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nou, als ze echt een allergie heeft zijn daar prima middelen tegen.
Ja ze heeft een aardig pillen enragementquote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou nou, als ze echt een allergie heeft zijn daar prima middelen tegen.
Hij blijft haar op een of andere manier grappig vinden....vaak moet hij lachen met haar of om haar maar zie dat hij lol heeft.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef mazaru het volgende:
Wat is Jessie toch een goedsul. Van mij had dat mokkel de vette rambam mogen krijgen![]()
[ afbeelding ]
Of zij moet zijn haar doenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij blijft haar op een of andere manier grappig vinden....vaak moet hij lachen met haar of om haar maar zie dat lol heeft.
Nee Hiske. Shelly was er wel blij mee.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
Hoezo laat shelly zich behandelen. Dat was toch iets waarvan zij vond dat het weg moest.
Waarom dat mokkel knipt die eikel zijn haar ook en scheert ook zijn baard.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef mazaru het volgende:
Wat is Jessie toch een goedsul. Van mij had dat mokkel de vette rambam mogen krijgen![]()
[ afbeelding ]
Het begint met je woon- en met name slaapomgeving zo veel mogelijk stofvrij te houden. Sinds ze daar slaapt heeft ze het nog nooit schoongemaakt, alleen af en toe het midden geveegd.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze heeft een aardig pillen enragement
Franny weet niet eens wat echt schoonmaken is, daarom helpt ze altijd....waarschijnlijk heeft ze dat thuis nooit hoeven doen haar slaapkamer....zelfde is met koken .Wist niet hoe ze sla moest snijden en schoonmaken. Maakt ook niet iets voor haarzelf te eten.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het begint met je woon- en met name slaapomgeving zo veel moeglijk stofvrij te houden. Sinds ze daar slaapt heeft ze het nog nooit schoongemaakt, alleen af en toe het midden geveegd.
Dat ging het nu ook, ze moest werken in de bibliotheek om wat bij te verdienen o.i.d voor haar zus,..... was me niet direct opgevallen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even heel hard, ik heb het nu niet gezien, maar wel vaak de keren ervoor als Shelley het over haar overleden zus had; het gaat dan alleen maar over Shelley.
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 4 september 2019 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dat mokkel knipt die eikel zijn haar ook en scheert ook zijn baard.
Dat niet kunnen koken kan ook gemakzucht zijn,quote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny weet niet eens wat echt schoonmaken is, daarom helpt ze altijd....waarschijnlijk heeft ze dat thuis nooit hoeven doen haar slaapkamer....zelfde is met koken .Wist niet hoe ze sla moest snijden en schoonmaken. Maakt ook niet iets voor haarzelf te eten.
KLopt, ze vertelt dat ze thuis niets hoefde te doen. Maar inmiddels is ze 26 en zou je toch denken dat ze zelfstandig wil zijn. Maar het interesseert haar geen reet, liever het debiele zusje uithangen in de hoop dat anderen het vuile werk voor haar opknappen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny weet niet eens wat echt schoonmaken is, daarom helpt ze altijd....waarschijnlijk heeft ze dat thuis nooit hoeven doen haar slaapkamer....zelfde is met koken .Wist niet hoe ze sla moest snijden en schoonmaken. Maakt ook niet iets voor haarzelf te eten.
Videotheekquote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat ging het nu ook, ze moest werken in de bibliotheek om wat bij te verdienen o.i.d voor haar zus,..... was me niet direct opgevallen.
Bij haar weet je het inderdaad nooit.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat niet kunnen koken kan ook gemakzucht zijn,
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat ging het nu ook, ze moest werken in de bibliotheek om wat bij te verdienen o.i.d voor haar zus,..... was me niet direct opgevallen.
Kloptquote:Op woensdag 4 september 2019 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Zus had een videotheek, daar moest ze dan werken.
Ik heb haar werkelijk nog nooooooooit gehoord hoe erg het voor haar zus was, hoe haar zus geleden heeft, wat haar zus heeft meegemaakt/ heeft moeten doorstaan. Alleen maar hoe 'erg' het voor Shelley was.
En ja, het is erg voor Shelley geweest, maar ook hierin is ze heel egoïstisch.
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kan ook en lijkt me ook passender in het geval van Shelley ....
En ik maar denken dat ze ergens toch nog een hart had ...quote:Op woensdag 4 september 2019 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb haar werkelijk nog nooooooooit gehoord hoe erg het voor haar zus was, hoe haar zus geleden heeft, wat haar zus heeft meegemaakt/ heeft moeten doorstaan. Alleen maar hoe 'erg' het voor Shelley was.
Ik heb ook een Videotheek gehad (Naast mijn baan) Hard werken hoorquote:
Misschien wil ze daar niet over praten. Mijn dochter wil ook niet over de dood van haar zus praten. Iedereen is daar anders in.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Vastquote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ze heeft wel degelijk een knak gehad een zus verliezen is best heftig. En eerlijk een moeder als dat mens is ook niet bevorderlijk. Geen enkel sociaal contact ofzoquote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze ergens toch nog een hart had ...
Dat had ze ook wel, want ze heeft wel meer vertelt, oa dat haar moeder naar de galamiezen was en daarvoor moest zorgen en dat er geen aandacht voor haar was. Ook dat ze een tijdje niet op de hoogte werden gehouden van de stuatie van haar zus, omdat ze relatie tussen haar moeder en de vriendin van zus niet goed was.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze ergens toch nog een hart had ...
De keren dat het wél ter sprake kwam raakte ze niet uitgeluld hoe zwaar ze het zelf heeft gehad.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil ze daar niet over praten. Mijn dochter wil ook niet over de dood van haar zus praten. Iedereen is daar anders in.
O dat geloof ik meteen, maar als aankomend actrice pas een videotheek beter dan een bieb.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een Videotheek gehad (Naast mijn baan) Hard werken hoor
Ze mocht er van haar moeder niet over praten in Utopia.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil ze daar niet over praten. Mijn dochter wil ook niet over de dood van haar zus praten. Iedereen is daar anders in.
Je vindt haar minder doortraptquote:Op woensdag 4 september 2019 19:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar vindt dit niet alles Mylene haar schuld.....en vind haar minder doortrapt dan Shel Merel en Franny.
Merel wist al dat zelfs het derde bed bij Lex weg moest. Dat zij niet tegen troep kan die gister al de hele dat haar huisje kwijt was en nu vindt dat Lex niet moet zeuren en gewoon in de troep moet slapen......
Het is een rare situatie geweest ze heeft er ooit wel eens over verteld. Ze was niet helemaal op de hoogte of zoquote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De keren dat het wél ter sprake kwam raakte ze niet uitgeluld hoe zwaar ze het zelf heeft gehad.
Doet ze ook niet. En die belofte lijkt me niet fair.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze mocht er van haar moeder niet over praten in Utopia.
Nadat ze een paar maanden in het programma zat wilde ze ook wat losser van haar moeder komen, zelf beslissingen gaan nemen, niet alles doen wat moeder wil. Dat lijkt nu helemaal weg. Ze papegaait moeder vrolijk na.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft wel degelijk een knak gehad een zus verliezen is best heftig. En eerlijk een moeder als dat mens is ook niet bevorderlijk. Geen enkel sociaal contact ofzo
O dat kan ook. Vind het nogal wat je kind verbieden te praten over de dood van haar zus.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze mocht er van haar moeder niet over praten in Utopia.
En vervolgens heeft Mylene dat weer tegen Tranny gezegdquote:Op woensdag 4 september 2019 19:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat Lex tegen meerdere mensen gezegd heeft dat het een puinhoop in dat huisje is en dat ze dat ze niet wil en dat er niet overlegd is. Niet andersom.![]()
Dat behgon vanmorgen als toen Lex klaagde tegen Jessie en die adviseerde de spullen weer buiten te zetten.
Belachelijkquote:Op woensdag 4 september 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook. Vind het nogal wat je kind verbieden te praten over de dood van haar zus.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. En die belofte lijkt me niet fair.
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:57 schreef BloesBloes het volgende:
Effe heel wat anders, zo meteen komt Ranking the Stars weer en dat vind ik toch een potje leuk
GIng dat er ook niet om dat haar zus lesbisch was of zo dat haar moeder daar moeite mee had.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook. Vind het nogal wat je kind verbieden te praten over de dood van haar zus.
En dan nog?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
GIng dat er ook niet om dat haar zus lesbisch was of zo dat haar moeder daar moeite mee had.
Geen idee. Weet wel dat het niet helemaal lekker zat.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
GIng dat er ook niet om dat haar zus lesbisch was of zo dat haar moeder daar moeite mee had.
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
Het meisje is in elk geval behoorlijk verknipt uit de strijd gekomen .....
Ik moet zeggen dat die moeder ook niet helemaal ok is. Het zou je gebeuren zeg die tokkiequote:Op woensdag 4 september 2019 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee. Weet wel dat het niet helemaal lekker zat.
Zus en jaar vrouw wilden zelfs een kind .quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar er was eea aan de hand.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
vreten dus.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:04 schreef Rhosyn het volgende:
Merel en Franny zijn weer bij gekomen en als iedereen straks weg is gaan ze aanvallen.
???
Tuurlijk maar geef haar niet de schuld van deze hele situatie.....dat zijn in mijn ogen toch echt die twee.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je vindt haar minder doortrapt
Gelukkig maar want je erkent iig wel dat ook zij doortrapt kan zijn
En het werkt nog ookquote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
KLopt, ze vertelt dat ze thuis niets hoefde te doen. Maar inmiddels is ze 26 en zou je toch denken dat ze zelfstandig wil zijn. Maar het interesseert haar geen reet, liever het debiele zusje uithangen in de hoop dat anderen het vuile werk voor haar opknappen.
Al had ze het niet geaccepteerd, daar werd haar zus niet minder lesbisch door.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zus en jaar vrouw wilden zelfs een kind .
Had ma moeite met het feit dat zus lesbisch was dan? Ik dacht dat ze dat had geaccepteerd
Ja, die staat open en bloot op haar FBquote:Op woensdag 4 september 2019 20:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Heb je de foto gezien van met haar moeder in de kroeg?
Daarnaast werkte haar moeder in een kroeg en zij moest geregeld mee.
Ze was 9 en mocht met papa mee naar Turkije. Daar bleek hij een andere vrouw plus kinderen te hebben, waar ze niets van wist. Mama gaf haar mee voor 6 weken en wist ook niet van de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, die staat open en bloot op haar FBSnap je wel meteen waar ze haar makeupstijl vandaan haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ja, die staat open en bloot op haar FBTriest. En het zit er dik in dat als zijzelf kinderen krijgt die kinderen ook gevormd worden tot verwaande egoïstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Snap je wel meteen waar ze haar makeupstijl vandaan haalt.
Oh maar dat is heel wat anders, ik geef haar ook niet de schuld van de hele situatiequote:Op woensdag 4 september 2019 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk maar geef haar niet de schuld van deze hele situatie.....dat zijn in mijn ogen toch echt die twee.
.
Dat is het punt ook niet, zus had er geen probleem mee , Shell ook nietquote:Op woensdag 4 september 2019 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Al had ze het niet geaccepteerd, daar werd haar zus niet minder lesbisch door.
Heerlijk wou dat ik dat ook kon. Dan lag ik er ook wel in 😛quote:Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef mazaru het volgende:
Net kwart over 8 geweest en ze roepen dat ze naar bed gaan
Die moeder op die foto lijkt verdomd veel op Alexandra, maar dan 'n donkere versiequote:Op woensdag 4 september 2019 20:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Snap je wel meteen waar ze haar makeupstijl vandaan haalt.
Had van mij ook het heen en weer kunnen krijgen. Laat die knol van hem het maar doen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dat mokkel knipt die eikel zijn haar ook en scheert ook zijn baard.
Belachelijk toch.. er zit ook niets meer in het programmaquote:Op woensdag 4 september 2019 20:20 schreef mazaru het volgende:
Net kwart over 8 geweest en ze roepen dat ze naar bed gaan
Die Mylene is echt een kontekruiper geworden. Bah bah.... Ik weet wel dat ze zegt dat ze bang is.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:39 schreef puzziepie het volgende:
Merel :'Weet je nou wat echt lief is? Mylene had een mailtje gestuurd naar Patty brard , wat ik niet wist . of ze wilde komen als ik een jaar in uto zat 'Dat vond ik echt lief'
Of blijf in je hutje zitten en schuilen achter je vriendjequote:Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Mylene is echt een kontekruiper geworden. Bah bah.... Ik weet wel dat ze zegt dat ze bang is.
Als je bang bent, ga je lekker naar huis.
Ze kruipen bijna allemaal in de hol van Merelquote:Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Mylene is echt een kontekruiper geworden. Bah bah.... Ik weet wel dat ze zegt dat ze bang is.
Nou precies dat dus !quote:Op woensdag 4 september 2019 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Cup G is duidelijk aanwezig, ze is er.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:52 schreef MacDeMarco het volgende:
De ballonnen van lex zijn zo groot dat haar vest niet meer dicht kan.
Haha, nu je het zegt.....quote:Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gulzige Gerrit neemt nooit 1 hap van zijn broodje, maar altijd 2 achter elkaar![]()
[ afbeelding ]
Lekker fakenquote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik dacht dat Jordie zich wou inzetten voor gay's met moslim achtergrond ?
Ik hoor niks over dat ,alleen maar over zijn eigen feestje met mensen die al uit de kast zijn, niks over islamitische cultuur ?
Lex loopt Mylène ook altijd zwart te maken, dus ze verdient het.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niets uit
Ik post wat ik zie en wat ik zie is een doortrapte Miloontje die weer aan het stoken was over Lexie
Tsja, als het maar een feestje is. Lijkt Merel wel met haar WRTW.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoor niks over dat ,alleen maar over zijn eigen feestje met mensen die al uit de kast zijn, niks over islamitische cultuur ?
sci-fi torture chamberquote:
Is er verdovingscreme op die plekken gesmeerd?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Lex aan het kreunen dat het pijn doet.
Tja, als je niet impulsief tattoo's laat zetten dan hoefde je dit ook niet mee te maken.
Jessie z'n lasergun erop gericht en.. PAF!quote:Op woensdag 4 september 2019 20:57 schreef DKUp het volgende:
De ballen staan opspringen en schudden flink.
Moest ik ook aan denken.. een gedeelte naar het goede doel..quote:Op woensdag 4 september 2019 20:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, als het maar een feestje is. Lijkt Merel wel met haar WRTW.
geen ideequote:Op woensdag 4 september 2019 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is er verdovingscreme op die plekken gesmeerd?
Serieus?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wilde met Michael Jackson trouwen.
Dat zei ze net, ja.quote:
Michael J was meer van de jongetjesquote:Op woensdag 4 september 2019 21:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley wilde met Michael Jackson trouwen.
quote:
Jammer voor Shelley, gelukkig heeft ze nog:quote:Op woensdag 4 september 2019 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Michael J was meer van de jongetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ja, als je het niet direct durft okay, maar na aansporing van anderen en als je begrijpt dat als je dat niet doet, je in de greep blijft, niet alleen van die angst, maar ook voor die ander.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou precies dat dus !
Als je alleen maar handelt vanuit het bang zijn en ook niet de moeite neemt om er iets mee te gaan doen dan ben je gewoon een laf wijf , een meeloper zonder eigen mening.
Inhalig zijn ze wel. Dan mag het natuurlijk blijven, dat spul.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:03 schreef humpty het volgende:
Kunnen we er niet voor strijden dat dat ding blijft zegt Lex
je moet het toch kunnen afmaken waar je aan begint
Lex wil alles en gratis natuurlihjk
Hij is zelf half turks toch?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik weet dat Merel van die creme kreeg en dat moest ook nog goed intrekken, want die vond het ook verrekte pijn doen.quote:
Vive la vida que tú amas y ama la vida que tú vivesquote:
Ja en het was juist zijn doel maar hoor er niks meer overquote:
Ik hoorde Jessie zeggen dat hij 'de creme' er op moest smeren en dat dat 20 minuten in moest trekken. Hij wilde het erop smeren en dan wilde hij gaan roken. Lex zei dat dat niet nodig was want er zat nog van die creme op. Of hij het toch gedaan heeft weet ik niet want ik moest weg.quote:Op woensdag 4 september 2019 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is er verdovingscreme op die plekken gesmeerd?
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde Jessie zeggen dat hij 'de creme' er op moest smeren en dat dat 20 minuten in moest trekken. Hij wilde het erop smeren en dan wilde hij gaan roken. Lex zei dat dat niet nodig was want er zat nog van die creme op. Of hij het toch gedaan heeft weet ik niet want ik moest weg.
welke rol is dit?quote:
Hij is zelf toch ook half Turks?quote:Op woensdag 4 september 2019 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Ga je bezig houden met gays in de islamitische cultuur Jordie, je hebt Marokkaanse Merel om je te helpen
wordt volledig aan voorbij gegaan![]()
Mariska is daar om anderen te helpen met hun doelen, aan de slag dus![]()
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:39 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die lex, boos zijn dat anderen doorgeluld hebben dat ze liep te zeiken over de troep en wat doet ze nu zelf weer kwaadspreken over franny en merel bij andrea. En tegen franny zei ze het heel anders. Wat een mens zeg. Ze mag toch wel haar eigen mening geven, ja maar ze deed dat dus achter de rug om van Franny tegenover allemaal anderen.
Mogen wij niet verder zien. Wij moeten het doen met scenes uit het badhuis. Krijg er genoeg van.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik hoor het met verbazing aan.
![]()
En intussen is Franny aan het bonden met de boys. Sja, Brandon die kritiek op haar had, Dylan die weet dat ze bij Gerrit in bed lag......ff damage control.
Haar jeugdtrauma?quote:Op woensdag 4 september 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Merel heeft het nu over iemand uitnodigen als spreken om het te hebben over loverboys of zo.
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Merel heeft het nu over iemand uitnodigen als spreken om het te hebben over loverboys of zo.
Er is iets, een geheim, wat ze niet met Jessie wil delen.quote:Op woensdag 4 september 2019 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet heb haar er nooit over gehoord.
Zegt ze. Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 4 september 2019 21:51 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Er is iets, een geheim, wat ze niet met Jessie wil delen.
Zou ze liegen danquote:
Eerlijk gezegd ik ook niet. Ook niet dat ze haar gevoelens niet kan uitenquote:
Dat idee heb ik wel.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik ook niet. Ook niet dat ze haar gevoelens niet kan uiten
Ja volgens mij heeft ze dat ook. En zo is ze nog krijgt ze niet wat ze wil dan doet ze het toch. Niets of niemand houdt haar dan tegen. Dat zien we nu wel met die kast van der.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel.
[..]Zo komt ze in ieder geval niet over. Ze komt op mij over als een verwend nest dat altijd haar zin heeft gekregen van pappa en mamma.
Ik heb het idee dat het met haar vader te maken heeft. Dat hij het gezin verlaten heeft en dat hem heel kwalijk neemt. Ze heeft tegen Jessie al eerder gezegd dat ze daarom mannen niet vertrouwt.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel.
[..]Zo komt ze in ieder geval niet over. Ze komt op mij over als een verwend nest dat altijd haar zin heeft gekregen van pappa en mamma.
Volgens mij kan ze dat prima.. bv met een Hiske, waarom dan niet met haar eigen vriendquote:Op woensdag 4 september 2019 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ik ook niet. Ook niet dat ze haar gevoelens niet kan uiten
Zo komt ze op mij ook over.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel.
Ja dat is een mooi voorbeeld ervanquote:Op woensdag 4 september 2019 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja volgens mij heeft ze dat ook. En zo is ze nog krijgt ze niet wat ze wil dan doet ze het toch. Niets of niemand houdt haar dan tegen. Dat zien we nu wel met die kast van der.
Maar ook haar vader heeft haar belachelijk verwend heeft ze verteld. En ze begint over haar zogenaamde stille verdriet zodra ze door de mand valt met haar egoïstische gedrag. Op mij komt het over als de slachtofferkaart waarmee ze verder gezeur daarover wil afkappen. Ik zou er helemaal naast kunnen zitten hoor. Voor hetzelfde geld heeft ze daar wel een tik van opgelopen. Je kunt niet in iemands hart kijken.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het met haar vader te maken heeft. Dat hij het gezin verlaten heeft en dat hem heel kwalijk neemt. Ze heeft tegen Jessie al eerder gezegd dat ze daarom mannen niet vertrouwt.
DIt is voor de volgende markt niet voor een kinderfeestje.quote:Op woensdag 4 september 2019 22:05 schreef Lelie68 het volgende:
Ze bestellen maar, dacht dat Jessie vond dat er met een kinderfeestje niet zoveel te verdienen was..
Natuurlijk is het heftig als je ouders scheiden, ook als je wat ouder bent. Maar na 6 jaar lijkt er geen enkele beweging in te zitten. Wat me opviel is dat ze geen contact met haar vader heeft, maar hij heeft wel haar hele inrichting betaald toen ze uit huis ging....quote:Op woensdag 4 september 2019 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat is een mooi voorbeeld ervan
[..]
Maar ook haar vader heeft haar belachelijk verwend heeft ze verteld. En ze begint over haar zogenaamde stille verdriet zodra ze door de mand valt met haar egoïstische gedrag. Op mij komt het over als de slachtofferkaart waarmee ze verder gezeur daarover wil afkappen. Ik zou er helemaal naast kunnen zitten hoor. Voor hetzelfde geld heeft ze daar wel een tik van opgelopen. Je kunt niet in iemands hart kijken.
Oh ok, begreep het al nietquote:Op woensdag 4 september 2019 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
DIt is voor de volgende markt niet voor een kinderfeestje.
De markt van 29september is een familie/kids marktquote:Op woensdag 4 september 2019 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
DIt is voor de volgende markt niet voor een kinderfeestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |