Hadden ze het net overquote:
Kan je onzin vinden maar ik denk er zo over.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kom op hey wat een onzin![]()
Mylene is zeker wel doortrapt , op een andere manier maar dat maakt haar niet minder doortrapt
Ik hoop dat ze dat wel wetenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hadden ze het net over
Of had ik het dan verkeerd gehoord
Hij was hier in elk geval niet op uit ofzo. Wel zie je direct waar een bepaalde hardheid bij haar vandaan komt ......quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie wist ook helemaal niet dat haar zus was overleden aan kanker , vond ik ook wel shocking
Dat magquote:Op woensdag 4 september 2019 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan je onzin vinden maar ik denk er zo over.
En kan er niet tegen als er achter haar rug wordt geluld. Zie haar in de trapkast nu kletsen met Mariska over Frannyquote:
Denk eerder omdat het als een schuur lijkt nu, terwijl het huisje net is opgeknapt.....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
Dat mokkel Alex is boos omdat het een vies huis is?
Waar alles gelijk moet gebeuren als ze het in haar hoofd heeft.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:20 schreef Lelie68 het volgende:
Jeetje Jessie, het is natuurlijk allemaal weer overdreven. Alleen maar omdat het om Merel gaat
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij was hier in elk geval niet op uit ofzo. Wel zie je direct waar een bepaalde hardheid bij haar vandaan komt ......
Nee omdat Mylene tegen Tranny zei dat Lexie tegen iedereen zegt dat het huisje zo'n teringzooi isquote:Op woensdag 4 september 2019 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder omdat het als een schuur lijkt nu, terwijl het huisje net is opgeknapt.....
Voor jou niet nee....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag
Dat maakt haar niet minder doortrapt
Voor mij maakt het niets uitquote:
Andere bril op dan ik dan.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor mij maakt het niets uit
Ik post wat ik zie en wat ik zie is een doortrapte Miloontje die weer aan het stoken was over Lexie
Ben je dan echt blind voor de minpunten van Mylene?quote:
Mooie capquote:
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
We kijken allemaal door onze eigen bril naar dit programma.
Even heel hard, ik heb het nu niet gezien, maar wel vaak de keren ervoor als Shelley het over haar overleden zus had; het gaat dan alleen maar over Shelley.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:18 schreef BloesBloes het volgende:
Shelley liep net in ene weg bij Jessie. Ik had de indruk dat het haar even te veel werd allemaal toen het wat dieper ging over haar overleden zuster........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |