Hij zei erbij dat het apparaat weggaat.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
2 rupsjes nooit genoeg wulten 'n laserpeeling van Jessie, die toestemt.
Ohh Jessie doe je het dan hier en hier en hier extra dik (ik hoop zo dat het fout gaat)
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;quote:Op woensdag 4 september 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa..... die vogelverschrikker uit The Wizzard of Oz![]()
Maximequote:Op woensdag 4 september 2019 18:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;
quote:Op woensdag 4 september 2019 18:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Thuis bij mama met een rugzak op van haar bed naar de wc.
Nee, denk jij maar effe na, zet ik een plaatje op;quote:Op woensdag 4 september 2019 18:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa..... die vogelverschrikker uit The Wizzard of Oz![]()
Yep, kijk maar goed, nogmaals alleen uiterlijk hè. dat kind heeft echt een geweldig talent van haar moeder gekregen, maar uiterlijkquote:
Ja, jammer. Eindelijk een knappe en niet onbelangrijk: vrolijke verschijning in beeldquote:Op woensdag 4 september 2019 18:56 schreef spapaars het volgende:
Myléne weer leuk bezig, gaan ze die waggelende viswijf volgen.
Mereltje misschien moe en teleurgesteld dat het nog niet af is en dan Jessie met Shelley en Mylene plus Jens iets bedacht hebben als investering waar zij geen enkele inbreng bij had......quote:
Is een bruinwerker van hier tot Tokio .....quote:Op woensdag 4 september 2019 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Zo oprecht is pure oprechte Myleentje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |