En dat had niks te maken met die gigantische bak water? Of laten we dat voor het gemak maar weg?quote:Op zaterdag 14 september 2019 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
De DTM is Assen was een groot succes. Het circuit werd alom geprezen door de coureurs.
Ramshoek werd de beste snelle bocht uit de hele serie genoemd
Dat maakte het niet bijzonder leuk ofzo, nee.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat had niks te maken met die gigantische bak water?
Vanwaar deze haat jegens assen? De bereikbaarheid is daar feitelijk heel wat beter. Minder spectaculair kan de baan niet zijnquote:Op zaterdag 14 september 2019 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat had niks te maken met die gigantische bak water? Of laten we dat voor het gemak maar weg?
Kap nou eens met janken. Assen is een kutbaan, even kut bereikbaar en tevens niet gastheer van de GP van Nederland. Klaar.
Ik haat Assen niet, prachtige motorsport baan.quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:34 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Vanwaar deze haat jegens assen? De bereikbaarheid is daar feitelijk heel wat beter. Minder spectaculair kan de baan niet zijn
why?quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat alle fanboys en het bestuur van die baan.
Mensen die denken dat het feestje van een Oranje tegen te houden.quote:Op zondag 15 september 2019 11:58 schreef Vriezzer het volgende:
De wanhopige pogingen om de F1 alsnog richting Assen te praten zijn lachwekkend. Er gaat gewoon op Zandvoort geracet worden, and that's it.
Grow up. Deal with it.
Twee posts ervoor noemde je het nog een kutbaan. (lol)quote:Op zaterdag 14 september 2019 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat Assen niet, prachtige motorsport baan.
Ik haat alle fanboys en het bestuur van die baan.
Prachtige motorsportbaanquote:Op zondag 15 september 2019 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Twee posts ervoor noemde je het nog een kutbaan. (lol)
Omdat er nog steeds mensen zijn die denken dat Assen in 2020 als alternatief gebruikt kan worden mocht Zandvoort het niet redden.quote:Op zondag 15 september 2019 17:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom hebben ze het nog steeds over Assen? De F1 GP wordt op Zandvoort gehouden. Punt.
Je hebt mensen die:quote:Op zondag 15 september 2019 22:54 schreef SiGNe het volgende:
Jammer dat er een hoop zeikers zijn die er alleen maar negetieve zaken over kunnen bedenken.
Volgens mij heb je nog veel meer mensen...quote:Op maandag 16 september 2019 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mensen die:
- helemaal niks met de F1 hebben maar toch even hun plasje moeten doen over die afschuwelijke Oranjes
- helemaal niks hebben met de F1 en maar wat graag zeiken over van alles en nog wat
- Die wel wat met F1 hebben, maar met een Assen plaat voor hun kop lopen en iedere kans aangrijpen om dat nog even goed duidelijk te maken
- Die wel wat met F1 hebben, het ook leuk vinden, maar bij gebrek aan nieuws wijselijk stil zijn
Vroeg in het jaar, normaliter verreweg de koudste race op de gehele kalender waar wind en regen van grote invloed kunnen zijn en waar ieder foutje keihard afgestraft gaat worden. Ik verwacht een topshow.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:33 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, die voorspelling heb ik ook
En mocht het droog zijn gewoon sproeiers installeren.quote:Op maandag 16 september 2019 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Vroeg in het jaar, normaliter verreweg de koudste race op de gehele kalender waar wind en regen van grote invloed kunnen zijn en waar ieder foutje keihard afgestraft gaat worden. Ik verwacht een topshow.
De recente historie heeft in ieder geval een 1/2 score voor wat betreft natte dagenquote:Op maandag 16 september 2019 12:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En mocht het droog zijn gewoon sproeiers installeren.
Je hebt er ook die wel wat met F1 hebben, maar die Zandvoort niets vinden toevoegen aan de kalender.quote:Op maandag 16 september 2019 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt mensen die:
- helemaal niks met de F1 hebben maar toch even hun plasje moeten doen over die afschuwelijke Oranjes
- helemaal niks hebben met de F1 en maar wat graag zeiken over van alles en nog wat
- Die wel wat met F1 hebben, maar met een Assen plaat voor hun kop lopen en iedere kans aangrijpen om dat nog even goed duidelijk te maken
- Die wel wat met F1 hebben, het ook leuk vinden, maar bij gebrek aan nieuws wijselijk stil zijn
Kan ook.quote:Op maandag 16 september 2019 13:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je hebt er ook die wel wat met F1 hebben, maar die Zandvoort niets vinden toevoegen aan de kalender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |