Ja de ideale samenlevingquote:
Ik heb het filmpje gezien op youtube , echt erg ....quote:Op maandag 2 september 2019 14:38 schreef humpty het volgende:
[..]
en niet meer op haar eigen benen staan zo bezopen was ze weer
Echt he....Onvoorstelbaar eigenlijk.....quote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel over egoïsme. Het blijft hilarisch.![]()
![]()
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
Utopia Forum youtubequote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien op youtube , echt erg ....
Eindelijkquote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Ze zijn gewoon klaar met de desinteresse, egoisme, koppigheid van een
Shel. Dat komt er nav gisteravond uit.
Precies. Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Preciesquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...
Jazoezie heeft zijn hoogtepunt bereikt en pure agressie door afgunst heeft een uitlaatklep gekregen, vooropgezet.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat een vies min wijf is dat zeg.quote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel over egoïsme. Het blijft hilarisch.![]()
![]()
Dit is gewoon weken opgekropte frustratie.quote:
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...
Waar zijn ze dan precies jaloers op?quote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazoezie heeft zijn hoogtepunt bereikt en pure agressie door afgunst heeft een uitlaatklep gekregen, vooropgezet.
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....quote:
Ik zag haar in het filmpje met dronken Lex , en o wat vond Merel haar leuk , net als frutsel die zo een lol had .quote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vies min wijf is dat zeg.
Laffe herders zijn het. Dit alles met voor bedachte rade ze zei gisteren alquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoe durven de mensen die zich Utopianen noemen nog te zeggen dat ze er zijn voor een ideale samenleving?
Wat een walgelijk zooitje!
Door dit gedrag, gebeuren er de meest walgelijke dingen in de maatschappij, lekker met een hele groep tegen 1 iemand.
Nou en niet zo'n beetje ook, valt niet bij te houden om te tikken wat ze zegt.quote:Op maandag 2 september 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....
Yepquote:Op maandag 2 september 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....
Iemand wijzen op haar verantwoordelijkheden is walgelijk? ... Als ze haar nu aan het uitschelden waren was het wat anders geweest ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.
Het groepsgevoel dat zie ik totaal nietquote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
HuichelAndrea vind het jammer voor het groepsgevoel. Dezelfde huichelaar die net nog Gerrit voor de miljoenste keer liep af te branden. Als ze die buiten de groep kon zetten zou ze geen seconde aarzelen en gieren van de lach.
De manier waarop is allerminst chique...Dat Shelley een plaat voor haar kop heeft is geen publiek geheim....quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Dat is er ook niet. En dat krijg je zeker niet als je iets organiseert en met opzet twee mensen buiten sluit.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het groepsgevoel dat zie ik totaal niet
quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd wie de stoute schoenen aan durft te trekken en Merel eens met haar egoïsme confronteren..en keihard ook dan
En dan met de hele groepquote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd wie de stoute schoenen aan durft te trekken en Merel eens met haar egoïsme confronteren..en keihard ook dan
Ik vind eigenlijk wel dat je even verslag moet doen wat ze net allemaal uitkraamde...quote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou en niet zo'n beetje ook, valt niet bij te houden om te tikken wat ze zegt.
En dat is zeer terecht.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop is allerminst chique...Dat Shelley een plaat voor haar kop heeft is geen publiek geheim....
Hiske van het campinganimatieteamquote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee Hiske, het gaat ook om ervaring in het organiseren van evenementen en dit soort avonden.
Kleren jatten,chatten met mama etc etc etcquote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ik ben Lex spuugzat met haar kinderachtige gezeik en bezopen gedrag.quote:
Dat is die plaat voor haar kop....quote:Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.
Haar ik is ook zo belangrijk , en dit is Shelly ten voeten uitquote:Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.
En dat ze iedereen lastig valt, met haar bezopen gedrag, heeft ze niet in de gaten.quote:Op maandag 2 september 2019 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer Alex boos is is ze ook echt boos......Die heeft een iq wat nog lager ligt dan dat van Bonnie st Claire....
Ze vroeg of ze zo rancuneus was, want zo kwam het over.quote:
Je ava...quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef mazaru het volgende:
Oh Merel had naar haar toe moeten komen om te smeken of ze ook in de film mocht
Maar ze wulte haar er niet in en toen weer wel maar toen weer niet en anders had Merel maar naar haar toe moeten komenquote:Op maandag 2 september 2019 14:55 schreef mazaru het volgende:
Shelley heeft er niet aan gedacht om Merel in de fullum te betrekken
Ze ging het toch gewoon doen? Er was gezegd liever niet. Maar ze ging het sowieso doen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
Shelley: Als zij niet wil dat ik ga presenteren dan gebeurd dat toch ook niet ...
Andrea: Ben je echt zo rancuneus? ...
Shelley is even vergeten dat ze wel heeft mogen presenteren? ..
Was ook niet zonder slag of stoot. Merel wilde niets doen voor de film. Ik zie haar nog zitten... ik doe niets.. het was haar zelfs te min.quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
Shelley: Als zij niet wil dat ik ga presenteren dan gebeurd dat toch ook niet ...
Andrea: Ben je echt zo rancuneus? ...
Shelley is even vergeten dat ze wel heeft mogen presenteren? ..
Dat zegt Soury toch....quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze zo rancuneus was, want zo kwam het over.
hell no, Merel heeft alles gedaan om het te voorkomen hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze ging het toch gewoon doen? Er was gezegd liever niet. Maar ze ging het sowieso doen.
niet mee eensquote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen maar om dr eigen hachje te redden
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.quote:Op maandag 2 september 2019 14:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.
Dat doen ze allemaalquote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen maar om dr eigen hachje te redden
Dat zeg ik. Maar shelley wou het en ging het toch doen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hell no, Merel heeft alles gedaan om het te voorkomen hoor.
quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.
Gisteren liep ze ze allemaal af te branden in een gesprek met Ceesquote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.
Ik denk dat merel dan kan zeggen oke fout van mij dat heb ik haar wel al regelmatig horen zeggenquote:
Ze wijst steeds naar 'de mensen'. Nu weer. 'mensen vinden het niet zo'quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
op een normale toon zegt ze wat ze er van vindt, net zoals ze in de groep deed
Nee, het is Merel duidelijk gemaakt, dat het wel kon en toen mocht ze wat Merel wilde.quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar shelley wou het en ging het toch doen.
Merel mocht al blij zijn dat ze nog mee mocht doen van Shelleyquote:Op maandag 2 september 2019 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is Merel duidelijk gemaakt, dat het wel kon en toen mocht ze wat Merel wilde.
Ze had het niet gedaan als zij het alleen voor het zeggen had gehad.
Zou t als actrice zijnde als een compliment zienquote:Op maandag 2 september 2019 15:01 schreef PTLe het volgende:
Ow jeetje er heeft iemand gezegd je ben dommer dan ik dacht .
Dat vind ik ook. Je ziet haar zoeken naar woorden om Shelley het duidelijk te maken, zodat ze het ook echt begrijpt. Gaat hem echter niet wordenquote:
Merel wilde niet.. zie haar nog zitten buiten, smalend lachen en zeggen dat ze er NIETS.. .nogmaals NIETS te maken wilde hebben met de droom van Shelley.quote:Op maandag 2 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel mocht al blij zijn dat ze nog mee mocht doen van Shelley
Shelley hoort alleen wat ze wil horen. Al moet ze de woorden sorteren uit verschillende zinnen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Andrea probeert Shelley wat in te laten zien, alleen ziet Shel het niet...
En ze had groot gelijk daarin.quote:Op maandag 2 september 2019 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel wilde niet.. zie haar nog zitten buiten, smalend lachen en zeggen dat ze er NIETS.. .nogmaals NIETS te maken wilde hebben met de droom van Shelley.
Maar ze is niet dom.quote:Op maandag 2 september 2019 15:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly weet niet wat een presentje is.
Dat moet ze dan zelf weten, maar niet nu een andere voorstelling van zaken geven.quote:
Merel niet vragen voor de film was dus gewoon wraak ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze ging het toch gewoon doen? Er was gezegd liever niet. Maar ze ging het sowieso doen.
zuchtquote:Op maandag 2 september 2019 15:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet ze dan zelf weten, maar niet nu een andere voorstelling van zaken geven.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley hoort alleen wat ze wil horen. Al moet ze de woorden sorteren uit verschillende zinnen.
Kan er niets aan, doen zo was het. Merel is een leugenachtig mens.quote:
En waarvoor? Ze stond toch op dat podium? Ze kreeg toch haar zin. Het is gewoon een dom, egoïstisch rotmokkelquote:Op maandag 2 september 2019 15:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Merel niet vragen voor de film was dus gewoon wraak ...
Het werd een soort interventie waar de groep in een laatste stuiptrekking nog hooptequote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De blik in haar ogen zegt al genoeg.quote:Op maandag 2 september 2019 15:05 schreef mootie het volgende:
Wat Andrea ook zegt, niks komt aan![]()
Shel mocht gewoon geen moment genieten
quote:Op maandag 2 september 2019 15:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het werd een soort interventie waar de groep in een laatste stuiptrekking nog hoopte
op een greintje empathisch vermogen bij Shelley.
En ze mochten dr kont kussen.
Tja, dit heeft zich maanden opgestapeld. Eens barst de bom.
Die heeft geen idee wat empathie betekentquote:Op maandag 2 september 2019 15:06 schreef snetje het volgende:
Shelley: Maar wat kan ik er dan aan doen? ...
Andrea: Empathie tonen ...
Shelley stil ...
Dat is het héle probleem met Shelly. Dat heeft ze 0,0 heel vreemd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:06 schreef snetje het volgende:
Shelley: Maar wat kan ik er dan aan doen? ...
Andrea: Empathie tonen ...
Shelley stil ...
Wat wel raar was , ze had een klant gisteren...n ik zou juist die dag geen klanten hebben gepland om alles in orde te krijgen...Heel apart.quote:Op maandag 2 september 2019 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
En agossie er was geen moment dat shelly mocht genieten van de film. Heb haar gister de hele dag zien genieten en niets doen. Die moet echt in therapie om ook eens te leren inzien dat ze ook dingen doet die niet kloppen. Wedden zo komt het niet gunnen en afgunst kaart weer naar boven.
ze is er ff klaar meequote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nu staat ze ook niet te wachten op dat treintje wat ze mede geregeld heeft.
Maar het gaat nu over Shelly, had ik het ideequote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Jessie kijk ook eens naar dat achterlijke wijf van je, die laat ook iedereen voor haar rennen. En kun je ook nog een grote bek toekrijgen!
En dat wijf is ook ik en ikquote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Jessie kijk ook eens naar dat achterlijke wijf van je, die laat ook iedereen voor haar rennen. En kun je ook nog een grote bek toekrijgen!
Dat kan maar die verdiend wel geld voor de bv.quote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Zouden die kraaien niet eerst komen, of zijn die al geweest van uitvaart bedrijf "het kleine kistje"?quote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef mazaru het volgende:
TJOOEEEEEEEEE TJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar is de trein volgens mijn
En die wijze woorden komen uit jou vingers?......quote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie niet iedereen is hetzelfde.
Zeg ik dat? Ik zou ook wel eens willen weten of er iets van inlevingsvermogen in zat.quote:Op maandag 2 september 2019 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ze hadden het goed voor met haar.
Kleren jatten is de bv echt beter van geworden!quote:Op maandag 2 september 2019 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan maar die verdiend wel geld voor de bv.
Meneer heeft gemaild dat hij vrijdag komt. Hij is ziekquote:Op maandag 2 september 2019 15:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zouden die kraaien niet eerst komen, of zijn die al geweest van uitvaart bedrijf "het kleine kistje"?
Er stond in die brief waarin het einde werd verteld dat er geen nieuwe inwoners meer binnen zouden komen.quote:
Ja, maar dat achterlijke wijf had wel het hoogste woord.quote:Op maandag 2 september 2019 15:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het gaat nu over Shelly, had ik het idee
Thnx!quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meneer heeft gemaild dat hij vrijdag komt. Hij is ziek
Mooi woord ervoor ...quote:Op maandag 2 september 2019 15:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Het werd een soort interventie waar de groep in een laatste stuiptrekking nog hoopte
Niets is wat het lijkt...quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er stond in die brief waarin het einde werd verteld dat er geen nieuwe inwoners meer binnen zouden komen.
Maar dan kunnen er nog wel gasten komenquote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er stond in die brief waarin het einde werd verteld dat er geen nieuwe inwoners meer binnen zouden komen.
Precies dat denk ik ook niet .quote:Op maandag 2 september 2019 15:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar die zou niet zo ongeinteresseerd reageren als ze zou worden aangesproken door de groep.
Schei toch uit, dat geeft ze 2 keer uit.quote:Op maandag 2 september 2019 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan maar die verdiend wel geld voor de bv.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2019 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan kunnen er nog wel gasten komen
Oh oke, wist ik niet.quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat achterlijke wijf had wel het hoogste woord.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen NIEUWE
maar wel OUDE
Tim kom er maar in![]()
Denk niet dat Tim daar nog zin in heeft na alles wat hij over zichzelf heeft kunnen lezen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
geen NIEUWE
maar wel OUDE
Tim kom er maar in![]()
Nee, die troep hyena's in het mooie Utopia, het beloofde land, die een ander wijzen op sociaal gedrag en dan en masse. Dat is wat het punt is.quote:Op maandag 2 september 2019 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verbaas me zo hier, shelly wordt met hand en tand verdedigd alleen maar omdat merel iets over haar gezegd heeft. Alle anderen die precies hetzelfde zeggen lees ik weinig over.
verbaast het je?quote:Op maandag 2 september 2019 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verbaas me zo hier, shelly wordt met hand en tand verdedigd alleen maar omdat merel iets over haar gezegd heeft. Alle anderen die precies hetzelfde zeggen lees ik weinig over.
Dus met zijn allen iemand aanvallen en negatief benaderen heet tegenwoordig een interventie?quote:Op maandag 2 september 2019 15:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij was ziek.... stond er zei Jens.quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Meneer heeft gemaild dat hij vrijdag komt. Hij is ziek
Als Shelly normaal had gereageerd, hand in eigen boezem had gestoken, was dit natuurlijk helemaal niet gebeurd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die troep hyena's in het mooie Utopia, het beloofde land, die een ander wijzen op sociaal gedrag en dan en masse. Dat is wat het punt is.
En wat denk je van de hyena's hier.quote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, die troep hyena's in het mooie Utopia, het beloofde land, die een ander wijzen op sociaal gedrag en dan en masse. Dat is wat het punt is.
Ja dat hoorde ikquote:Op maandag 2 september 2019 15:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij was ziek.... stond er zei Jens.
Verdachte puntjes
gaat nog wel afgeblazen worden voor vrijdag met e.o.a. smoesquote:Op maandag 2 september 2019 15:15 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hij was ziek.... stond er zei Jens.
Verdachte puntjes
Ik verdedig Shelly in ieder geval niet, vreselijk mens, maar ik veroordeel wel een aanval van een hele groep op 1 persoon, dat vind ik gevaarlijk gedrag en niet oké.quote:Op maandag 2 september 2019 15:13 schreef Koos1958 het volgende:
Als Shelly nou maar eens een heeeeeeel klein beetje kon toegeven dat het ook bij haar lag, was het niet gebeurd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus met zijn allen iemand aanvallen en negatief benaderen heet tegenwoordig een interventie?
Ongeacht hoe fout degene waar het over gaat is.
Hoef jij mij niet voor te feliciteren. Ik weet dat ik er niets mee te maken heb. Feliciteer die hyena's daar maar, daar in het beloofde land, waar het leven goed is.quote:
Maar er staat niet dat er geen oude inwoner terug kan komen bij een vrijwillig vertrek.quote:Op maandag 2 september 2019 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En terecht. Een serieuze onderneming zal dit niet doen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat nog wel afgeblazen worden voor vrijdag met e.o.a. smoes
Klopt, zo was het in 1 ook...de rest is geschiedenis, Bas, Ivan.quote:Op maandag 2 september 2019 15:17 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Maar er staat niet dat er geen oude inwoner terug kan komen bij een vrijwillig vertrek.
En daar ben ik het helemaal met je eens over.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik verdedig Shelly in ieder geval niet, vreselijk mens, maar ik veroordeel wel een aanval van een hele groep op 1 persoon, dat vind ik gevaarlijk gedrag en niet oké.
Oww echt?quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoef jij mij niet voor te feliciteren. Ik weet dat ik er niets mee te maken heb. Feliciteer die hyena's daar maar, daar in het beloofde land, waar het leven goed is.
Volksgericht, zegt dat je wat.... als je daaraan denkt, word je er koud van.... vooral ook toen ik die Alex zag, die bijna om geen aanwijsbare reden bijna schuimbekkend stond te schelden, opgehitst door ma Baker.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik verdedig Shelly in ieder geval niet, vreselijk mens, maar ik veroordeel wel een aanval van een hele groep op 1 persoon, dat vind ik gevaarlijk gedrag en niet oké.
Sorry maar ik persoonlijk vind dat je nu een beetje aan het doorslaan bent.quote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volksgericht, zegt dat je wat.... als je daaraan denkt, word je er koud van.... vooral ook toen ik die Alex zag, die bijna om geen aanwijsbare reden bijna schuimbekkend stond te schelden, opgehitst door ma Baker.
Man zou eerst nog mailen of ie al beter was ... dan weet ik genoegquote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
gaat nog wel afgeblazen worden voor vrijdag met e.o.a. smoes
Dat gaat Shelly toch niet doen, dream on en ze hebben het Shelly al lang van te voren moeilijk gemaakt met dit project. Door haar egoïsme roept ze veel weerstand op en dat is te begrijpen, maar ik blijf het niet goed vinden om met een hele groep 1 iemand aan te vallen. Niet goed.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Shelly nou maar eens een heeeeeeel klein beetje kon toegeven dat het ook bij haar lag, was het niet gebeurd.
Godverdommequote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volksgericht, zegt dat je wat.... als je daaraan denkt, word je er koud van.... vooral ook toen ik die Alex zag, die bijna om geen aanwijsbare reden bijna schuimbekkend stond te schelden, opgehitst door ma Baker.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar ik persoonlijk vind dat je nu een beetje aan het doorslaan bent.
Om te kotsen......knap hoe ze zich staande hield.....en de rest zet zich zelf zo verschrikkelijk voor schut.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat mag! Het is eng, maar trek het maar door. Dit zijn mensen, als ze de juiste emoties gevoed krijgen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar ik persoonlijk vind dat je nu een beetje aan het doorslaan bent.
Ik vind het al een tijdje eng worden hier.quote:Op maandag 2 september 2019 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag! Het is eng, maar trek het maar door. Dit zijn mensen, als ze de juiste emoties gevoed krijgen.
Straks is Shelly kaal geschoren met haar eigen tondeusequote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo veel mensen en zo veel meningenquote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het al een tijdje eng worden hier.
Ja goed plan maar er moet wel een geasfalteerd circuitje komen ... en dan 4 muntjes pp vragenquote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef zodeju het volgende:
Grote lol om het treintje, vind iedereen het nu leuk??
Een mening is 1 ding. Dit gaat veel verder.quote:
Daar was het moment niet voor. Het was toch geen therapie? het was hooguit een soort vermaak voor de groep.quote:Op maandag 2 september 2019 15:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Aanval van hele groep is not done maar begrijp dat frustraties toenemen als bij 1op1 confrontatie mevrouw ongeïnteresseerd voor zich uitstaart en enkel dooddoeners als "wist ik niet" en "vergeten" uitkraamt.
Op welke manier moet je dan doordringen?
Je kan ook accepteren dat je niet tot iemand door gaat dringen en iemand vervolgens gewoon geen aandacht meer schenken.quote:Op maandag 2 september 2019 15:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Aanval van hele groep is not done maar begrijp dat frustraties toenemen als bij 1op1 confrontatie mevrouw ongeïnteresseerd voor zich uitstaart en enkel dooddoeners als "wist ik niet" en "vergeten" uitkraamt.
Op welke manier moet je dan doordringen?
+1quote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee het is eng wat er daar gebeurt, vooral als je dat niet ziet....quote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gekkies zijn er toe in staatquote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks is Shelly kaal geschoren met haar eigen tondeuse
Mee eens .quote:Op maandag 2 september 2019 15:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je kan ook accepteren dat je niet tot iemand door gaat dringen en iemand vervolgens gewoon geen aandacht meer schenken.
Ik heb bijna 40 jaar voor de klas gestaan en ik weet dat het een illusie is om te denken dat je iedereen met goede argumenten kan bereiken, deal with it, maar dan nog blijft het fout om als groep iemand aan te vallen.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tja , het is net de Cosquote:Op maandag 2 september 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee. dat zou Franny moeten zijn, dus dat zullen we maar niet doen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks is Shelly kaal geschoren met haar eigen tondeuse
OMG.........quote:Op maandag 2 september 2019 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee het is eng wat er daar gebeurt, vooral als je dat niet ziet....
Al vanaf dat 1 persoon hier iemand aan het uitschelden was voor makaak.quote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die 1 persoon bespringen. Klopt.quote:
Ik zal eens een keer reageren op jouw constante uitdagen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:25 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Al vanaf dat 1 persoon hier iemand aan het uitschelden was voor makaak.
Wie was dat ook alweer?
Heel eng!!!!!!
Iedereen kan hier gewoon weggaan of ervoor kiezen om niet te reageren.quote:Op maandag 2 september 2019 15:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 15:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die 1 persoon bespringen. Klopt.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, jij bent vast een van die oerstomme mensen die het niet zien
Gewoon wat extra steentjes leggen. Ik vind het best wel leuk hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed plan maar er moet wel een geasfalteerd circuitje komen ... en dan 4 muntjes pp vragen
Net wat Jens zegt Shelley zal nooit veranderen dit is haar.quote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat gaat Shelly toch niet doen, dream on en ze hebben het Shelly al lang van te voren moeilijk gemaakt met dit project. Door haar egoïsme roept ze veel weerstand op en dat is te begrijpen, maar ik blijf het niet goed vinden om met een hele groep 1 iemand aan te vallen. Niet goed.
t houdt niet opquote:Op maandag 2 september 2019 15:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ja zeg. Is het echt de bedoeling dat cossers worden uitgelachen om wat ze vinden?
Rot op zeg...
*haalt schouder op*quote:
Fair point, negeren en wegstemmen dus.quote:Op maandag 2 september 2019 15:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je kan ook accepteren dat je niet tot iemand door gaat dringen en iemand vervolgens gewoon geen aandacht meer schenken.
Ik heb bijna 40 jaar voor de klas gestaan en ik weet dat het een illusie is om te denken dat je iedereen met goede argumenten kan bereiken, deal with it, maar dan nog blijft het fout om als groep iemand aan te vallen.
deze verspilling kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 2 september 2019 15:29 schreef DKUp het volgende:
Wat dom dat treintje daar, verspilling wat geld en plezier.
Shelly de tweedequote:
quote:Op maandag 2 september 2019 15:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die 1 persoon bespringen. Klopt.
Leuk ding dat treintje.quote:Op maandag 2 september 2019 15:30 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Hij komt amper vooruit, en ze lachen hem uit
Helemaal negeren hoeft ook niet, gewoon de aandacht tot een minimum reduceren en gewoon beleefd blijven, niks meer, niks minder.quote:Op maandag 2 september 2019 15:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Fair point, negeren en wegstemmen dus.
Praat de groepsconfrontatie ook niet goed maar vroeg me serieus af hoe wel door te dringen.
Negeren lijkt me een lastige in deze setting overigens
Gaan we schelden?quote:
Precies Pestgedrag word dit genoemd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet en leestquote:Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Vinamp het volgende:
De stemming hier is geloof ik niet optimaal
ja eens.leuk voorbeeldfunctie hebben ze op tv. drank,drugs,stoken,pesten,stelen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Meer dan pestgedrag.....quote:Op maandag 2 september 2019 15:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies Pestgedrag word dit genoemd.
Kan werken tot dr volgende droom maar zien we dan wel weer ,toch maar 5 wk tot haar exit dus diep ademhalen en door.quote:Op maandag 2 september 2019 15:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Helemaal negeren hoeft ook niet, gewoon de aandacht tot een minimum reduceren en gewoon beleefd blijven, niks meer, niks minder.
maar u bent er weerquote:Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Vinamp het volgende:
Nog erger, vloeken in de kerk.quote:
Ik zie geen kerk.quote:Op maandag 2 september 2019 15:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nog erger, vloeken in de kerk.
Nu is het hier een afspiegeling van Utopia.quote:Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2019 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu is het hier een afspiegeling van Utopia.
Could have fooled me. De aureooltjes zijn niet aan te slepen.quote:
Ga lekker door zoquote:Op maandag 2 september 2019 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu is het hier een afspiegeling van Utopia.
Wie zaten er als eerste in?? krijg even visite.quote:Op maandag 2 september 2019 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Brandon echt boos dat hij niet in het treintje mocht zitten...........
Die op het idee gestemd hadden....quote:Op maandag 2 september 2019 15:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie zaten er als eerste in?? krijg even visite.
quote:Op maandag 2 september 2019 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Tsja.... helpt niet.quote:
Ja, vrij logisch....ook al was dat niet de bedoeling.quote:Op maandag 2 september 2019 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die op het idee gestemd hadden....
Het eerste rondje voor de mensen die voor hadden gestemd. Ik zie een kindertreintje en een er mogen vast wel meer mensen mee in het tweede rondjequote:Op maandag 2 september 2019 15:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon - De mensen die het hardste roepen bij Shell, dat ze zich buitengesloten voelen, sluiten nu zelf mensen buiten!
Nee, ik ook niet. Je moet ergens beginnen. Alhoewel er tactisch op gestemd is.quote:Op maandag 2 september 2019 15:48 schreef mootie het volgende:
Ik vind het ook geen echt rare gedachte, iedereen die voor gestemd heeft mee met het eerste ritje.
En hij wou ook nog bij het raampje zitten?quote:Op maandag 2 september 2019 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
maar wel ff lekker dat tranny even werd aangesproken en weer t onschuldige meisjuh ging uithangenquote:Op maandag 2 september 2019 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eerste rondje voor de mensen die voor hadden gestemd. Ik zie een kindertreintje en een er mogen vast wel meer mensen mee in het tweede rondje
quote:Op maandag 2 september 2019 15:50 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En hij wou ook nog bij het raampje zitten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |