Ja de ideale samenlevingquote:
Ik heb het filmpje gezien op youtube , echt erg ....quote:Op maandag 2 september 2019 14:38 schreef humpty het volgende:
[..]
en niet meer op haar eigen benen staan zo bezopen was ze weer
Echt he....Onvoorstelbaar eigenlijk.....quote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel over egoïsme. Het blijft hilarisch.![]()
![]()
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
Utopia Forum youtubequote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien op youtube , echt erg ....
Eindelijkquote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Ze zijn gewoon klaar met de desinteresse, egoisme, koppigheid van een
Shel. Dat komt er nav gisteravond uit.
Precies. Je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Preciesquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...
Jazoezie heeft zijn hoogtepunt bereikt en pure agressie door afgunst heeft een uitlaatklep gekregen, vooropgezet.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Wat een vies min wijf is dat zeg.quote:Op maandag 2 september 2019 14:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel over egoïsme. Het blijft hilarisch.![]()
![]()
Dit is gewoon weken opgekropte frustratie.quote:
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze hebben het allemaal 1 op 1 met haar geprobeerd maar je dringt niet door tot Shelley ... zelfs nu de meerderheid haar aanspreekt op haar gedrag zal het altijd nog aan de ander liggen en nooit aan Shelley zelf ...
Waar zijn ze dan precies jaloers op?quote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jazoezie heeft zijn hoogtepunt bereikt en pure agressie door afgunst heeft een uitlaatklep gekregen, vooropgezet.
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....quote:
Ik zag haar in het filmpje met dronken Lex , en o wat vond Merel haar leuk , net als frutsel die zo een lol had .quote:Op maandag 2 september 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vies min wijf is dat zeg.
Laffe herders zijn het. Dit alles met voor bedachte rade ze zei gisteren alquote:Op maandag 2 september 2019 14:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoe durven de mensen die zich Utopianen noemen nog te zeggen dat ze er zijn voor een ideale samenleving?
Wat een walgelijk zooitje!
Door dit gedrag, gebeuren er de meest walgelijke dingen in de maatschappij, lekker met een hele groep tegen 1 iemand.
Nou en niet zo'n beetje ook, valt niet bij te houden om te tikken wat ze zegt.quote:Op maandag 2 september 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....
Yepquote:Op maandag 2 september 2019 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze dame liet net een ander het woord voeren, maar heeft nu het grootste woord.....Hilarisch persoon eigenlijk....
Iemand wijzen op haar verantwoordelijkheden is walgelijk? ... Als ze haar nu aan het uitschelden waren was het wat anders geweest ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.
Het groepsgevoel dat zie ik totaal nietquote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
HuichelAndrea vind het jammer voor het groepsgevoel. Dezelfde huichelaar die net nog Gerrit voor de miljoenste keer liep af te branden. Als ze die buiten de groep kon zetten zou ze geen seconde aarzelen en gieren van de lach.
De manier waarop is allerminst chique...Dat Shelley een plaat voor haar kop heeft is geen publiek geheim....quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Dat is er ook niet. En dat krijg je zeker niet als je iets organiseert en met opzet twee mensen buiten sluit.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het groepsgevoel dat zie ik totaal niet
quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd wie de stoute schoenen aan durft te trekken en Merel eens met haar egoïsme confronteren..en keihard ook dan
En dan met de hele groepquote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ben benieuwd wie de stoute schoenen aan durft te trekken en Merel eens met haar egoïsme confronteren..en keihard ook dan
Ik vind eigenlijk wel dat je even verslag moet doen wat ze net allemaal uitkraamde...quote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou en niet zo'n beetje ook, valt niet bij te houden om te tikken wat ze zegt.
En dat is zeer terecht.quote:Op maandag 2 september 2019 14:44 schreef mootie het volgende:
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.quote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De manier waarop is allerminst chique...Dat Shelley een plaat voor haar kop heeft is geen publiek geheim....
Hiske van het campinganimatieteamquote:Op maandag 2 september 2019 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee Hiske, het gaat ook om ervaring in het organiseren van evenementen en dit soort avonden.
Kleren jatten,chatten met mama etc etc etcquote:Op maandag 2 september 2019 14:49 schreef eskil het volgende:
Ik ben Lex spuugzat met haar kinderachtige gezeik en bezopen gedrag.quote:
Dat is die plaat voor haar kop....quote:Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.
Haar ik is ook zo belangrijk , en dit is Shelly ten voeten uitquote:Op maandag 2 september 2019 14:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, bijna iedereen heeft haar al een op een aangesproken. Maar een Shel trekt zich nergens iets van aan.
En dat ze iedereen lastig valt, met haar bezopen gedrag, heeft ze niet in de gaten.quote:Op maandag 2 september 2019 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer Alex boos is is ze ook echt boos......Die heeft een iq wat nog lager ligt dan dat van Bonnie st Claire....
Ze vroeg of ze zo rancuneus was, want zo kwam het over.quote:
Je ava...quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef mazaru het volgende:
Oh Merel had naar haar toe moeten komen om te smeken of ze ook in de film mocht
Maar ze wulte haar er niet in en toen weer wel maar toen weer niet en anders had Merel maar naar haar toe moeten komenquote:Op maandag 2 september 2019 14:55 schreef mazaru het volgende:
Shelley heeft er niet aan gedacht om Merel in de fullum te betrekken
Ze ging het toch gewoon doen? Er was gezegd liever niet. Maar ze ging het sowieso doen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
Shelley: Als zij niet wil dat ik ga presenteren dan gebeurd dat toch ook niet ...
Andrea: Ben je echt zo rancuneus? ...
Shelley is even vergeten dat ze wel heeft mogen presenteren? ..
Was ook niet zonder slag of stoot. Merel wilde niets doen voor de film. Ik zie haar nog zitten... ik doe niets.. het was haar zelfs te min.quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef snetje het volgende:
Shelley: Als zij niet wil dat ik ga presenteren dan gebeurd dat toch ook niet ...
Andrea: Ben je echt zo rancuneus? ...
Shelley is even vergeten dat ze wel heeft mogen presenteren? ..
Dat zegt Soury toch....quote:Op maandag 2 september 2019 14:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze vroeg of ze zo rancuneus was, want zo kwam het over.
hell no, Merel heeft alles gedaan om het te voorkomen hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze ging het toch gewoon doen? Er was gezegd liever niet. Maar ze ging het sowieso doen.
niet mee eensquote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen maar om dr eigen hachje te redden
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.quote:Op maandag 2 september 2019 14:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dan nog blijft het groepsgedrag walgelijk.
Dat doen ze allemaalquote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
alleen maar om dr eigen hachje te redden
Dat zeg ik. Maar shelley wou het en ging het toch doen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hell no, Merel heeft alles gedaan om het te voorkomen hoor.
quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.
Gisteren liep ze ze allemaal af te branden in een gesprek met Ceesquote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nooit met meerdere tegen 1. Maar shelly heeft overal schijt aan en doet wat ze zelf wil en zou nooit maar dan ook nooit eens toegeven dat ze verkeerd bezig is geweest. En 1 op 1 hebben heel veel mensen al gedaan bij haar en dan is steevast shelly haar antwoord dat mag jij vinden. Zou ze nu voor 1 keer zeggen mensen op sommige punten hebben jullie gelijk dan is het klaar.
Ik denk dat merel dan kan zeggen oke fout van mij dat heb ik haar wel al regelmatig horen zeggenquote:
Ze wijst steeds naar 'de mensen'. Nu weer. 'mensen vinden het niet zo'quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
op een normale toon zegt ze wat ze er van vindt, net zoals ze in de groep deed
Nee, het is Merel duidelijk gemaakt, dat het wel kon en toen mocht ze wat Merel wilde.quote:Op maandag 2 september 2019 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar shelley wou het en ging het toch doen.
Merel mocht al blij zijn dat ze nog mee mocht doen van Shelleyquote:Op maandag 2 september 2019 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is Merel duidelijk gemaakt, dat het wel kon en toen mocht ze wat Merel wilde.
Ze had het niet gedaan als zij het alleen voor het zeggen had gehad.
Zou t als actrice zijnde als een compliment zienquote:Op maandag 2 september 2019 15:01 schreef PTLe het volgende:
Ow jeetje er heeft iemand gezegd je ben dommer dan ik dacht .
Dat vind ik ook. Je ziet haar zoeken naar woorden om Shelley het duidelijk te maken, zodat ze het ook echt begrijpt. Gaat hem echter niet wordenquote:
Merel wilde niet.. zie haar nog zitten buiten, smalend lachen en zeggen dat ze er NIETS.. .nogmaals NIETS te maken wilde hebben met de droom van Shelley.quote:Op maandag 2 september 2019 15:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel mocht al blij zijn dat ze nog mee mocht doen van Shelley
Shelley hoort alleen wat ze wil horen. Al moet ze de woorden sorteren uit verschillende zinnen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Andrea probeert Shelley wat in te laten zien, alleen ziet Shel het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |