Ik had de indruk dat of deze jurk van Merel is gekrompen of dat ze dikker is geworden. Vorige keer was dit echt een soort A lijn model, ik zie nu een B-lijn?quote:Op maandag 2 september 2019 13:29 schreef Rhosyn het volgende: Merel meelopers. Schijten in de broek voor haar grote bek. [ afbeelding ]
ja mooi he, als als alsquote:Op maandag 2 september 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Maris: Als ik thuis was geweest had ik haar helemaal verrot gescholden
En dat is precies wat Franny prima vindt!quote:Op maandag 2 september 2019 13:27 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat Gerrit doet!
Blijkbaar ook een tokkie thuis.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef snetje het volgende:
Merel heeft gewoon groot gelijk ... kom maar op met de evaluatie/vergadering ...
De held. Ze moet maar lekker gaan janken.quote:Op maandag 2 september 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
zo is ze vast opgevoed...quote:Op maandag 2 september 2019 13:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is ook een zeer botte uitspraak maar ik kan mij voorstellen dat je onder invloed van medicatie 'ongeremder' bent dan anders.quote:Op maandag 2 september 2019 13:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat hij ziek is, heeft er helemaal niets mee te maken. Kom op zeg. Het is gewoon asociaal gedrag en dat had hij niet moeten doen.
Ben er totaal niet mee eens, juist dan ben je zachter van karakter omdat er belangrijker dingen zijn dan je druk maken om eentje die jij niet thuis vindt horen in Utopia wat niet eens meer jou Utopia is.quote:Op maandag 2 september 2019 13:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat was een reactie op TB dat je als gast dat soort dingen niet zegt.
Ik vind het ook geen fijne uitspraak van Cees, je kan zien dat de eindstrijd is losgebarsten.(daarnaast kan ik mij ook voorstellen dat als je terminaal bent, je je niet altijd sociaal gedraagt, zieke mensen zijn qua gedrag vaak op zijn onvoordeligst)
Dat gaat nog wel even door. Ze moet nog naar die rat ookquote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef snetje het volgende:
Franny die niet wil dat Gerrit over hun met anderen praat ... zit nu al bij de dames alles door te vertellen ...
Dan is Cees de enige terminale patient die dat heeft. Ik heb het juist andersom meegemaakt.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is ook een zeer botte uitspraak maar ik kan mij voorstellen dat je onder invloed van medicatie 'ongeremder' bent dan anders.
Ze hebben alles wat ze konden bedenken of verzinnen aan kosten meegeteld.quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik heb het idee, dat de boys...echt balen dat Shell toch nog een paar euro winst heeft gemaakt.
quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef Bestweldonker het volgende:
En ondertussen heeft Shell weer een klantje, net als gisteren en eergisteren....dat zie ik Maris en merel niet doen.
Heb drie naaste verloren en van begin tot eind meegemaakt maar ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is ook een zeer botte uitspraak maar ik kan mij voorstellen dat je onder invloed van medicatie 'ongeremder' bent dan anders.
Nou zeg, heb geen ander gedrag gezien van Cees, dan ik eerder gezien heb. Hij heeft het ook te hoog in zijn bolletje, dat kan het hooguit zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En toch nog winst!quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hebben alles wat ze konden bedenken of verzinnen aan kosten meegeteld.
Maar natuurlijk niet. Ze gaat toch niet haar glazen stukgooien.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny vertelt nu aan de meiden dat ze beter gaat communiceren met Greet.
Niks dat ze niet gebruikt wil worden.
Zelf slechts 70 euro verkocht.quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
laten ze merel eens onder de loep nemen
chatten met mama, schadepost 1 week geen internet
trouble in paradise, ook over t budget heen
jatten van zoveel spullen/eten
boodschappen sabotage
Nee dat zijn ze weer vergeten , wie is zij om daar nu een punt van te maken, alleen omdat ze zich gepasseerd voelde .
ben dat nare wijf spuugzat
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelenquote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
Nee dat zijn ze weer vergeten , wie is zij om daar nu een punt van te maken, alleen omdat ze zich gepasseerd voelde .
Kan me een uitspraak nog herinneren tijdens het verliezen in een discussie van Cees. " Wat moet je nu jij heb nog geen eens een eigen voordeur.".....quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou zeg, heb geen ander gedrag gezien van Cees, dan ik eerder gezien heb. Hij heeft het ook te hoog in zijn bolletje, dat kan het hooguit zijn.
En waarschijnlijk nog naar die vuile snotkokerquote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even door. Ze moet nog naar die rat ook
maar geen week.quote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelen
JAAAAH,laten we weer over Jessie beginnen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En toch nog winst!![]()
Jessie dan met zijn FAAL laserding, die krijgt het niet voor elkaar, het is dus gewoon de kift!
franny heeft wel gevoel voor dieren....en ik denk dat ze gelijk heeft.....katie zal a3 echt wel missen....quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Volgens vieze frannie mist Katie Adriaan al![]()
Adriaan die 20 uur per dag in bed lag te stinken.
quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
1 dagquote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelen
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur wegquote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
franny heeft wel gevoel voor dieren....en ik denk dat ze gelijk heeft.....katie zal a3 echt wel missen....
quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
niet het internet....twas alleen google 24 uur...maar......en dat deed de regie...quote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De bungalow van Merel.quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon heeft geloof ik hout nodig. Natuurlijk moet er ook hout komen voor het huisje van Jeressy.
Jessie zijn schuld.quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur weg
Ja wanneer gaan ze dat nou doen. Actie!quote:Op maandag 2 september 2019 13:36 schreef snetje het volgende:
Merel heeft gewoon groot gelijk ... kom maar op met de evaluatie/vergadering ...
Wie is Jeressy??quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon heeft geloof ik hout nodig. Natuurlijk moet er ook hout komen voor het huisje van Jeressy.
.. en janken.. en zeggen dat ik een klootzak ben...quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar geen week.
laat ook maar, ik wil merel zien kruipen![]()
katie was ook van slag toen lotus weg was...........quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur weg
Iets met afgesloten omdat iemand met haar moeder moest chattenquote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yep de voormalige Prefab Villa van Jessie. (staat die al in het faal lijstje?quote:
Shelley heeft echt niet minder dan Merel gekost. Die heeft ook lopen bestellen bij het leven. Toen ze uit gingen rekenen hoeveel de mensen in de min stonden met zakgeld stond Merel veel minder in de min dan Shelley.quote:Op maandag 2 september 2019 13:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
niet het internet....twas alleeen google 24 uur...maar......en dat deed de regie...
Gewoon omdat Jessie ook het grootste commentaar heeft en gewoon omdat het kan en ook omdat het mag!quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
JAAAAH,laten we weer over Jessie beginnen.
Het zou eigenlijk Meressy moeten zijn.quote:
Nee, ik heb er meer zo ervaren. De remmen vallen vaak weg en dan kunnen emoties alle kanten opschieten, zowel positief als negatief. Hangt vaak samen in welke fase men zit van acceptatie van het terminaal zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan is Cees de enige terminale patient die dat heeft. Ik heb het juist andersom meegemaakt.
quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk Meressy moeten zijn.
Je weet heel goed dat Mariska zei dat het feit dat zij in de min stond, was dat ze veel shag geturft had en anderen niet. Iemand die vergeet dat Merel bij de pinpas kan en dit zegt, heeft geen idee hoeveel 1 en 1 is.quote:Op maandag 2 september 2019 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley heeft echt niet minder dan Merel gekost. Die heeft ook lopen bestellen bij het leven. Toen ze uit gingen rekenen hoeveel de mensen in de min stonden met zakgeld stond Merel veel minder in de min dan Shelley.
das die top voetballer....die door de verkeerde voetbalmakelaar.....telkens bij de verkeerde clubs en trainers terecht kwam.......quote:
Vergeet de poepzakjes niet.quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga even de hond van een vriendin uitlaten. Geloof het of niet. Maar de hond heet Jessie
Och erm!quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik ga even de hond van een vriendin uitlaten. Geloof het of niet. Maar de hond heet Jessie
tyfus hond...quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
quote:
Whahahaha...quote:
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.quote:Op maandag 2 september 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zij had gelijk. Hij heeft zich toen ook bemoeid met dingen, die niet nodig waren. Mensen hebben lopen janken. Cees is een groot drama als je hem in je huis krijgt.
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze hebben Shell nog gematst.
Ze heeft een bos bloemen te weinig besteld, die gaat His nu alsnog van dr eigen geld bestellen.
Dus eigenlijk is het -21
quote:Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef DaniqueV het volgende:
Hekske![]()
[..]
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.
Vind het rot voor hem dat hij zo ziek is, hoop voor hem en zijn dierbaren dan hij nog lange tijd bij hun mag zijn. Voor de rest blijf ik het een nare man vinden die nu omdat hij ongeneselijk ziek is niet meteen met een fluwelen handschoen aangepakt hoeft te worden. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen
Nee.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.
En zeker ook een teefje?quote:Op maandag 2 september 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
Ben ik met je eens. Onaangenaam mannetje die denkt dat hij meer is dan een ander en die dan maar de maat kan nemen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef DaniqueV het volgende:
Hekske![]()
[..]
Plus groot aandachtsvrager en groot bemoeial.
Vind het rot voor hem dat hij zo ziek is, hoop voor hem en zijn dierbaren dan hij nog lange tijd bij hun mag zijn. Voor de rest blijf ik het een nare man vinden die nu omdat hij ongeneselijk ziek is niet meteen met een fluwelen handschoen aangepakt hoeft te worden. Ik zou met een grote boog om hem heen lopen
Maar welke bloemen gaat Hiske dan betalen?quote:
Er is zelfs nog kans dat de grasmaaier die stuk is erbij zit.....maar weet niet of dat doorgegaan is omdat Jens zei dan kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, ze hebben de bloemen niet van het zakgeld afgehaald.
Dat valt mij eigenlijk enorm mee, wel dankzij het grote aantal bezoekers dus?quote:Op maandag 2 september 2019 13:46 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze hebben Shell nog gematst.
Ze heeft een bos bloemen te weinig besteld, die gaat His nu alsnog van dr eigen geld bestellen.
Dus eigenlijk is het -21
Of een k@ttenlikkertje of een kleine kuitenbijter.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Zal wel een bokser zijn,die slijmen ook altijd zo
Haagse puienzeikert of klitorisklakkerquote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of een k@ttenlikkertje of een kleine kuitenbijter.
En dat ondanks alle tegenvallers en tegenwerking. Ik ben verrast. Zo zouden de haters het moeten bekijken. Ze heeft in ieder geval niet geroepen dat ze geen cashen en dat soort praat.quote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat valt mij eigenlijk enorm mee, wel dankzij het grote aantal bezoekers dus?
Is dat zo?........quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze acteren niet in Utopia, heeft hij altijd gezegd. Als je op zijn smoelenboek ziet hoe hij Gerard Joling nadoet kan je zien dat meneer zelf ook wel een portie kan acterenquote:Op maandag 2 september 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Onaangenaam mannetje die denkt dat hij meer is dan een ander en die dan maar de maat kan nemen.
Voor de visagist, en die gaat ze sturen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar welke bloemen gaat Hiske dan betalen?
Ik vind het ook jammer, had liever andere personen zien gaanquote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat Adriaan weg is.....Kon nog wel om hem lachen...
Ja, hoorde het ook. Geeft dus aan hoe dit berekend is.quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is zelfs nog kans dat de grasmaaier die stuk is erbij zit.....maar weet niet of dat doorgegaan is omdat Jens zei dan kan eigenlijk niet.
Zou niet met hem willen ruilen nu, kanker lijkt mij geen fijne ziekte om te hebben....quote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze acteren niet in Utopia, heeft hij altijd gezegd. Als je op zijn smoelenboek ziet hoe hij Gerard Joling nadoet kan je zien dat meneer zelf ook wel een portie kan acteren![]()
Net als dat zinnetje van hem wat die te pas en te onpas gebruikt, zeilen op de wind van vandaag, alsof hij die zelf heeft bedacht. NU heeft hij er ook weer een tegeltje van gemaakt die je kan kopen via hem, hij zegt dat hij ook een bedrag van de inkomsten naar de kankerstichting doet, zou netjes zijn als hij ook zou zeggen hoeveel per verkocht tegeltje..... vind ik dan.
Dat ze 4 in de plus staan ja.quote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat valt mij eigenlijk enorm mee, wel dankzij het grote aantal bezoekers dus?
Zoals dat nare mens Merel....quote:Op maandag 2 september 2019 13:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer, had liever andere personen zien gaan
heel erg voor cees...maar als ik hem zie.....dan denk ik aan hoe hij karin zo vaak vernederde....quote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze acteren niet in Utopia, heeft hij altijd gezegd. Als je op zijn smoelenboek ziet hoe hij Gerard Joling nadoet kan je zien dat meneer zelf ook wel een portie kan acteren![]()
Net als dat zinnetje van hem wat die te pas en te onpas gebruikt, zeilen op de wind van vandaag, alsof hij die zelf heeft bedacht. NU heeft hij er ook weer een tegeltje van gemaakt die je kan kopen via hem, hij zegt dat hij ook een bedrag van de inkomsten naar de kankerstichting doet, zou netjes zijn als hij ook zou zeggen hoeveel per verkocht tegeltje..... vind ik dan.
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou niet met hem willen ruilen nu, kanker lijkt mij geen fijne ziekte om te hebben....
Juist, hij is daar niet vies vanquote:Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
heel erg voor cees...maar als ik hem zie.....dan denk ik aan hoe hij karin zo vaak vernederde....
Ah... ik dacht gisteren ook dat het een beetje genant was, juist omdat hij de enige was, maar hij schijnt 500 euro gevangen te hebben. Niet dat het minder vervelend is, maar zoiets moet je ook leren. Hiske heeft er ook helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 2 september 2019 13:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Voor de visagist, en die gaat ze sturen.
Shell had maar drie bosjes besteld.
Karin was ook niet de slimste en die vragen meer aandacht tot ze iets begrijpen dan een persoon die het meteen snapt.....Ik begreep Cees wel vaak, maar hij draafde teveel door, dat was het probleem van Cees...quote:Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
heel erg voor cees...maar als ik hem zie.....dan denk ik aan hoe hij karin zo vaak vernederde....
Ik denk niemand, maar dat geldt voor iedereen die iets mankeert.quote:Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou niet met hem willen ruilen nu, kanker lijkt mij geen fijne ziekte om te hebben....
En Jessie hadden ze nooit terug moeten halen, ook al was het alleen maar om de sfeer in de cos te verbeteren.....quote:
Volgens mij had Maris dit voor haar geregeld en ja viel mij gisteren ook op dat die andere man, die His leuk vond las ik hier, niets had gehad,. Ahhhhh wie weet kan His er meteen een date van makenquote:Op maandag 2 september 2019 13:59 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Voor de visagist, en die gaat ze sturen.
Shell had maar drie bosjes besteld.
Vond ik ook , maar hij kon ook best uit zijn plaat gaan , Hoiquote:Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Jammer dat Adriaan weg is.....Kon nog wel om hem lachen...
Ik zie hem nog gluren als ie dacht dat Bil en Jessie seks haddenquote:Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef Maria. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Jessie hadden ze nooit terug moeten halen, ook al was het alleen maar om de sfeer in de cos te verbeteren.....
Cees was een irritant mannetje en bemoeide zich overal mee en dacht iedereen op hun plaats te kunnen zeggen.quote:Op maandag 2 september 2019 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Karin was ook niet de slimste en die vragen meer aandacht tot ze iets begrijpen dan een persoon die het meteen snapt.....Ik begreep Cees wel vaak, maar hij draafde teveel door, dat was het probleem van Cees...
En toch mocht ik hem welquote:Op maandag 2 september 2019 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Cees was een irritant mannetje en bemoeide zich overal mee en dacht iedereen op hun plaats te kunnen zeggen.
er was ook een gluurder achter het huisje van karin en jacco...dader nooit gevonden....quote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem nog gluren als ie dacht dat Bil en Jessie seks hadden
Maar dat mag/kan natuurlijk.quote:
Oww echt?.....quote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk niemand, maar dat geldt voor iedereen die iets mankeert.
Ow ja, dat ook, ik heb die dingen van Cees zoveel mogelijk proberen te blokken, net als die wekenlange oude sla restjes die je kreeg te eten van hem. Eten uit de prullenbak, ow ik vond hem ook zo viezigquote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie hem nog gluren als ie dacht dat Bil en Jessie seks hadden
Voor normale mensen wel ja.quote:
Hoi mopquote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef PTLe het volgende:
[..]
Vond ik ook , maar hij kon ook best uit zijn plaat gaan , Hoi
quote:Op maandag 2 september 2019 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar dat mag/kan natuurlijk.
Ik ook hoor. Zit met verbazing te lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
.. en zijn vingers aflikken bij het klaarmaken van eten.quote:Op maandag 2 september 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow ja, dat ook, ik heb die dingen van Cees zoveel mogelijk proberen te blokken, net als die wekenlange oude sla restjes die je kreeg te eten van hem. Eten uit de prullenbak, ow ik vond hem ook zo viezig
hou op schei uit...het komt allemaal weer terug nu....quote:Op maandag 2 september 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow ja, dat ook, ik heb die dingen van Cees zoveel mogelijk proberen te blokken, net als die wekenlange oude sla restjes die je kreeg te eten van hem. Eten uit de prullenbak, ow ik vond hem ook zo viezig
Foei Lon, je zou nu vegan moeten zijn.....quote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef lonneberga het volgende:
Ow ,is Adriaan al weg?
Good riddance,door hem heb ik de rest van mijn leven weerzin tegen alles wat vegan is.
Precies Kanjerquote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoi mop...... Dat was juist het leuke aan Adriaan, zijn errors......
Geld van de winst ging ook in eigen zak bij Jessiequote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou gaan we 't krijgen.
Eacualtie van de flium avond.
¤4,- winst (bij elkaar gelogen door de penningmeester)
In zijn neus zitten, vingers aflikken, dan in het eten zittenquote:Op maandag 2 september 2019 14:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
4 euro voor de pot van jessie....jammer.....khad op een dik verlies gehoopt...quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Nou gaan we 't krijgen.
Eacualtie van de flium avond.
¤4,- winst (bij elkaar gelogen door de penningmeester)
quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zit met verbazing te lezen.
Herinner me zijn fruithapjes en Slagerij van Kampen, klasse.Niemand is perfect, maar over het algemeen vind ik het een leuke, lieve man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zijn er meer die ik vies vindquote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
In zijn neus zitten, vingers aflikken, dan in het eten zitten![]()
Vies mannetje
Vegan word je uit overtuiging (omdat je ook aan je nageslacht denkt).quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Foei Lon, je zou nu vegan moeten zijn.................
Het was nodig.............Sommige mensen hebben dat nu éénmaal nodig, net als in de echte wereld....quote:Op maandag 2 september 2019 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Cees was een irritant mannetje en bemoeide zich overal mee en dacht iedereen op hun plaats te kunnen zeggen.
quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
.. en zijn vingers aflikken bij het klaarmaken van eten.
Klopt, maar dit ging even over Ceesquote:
Bij mij ookquote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef Maria. het volgende:
[..]
hou op schei uit...het komt allemaal weer terug nu....![]()
Yep, smeerCeesquote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
In zijn neus zitten, vingers aflikken, dan in het eten zitten![]()
Vies mannetje
Ik mocht hem zeer zeker, maar als je niet tegen tegenspraak kunt, vind je zo'n persoon al snel een naar persoon, zie de Jessie kwestie.....quote:
Niet is nodig, als je je bemoeit met een ander, terwijl dat niet nodig is.quote:Op maandag 2 september 2019 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was nodig.............Sommige mensen hebben dat nu éénmaal nodig, net als in de echte wereld....
Hij probeerde het beste uit het zootje ongeregeld te krijgen , maar is hem niet gelukt jammerquote:Op maandag 2 september 2019 14:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was nodig.............Sommige mensen hebben dat nu éénmaal nodig, net als in de echte wereld....
Dat dusquote:Op maandag 2 september 2019 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik mocht hem zeer zeker, maar als je niet tegen tegenspraak kunt, vind je zo'n persoon al snel een naar persoon, zie de Jessie kwestie.....
Dus als je niet normaal bent, zou je er geen moeite mee hebben als iemand kanker zou hebben.....Handig om te weten...quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zit met verbazing te lezen.
Herinner me zijn fruithapjes en Slagerij van Kampen, klasse.Ik verbaas mij hier wel vaker Aggie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Oww echt?quote:Op maandag 2 september 2019 14:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vegan word je uit overtuiging (omdat je ook aan je nageslacht denkt).
Is nodig, wanneer het nodig is...........Het kan zo simpel zijn..quote:Op maandag 2 september 2019 14:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet is nodig, als je je bemoeit met een ander, terwijl dat niet nodig is.
Waar ik bokser typte wil ik boxer van maken en ik zet 3 jokers in en stop de tijd!quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Nee, normale mensen denken daar zo over. Logisch.quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als je niet normaal bent, zou je er geen moeite mee hebben als iemand kanker zou hebben.....Handig om te weten...
Daar gaat het toch omquote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef humpty het volgende:
Jens: ach we hebben een leuke avond gehad toch en de bezoekers ook
En dat is waar het om gaatquote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef humpty het volgende:
Jens: ach we hebben een leuke avond gehad toch en de bezoekers ook
Oww echt?quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, normale mensen denken daar zo over. Logisch.
Afgunst!!!!!!!quote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef PTLe het volgende:
Oeps Merel boos op Shellebel en Jessy nu ook![]()
fitty
Merel zou eens in de spiegel moeten kijken.............Of toch maar nietquote:Op maandag 2 september 2019 14:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Bij jou is het alleen nemen en niks geven, ik ben het zat helemaal zat.
Merel Heel Utopia is in rep en roer en jij ben relaxt.
Merel vind het te asociaal voor woorden.
quote:
welneequote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
ga door KUT![]()
jouw roast komt ook nog wel
quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
man,man,man iedereen houdt zn bek dicht
wat een volk
Idee.quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou eens in de spiegel moeten kijken.............Of toch maar niet
En dat uit de mond van Merel, die ikke ikke ikke zelf is.....quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef snetje het volgende:
Shelley: Ik heb ze zelfs een bosje bloemen gegeven ...
Merel: Ja omdat Mariska je er op attendeerde anders was dat er ook niet gekomen ..
Saamhorigheid.quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef sjampoeh het volgende:
man,man,man iedereen houdt zn bek dicht
wat een volk
quote:Op maandag 2 september 2019 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel zou eens in de spiegel moeten kijken.............Of toch maar niet
quote:Op maandag 2 september 2019 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Idee.
Goeie scherven brengen geluk tenslotte.
Brandon heeft nog humor ook nog....quote:Op maandag 2 september 2019 14:18 schreef humpty het volgende:
Brandon : positief puntje de bamischijven liepen goed![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 14:19 schreef humpty het volgende:
Lex maakte zich zorgen om Hiske die maar heen en weer rende
Het is een vreemde vogel maar goed zo denk ik , het is ook bij haar vaal ik en nog eens ikquote:Op maandag 2 september 2019 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Shell krijgt ervan langs, maar het boeit haar niet zo te zien.....
ik zou er ook klaar mee zijn met dat continu de pispaall zijn daarquote:Op maandag 2 september 2019 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Moet nog wakker worden ja.........
ja idd.quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou er ook klaar mee zijn met dat continu de pispaall zijn daar
Absoluut en vooral dat zo'n trut als Merel het zegt....quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou er ook klaar mee zijn met dat continu de pispaall zijn daar
Heeft ze helemaal aan haar zelf te danken ... als ze het nu nog niet gaat inzien ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het is een vreemde vogel maar goed zo denk ik , het is ook bij haar vaal ik en nog eens ik
Dat is de reden dat ik bijna niet meer kijkquote:Op maandag 2 september 2019 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hebben ze allemaal last van daar.....
Merel voelt zich sterk nu............Ze zal het laten merken ook....quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:23 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik bijna niet meer kijken de ideeen van Jessy met zijn uitvaart idee
Gesterkt door Jessy , ook zo een ego tripperquote:Op maandag 2 september 2019 14:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel voelt zich sterk nu............Ze zal het laten merken ook....
dat gaat uiteindelijk ook niet doorquote:Op maandag 2 september 2019 14:23 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik bijna niet meer kijken de ideeen van Jessy met zijn uitvaart idee
Dat is gemakkelijk als je niet winnen kanquote:Op maandag 2 september 2019 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley loopt dus uit de discussie?
Dr valt toch niks geen eer meer voor dr te behalen bij die negatievelingen die alleen maar lopen te stangenquote:Op maandag 2 september 2019 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Shelley loopt dus uit de discussie?
Neh ijdele hoopquote:Op maandag 2 september 2019 14:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal aan haar zelf te danken ... als ze het nu nog niet gaat inzien ...
Mosterd na de maaltijd.....Dat is Hiske...quote:
Yup...quote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr valt toch niks geen eer meer voor dr te behalen bij die negatievelingen die alleen maar lopen te stangen
quote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]
(die say a prayer mag weg).
quote:Op maandag 2 september 2019 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zou ook schijt hebben als ik Shel zou zijn.....Even de les laten lezen door een persoon die alleen maar bezig is met haar poederkwast....Moet niet gekker worden...
quote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.....Dat is Hiske...
Ik zou stuk gaan van de lol!quote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef humpty het volgende:
Laat Shelly maar winnen al is het alleen al om die anderen te zieken
nee ze gaat 4 oktober zelf weg.....gelijk heeft ze !!quote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef humpty het volgende:
en toen ze in die kooi zat en te weinig had opgehaald en onder de mat is geschovenquote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef Maria. het volgende:
dat kut.feest van merel is nooit geevolueerd......met die schandalige vip plaatsen en geen waar voor hun geld....
Met ze allen tegen een is niet echt leukquote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Shelly heeft veel fout gedaan en nagelaten, maar dit is alleen afbranden en vernederen, niet uit op een uitkomst.![]()
Die Mariska moet echt haar bek houden, met haar gemekker en herhalingen.
Fijne groep.quote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr valt toch niks geen eer meer voor dr te behalen bij die negatievelingen die alleen maar lopen te stangen
Ik vond dat Shel gisteren heel goed deed, erg leuk met de bezoekers omgaan, liet niet merken dat ze onder de stress zat, liet zich door de anderen met opmerkingen niet uit het lood slaan. petje af voor, bezoekers hebben niets aan haar kunnen merken. Neemt niet weg dat ik verder geen fan ben van haar hoor, vind haar ook vaak echt niet prettig maar gisteren was zij wel aardig professioneel bezig naar de bezoekers waar anderen zich flink hebben laten kennenquote:Op maandag 2 september 2019 14:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Inderdaad en dan zou ik dus ook weglopen.......Ik krijg de indruk dat Merel haar eigen hagie wil redden, want ik denk dat die publieksstemmen uiteindelijk ergens de doorslag in zullen hebben....Merel is slimmer dan wij denken....quote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Shelly heeft veel fout gedaan en nagelaten, maar dit is alleen afbranden en vernederen, niet uit op een uitkomst.![]()
Die Mariska moet echt haar bek houden, met haar gemekker en herhalingen.
quote:Op maandag 2 september 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en toen ze in die kooi zat en te weinig had opgehaald en onder de mat is geschoven![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan zou ik dus ook weglopen.......Ik krijg de indruk dat Merel haar eigen hagie wil redden, want ik denk dat die publieksstemmen uiteindelijk ergens de doorslag in zullen hebben....Merel is slimmer dan wij denken....
Merel is een naar wijf, die het een beetje te hoog in haar bol heeft......quote:Op maandag 2 september 2019 14:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en ze geniet ervan om anderen tot op het bot af te branden.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 2 september 2019 14:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk als je niet winnen kan
Juist het vernederen wat diegene nu allemaal doen mogen van mij ook vernederd dan worden. Maar ik gun de winst naar Jens of Brandonquote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef humpty het volgende:
Heeft met Shelley te maken.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist het vernederen wat diegene nu allemaal doen mogen van mij ook vernederd dan worden. Maar ik gun de winst naar Jens of Brandon
precies. wat moet ze dan zeggenquote:Op maandag 2 september 2019 14:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea - Shell wordt in een hoek gedreven en dat is dit waarschijnlijk de enige reactie.
Loop even heel snel weer tegen die deur aan ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg nog sympathie voor Shelley.........
Waar zal dat aan liggen denk je?quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
de utopia 1 slangenkuil waren nog lieverdjes vergeleken bij dit zooitje trash
quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Loop even heel snel weer tegen die deur aan ...
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiierenquote:Op maandag 2 september 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg nog sympathie voor Shelley.........
quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Gedaan en dat deed zeer........
M2quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
Nahhhhhh denk aan hoe bv Isabella regelmatig behandeld werd......quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
de utopia 1 slangenkuil waren nog lieverdjes vergeleken bij dit zooitje trash
en niet meer op haar eigen benen staan zo bezopen was ze weerquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
Is Lecx dr carpaaldinges inmiddels genezen? zie dr schuren als een malle... maar gisteren kon ze dr eigen haar niet wassen..
Utopia.quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiieren
Preciesquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiieren
Dit dusquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
oef ja dat was ook wat zegquote:Op maandag 2 september 2019 14:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nahhhhhh denk aan hoe bv Isabella regelmatig behandeld werd......
Trek ik ook niet...ga nu ook maar even wat anders doenquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |