quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef Bestweldonker het volgende:
En ondertussen heeft Shell weer een klantje, net als gisteren en eergisteren....dat zie ik Maris en merel niet doen.
Heb drie naaste verloren en van begin tot eind meegemaakt maar ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is ook een zeer botte uitspraak maar ik kan mij voorstellen dat je onder invloed van medicatie 'ongeremder' bent dan anders.
Nou zeg, heb geen ander gedrag gezien van Cees, dan ik eerder gezien heb. Hij heeft het ook te hoog in zijn bolletje, dat kan het hooguit zijn.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is ook een zeer botte uitspraak maar ik kan mij voorstellen dat je onder invloed van medicatie 'ongeremder' bent dan anders.
En toch nog winst!quote:Op maandag 2 september 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hebben alles wat ze konden bedenken of verzinnen aan kosten meegeteld.
Maar natuurlijk niet. Ze gaat toch niet haar glazen stukgooien.quote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Tranny vertelt nu aan de meiden dat ze beter gaat communiceren met Greet.
Niks dat ze niet gebruikt wil worden.
Zelf slechts 70 euro verkocht.quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
laten ze merel eens onder de loep nemen
chatten met mama, schadepost 1 week geen internet
trouble in paradise, ook over t budget heen
jatten van zoveel spullen/eten
boodschappen sabotage
Nee dat zijn ze weer vergeten , wie is zij om daar nu een punt van te maken, alleen omdat ze zich gepasseerd voelde .
ben dat nare wijf spuugzat
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelenquote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
Nee dat zijn ze weer vergeten , wie is zij om daar nu een punt van te maken, alleen omdat ze zich gepasseerd voelde .
Kan me een uitspraak nog herinneren tijdens het verliezen in een discussie van Cees. " Wat moet je nu jij heb nog geen eens een eigen voordeur.".....quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou zeg, heb geen ander gedrag gezien van Cees, dan ik eerder gezien heb. Hij heeft het ook te hoog in zijn bolletje, dat kan het hooguit zijn.
En waarschijnlijk nog naar die vuile snotkokerquote:Op maandag 2 september 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even door. Ze moet nog naar die rat ook
maar geen week.quote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelen
JAAAAH,laten we weer over Jessie beginnen.quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En toch nog winst!![]()
Jessie dan met zijn FAAL laserding, die krijgt het niet voor elkaar, het is dus gewoon de kift!
franny heeft wel gevoel voor dieren....en ik denk dat ze gelijk heeft.....katie zal a3 echt wel missen....quote:Op maandag 2 september 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
Volgens vieze frannie mist Katie Adriaan al![]()
Adriaan die 20 uur per dag in bed lag te stinken.
quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
1 dagquote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Shelley wint het van Merel denk ik. Door Shelley is het internet ook afgesloten geweest omdat ze zichzelf liep te Googelen
Dat bestaat niet! Hij is net een paar uur wegquote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef Maria. het volgende:
[..]
franny heeft wel gevoel voor dieren....en ik denk dat ze gelijk heeft.....katie zal a3 echt wel missen....
quote:Op maandag 2 september 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
boodschappen sabotage
niet het internet....twas alleen google 24 uur...maar......en dat deed de regie...quote:Op maandag 2 september 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
De bungalow van Merel.quote:Op maandag 2 september 2019 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Brandon heeft geloof ik hout nodig. Natuurlijk moet er ook hout komen voor het huisje van Jeressy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |