Wat wel raar was , ze had een klant gisteren...n ik zou juist die dag geen klanten hebben gepland om alles in orde te krijgen...Heel apart.quote:Op maandag 2 september 2019 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
En agossie er was geen moment dat shelly mocht genieten van de film. Heb haar gister de hele dag zien genieten en niets doen. Die moet echt in therapie om ook eens te leren inzien dat ze ook dingen doet die niet kloppen. Wedden zo komt het niet gunnen en afgunst kaart weer naar boven.
ze is er ff klaar meequote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef Koos1958 het volgende:
Nu staat ze ook niet te wachten op dat treintje wat ze mede geregeld heeft.
Maar het gaat nu over Shelly, had ik het ideequote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Jessie kijk ook eens naar dat achterlijke wijf van je, die laat ook iedereen voor haar rennen. En kun je ook nog een grote bek toekrijgen!
En dat wijf is ook ik en ikquote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Jessie kijk ook eens naar dat achterlijke wijf van je, die laat ook iedereen voor haar rennen. En kun je ook nog een grote bek toekrijgen!
Dat kan maar die verdiend wel geld voor de bv.quote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef eskil het volgende:
Zouden die kraaien niet eerst komen, of zijn die al geweest van uitvaart bedrijf "het kleine kistje"?quote:Op maandag 2 september 2019 15:09 schreef mazaru het volgende:
TJOOEEEEEEEEE TJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar is de trein volgens mijn
En die wijze woorden komen uit jou vingers?......quote:Op maandag 2 september 2019 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie niet iedereen is hetzelfde.
Zeg ik dat? Ik zou ook wel eens willen weten of er iets van inlevingsvermogen in zat.quote:Op maandag 2 september 2019 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ze hadden het goed voor met haar.
Kleren jatten is de bv echt beter van geworden!quote:Op maandag 2 september 2019 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan maar die verdiend wel geld voor de bv.
Meneer heeft gemaild dat hij vrijdag komt. Hij is ziekquote:Op maandag 2 september 2019 15:11 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zouden die kraaien niet eerst komen, of zijn die al geweest van uitvaart bedrijf "het kleine kistje"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |