Gewoon wat extra steentjes leggen. Ik vind het best wel leuk hoor.quote:Op maandag 2 september 2019 15:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed plan maar er moet wel een geasfalteerd circuitje komen ... en dan 4 muntjes pp vragen
Net wat Jens zegt Shelley zal nooit veranderen dit is haar.quote:Op maandag 2 september 2019 15:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat gaat Shelly toch niet doen, dream on en ze hebben het Shelly al lang van te voren moeilijk gemaakt met dit project. Door haar egoïsme roept ze veel weerstand op en dat is te begrijpen, maar ik blijf het niet goed vinden om met een hele groep 1 iemand aan te vallen. Niet goed.
t houdt niet opquote:Op maandag 2 september 2019 15:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ja zeg. Is het echt de bedoeling dat cossers worden uitgelachen om wat ze vinden?
Rot op zeg...
*haalt schouder op*quote:
Fair point, negeren en wegstemmen dus.quote:Op maandag 2 september 2019 15:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je kan ook accepteren dat je niet tot iemand door gaat dringen en iemand vervolgens gewoon geen aandacht meer schenken.
Ik heb bijna 40 jaar voor de klas gestaan en ik weet dat het een illusie is om te denken dat je iedereen met goede argumenten kan bereiken, deal with it, maar dan nog blijft het fout om als groep iemand aan te vallen.
deze verspilling kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 2 september 2019 15:29 schreef DKUp het volgende:
Wat dom dat treintje daar, verspilling wat geld en plezier.
Shelly de tweedequote:
quote:Op maandag 2 september 2019 15:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die 1 persoon bespringen. Klopt.
Leuk ding dat treintje.quote:Op maandag 2 september 2019 15:30 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Hij komt amper vooruit, en ze lachen hem uit
Helemaal negeren hoeft ook niet, gewoon de aandacht tot een minimum reduceren en gewoon beleefd blijven, niks meer, niks minder.quote:Op maandag 2 september 2019 15:30 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Fair point, negeren en wegstemmen dus.
Praat de groepsconfrontatie ook niet goed maar vroeg me serieus af hoe wel door te dringen.
Negeren lijkt me een lastige in deze setting overigens
Gaan we schelden?quote:
Precies Pestgedrag word dit genoemd.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik verdedig Shelly in ieder geval niet, vreselijk mens, maar ik veroordeel wel een aanval van een hele groep op 1 persoon, dat vind ik gevaarlijk gedrag en niet oké.
Het is maar hoe je het ziet en leestquote:Op maandag 2 september 2019 15:36 schreef Vinamp het volgende:
De stemming hier is geloof ik niet optimaal
ja eens.leuk voorbeeldfunctie hebben ze op tv. drank,drugs,stoken,pesten,stelen.quote:Op maandag 2 september 2019 15:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik verdedig Shelly in ieder geval niet, vreselijk mens, maar ik veroordeel wel een aanval van een hele groep op 1 persoon, dat vind ik gevaarlijk gedrag en niet oké.
Meer dan pestgedrag.....quote:Op maandag 2 september 2019 15:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies Pestgedrag word dit genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |