Wij hebben geen kloontjes leger nodig en worden niet gebanned......quote:Op dinsdag 10 september 2019 12:41 schreef matspontius het volgende:
Jut en Jul hebben elkaar weer gevonden ....
Een officiële oorzaak zou alleen vastgesteld kunnen worden als er sprake was van een technische fout. Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout. Of nu ja, ongeluk dekt de lading wellicht wat beter.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:36 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja maak het maar belachelijk. Een jaar na dato geen officiele oorzaak, kom op zeg ...
Je spreekt jezelf dus tegen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een officiële oorzaak zou alleen vastgesteld kunnen worden als er sprake was van een technische fout. Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout. Of nu ja, ongeluk dekt de lading wellicht wat beter.
Het ligt eraan of je je alu hoedje wel of niet ophebt denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf dus tegen.
Maar IS er nou geen oorzaak, of wil de overheid die niet op straat hebben? Er zijn teveel aanwijzingen dat er een oorzaak mogelijk is waarbij de overheid nalatig is geweest. En daarom geloof ik zonder concrete uitkomst van het onderzoek ook niet meteen in een bestuurdersfout.
Dit dus - helaas voor sommigen hier zijn andere meningen moeilijk te verkroppen. Ik denk er precies zo over. De overheid heeft iets te verbergen in deze en traineert daarom het onderzoekquote:Op dinsdag 10 september 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar IS er nou geen oorzaak, of wil de overheid die niet op straat hebben? Er zijn teveel aanwijzingen dat er een oorzaak mogelijk is waarbij de overheid nalatig is geweest. En daarom geloof ik zonder concrete uitkomst van het onderzoek ook niet meteen in een bestuurdersfout.
Er is zeker een oorzaak, maar misschien bestaat deze wel uit verschillende delen (menselijk, technisch, ongewis), waardoor het voor het opmaken van een rapport te onduidelijk is wat nu exact de oorzaak van het ongeluk is. Ze kunnen dan wel een rapport met mitsen en maren gaan opstellen, maar dat brengt wellicht alleen maar meer verwarring en verontwaardiging teweeg. Zeker omdat de bestuurster het overleefd heeft acht ik de kans ook aannemelijk dat zij (enigszins) in bescherming wordt genomenquote:Op dinsdag 10 september 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
"De grote boze overheid"quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus - helaas voor sommigen hier zijn andere meningen moeilijk te verkroppen. Ik denk er precies zo over. De overheid heeft iets te verbergen in deze en traineert daarom het onderzoek
Nee, je kunt niet precies reconstrueren wat er exact is gebeurd. Wel kun je de desbetreffende Stint, met daarnaast de modellen die daar net voor en na zijn gemaakt technisch onderzoeken. Als uit dat onderzoek niet naar voren komt dat er sprake was een fout in het voertuig, dan kun je dus alleen zeggen dat daar niets uit naar voren is gekomen. Dan blijft over de menselijke kant waar het fout is gegaan.quote:
Welnee ze hebben niets anders te verbergen dan dat sommige betweters veel te ver voor de wagen uitrenden. Lekker makkelijk om een lokale fabrikant de schuld te geven van een ongeluk met een product dat volledig voldeed aan de wettelijke gebruikseisen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus - helaas voor sommigen hier zijn andere meningen moeilijk te verkroppen. Ik denk er precies zo over. De overheid heeft iets te verbergen in deze en traineert daarom het onderzoek
Welk belang heeft de overheid daar in godsnaam bij? Het is een particuliere onderneming die de productie en alles daar om heen deed...quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef matspontius het volgende:
[..]
Volgens sommigen is alles de schuld van de overheid (en big-pharma)quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welk belang heeft de overheid daar in godsnaam bij? Het is een particuliere onderneming die de productie en alles daar om heen deed...
Dat mag de fabrikant uitleggen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 08:36 schreef matspontius het volgende:
En waarom werd het niet gemeld en gecontroleerd?
Kan, maar ook dat wordt niet bevestigd.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is zeker een oorzaak, maar misschien bestaat deze wel uit verschillende delen (menselijk, technisch, ongewis), waardoor het voor het opmaken van een rapport te onduidelijk is wat nu exact de oorzaak van het ongeluk is. Ze kunnen dan wel een rapport met mitsen en maren gaan opstellen, maar dat brengt wellicht alleen maar meer verwarring en verontwaardiging teweeg. Zeker omdat de bestuurster het overleefd heeft acht ik de kans ook aannemelijk dat zij (enigszins) in bescherming wordt genomen
Er zijn fouten gevonden in deze modelserie. O.a. op hol slaan.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet precies reconstrueren wat er exact is gebeurd. Wel kun je de desbetreffende Stint, met daarnaast de modellen die daar net voor en na zijn gemaakt technisch onderzoeken. Als uit dat onderzoek niet naar voren komt dat er sprake was een fout in het voertuig, dan kun je dus alleen zeggen dat daar niets uit naar voren is gekomen. Dan blijft over de menselijke kant waar het fout is gegaan.
Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc. Dit is overigens al vele malen besproken en de reden dat o.a. ik bijzonder nieuwsgierig ben naar het onderzoek. Misschien zit ik er wel naast - dan wil ik het ook weten.quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welk belang heeft de overheid daar in godsnaam bij? Het is een particuliere onderneming die de productie en alles daar om heen deed...
En wat zou de overheid dan precies willen verbergen als je overal al van op de hoogte bent?quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc. Dit is overigens al vele malen besproken en de reden dat o.a. ik bijzonder nieuwsgierig ben naar het onderzoek. Misschien zit ik er wel naast - dan wil ik het ook weten.
Is slechts een aanname.quote:Op dinsdag 10 september 2019 13:09 schreef Xa1pt het volgende:
Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout.
Die is makkelijk: that they fucked up.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat zou de overheid dan precies willen verbergen als je overal al van op de hoogte bent?
Onzin.. Ja als er een kabel breekt dan zou ie vol gas vooruit rijden met wel 17.2 kmh...quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:58 schreef daNpy het volgende:
Er zijn fouten gevonden in deze modelserie. O.a. op hol slaan.
Dat voertuig was gewoon legaal.. voldeed aan de eisen..quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef daNpy het volgende:
Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef daNpy het volgende:
Lees eerst maar de vorige serie terug voor we dezelfde discussie weer opnieuw gaan doen.
Het onderzoek zou uit moeten wijzen wat de oorzaak is, punt. Ook als deze niet eenduidig is. Zolang dit niet naar buiten komt zit er een luchtje aan wmb.
Door wie worden particuliere ondernemingen als deze gecontroleerd? Door pipo de clown? Of mag iedereen zo maar een voertuig de weg opsturen?quote:Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |