abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:41:41 #101
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_188878490
Jut en Jul hebben elkaar weer gevonden ....
"Hoka Hey!"
pi_188878600
Je geeft weer eens geen antwoord op terechte vragen, verrassend.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_188878645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 12:41 schreef matspontius het volgende:
Jut en Jul hebben elkaar weer gevonden ....
Wij hebben geen kloontjes leger nodig en worden niet gebanned......

Maar wanneer kom je weer eens inhoudelijk ergens op terug? Nooit zeker.
pi_188878764
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 08:36 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ja maak het maar belachelijk. Een jaar na dato geen officiele oorzaak, kom op zeg ...
Een officiële oorzaak zou alleen vastgesteld kunnen worden als er sprake was van een technische fout. Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout. Of nu ja, ongeluk dekt de lading wellicht wat beter.
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:21:24 #105
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188878897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een officiële oorzaak zou alleen vastgesteld kunnen worden als er sprake was van een technische fout. Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout. Of nu ja, ongeluk dekt de lading wellicht wat beter.
Je spreekt jezelf dus tegen.

Maar IS er nou geen oorzaak, of wil de overheid die niet op straat hebben? Er zijn teveel aanwijzingen dat er een oorzaak mogelijk is waarbij de overheid nalatig is geweest. En daarom geloof ik zonder concrete uitkomst van het onderzoek ook niet meteen in een bestuurdersfout.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_188879021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

Maar IS er nou geen oorzaak, of wil de overheid die niet op straat hebben? Er zijn teveel aanwijzingen dat er een oorzaak mogelijk is waarbij de overheid nalatig is geweest. En daarom geloof ik zonder concrete uitkomst van het onderzoek ook niet meteen in een bestuurdersfout.
Het ligt eraan of je je alu hoedje wel of niet ophebt denk ik.
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:45:31 #107
287741 matspontius
pi_188879181
quote:

[..]

Dit dus - helaas voor sommigen hier zijn andere meningen moeilijk te verkroppen. Ik denk er precies zo over. De overheid heeft iets te verbergen in deze en traineert daarom het onderzoek
"Hoka Hey!"
pi_188879191
quote:

[..]

Er is zeker een oorzaak, maar misschien bestaat deze wel uit verschillende delen (menselijk, technisch, ongewis), waardoor het voor het opmaken van een rapport te onduidelijk is wat nu exact de oorzaak van het ongeluk is. Ze kunnen dan wel een rapport met mitsen en maren gaan opstellen, maar dat brengt wellicht alleen maar meer verwarring en verontwaardiging teweeg. Zeker omdat de bestuurster het overleefd heeft acht ik de kans ook aannemelijk dat zij (enigszins) in bescherming wordt genomen
pi_188879242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dit dus - helaas voor sommigen hier zijn andere meningen moeilijk te verkroppen. Ik denk er precies zo over. De overheid heeft iets te verbergen in deze en traineert daarom het onderzoek
"De grote boze overheid"

Gokje, je vaccineert ook niet omdat je op Feestboek hebt gelezen dat het autisme veroorzaakt en bedoeld is om de wereldbevolking uit te roeien?
pi_188880680
quote:

[..]

Nee, je kunt niet precies reconstrueren wat er exact is gebeurd. Wel kun je de desbetreffende Stint, met daarnaast de modellen die daar net voor en na zijn gemaakt technisch onderzoeken. Als uit dat onderzoek niet naar voren komt dat er sprake was een fout in het voertuig, dan kun je dus alleen zeggen dat daar niets uit naar voren is gekomen. Dan blijft over de menselijke kant waar het fout is gegaan.
  dinsdag 10 september 2019 @ 15:45:09 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188880687
quote:

[..]

Welnee ze hebben niets anders te verbergen dan dat sommige betweters veel te ver voor de wagen uitrenden. Lekker makkelijk om een lokale fabrikant de schuld te geven van een ongeluk met een product dat volledig voldeed aan de wettelijke gebruikseisen.

Wanneer je het (oorspronkelijke) voertuig verbiedt omdat dat vanuit zichzelf mede oorzaak is voor het ongeluk, is daarmee de wetgeving die daarop moest toezien dus ook oorzakelijk.
Ik snap natuurlijk dat het makkelijker is om fabrikant te beschuldigen wat nog los staat van een mogelijk "eigen schuld" aandeel in het al -of niet correct besturen of technische controle door gebruiksorganisaties.

Wat mij nog steeds (niet zo, hoor) verbaast is dat het rapport nergens het aandeel van de trein meeneemt als enige hoofdoorzaak. Een trein kan en mag dus no steeds legitiem mensen doodrijden omdat zij op spoorwegovergangen a) onvoldoende opletten of b) niet in staat zijn zich uit de voeten te maken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188880692
quote:

[..]

Welk belang heeft de overheid daar in godsnaam bij? Het is een particuliere onderneming die de productie en alles daar om heen deed...
pi_188880776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welk belang heeft de overheid daar in godsnaam bij? Het is een particuliere onderneming die de productie en alles daar om heen deed...
Volgens sommigen is alles de schuld van de overheid (en big-pharma) :{
  dinsdag 10 september 2019 @ 15:57:25 #115
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188880815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Er is zeker een oorzaak, maar misschien bestaat deze wel uit verschillende delen (menselijk, technisch, ongewis), waardoor het voor het opmaken van een rapport te onduidelijk is wat nu exact de oorzaak van het ongeluk is. Ze kunnen dan wel een rapport met mitsen en maren gaan opstellen, maar dat brengt wellicht alleen maar meer verwarring en verontwaardiging teweeg. Zeker omdat de bestuurster het overleefd heeft acht ik de kans ook aannemelijk dat zij (enigszins) in bescherming wordt genomen
Kan, maar ook dat wordt niet bevestigd.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 10 september 2019 @ 15:58:45 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188880833
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je kunt niet precies reconstrueren wat er exact is gebeurd. Wel kun je de desbetreffende Stint, met daarnaast de modellen die daar net voor en na zijn gemaakt technisch onderzoeken. Als uit dat onderzoek niet naar voren komt dat er sprake was een fout in het voertuig, dan kun je dus alleen zeggen dat daar niets uit naar voren is gekomen. Dan blijft over de menselijke kant waar het fout is gegaan.
Er zijn fouten gevonden in deze modelserie. O.a. op hol slaan.
Dus ik ben benieuwd naar het onderzoek.
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:01:24 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188880875
quote:

[..]

Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc. Dit is overigens al vele malen besproken en de reden dat o.a. ik bijzonder nieuwsgierig ben naar het onderzoek. Misschien zit ik er wel naast - dan wil ik het ook weten.
pi_188881452
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef daNpy het volgende:

[..]

Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc. Dit is overigens al vele malen besproken en de reden dat o.a. ik bijzonder nieuwsgierig ben naar het onderzoek. Misschien zit ik er wel naast - dan wil ik het ook weten.
En wat zou de overheid dan precies willen verbergen als je overal al van op de hoogte bent?
  dinsdag 10 september 2019 @ 17:51:37 #119
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188882403
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

Kennelijk zit het niet in die hoek en is er sprake van een menselijke fout.
Is slechts een aanname.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 10 september 2019 @ 17:53:41 #120
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_188882438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat zou de overheid dan precies willen verbergen als je overal al van op de hoogte bent?
Die is makkelijk: that they fucked up. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 10 september 2019 @ 18:36:46 #121
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188883029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:58 schreef daNpy het volgende:
Er zijn fouten gevonden in deze modelserie. O.a. op hol slaan.
Onzin.. Ja als er een kabel breekt dan zou ie vol gas vooruit rijden met wel 17.2 kmh...

En ja als er iets achter een gaskabel van een brommer auto of motor blijft hangen trekt ie ook volgas.. en dat gaat heel wat harder..
Kwestie van het contactslot omdraaien.. en de boel staat stil.. jeej...

Niets fout in modelserie.. dan zou werkelijk alles wat op de weg rijdt een fout zijn..
  dinsdag 10 september 2019 @ 18:41:47 #122
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188883088
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:01 schreef daNpy het volgende:
Omdat de overheid een voertuig de weg op heeft gelaten zonder technische controles, eisen aan rijbewijs, periodieke keuring etc.
Dat voertuig was gewoon legaal.. voldeed aan de eisen..

Dat mensen zomaar uit het niets een rijbewijs krijgen is een ander verhaal...

En staan op een voertuig waar handgas opzit zonder steun in de rug is vrij link ja.. helemaal zonder uitleg..
De gashendel draai je naar achter en dan drukt de zwaartekracht je dezelfde kant op.. als je daar niet op bedacht bent kun je er makkelijk af lazeren...
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:03:21 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188883414
Lees eerst maar de vorige serie terug voor we dezelfde discussie weer opnieuw gaan doen.

Het onderzoek zou uit moeten wijzen wat de oorzaak is, punt. Ook als deze niet eenduidig is. Zolang dit niet naar buiten komt zit er een luchtje aan wmb.
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:09:17 #124
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188883517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:03 schreef daNpy het volgende:
Lees eerst maar de vorige serie terug voor we dezelfde discussie weer opnieuw gaan doen.

Het onderzoek zou uit moeten wijzen wat de oorzaak is, punt. Ook als deze niet eenduidig is. Zolang dit niet naar buiten komt zit er een luchtje aan wmb.
_O-

Je gaat hier allerlei punten aanhalen en als er dan op gereageerd word dan mag dat niet want het is al eerder gedaan..
^O^ _O_

Met je luchtjes...

Alsof er niet tig chinese crapscooters rondrijden met het minimale aan eisen waardoor ze binnen 100km uit elkaar flikkeren..
  donderdag 12 september 2019 @ 08:54:41 #125
287741 matspontius
pi_188905990
quote:

[..]

Door wie worden particuliere ondernemingen als deze gecontroleerd? Door pipo de clown? Of mag iedereen zo maar een voertuig de weg opsturen?
"Hoka Hey!"
pi_188906095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 08:54 schreef matspontius het volgende:

[..]

Door wie worden particuliere ondernemingen als deze gecontroleerd? Door pipo de clown? Of mag iedereen zo maar een voertuig de weg opsturen?
Waar blijven je inhoudelijke argumenten? Het is weer oorverdovend stil bij je.
pi_188913800
De nieuwe Stint mag niet de weg op!

https://www.omroepbrabant(...)p-afgekeurd-door-RDW
pi_188914087
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:

Wat een grap. Paar jaar terug werd er na 2x knipperen getekend maar dit keer zullen ze op iedere slak zout strooien.

Ik zie een rolkooi, spiegeltjes. Misschien kunnen ze er nog ESP, 4 wiel aandrijving en een bliksemafleider inbouwen.
.
  donderdag 12 september 2019 @ 18:11:44 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188914172
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 17:48 schreef Jor_Dii het volgende:

"Het voertuig kan 20 kilometer per uur halen, maar het nieuwe voertuig mag maar 17 kilometer per uur."

_O- Ook echt he..

Een kwart bar druk uit de banden en klaar.. maar nee hoor..

Verder:
Er mist nog een toelichting van de fabrikant voor de bescherming aan de voor- en achterzijde van de Stint.
Er mist ook een toelichting voor de afwezigheid van een kantelbeveiliging.
  donderdag 12 september 2019 @ 22:38:51 #131
287741 matspontius
pi_188918814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 18:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als deze na alle aanpassingen al de weg niet op mag wat voor waardeloos onveilig wanproduct was die vorige dan wel niet?
Dit dus. De fabrikant toont hiermee opnieuw zijn onvermogen. Waarom mankeert er nog van alles aan - wordt dat niet van te voren doorgenomen? Of klungelt die fabrikant lekker verder zoals voorheen. Dit wekt wel de indruk dat er niet bepaald professioneel gewerkt wordt daar
"Hoka Hey!"
  donderdag 12 september 2019 @ 22:59:45 #132
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188919141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:38 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dit dus. De fabrikant toont hiermee opnieuw zijn onvermogen. Waarom mankeert er nog van alles aan - wordt dat niet van te voren doorgenomen? Of klungelt die fabrikant lekker verder zoals voorheen. Dit wekt wel de indruk dat er niet bepaald professioneel gewerkt wordt daar
:')

Er missen twee toelichtingen op nieuwe onderdelen en 3 kmh verschil.. nou man wat een mankementen allemaal hee.. _O-

Gewoon papierwerk en luchtdruk in de banden aanpassen en het ding is klaar.. :O

Nieuwe aanvraag komt eraan'
Een woordvoerder van de Stint zegt dat ze niet verbaasd is over het negatieve advies van de RDW. “Dit wisten we al. We hebben in augustus te horen gekregen dat er andere eisen zijn bijgekomen, terwijl de aanvraag al was ingediend. We hebben daarna verschillende aanpassingen gedaan, de komst van de rolkooi is er één van. De RDW heeft nu onze oude aanvraag afgekeurd, maar er komt binnenkort een nieuwe aanvraag aan.”
  vrijdag 13 september 2019 @ 04:52:32 #133
287741 matspontius
pi_188920636
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:59 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:')

Er missen twee toelichtingen op nieuwe onderdelen en 3 kmh verschil.. nou man wat een mankementen allemaal hee.. _O-

Gewoon papierwerk en luchtdruk in de banden aanpassen en het ding is klaar.. :O

Nieuwe aanvraag komt eraan'
Een woordvoerder van de Stint zegt dat ze niet verbaasd is over het negatieve advies van de RDW. “Dit wisten we al. We hebben in augustus te horen gekregen dat er andere eisen zijn bijgekomen, terwijl de aanvraag al was ingediend. We hebben daarna verschillende aanpassingen gedaan, de komst van de rolkooi is er één van. De RDW heeft nu onze oude aanvraag afgekeurd, maar er komt binnenkort een nieuwe aanvraag aan.”
Ah, dus ze wisten het al maar hebben toch maar een inferieure Stint aangeboden. Maar 2 toelichtingen? Lees eens wat beter en zie wat de problemen zijn. Als je dat maar kleine problemen vind dan snap je bijzonder weinig van veiligheid. Dit hele gedoe komt ontzettend knullig over vanuit de fabrikant maar dat is niks nieuws onder de zon

Maar lekker stug blijven volharden in je eigen gelijk he
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:07:05 #134
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188921519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 04:52 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ah, dus ze wisten het al maar hebben toch maar een inferieure Stint aangeboden.
Dat is niet wat er staat. De overheid heeft de regelgeving aangepast ná het indienen van de aanvraag - althans zo lees ik het. En de overheid kennende is dat geen rare gang van zaken.
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:12:46 #135
287741 matspontius
pi_188921575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:07 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat is niet wat er staat. De overheid heeft de regelgeving aangepast ná het indienen van de aanvraag - althans zo lees ik het. En de overheid kennende is dat geen rare gang van zaken.
De fabrikant overlegt niet over dit soort zaken met de overheid? Ze werken volledig langs elkaar heen?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:14:13 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_188921593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:12 schreef matspontius het volgende:

[..]

De fabrikant overlegt niet over dit soort zaken met de overheid? Ze werken volledig langs elkaar heen?
De ambtenaren doen nu een spelletje , wie de strengste is
dus verhoogd men de normen zo nu en dan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_188921613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:07 schreef daNpy het volgende:

[..]

Begrijpend lezen en argumenteren is niet de sterkste kant van die user, vergeet dat niet.
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:17:00 #138
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188921632
quote:

[..]

De overheid doet wat ze willen in sommige gevallen idd.
De mogelijkheid is dat de overheid niks gezegd heeft over komende regelgeving.
Of ze hebben het wel gezegd maar de fabrikant heeft desondanks getracht volgens de oude regels beoordeeld te worden door de aanvraag in te dienen voor de nieuwe regels bekend waren.
Dat is m.i. niet bekend.
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:24:31 #139
287741 matspontius
pi_188921699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:17 schreef daNpy het volgende:

[..]

De overheid doet wat ze willen in sommige gevallen idd.
De mogelijkheid is dat de overheid niks gezegd heeft over komende regelgeving.
Of ze hebben het wel gezegd maar de fabrikant heeft desondanks getracht volgens de oude regels beoordeeld te worden door de aanvraag in te dienen voor de nieuwe regels bekend waren.
Dat is m.i. niet bekend.
Gezien de omstandigheden een jaar geleden zou jij als fabrikant niet een hele goede communicatie en heldere regels eisen voordat je überhaupt zo'n geval nog weer de weg op durft te sturen. Het mes snijd in deze aan beide kanten!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:43:27 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188921863
quote:

[..]

Je denkt dat je bij de rdw kunt overleggen over het wel of niet toepassen van regels, of die nou nieuw zijn of niet? :D
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:46:21 #141
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188921892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 04:52 schreef matspontius het volgende:

[..]

Ah, dus ze wisten het al maar hebben toch maar een inferieure Stint aangeboden. Maar 2 toelichtingen? Lees eens wat beter en zie wat de problemen zijn. Als je dat maar kleine problemen vind dan snap je bijzonder weinig van veiligheid. Dit hele gedoe komt ontzettend knullig over vanuit de fabrikant maar dat is niks nieuws onder de zon

Maar lekker stug blijven volharden in je eigen gelijk he
Duidelijk geen idee van hoe het werkt bij de rdw.. _O-
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:46:54 #142
287741 matspontius
pi_188921899
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:43 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je denkt dat je bij de rdw kunt overleggen over het wel of niet toepassen van regels, of die nou nieuw zijn of niet? :D
Na 4 dode kinderen lijkt me dat geen vreemde situatie inderdaad. Als ik die fabrikant was zou ik eisen dat er gezamenlijk, in goed overleg, naar een veilig voertuig gestreefd wordt. Nog een dodelijk ongeval met zo'n voertuig kan niemand zich permitteren, zelfs de RWD niet!
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:48:10 #143
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188921916
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:46 schreef matspontius het volgende:

[..]

Na 4 dode kinderen lijkt me dat geen vreemde situatie inderdaad. Als ik die fabrikant was zou ik eisen dat er gezamenlijk, in goed overleg, naar een veilig voertuig gestreefd wordt. Nog een dodelijk ongeval met zo'n voertuig kan niemand zich permitteren, zelfs de RWD niet!
Dus jij vind ook dat je kan overleggen over de apk van je auto nadat ie afgekeurd word, terwijl daar vaste regels voor zijn die wel eens veranderen
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:48:39 #144
287741 matspontius
pi_188921923
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dus jij vind ook dat je kan overleggen over de apk van je auto nadat ie afgekeurd word.
Zijn daar 4 kinderen bij omgekomen?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:48:57 #145
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188921925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:48 schreef matspontius het volgende:

[..]

Zijn daar 4 kinderen bij omgekomen?
Veel meer..
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:49:35 #146
287741 matspontius
pi_188921932
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:48 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Veel meer..
En dat lag aan de staat van de auto?
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:51:28 #147
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188921948
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:49 schreef matspontius het volgende:

[..]

En dat lag aan de staat van de auto?
Absoluut.. Zolang bestaat de apk nog niet ook..
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:51:29 #148
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_188921949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:24 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gezien de omstandigheden een jaar geleden zou jij als fabrikant niet een hele goede communicatie en heldere regels eisen voordat je überhaupt zo'n geval nog weer de weg op durft te sturen. Het mes snijd in deze aan beide kanten!
Uiteraard maar je kan niet ageren op veranderingen die je niet bekend zijn.
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:56:05 #149
287741 matspontius
pi_188921998
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:51 schreef daNpy het volgende:

[..]

Uiteraard maar je kan niet ageren op veranderingen die je niet bekend zijn.
Dan kan je eisen dat je daarin betrokken wordt. Ik zou als fabrikant geen enkel risico daarin nemen
"Hoka Hey!"
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:56:33 #150
287741 matspontius
pi_188922004
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Absoluut.. Zolang bestaat de apk nog niet ook..
Ah, dus de meeste auto ongelukken komen door de staat van de auto? Joh, echt?
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')