abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188751470
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zit in de Wajong. Er zijn geen banen in de filosofie die ik kan vinden en ik heb geen zin om vakkenvuller te worden. Dat is niets voor mij. Ik doe thuis vooral aan ideeën opdoen voor kwantummechanica en ik filosofeer over het universum en het ontstaan van het heelal. Mijn ouders betalen alles voor mij en dat vind ik fijn want zo kan ik sparen voor nieuwe hardware.
Tuurlijk joh. Zeker ook door de herkeuring gekomen omdat ze vonden dat je zo geweldig was :')
Twiddel
pi_188752564
TS:

pi_188756960
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Zeker ook door de herkeuring gekomen omdat ze vonden dat je zo geweldig was :')
Ik denk dat ze in dit geval een uitkering hebben toegewezen op basis van de posthistorie van TS.
pi_188759928
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2019 09:08 schreef BassieW het volgende:

[..]

[..]

Kijk wat je gedaan hebt @:leolinedance, nou beginnen @:suijkerbuijk en @:Messina ook al over "vakjes"!!
Hou op met schreeuwen jij
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188760395
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 10:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Plas hem in de kont.
Geen kontplassen hier! :(
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188760489
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:53 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Wow en wat is de samemleving beter geworden door die mensen.
Daar is geen bewijs voor namelijk.
Misschien was alles wel beter als het niet ontdekt was.

Misschien als we nooit geen stroom en verbrandings motor hadden uitgevonden was de tijd misschien wel beter geweest.
Elk geval de natuur en de lucht zal zeker beter geweest zijn.
Zonder Einstein snapten we zwaartekracht nog niet goed en hadden we geen internet. Als jij geen internet wilt mag jij je uitschrijven bij ziggo.

Tijd wordt niet beter of slechter. Tijd gaat alleen maar vooruit. Logisch dat je het niet snapt wel want je weet ook niets hoe belangrijk Einstein was. Mensen zoals jij moeten meer lezen vind ik. Als je iets niet kunt vinden moet je het aan mij vragen. Ik ben goed in wiki searches. Maar niet teveel vragen want anders heb ik geld nodig. Ik zoek vaak voor mijn tantes dingen op wikie.
pi_188760532
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:08 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ze weten dat ik nieuwetijds ben. Mijn ouders ondersteunen mij bij mijn afkeuring. Zij weten dat ik een nieuwetijdskind ben en niet in ee maatschappij kan functioneren omdat mijn potentie niet gewaardeerd wordt.
pi_188760875
Dus je mined op kosten van je ouders, aan jou is idd een groot genie gemist.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 21:15:58 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188760921
op wiki staat echt superveel shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188761080
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:12 schreef raptorix het volgende:
Dus je mined op kosten van je ouders, aan jou is idd een groot genie gemist.
Als ze mijn zakgeld meer dan de inflatie ophoogden was ik tenminste tevreden geweest. En ze weten toch niet wat minen is.
pi_188761098
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:15 schreef sp3c het volgende:
op wiki staat echt superveel shit
Ja, daarom vind ik het ook echt super handig :)
pi_188763878
TS is gewoon een parasiet. Een kakkerlak heeft nog meer nut in de maatschappij.

Ik vraag mij af hoe lang het duurt eer TS zijn bloedeigen ouders tegen het UWV gaan zeggen dat TS gewoon te lui is voor woorden en dat hij aan het frauderen is.

Of hoort dit soms gewoon thuis in ONZ.
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:38:31 #113
486966 BassieW
I'm the greatest
pi_188765117
En ik ben net klaar met WERKEN.!!

(Ja, mijn vakantietijd is weer voorbij)

Elke dag weer op de fiets naar de Johan Cruiff ArenA,
het mooiste stadion in de wereld waar ik werk haha
Niet geschoten is altijd mis.!
pi_188765331
Kan niet slapen door jullie. Jullie praten constant over werk.
  dinsdag 3 september 2019 @ 06:36:55 #115
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188765505
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:38 schreef BassieW het volgende:
En ik ben net klaar met WERKEN.!!

(Ja, mijn vakantietijd is weer voorbij)

Elke dag weer op de fiets naar de Johan Cruiff ArenA,
het mooiste stadion in de wereld waar ik werk haha

Een van de weinige locaties waar je kunt lijntrekken en toch aan het werk bent ^O^
pi_188765636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 01:12 schreef firefly3 het volgende:
Mooi. Dan begint het te werken.

Volgens mij kan je niet echt aanvoelen hoe de meerderheid hier over je denkt :X
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_188765666
quote:
Zometeen mag ik weer lekker werken *O*
pi_188765671
Ik had trouwens pas een hele mooie post, dat jij een debiel bent, en niet slim bent, maar gewoon aan trap vor je reet nodig hebt, maar die is toen genote :')
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:38:18 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188768370
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:34 schreef Jantje2k het volgende:
Ik had trouwens pas een hele mooie post, dat jij een debiel bent, en niet slim bent, maar gewoon aan trap vor je reet nodig hebt, maar die is toen genote :')
apart?

vertel ons meer
pi_188768636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

apart?

vertel ons meer
Best wel apart ja

[ Bericht 44% gewijzigd door Jantje2k op 04-09-2019 22:02:55 ]
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:57:55 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188768652
ik zou hem niet terugplaatsen
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 11:59:19 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188768676
sowieso vreemd om te gaan miepen als je mensen niet uit mag schelden

take it like a man
pi_188770937
quote:
Nee, het is niet dat wij over werk praten. Wij zijn constant op jouw geweten in aan het hameren. Blijkbaar begint het te werken, maar je zit nog steeds in de ontkenning. Dat je niet kan slapen, betekent dat je geweten zich begint te roeren. Wat goed is, want dat betekent dat je menselijk bent.
pi_188771011
Goffer, wat heb ik allemaal gelezen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_188771115
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zonder Einstein snapten we zwaartekracht nog niet goed en hadden we geen internet. Als jij geen internet wilt mag jij je uitschrijven bij ziggo.

Tijd wordt niet beter of slechter. Tijd gaat alleen maar vooruit. Logisch dat je het niet snapt wel want je weet ook niets hoe belangrijk Einstein was. Mensen zoals jij moeten meer lezen vind ik. Als je iets niet kunt vinden moet je het aan mij vragen. Ik ben goed in wiki searches. Maar niet teveel vragen want anders heb ik geld nodig. Ik zoek vaak voor mijn tantes dingen op wikie.
Newton heeft nooit bestaan? Een heel groot gedeelte van de concrete zwaartekrachtberekeningen zijn gebaseerd op Newtons theorieen.

Misschien dat je even een Wikisearch op Isaac Newton moet doen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 16:14:04 #126
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188772270
Dat je je (hoogstwaarschijnlijk onterecht) beter voelt dan anderen moet je zelf weten, maar daarom hoef je anderen nog niet als onkruid te behandelen. Misschien zet onderstaande quote je wel aan het denken:

"If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals."

Niet dat die anderen werkelijk ondergeschikt zijn aan jou, maar zelfs al is het enkel in jouw ogen, dan nog is deze quote aan de orde. Hoe dan ook, de manier waarop je onder andere je oom en je ouders behandelt toont aan wat voor iemand je bent, en dat is verre van positief.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lynxis op 03-09-2019 17:18:52 ]
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
pi_188773278
Hij
Is
Een
Trol
.
pi_188776711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 14:47 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Nee, het is niet dat wij over werk praten. Wij zijn constant op jouw geweten in aan het hameren. Blijkbaar begint het te werken, maar je zit nog steeds in de ontkenning. Dat je niet kan slapen, betekent dat je geweten zich begint te roeren. Wat goed is, want dat betekent dat je menselijk bent.
Nee ik denk niet dat dit het is. Ik haat werk en ben bang dat ik een keer moet werken. Ik wordt snel moe met fysieke inspanning, ik ben meer van het denken en filosoferen. Ik die ook niet aan sport en deed vaak niet mee met gym. Wat als ik een been zou breken? Liever filosofeer ik en als ik thuis geld zou krijgen voor filosoferen zou ik deze baan wel aannemen. Niet teveel uren maar wel in de tijden die ik kies.
pi_188776750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 15:05 schreef Ericr het volgende:

[..]

Newton heeft nooit bestaan? Een heel groot gedeelte van de concrete zwaartekrachtberekeningen zijn gebaseerd op Newtons theorieen.

Misschien dat je even een Wikisearch op Isaac Newton moet doen.
Ahh ik was hem vergeten. Ja hij is ook een redelijk goede natuurkundige. Hij was niet slecht met zijn ideeën over krachten, al denk ik wel dat er in de huidige tijd meer kennis is op dit soort zaken. Mijn favoriet blijft toch Einstein met zijn relativiteitstheorie. Zeer interessant hoe het universum in elkaar zit.
pi_188779819
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat dit het is. Ik haat werk en ben bang dat ik een keer moet werken. Ik wordt snel moe met fysieke inspanning, ik ben meer van het denken en filosoferen. Ik die ook niet aan sport en deed vaak niet mee met gym. Wat als ik een been zou breken? Liever filosofeer ik en als ik thuis geld zou krijgen voor filosoferen zou ik deze baan wel aannemen. Niet teveel uren maar wel in de tijden die ik kies.
Nee, je haat jezelf. Maar je zit zo diep in de ontkenning dat je uithaalt naar iedereen om je heen en jezelf verschuilt achter allerlei excuses (uitvluchten). Als je VWO in je kontzak hebt (waar ik geen flikker van geloof), dan ben je klaar om aan een universitaire opleiding te beginnen.

Als je de hele dag kan gamen, dan kan je ook werken.

Of je bent gewoon stiekem verslaafd aan computerspelletjes...
  woensdag 4 september 2019 @ 04:14:21 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188780669
TS is autist. Topic niet gelezen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188780677
Doet me denken aan dit topic:
TRU / Levensstijl als nieuwetijdskind #2

Of deze:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind

Ow wacht! Toevallig allemaal van dezelfde TS!
pi_188784388
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 04:36 schreef JayHovah het volgende:
Doet me denken aan dit topic:
TRU / Levensstijl als nieuwetijdskind #2

Of deze:
LIF / Levensstijl als nieuwetijdskind

Ow wacht! Toevallig allemaal van dezelfde TS!
Op de één of andere manier kan ik niet meer posten op TRU.
pi_188784509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:33 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Nee, je haat jezelf. Maar je zit zo diep in de ontkenning dat je uithaalt naar iedereen om je heen en jezelf verschuilt achter allerlei excuses (uitvluchten). Als je VWO in je kontzak hebt (waar ik geen flikker van geloof), dan ben je klaar om aan een universitaire opleiding te beginnen.

Als je de hele dag kan gamen, dan kan je ook werken.

Of je bent gewoon stiekem verslaafd aan computerspelletjes...
Nee ik haat mezelf niet. Ik ben trots op mezelf wat ik tot nu toe bereikt heb. En ook op mijn lichaam (ik ben ecto en tenminste niet dik). Zonder mij wisten mijn tantes en ooms een stuk minder want ik zoek altijd dingen op voor ze via wikipedia. Hiernaast zit ik inderdaad vaak te gamen, het zorgt ervoor dat ik tot rust kom en geen stress voel. Ik kan niet heel de dag werken want fysieke arbeid is zwaar voor me. Ik ben meer van het denken en vooral problemen oplossen waar mensen wat aan hebben. Ik denk dat denkers belangrijk zijn voor het functioneren van de maatschappij die wij kennen. De 'werkmieren' zijn toch meestal de mensen zonder diploma.
pi_188784692
Alle kinderen die ooit geboren zijn, waren in hun tijd een 'nieuwetijdskind'.

Net zoals de term 'modern' op het moment van uitspreken alweer achterhaald is. Het was altijd 'modern' tot er iets 'moderners' kwam.

Met andere woorden, stel je niet zo aan. Daar los je 90% van alle problemen alvast mee op.
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 14:09:45 #136
441859 crew  Lenny77
pi_188785769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee ik haat mezelf niet. Ik ben trots op mezelf wat ik tot nu toe bereikt heb. En ook op mijn lichaam (ik ben ecto en tenminste niet dik). Zonder mij wisten mijn tantes en ooms een stuk minder want ik zoek altijd dingen op voor ze via wikipedia. Hiernaast zit ik inderdaad vaak te gamen, het zorgt ervoor dat ik tot rust kom en geen stress voel. Ik kan niet heel de dag werken want fysieke arbeid is zwaar voor me. Ik ben meer van het denken en vooral problemen oplossen waar mensen wat aan hebben. Ik denk dat denkers belangrijk zijn voor het functioneren van de maatschappij die wij kennen. De 'werkmieren' zijn toch meestal de mensen zonder diploma.
Ik vraag me af waar je in godsnaam trots over kan zijn... Je teert schaamteloos op je ouders en behandeld hun ook nog eens als stront. Je hebt geen empathie en als je dan toch al mocht voelen wat anderen voelen dan ben je zelfs een psychopaat omdat je hun zoveel pijn doet terwijl je zou moeten weten wat ze voelen.
Trouwens, Wikipedia is zowat de laatste plaats waar je dingen op moet gaan zoeken! En wat trouwens ook zowat iedereen kan.
Deze maatschappij heeft ook al helemaal niets aan jouw gedachten. Die denkers waar je het over hebt werken effectief en ook nog hard en zitten niet te janken op hun slaapkamer over zakgeld en gooien geen steentjes tegen de ruit van hun ouders als ze hun zin niet krijgen.

Man.. Ik kan altijd zo kwaad worden van dit soort topics! Ik kan alleen maar hopen dat hij een trol is.. Arme ouders anders... Heb zoiets in huis...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 14:10:43 #137
441859 crew  Lenny77
pi_188785797
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:56 schreef Maharski het volgende:
Nou ik herken mij iig erg in TS. Ik ben ook speciaal en eis ook van mijn omgeving een speciale behandeling, omdat ik daar wegens mijn geboorte recht op heb.
En waarom?
  woensdag 4 september 2019 @ 15:27:08 #138
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188786907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:34 schreef firefly3 het volgende:
[...]

De 'werkmieren' zijn toch meestal de mensen zonder diploma.
Voor zover ik hier kon lezen heb jij ook geen hoger diploma, dus ga maar gauw aan het werk, jij domme mier.
pi_188787462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:27 schreef Lynxis het volgende:
Voor zover ik hier kon lezen heb jij ook geen hoger diploma, dus ga maar gauw aan het werk, jij domme mier.
:D
Eens kijken
pi_188787472
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:10 schreef Lenny77 het volgende:
En waarom?
Omdat ik een nieuwetijdskind ben en mijn ouders me altijd als een sneeuwvlokje hebben opgevoed.
Eens kijken
pi_188787627
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:17 schreef Maharski het volgende:

[..]

Omdat ik een nieuwetijdskind ben en mijn ouders me altijd als een sneeuwvlokje hebben opgevoed.
Jij bent dan ook wel echt speciaal, TS daarentegen niet.
pi_188788543
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Op de één of andere manier kan ik niet meer posten op TRU.
Ja, heel merkwaardig met dit soort pareltjes.

TRU / 5 werktuigen van buitenaards origine
TRU / 11 bewijzen waarom de piramides in 1700 zijn gebouwd
TRU / Pinda's komen niet in de natuur voor
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 17:48:48 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188788929
die met die pindas is wel echt, echt heel slecht hoor
pi_188789068
Ik ga hier een note voor krijgen, misschien zelfs een ban.

Luister, als jij zonodig voor jezelf een term wil gebruiken als "nieuwetijdskind" helemaal prima, maar realiseer je dan wel dat mensen hier associaties aan gaan hangen als: nutteloze randdebiel of stuk afval.

En ze hebben gelijk ook.

Je zit maar in jouw eigen wanen, volledig te denken dat je op de één of andere manier nuttig bent. Sterker nog: je verwacht van de mensen om je heen dat ze jouw aanbidden als gods gift uit de hemel, terwijl jouw reële contributie zo goed als niks is. Als men jou niet aanbid of niet doet wat jij wil, ga jij DOELBEWUST schade veroorzaken. Wat ben jij voor monster?

Ik geloof niet dat je zo goed bent in filosofie, ik denk zelfs dat je niet eens weet wat het is. Je bent gewoon een luie nul die zich verschuilt achter allerlei leugens en wanen om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid.
pi_188791617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:00 schreef Telefoonvork het volgende:

Luister, als jij zonodig voor jezelf een term wil gebruiken als "nieuwetijdskind" helemaal prima, maar realiseer je dan wel dat mensen hier associaties aan gaan hangen als: nutteloze randdebiel of stuk afval.

En ze hebben gelijk ook.

Je zit maar in jouw eigen wanen, volledig te denken dat je op de één of andere manier nuttig bent. Sterker nog: je verwacht van de mensen om je heen dat ze jouw aanbidden als gods gift uit de hemel, terwijl jouw reële contributie zo goed als niks is. Als men jou niet aanbid of niet doet wat jij wil, ga jij DOELBEWUST schade veroorzaken. Wat ben jij voor monster?

Ik geloof niet dat je zo goed bent in filosofie, ik denk zelfs dat je niet eens weet wat het is. Je bent gewoon een luie nul die zich verschuilt achter allerlei leugens en wanen om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid.
Hear, Hear
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_188792955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:59 schreef sp3c het volgende:
sowieso vreemd om te gaan miepen als je mensen niet uit mag schelden

take it like a man
Ja is misschien niet heel netjes inderdaad. Maar vertolkt wel precies mijn mening
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 22:36:01 #147
441859 crew  Lenny77
pi_188793544
quote:

[..]

Nou dan barst de wereld toch van de sneeuwvlokjes tegenwoordig. Ik ben een beetje bang voor de toekomst :o
pi_188800891
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 14:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar je in godsnaam trots over kan zijn... Je teert schaamteloos op je ouders en behandeld hun ook nog eens als stront. Je hebt geen empathie en als je dan toch al mocht voelen wat anderen voelen dan ben je zelfs een psychopaat omdat je hun zoveel pijn doet terwijl je zou moeten weten wat ze voelen.
Trouwens, Wikipedia is zowat de laatste plaats waar je dingen op moet gaan zoeken! En wat trouwens ook zowat iedereen kan.
Deze maatschappij heeft ook al helemaal niets aan jouw gedachten. Die denkers waar je het over hebt werken effectief en ook nog hard en zitten niet te janken op hun slaapkamer over zakgeld en gooien geen steentjes tegen de ruit van hun ouders als ze hun zin niet krijgen.

Man.. Ik kan altijd zo kwaad worden van dit soort topics! Ik kan alleen maar hopen dat hij een trol is.. Arme ouders anders... Heb zoiets in huis...
Waarom zou ik niet trots op mezelf mogen zijn? Iedereen mag trots op zichzelf zijn. Niet iedereen wordt vroeg ontdekt. Het is typisch oudetijdskinderen om iemands plezier van trots af proberen te nemen. Ik ben ook trots op mijn zoekvaardigheden en het kunnen bedenken van complexe oplossingen voor maatschappelijke problemen en kwantumtechniek.

Je bent net als mijn ouders als je hen zo verdedigt. Zij snappen niet hoe belangrijk het is om mij te steunen. Hoe kan ik problemen oplossen als ik hoofdpijn van hun krijg? Waarom zou ik telkens naar hun maatstaven moet gedragen als zij mij niet begrijpen? Stoppen met vooroordelen zou helpen, zoals van mijn ouders als anderen. En zoals alle economen weten, inflatie zorgt ervoor dat alles duurder wordt. Hoe kan ik nog dingen betalen als alles duurder wordt?
pi_188800908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:27 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Ik heb VWO. Dat is genoeg voor mensen zoals mij die niet volgens de domme regeltjes van docenten wil huppelen. Einstein was ook gestopt met school.
pi_188800948
quote:

[..]

Hopelijk krijgen wij later meer rechten. Een soort uitkering zodat wij ons verder kunnen ontwikkelen om de maatschappij te helpen uit de teerput waarin zij zitten. Dat heeft de maatschappij allemaal aan zichzelf te danken, die milieuproblemen enzo. Eigenlijk is het boontje komt om zijn loontje, maar omdat ik een gevoelsmens ben wil ik wel de mensheid helpen.
pi_188801041
quote:

En ze hebben gelijk ook.

Ik kom hier later op terug maar het komt erop neer dat ik het niet met je eens ben.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 15:03:03 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188801045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet trots op mezelf mogen zijn? Iedereen mag trots op zichzelf zijn. Niet iedereen wordt vroeg ontdekt. Het is typisch oudetijdskinderen om iemands plezier van trots af proberen te nemen. Ik ben ook trots op mijn zoekvaardigheden en het kunnen bedenken van complexe oplossingen voor maatschappelijke problemen en kwantumtechniek.

Je bent net als mijn ouders als je hen zo verdedigt. Zij snappen niet hoe belangrijk het is om mij te steunen. Hoe kan ik problemen oplossen als ik hoofdpijn van hun krijg? Waarom zou ik telkens naar hun maatstaven moet gedragen als zij mij niet begrijpen? Stoppen met vooroordelen zou helpen, zoals van mijn ouders als anderen. En zoals alle economen weten, inflatie zorgt ervoor dat alles duurder wordt. Hoe kan ik nog dingen betalen als alles duurder wordt?
ik ik ik ik ik ik ik ik IK ik ik ik
pi_188801283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ik ik ik ik ik ik ik IK ik ik ik
jij jij jij jij jij jij jij jij JIJ jij jij jij
pi_188801620
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij hier een keertje op reageert, because you're going down, b@tch. *O*

Echt, hoe je al die onzin die je al gepost hebt serieus kan menen is me een raadsel.
pi_188802052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

jij jij jij jij jij jij jij jij JIJ jij jij jij
Ik had dus gelijk.
  donderdag 5 september 2019 @ 16:17:06 #156
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188802111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Lynxis het volgende:
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @:Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij hier een keertje op reageert, because you're going down, b@tch. *O*

Echt, hoe je al die onzin die je al gepost hebt serieus kan menen is me een raadsel.
Trolllolololol
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_188807309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Ik had dus gelijk.
Jij wacht niet op je beurt. Daar hou ik niet van. Mensen die ongeduldig zijn gaan altijd bij mij zeuren. Net als mijn kleine neefje die ging zeuren om een pleister omdat hij hier een splinter in zijn vinger kreeg en die eruit gepulkt had. Heb ik expres de pleisters voor zijn neus in de fik gestoken omdat hij bleef zeuren dat ik snel moest zijn. Van zeuren komt alleen narigheid en dat kun je niet te vroeg leren.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 22:26:31 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188807449
als iemand je nog geloofde is het nu wel klaar hoo
  donderdag 5 september 2019 @ 23:24:36 #159
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_188808373
Je vergeet het slotje.
pi_188809651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij wacht niet op je beurt. Daar hou ik niet van.
Dit is een forum op het internet, als je er niet tegen kan dat mensen reageren op jouw kinderachtige gedrag, stop dan maar met het internet te gebruiken.
quote:
Mensen die ongeduldig zijn gaan altijd bij mij zeuren.
Ik ben niet ongeduldig, ik wijs jou gewoon op jouw kinderachtige gedrag.
quote:
Net als mijn kleine neefje die ging zeuren om een pleister omdat hij hier een splinter in zijn vinger kreeg en die eruit gepulkt had. Heb ik expres de pleisters voor zijn neus in de fik gestoken omdat hij bleef zeuren dat ik snel moest zijn. Van zeuren komt alleen narigheid en dat kun je niet te vroeg leren.
Ok. Of je bent een troll of een psychopaat. In ieder geval lijkt het mij geen slecht idee als een mod een slotje op dit topic zet.
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:57:36 #161
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188810407
Eerst en vooral, het zou vrij onbeleefd zijn om niet te antwoorden op je vraag: dat lukt niet. Jouw ouders, hun huis, hun regels en hun gasten.

Je zegt dat je nieuwetijdskind bent, maar ik merk hier toch een groot gebrek aan empathie, wat toch een van de grootste kenmerken is van een nieuwetijdskind. Ook zijn ze vredestichters, wat niet echt voorkomt in al wat je gezegd hebt (voorbeeldjes zijn je neefje van de trap duwen, en je oom beledigen, je ouders hun autoruit vernielen en de elektriciteitsrekening de lucht in te jagen.)

Over het diploma: Einstein verliet inderdaad de school. Het was wel het ingangsexamen van universiteit, nadat hij ten minste geprobeerd heeft voor hij zijn middelbaar afmaakte. Hij behaalde zijn middelbaar diploma, en is toen naar de unief gegaan, waar hij uiteindelijk zijn lesbevoegdheid haalde. Wat een echte baan is, niet als theoretisch fysicus in zijn latere leven. Maar genoeg daarover, want ik denk dat hij het toch iets beter gedaan heeft op schoolvlak dan jij.

Je zegt dat je openminded bent, maar daar heb ik niet echt bewijs van gezien. Je staat er duidelijk niet voor open om mensen iets bij te leren (wat ik gok dat een wereldverbeteraar als een nieuwetijdskind zeker zou doen), je staat duidelijk niet open voor nieuwe ervaringen, en je staat er niet voor open om andere mensen goed te leren kennen, of in hun schoenen te lopen om het zo te zeggen.

Dan komen we bij het volgende topic: materiële zaken. Je mag gratis bij je ouders wonen, je moet niets van je geld afgeven en je gedraagt je als een klein kind wanneer je niet je zin krijgt. Mijn god, als jij een zoon van mij was dan was jij al lang het huis uitgeflikkerd. Je wilt geld krijgen in een sector waar geen werk te vinden is, je wilt geen 40 uur per week werken, je wilt je Wajong behouden en je wilt spelletjes spelen. Het is ofwel het een of het ander als je eens een klein beetje googelt. Een wajong kan je alleen behouden als je niet werkt. Dus dat betekent dat je minder geld zult hebben. Indien je meer geld wilt hebben, moet je gaan werken. En behalve als je bij de macdonalds wilt vragen WAAROM ze een grote menu willen hebben, moet je toch iets anders doen dan filosofie. Want de laatste keer dat ik gekeken heb zijn daar niet echt banen in. Maar misschien dat ik je daar moe mee maak. Je kan natuurlijk ook een administratieve job beginnen, is fysiek minder werk, kan je dingen opzoeken voor mensen enzo.

Tot slot nog even dit: jij bent de meest egoïstische, arrogantste, irritantste persoon die ik ken. Ik zou je een prijs geven, maar die gaat linea recta de vuilbak in. Je bent een schande voor alle echte nieuwetijdskinderen die er bestaan, en alle gehandicapten die een Wajong hebben. Jij doet hen geen eer aan.

Groetjes, een GEHANDICAPTE, NIEUWETIJDSE WERKMIER die zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miikan op 06-09-2019 08:42:27 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_188810673
-> ONZ
pi_188810734
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef JDude het volgende:
Je vergeet het slotje.
Dit, hoe blijft dit nog open staan....
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:47:14 #164
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188810829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Miikan het volgende:
Eerst en vooral, het zou vrij onbeleefd zijn om niet te antwoorden op je vraag: dat lukt niet. Jouw ouders, hun huis, hun regels en hun gasten.

Je zegt dat je nieuwetijdskind bent, maar ik merk hier toch een groot gebrek aan empathie, wat toch een van de grootste kenmerken is van een nieuwetijdskind. Ook zijn ze vredestichters, wat niet echt voorkomt in al wat je gezegd hebt (voorbeeldjes zijn je neefje van de trap duwen, en je oom beledigen, je ouders hun autoruit vernielen en de elektriciteitsrekening de lucht in te jagen.)

Over het diploma: Einstein verliet inderdaad de school. Het was wel het ingangsexamen van universiteit, nadat hij ten minste geprobeerd heeft voor hij zijn middelbaar afmaakte. Hij behaalde zijn middelbaar diploma, en is toen naar de unief gegaan, waar hij uiteindelijk zijn lesbevoegdheid haalde. Wat een echte baan is, niet als theoretisch fysicus in zijn latere leven. Maar genoeg daarover, want ik denk dat hij het toch iets beter gedaan heeft op schoolvlak dan jij.

Je zegt dat je openminded bent, maar daar heb ik niet echt bewijs van gezien. Je staat er duidelijk niet voor open om mensen iets bij te leren (wat ik gok dat een wereldverbeteraar als een nieuwetijdskind zeker zou doen), je staat duidelijk niet open voor nieuwe ervaringen, en je staat er niet voor open om andere mensen goed te leren kennen, of in hun schoenen te lopen om het zo te zeggen.

Dan komen we bij het volgende topic: materiële zaken. Je mag gratis bij je ouders wonen, je moet niets van je geld afgeven en je gedraagt je als een klein kind wanneer je niet je zin krijgt. Mijn god, als jij een zoon van mij was dan was jij al lang het huis uitgeflikkerd. Je wilt geld krijgen in een sector waar geen werk te vinden is, je wilt geen 40 uur per week werken, je wilt je Wajong behouden en je wilt spelletjes spelen. Het is ofwel het een of het ander als je eens een klein beetje googelt. Een wajong kan je alleen behouden als je niet werkt. Dus dat betekent dat je minder geld zult hebben. Indien je meer geld wilt hebben, moet je gaan werken. En behalve als je bij de macdonalds wilt vragen WAAROM ze een grote menu willen hebben, moet je toch iets anders doen dan filosofie. Want de laatste keer dat ik gekeken heb zijn daar niet echt banen in. Maar misschien dat ik je daar moe mee maak. Je kan natuurlijk ook een administratieve job beginnen, is fysiek minder werk, kan je dingen opzoeken voor mensen enzo.

Tot slot nog even dit: jij bent de meest egoïstische, arrogantste, irritantste persoon die ik ken. Ik zou je een prijs geven, maar die gaat linea recta de vuilbak in. Je bent een schande voor alle echte nieuwetijdskinderen die er bestaan, en alle gehandicapten die een Wajong hebben. Jij doet hen geen eer aan.

Groetjes, een GEHANDICAPTE, NIEUWETIJDSE WERKMIER die zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij.
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 12:08:29 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188813087
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef JDude het volgende:
Je vergeet het slotje.
nee hoor

is niet mijn forum en ik ken de ins en outs niet goed genoeg om te besluiten wanneer er hier wel of geen slotje op moet tbh

gewoon tr'en
pi_188814170
@firefly3 ligt onder zijn bed te janken.
pi_188817470
quote:

En ze hebben gelijk ook.

Hierbij mijn reactie:

Associaties van nieuwetijdskind kan onterecht sterrenkind zijn of indigokind. Heeft niets met negativiteit te maken, dat is een fout van jou. Lees je in op https://www.nieuwetijdskind.com/ voor de juiste definitie. Alle andere definities zijn onjuist en beledigend.

Ik zit niet in mijn eigen wanen, ik ben daadwerkelijk filosoof want ik filosofeer. Mijn contributie voor de maatschappij is groot, ik bedenk nieuwe ideeën die misschien over 100 jaar pas uitkomen. Dat dien je te respecteren, als je dat niet respecteert vind ik het ook goed maar ik blijf bezig met mijn eigen ding doen. Al kost het 1000 uur bedenktijd. Ik wil geen werkmier worden en vakken gaan vullen terwijl ik bezig kan zijn met mijn hersenen. Je bent niet de eerste oudetijdskind die denkt dat filosofie niet belangrijk is voor de maatschappij. Het is namelijk, zeer belangrijk. De wereld heeft doeners en denkers. Ik ben één van de denkers. Dat kan jij blijkbaar niet aan door persoonlijke redenen. Waarschijnlijk omdat jij een gedwongen doener ben en het niet fijn vind om hard te moeten werken. Zowel denkers als doeners hebben een functie in de maatschappij. Dit is gratis informatie die ik jou gegeven heb, hopelijk leer je er wat van, dat zowel denkers als doeners een sleutelstuk zijn. Normaal zou ik hier geld voor vragen.
pi_188817529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Lynxis het volgende:
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @:Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-

Wie is Miikan? Een nieuwetijdskind of weer een oudetijdskind? Oudetijdskinderen zijn er al genoeg hier in dit topic. Ik hoop dat Miikan ook nieuwetijds is zodat er nieuwe ideeen opgedaan kan worden over het heelal en kwantummechanica. Er wordt alleen gezeurd dat ik moet werken als een werkmier.
pi_188817766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Miikan het volgende:

Ooh jij bent Miikan.

Ja jij bent duidelijk oudetijdskind. Jij zit met problemen en gedachtes over mij. Je maakt je druk en je bent jaloers dat ik Wajong heb en rustig aan kan doen. Je moet ten eerste je niet druk maken om mij, behalve als ik medeleven vraag wanneer mijn ouders weer gemeen doen tegen me. Dit valt gelukkig de laatste dagen wel mee. Al voel ik soms nog wel haatgevoelens.

Einstein was bekend geworden omdat mensen hem begonnen te herkennen. Hij had een typische professors baardje. Die heb ik namelijk niet, zo oud ben ik nog niet. Ik moet nog ontdekt worden eigenlijk, zoals zoveel nieuwetijdskinderen die nog niet ontdekt zijn. Oudetijdskinderen zijn nooit bekend geworden naar mijn mening. Misschien kun je wel iemand opnoemen waarvan je denkt dat diegene bekend is met filosofie en wetenschap en die oudetijds is?

Ik leer graag mensen dingen bij inderdaad. Ik heb jou geleerd dat nieuwetijdskinderen meestal diegene zijn met natuurkunde en wetenschappelijke kennis. En ik heb jou ook geleerd nu om minder druk om mij te maken wanneer ik het niet nodig heb. Ik zit nu best, geen verantwoordelijkheden en de was wordt voor mij gedaan, letterlijk EN figuurlijk. Ik sta open voor nieuwe ervaringen in de spiritualiteit, daar ben ik nu vooral mee bezig. Zeer interessant en goed voor de geest om tot rust te komen want ik krijg hoofdpijn van gezeur.

Natuurlijk moet ik me zo gedragen naar mijn ouders, anders willen ze maar MEER meer en MEER. Ze vroegen een keer of ik de was ging OPHANGEN. Weet je hoe dom ik dat vind? Het is iets wat een MOEDER voor je hoort te doen, niet de zoon. Ik vind het ook een vrouwentaak om de was op te hangen, want mannen en vrouwen blijven verschillend vind ik. Natuurlijk wil ik geen 40 uur werken, wie wilt dat wel? Iedereen wilt relaxen in de bahamas en uitslapen. Ook ik wil dat, ik geef dit eerlijk toe. Daarom ben ik aan het sparen en geld aan het vragen aan mijn ouders en familie om dit te bereiken. Dit is mijn levensdoel. Waarom zou ik administratief werk beginnen? Daar wordt ik hersendood van. Ik moet gestimuleerd worden met nieuwe artikelen over filosofie zodat mijn eigen filosofies verbeterd worden. Mcdonalds nooit van gehoord, alleen om te eten uiteraard. Ik zoek liever dingen op via wikipedia en vraag geld van mijn ooms en tantes. Daar kan ik tenminste gelijk geld van vragen en gaat het niet naar de belasting, ik ben niet dom.

Waarom noem je mij egoistisch als ik juist mijn tantes en ooms help met wikipedia en ook nog eens filosofeer en mensen gratis advies geef af en toe, zoals ik hierboven doe naar jou toe? Omdat ik advies geef vind ik mezelf juist niet egoistisch. Ik ben trots op mijn levenswijze en levensvisie, want mensen die denken moeten juist gespaard en beschermd worden in de maatschappij. Nieuwetijdskinderen zoals mij horen respect te krijgen en ook de ruimte krijgen om te kunnen ontplooien, zonder dat oudetijdskinderen gaan zeuren over werk enzo.

Mijn advies naar jou is om meer na te lezen wat nieuwetijdskinderen zijn op http://www.nieuwetijdskinderen.com en te zien waarom ik zo spiritueel bezig ben momenteel en mensen help met advies geven. Dit is één van mijn grootste adviezen naar jou toe. Ik snap dat als je als oudetijdskind bent moet werken, maar ook jij draagt inderdaad je steentje bij.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2019 @ 17:37:17 #170
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188817864
Hoe zit het met je innerlijke dolfijn?
:')
pi_188817911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het precies? Ik ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld, klinkt spiritueel :)
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:54:27 #172
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188818102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooh jij bent Miikan.
[..]

Heb jij wel iets van zijn bericht gelezen, jij analfabeet?
Hoe kan iemand zo dom zijn en toch zo vol van zichzelf?
pi_188818341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:54 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Heb jij wel iets van zijn bericht gelezen, jij analfabeet?
Hoe kan iemand zo dom zijn en toch zo vol van zichzelf?
Ik heb het gelezen. Veel vooroordelen dat einstein meer bereikt had toen hij mijn leeftijd had. Ook veel gezeur over moeten werken. Nee dat hoeft niet. Vooral niet als je een denker bent in plaats van doener.
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:38:38 #174
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188818775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooh jij bent Miikan.

Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.

Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?

Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.

Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.

Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent. ;)
Smile, my dear!
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:16:56 #175
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188819222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Miikan het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.

Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?

Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.

Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.

Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent. ;)
Oh God, als hij al geen nieuwetijdskind is, kunnen we er dan wel vanuit gaan dat hij echt ecto is? :?
pi_188820410
Je zou eigenlijk een documentaire over de TS moeten maken maar Kees dult geen concurrentie...
pi_188829029
TS zit met zijn vingers in zijn oren heel hard lalala te roepen op het moment dat iemand hem de waarheid verteld.

Hij krijgt nog wel een aanrijding met realiteit.
pi_188829103
Was dat hele gedoe met nieuwetijds-/kristal-/indigokinderen niet dik 6 jaar geleden al overgewaaid?
pi_188829110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die is flink te grazen genomen door Lompehork natuurlijk! :Y
pi_188841191
Heel boos nu. Wordt zowel boos door jullie als mijn ouders.. Ik vertel het morgen :(
pi_188841259
@sp3c kun je mijn topic terug zetten naar general chat of lifestyle? Voel mij SLECHT door mensen die mij dwingen om te werken terwijl ik moe ben van negativiteit. Blijven vragen en zeuren kost energie.
pi_188841287
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 september 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
Was dat hele gedoe met nieuwetijds-/kristal-/indigokinderen niet dik 6 jaar geleden al overgewaaid?
Nee, denk je dat ze verdwijnen.... Mensen verdwijnen niet. Vooral niet nieuwetijdsgeneratiekinderen!
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 00:27:55 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188841403
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 00:13 schreef firefly3 het volgende:
@:sp3c kun je mijn topic terug zetten naar general chat of lifestyle? Voel mij SLECHT door mensen die mij dwingen om te werken terwijl ik moe ben van negativiteit. Blijven vragen en zeuren kost energie.
gewoon tr zetten

ik ben van NWS en daar hebben we sowieso al genoeg onzin
pi_188844143
Gisteren hoorde ik van mijn ouders dat IK op mijn fucking neefje moet passen volgende week. Nou mooi niet. Dat achterlijk kind is hyperactief en ik wil niet in een vreemd huis zijn. Het huis van mijn oom en tante stinkt is mijn mening. Geen idee wat die rare mensen in hun huis doen, in de hoek poepen ofzo?! Ik maakte een beweging met mijn hand om mijn andere hand alsof ik wat aan het opwinden was, en liet mijn middelvinger zo langzaam tevoorschijn komen hahaha! Bericht is zo wel duidelijk maar wordt zo moe van dit.
pi_188844170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Miikan het volgende:

[..]

Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.
pi_188844300
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren hoorde ik van mijn ouders dat IK op mijn fucking neefje moet passen volgende week. Nou mooi niet. Dat achterlijk kind is hyperactief en ik wil niet in een vreemd huis zijn. Het huis van mijn oom en tante stinkt is mijn mening. Geen idee wat die rare mensen in hun huis doen, in de hoek poepen ofzo?! Ik maakte een beweging met mijn hand om mijn andere hand alsof ik wat aan het opwinden was, en liet mijn middelvinger zo langzaam tevoorschijn komen hahaha! Bericht is zo wel duidelijk maar wordt zo moe van dit.
Volgens mij denkt dat neefje precies hetzelfde over jou...
pi_188844732
@firefly3: je voelt je niet slecht omdat mensen jou dwingen, je voelt je slecht omdat jou geweten zijn werk begint te doen.
  zondag 8 september 2019 @ 19:02:53 #188
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188851445
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.
Ghoh, ik dacht dat zo'n grote intellectueel als jij toch geen moeite zou hebben met zo'n klein tekstje dat ik gepost heb. Ik begin een beetje te twijfelen aan alles wat je dan zegt.
Smile, my dear!
  zondag 8 september 2019 @ 19:07:49 #189
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188851507
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren hoorde ik van mijn ouders dat IK op mijn fucking neefje moet passen volgende week. Nou mooi niet. Dat achterlijk kind is hyperactief en ik wil niet in een vreemd huis zijn.
Probeer hem ditmaal niet van de trap te duwen.
pi_188851556
Goffer, TS is een net een klein kind wat z'n zin niet krijgt
pi_188855583
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 19:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
Goffer, TS is een net een klein kind wat z'n zin niet krijgt
Correctie: TS is een klein kind wat zijn zin niet krijgt.
pi_188856836
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2019 19:07 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Probeer hem ditmaal niet van de trap te duwen.
Je weet het nog! Ja, dat was idd echt een lompe situatie waarin hij zelf terecht kwam. Als ik mijn rust nodig heb is dat gewoon zo en dan moeten mensen van mij uit de buurt blijven. Neef of geen neef.
pi_188856949
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 07:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je weet het nog! Ja, dat was idd echt een lompe situatie waarin hij zelf terecht kwam. Als ik mijn rust nodig heb is dat gewoon zo en dan moeten mensen van mij uit de buurt blijven. Neef of geen neef.
Wat zit je nou te zeiken? Het topic hoort prima in onz. :')
  † In Memoriam † maandag 9 september 2019 @ 07:53:34 #194
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188856954
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat is het precies? Ik ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld, klinkt spiritueel :)
Ik denk dat deze Fokker het het best uuitlegt in de OP.
ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijn
Hoog niveau lichtwerken
:')
  dinsdag 10 september 2019 @ 13:11:35 #195
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188878782
Ghoh, zou onze oudetijdse TS nog reageren, of zou hij te bezig zijn met ruftende reporters tijdens voetbal uit te lachen? :p
Smile, my dear!
pi_188879147
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Verder is obvious troll best wel obvious.
[..]

in 2012 was je al 28. Dus je bent of achterlijk aan het trollen, of je moet gewoon eens een baan zoeken en op jezelf wonen. Dan kan je zo asociaal zijn als je zelf wil.
_O- busted
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:54:03 #197
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_188884248
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:49 schreef Maharski het volgende:
Ik herken dit probleem erg. Mijn familie bestaat ook uit allemaal van die normale, 'gewone', gemiddelde types. Zij herkennen niks van mijn spirituele verlichting, omdat ze gewoon die kaders niet hebben. Moeilijk af en toe.
Dit dus. Sinds kind af aan ben ik zelf al veel bezig geweest met mijn chakra's, en er zelfs achtergekomen dat ik die van anderen kon reinigen van negatieve krachten zonder er zelf invloed te hebben. Dankzij het advies van mijn huisreiniger heb ik die 'krachten' nu onder controle en kan ik ze kanaliseren om anderen te helpen. Soms doe ik lezingen bij mijn ouders thuis (omdat ik ook nieuwetijdskind ben vind ik het moeilijk om op mezelf te wonen. Ik kreeg onterecht het labeltje "autisme" op mijn achtste)

En de maatschappij is onbegrijpend. Alles wat zij niet kennen is eng of onzin. De mensen willen en durven niet verder te kijken dan hun neus lang is.
verwijder dit account.
pi_188886915
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 07:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik denk dat deze Fokker het het best uuitlegt in de OP.
ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijn
Hoog niveau lichtwerken
Klinkt best leuk, met dolfijnen zwemmen.
pi_188886927
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:11 schreef Miikan het volgende:
Ghoh, zou onze oudetijdse TS nog reageren, of zou hij te bezig zijn met ruftende reporters tijdens voetbal uit te lachen? :p
Nieuwetijds ja :(
pi_188886973
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:54 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Dit dus. Sinds kind af aan ben ik zelf al veel bezig geweest met mijn chakra's, en er zelfs achtergekomen dat ik die van anderen kon reinigen van negatieve krachten zonder er zelf invloed te hebben. Dankzij het advies van mijn huisreiniger heb ik die 'krachten' nu onder controle en kan ik ze kanaliseren om anderen te helpen. Soms doe ik lezingen bij mijn ouders thuis (omdat ik ook nieuwetijdskind ben vind ik het moeilijk om op mezelf te wonen. Ik kreeg onterecht het labeltje "autisme" op mijn achtste)

En de maatschappij is onbegrijpend. Alles wat zij niet kennen is eng of onzin. De mensen willen en durven niet verder te kijken dan hun neus lang is.
Gelukkig nog een nieuwetijdskind erbij die het snapt. We zijn hier blijkbaar toch met enkelen. We moeten wat doen tegen discriminatie en de valse diagnoses en andere gemene dingen die anderen tegen ons doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')