Die is flink te grazen genomen door Lompehork natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met je innerlijke dolfijn?
Nee, denk je dat ze verdwijnen.... Mensen verdwijnen niet. Vooral niet nieuwetijdsgeneratiekinderen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:39 schreef ToT het volgende:
Was dat hele gedoe met nieuwetijds-/kristal-/indigokinderen niet dik 6 jaar geleden al overgewaaid?
gewoon tr zettenquote:Op zondag 8 september 2019 00:13 schreef firefly3 het volgende:
@:sp3c kun je mijn topic terug zetten naar general chat of lifestyle? Voel mij SLECHT door mensen die mij dwingen om te werken terwijl ik moe ben van negativiteit. Blijven vragen en zeuren kost energie.
Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Miikan het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.
Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?
Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.
Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.
Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent.
Volgens mij denkt dat neefje precies hetzelfde over jou...quote:Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren hoorde ik van mijn ouders dat IK op mijn fucking neefje moet passen volgende week. Nou mooi niet. Dat achterlijk kind is hyperactief en ik wil niet in een vreemd huis zijn. Het huis van mijn oom en tante stinkt is mijn mening. Geen idee wat die rare mensen in hun huis doen, in de hoek poepen ofzo?! Ik maakte een beweging met mijn hand om mijn andere hand alsof ik wat aan het opwinden was, en liet mijn middelvinger zo langzaam tevoorschijn komen hahaha! Bericht is zo wel duidelijk maar wordt zo moe van dit.
Ghoh, ik dacht dat zo'n grote intellectueel als jij toch geen moeite zou hebben met zo'n klein tekstje dat ik gepost heb. Ik begin een beetje te twijfelen aan alles wat je dan zegt.quote:Op zondag 8 september 2019 11:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom hier nog op terug, vind jouw tekst vermoeiend. Kost energie om te antwoorden die ik nu niet heb.
Probeer hem ditmaal niet van de trap te duwen.quote:Op zondag 8 september 2019 11:10 schreef firefly3 het volgende:
Gisteren hoorde ik van mijn ouders dat IK op mijn fucking neefje moet passen volgende week. Nou mooi niet. Dat achterlijk kind is hyperactief en ik wil niet in een vreemd huis zijn.
Correctie: TS is een klein kind wat zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 8 september 2019 19:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
Goffer, TS is een net een klein kind wat z'n zin niet krijgt
Je weet het nog! Ja, dat was idd echt een lompe situatie waarin hij zelf terecht kwam. Als ik mijn rust nodig heb is dat gewoon zo en dan moeten mensen van mij uit de buurt blijven. Neef of geen neef.quote:Op zondag 8 september 2019 19:07 schreef Lynxis het volgende:
[..]
Probeer hem ditmaal niet van de trap te duwen.
Wat zit je nou te zeiken? Het topic hoort prima in onz.quote:Op maandag 9 september 2019 07:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je weet het nog! Ja, dat was idd echt een lompe situatie waarin hij zelf terecht kwam. Als ik mijn rust nodig heb is dat gewoon zo en dan moeten mensen van mij uit de buurt blijven. Neef of geen neef.
Ik denk dat deze Fokker het het best uuitlegt in de OP.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is het precies? Ik ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld, klinkt spiritueel
quote:Op zondag 1 september 2019 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
Verder is obvious troll best wel obvious.
[..]
in 2012 was je al 28. Dus je bent of achterlijk aan het trollen, of je moet gewoon eens een baan zoeken en op jezelf wonen. Dan kan je zo asociaal zijn als je zelf wil.
Dit dus. Sinds kind af aan ben ik zelf al veel bezig geweest met mijn chakra's, en er zelfs achtergekomen dat ik die van anderen kon reinigen van negatieve krachten zonder er zelf invloed te hebben. Dankzij het advies van mijn huisreiniger heb ik die 'krachten' nu onder controle en kan ik ze kanaliseren om anderen te helpen. Soms doe ik lezingen bij mijn ouders thuis (omdat ik ook nieuwetijdskind ben vind ik het moeilijk om op mezelf te wonen. Ik kreeg onterecht het labeltje "autisme" op mijn achtste)quote:Op zondag 1 september 2019 13:49 schreef Maharski het volgende:
Ik herken dit probleem erg. Mijn familie bestaat ook uit allemaal van die normale, 'gewone', gemiddelde types. Zij herkennen niks van mijn spirituele verlichting, omdat ze gewoon die kaders niet hebben. Moeilijk af en toe.
Klinkt best leuk, met dolfijnen zwemmen.quote:Op maandag 9 september 2019 07:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat deze Fokker het het best uuitlegt in de OP.
ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijn
Hoog niveau lichtwerken
Nieuwetijds jaquote:Op dinsdag 10 september 2019 13:11 schreef Miikan het volgende:
Ghoh, zou onze oudetijdse TS nog reageren, of zou hij te bezig zijn met ruftende reporters tijdens voetbal uit te lachen? :p
Gelukkig nog een nieuwetijdskind erbij die het snapt. We zijn hier blijkbaar toch met enkelen. We moeten wat doen tegen discriminatie en de valse diagnoses en andere gemene dingen die anderen tegen ons doen.quote:Op dinsdag 10 september 2019 19:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dit dus. Sinds kind af aan ben ik zelf al veel bezig geweest met mijn chakra's, en er zelfs achtergekomen dat ik die van anderen kon reinigen van negatieve krachten zonder er zelf invloed te hebben. Dankzij het advies van mijn huisreiniger heb ik die 'krachten' nu onder controle en kan ik ze kanaliseren om anderen te helpen. Soms doe ik lezingen bij mijn ouders thuis (omdat ik ook nieuwetijdskind ben vind ik het moeilijk om op mezelf te wonen. Ik kreeg onterecht het labeltje "autisme" op mijn achtste)
En de maatschappij is onbegrijpend. Alles wat zij niet kennen is eng of onzin. De mensen willen en durven niet verder te kijken dan hun neus lang is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |