abonnement Unibet Coolblue
pi_188801041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:00 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ga hier een note voor krijgen, misschien zelfs een ban.

Luister, als jij zonodig voor jezelf een term wil gebruiken als "nieuwetijdskind" helemaal prima, maar realiseer je dan wel dat mensen hier associaties aan gaan hangen als: nutteloze randdebiel of stuk afval.

En ze hebben gelijk ook.

Je zit maar in jouw eigen wanen, volledig te denken dat je op de één of andere manier nuttig bent. Sterker nog: je verwacht van de mensen om je heen dat ze jouw aanbidden als gods gift uit de hemel, terwijl jouw reële contributie zo goed als niks is. Als men jou niet aanbid of niet doet wat jij wil, ga jij DOELBEWUST schade veroorzaken. Wat ben jij voor monster?

Ik geloof niet dat je zo goed bent in filosofie, ik denk zelfs dat je niet eens weet wat het is. Je bent gewoon een luie nul die zich verschuilt achter allerlei leugens en wanen om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid.
Ik kom hier later op terug maar het komt erop neer dat ik het niet met je eens ben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 15:03:03 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188801045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 14:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet trots op mezelf mogen zijn? Iedereen mag trots op zichzelf zijn. Niet iedereen wordt vroeg ontdekt. Het is typisch oudetijdskinderen om iemands plezier van trots af proberen te nemen. Ik ben ook trots op mijn zoekvaardigheden en het kunnen bedenken van complexe oplossingen voor maatschappelijke problemen en kwantumtechniek.

Je bent net als mijn ouders als je hen zo verdedigt. Zij snappen niet hoe belangrijk het is om mij te steunen. Hoe kan ik problemen oplossen als ik hoofdpijn van hun krijg? Waarom zou ik telkens naar hun maatstaven moet gedragen als zij mij niet begrijpen? Stoppen met vooroordelen zou helpen, zoals van mijn ouders als anderen. En zoals alle economen weten, inflatie zorgt ervoor dat alles duurder wordt. Hoe kan ik nog dingen betalen als alles duurder wordt?
ik ik ik ik ik ik ik ik IK ik ik ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188801283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ik ik ik ik ik ik ik IK ik ik ik
jij jij jij jij jij jij jij jij JIJ jij jij jij
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188801620
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij hier een keertje op reageert, because you're going down, b@tch. *O*

Echt, hoe je al die onzin die je al gepost hebt serieus kan menen is me een raadsel.
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
pi_188802052
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

jij jij jij jij jij jij jij jij JIJ jij jij jij
Ik had dus gelijk.
  donderdag 5 september 2019 @ 16:17:06 #156
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_188802111
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Lynxis het volgende:
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @:Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij hier een keertje op reageert, because you're going down, b@tch. *O*

Echt, hoe je al die onzin die je al gepost hebt serieus kan menen is me een raadsel.
Trolllolololol
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_188807309
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 16:13 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Ik had dus gelijk.
Jij wacht niet op je beurt. Daar hou ik niet van. Mensen die ongeduldig zijn gaan altijd bij mij zeuren. Net als mijn kleine neefje die ging zeuren om een pleister omdat hij hier een splinter in zijn vinger kreeg en die eruit gepulkt had. Heb ik expres de pleisters voor zijn neus in de fik gestoken omdat hij bleef zeuren dat ik snel moest zijn. Van zeuren komt alleen narigheid en dat kun je niet te vroeg leren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator donderdag 5 september 2019 @ 22:26:31 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188807449
als iemand je nog geloofde is het nu wel klaar hoo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 5 september 2019 @ 23:24:36 #159
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_188808373
Je vergeet het slotje.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_188809651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 22:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij wacht niet op je beurt. Daar hou ik niet van.
Dit is een forum op het internet, als je er niet tegen kan dat mensen reageren op jouw kinderachtige gedrag, stop dan maar met het internet te gebruiken.
quote:
Mensen die ongeduldig zijn gaan altijd bij mij zeuren.
Ik ben niet ongeduldig, ik wijs jou gewoon op jouw kinderachtige gedrag.
quote:
Net als mijn kleine neefje die ging zeuren om een pleister omdat hij hier een splinter in zijn vinger kreeg en die eruit gepulkt had. Heb ik expres de pleisters voor zijn neus in de fik gestoken omdat hij bleef zeuren dat ik snel moest zijn. Van zeuren komt alleen narigheid en dat kun je niet te vroeg leren.
Ok. Of je bent een troll of een psychopaat. In ieder geval lijkt het mij geen slecht idee als een mod een slotje op dit topic zet.
  vrijdag 6 september 2019 @ 07:57:36 #161
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188810407
Eerst en vooral, het zou vrij onbeleefd zijn om niet te antwoorden op je vraag: dat lukt niet. Jouw ouders, hun huis, hun regels en hun gasten.

Je zegt dat je nieuwetijdskind bent, maar ik merk hier toch een groot gebrek aan empathie, wat toch een van de grootste kenmerken is van een nieuwetijdskind. Ook zijn ze vredestichters, wat niet echt voorkomt in al wat je gezegd hebt (voorbeeldjes zijn je neefje van de trap duwen, en je oom beledigen, je ouders hun autoruit vernielen en de elektriciteitsrekening de lucht in te jagen.)

Over het diploma: Einstein verliet inderdaad de school. Het was wel het ingangsexamen van universiteit, nadat hij ten minste geprobeerd heeft voor hij zijn middelbaar afmaakte. Hij behaalde zijn middelbaar diploma, en is toen naar de unief gegaan, waar hij uiteindelijk zijn lesbevoegdheid haalde. Wat een echte baan is, niet als theoretisch fysicus in zijn latere leven. Maar genoeg daarover, want ik denk dat hij het toch iets beter gedaan heeft op schoolvlak dan jij.

Je zegt dat je openminded bent, maar daar heb ik niet echt bewijs van gezien. Je staat er duidelijk niet voor open om mensen iets bij te leren (wat ik gok dat een wereldverbeteraar als een nieuwetijdskind zeker zou doen), je staat duidelijk niet open voor nieuwe ervaringen, en je staat er niet voor open om andere mensen goed te leren kennen, of in hun schoenen te lopen om het zo te zeggen.

Dan komen we bij het volgende topic: materiële zaken. Je mag gratis bij je ouders wonen, je moet niets van je geld afgeven en je gedraagt je als een klein kind wanneer je niet je zin krijgt. Mijn god, als jij een zoon van mij was dan was jij al lang het huis uitgeflikkerd. Je wilt geld krijgen in een sector waar geen werk te vinden is, je wilt geen 40 uur per week werken, je wilt je Wajong behouden en je wilt spelletjes spelen. Het is ofwel het een of het ander als je eens een klein beetje googelt. Een wajong kan je alleen behouden als je niet werkt. Dus dat betekent dat je minder geld zult hebben. Indien je meer geld wilt hebben, moet je gaan werken. En behalve als je bij de macdonalds wilt vragen WAAROM ze een grote menu willen hebben, moet je toch iets anders doen dan filosofie. Want de laatste keer dat ik gekeken heb zijn daar niet echt banen in. Maar misschien dat ik je daar moe mee maak. Je kan natuurlijk ook een administratieve job beginnen, is fysiek minder werk, kan je dingen opzoeken voor mensen enzo.

Tot slot nog even dit: jij bent de meest egoïstische, arrogantste, irritantste persoon die ik ken. Ik zou je een prijs geven, maar die gaat linea recta de vuilbak in. Je bent een schande voor alle echte nieuwetijdskinderen die er bestaan, en alle gehandicapten die een Wajong hebben. Jij doet hen geen eer aan.

Groetjes, een GEHANDICAPTE, NIEUWETIJDSE WERKMIER die zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miikan op 06-09-2019 08:42:27 ]
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
pi_188810673
-> ONZ
pi_188810734
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef JDude het volgende:
Je vergeet het slotje.
Dit, hoe blijft dit nog open staan....
  vrijdag 6 september 2019 @ 08:47:14 #164
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188810829
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Miikan het volgende:
Eerst en vooral, het zou vrij onbeleefd zijn om niet te antwoorden op je vraag: dat lukt niet. Jouw ouders, hun huis, hun regels en hun gasten.

Je zegt dat je nieuwetijdskind bent, maar ik merk hier toch een groot gebrek aan empathie, wat toch een van de grootste kenmerken is van een nieuwetijdskind. Ook zijn ze vredestichters, wat niet echt voorkomt in al wat je gezegd hebt (voorbeeldjes zijn je neefje van de trap duwen, en je oom beledigen, je ouders hun autoruit vernielen en de elektriciteitsrekening de lucht in te jagen.)

Over het diploma: Einstein verliet inderdaad de school. Het was wel het ingangsexamen van universiteit, nadat hij ten minste geprobeerd heeft voor hij zijn middelbaar afmaakte. Hij behaalde zijn middelbaar diploma, en is toen naar de unief gegaan, waar hij uiteindelijk zijn lesbevoegdheid haalde. Wat een echte baan is, niet als theoretisch fysicus in zijn latere leven. Maar genoeg daarover, want ik denk dat hij het toch iets beter gedaan heeft op schoolvlak dan jij.

Je zegt dat je openminded bent, maar daar heb ik niet echt bewijs van gezien. Je staat er duidelijk niet voor open om mensen iets bij te leren (wat ik gok dat een wereldverbeteraar als een nieuwetijdskind zeker zou doen), je staat duidelijk niet open voor nieuwe ervaringen, en je staat er niet voor open om andere mensen goed te leren kennen, of in hun schoenen te lopen om het zo te zeggen.

Dan komen we bij het volgende topic: materiële zaken. Je mag gratis bij je ouders wonen, je moet niets van je geld afgeven en je gedraagt je als een klein kind wanneer je niet je zin krijgt. Mijn god, als jij een zoon van mij was dan was jij al lang het huis uitgeflikkerd. Je wilt geld krijgen in een sector waar geen werk te vinden is, je wilt geen 40 uur per week werken, je wilt je Wajong behouden en je wilt spelletjes spelen. Het is ofwel het een of het ander als je eens een klein beetje googelt. Een wajong kan je alleen behouden als je niet werkt. Dus dat betekent dat je minder geld zult hebben. Indien je meer geld wilt hebben, moet je gaan werken. En behalve als je bij de macdonalds wilt vragen WAAROM ze een grote menu willen hebben, moet je toch iets anders doen dan filosofie. Want de laatste keer dat ik gekeken heb zijn daar niet echt banen in. Maar misschien dat ik je daar moe mee maak. Je kan natuurlijk ook een administratieve job beginnen, is fysiek minder werk, kan je dingen opzoeken voor mensen enzo.

Tot slot nog even dit: jij bent de meest egoïstische, arrogantste, irritantste persoon die ik ken. Ik zou je een prijs geven, maar die gaat linea recta de vuilbak in. Je bent een schande voor alle echte nieuwetijdskinderen die er bestaan, en alle gehandicapten die een Wajong hebben. Jij doet hen geen eer aan.

Groetjes, een GEHANDICAPTE, NIEUWETIJDSE WERKMIER die zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij.
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
  Moderator vrijdag 6 september 2019 @ 12:08:29 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188813087
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2019 23:24 schreef JDude het volgende:
Je vergeet het slotje.
nee hoor

is niet mijn forum en ik ken de ins en outs niet goed genoeg om te besluiten wanneer er hier wel of geen slotje op moet tbh

gewoon tr'en
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188814170
@firefly3 ligt onder zijn bed te janken.
pi_188817470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 18:00 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ga hier een note voor krijgen, misschien zelfs een ban.

Luister, als jij zonodig voor jezelf een term wil gebruiken als "nieuwetijdskind" helemaal prima, maar realiseer je dan wel dat mensen hier associaties aan gaan hangen als: nutteloze randdebiel of stuk afval.

En ze hebben gelijk ook.

Je zit maar in jouw eigen wanen, volledig te denken dat je op de één of andere manier nuttig bent. Sterker nog: je verwacht van de mensen om je heen dat ze jouw aanbidden als gods gift uit de hemel, terwijl jouw reële contributie zo goed als niks is. Als men jou niet aanbid of niet doet wat jij wil, ga jij DOELBEWUST schade veroorzaken. Wat ben jij voor monster?

Ik geloof niet dat je zo goed bent in filosofie, ik denk zelfs dat je niet eens weet wat het is. Je bent gewoon een luie nul die zich verschuilt achter allerlei leugens en wanen om maar niet geconfronteerd te worden met de waarheid.
Hierbij mijn reactie:

Associaties van nieuwetijdskind kan onterecht sterrenkind zijn of indigokind. Heeft niets met negativiteit te maken, dat is een fout van jou. Lees je in op https://www.nieuwetijdskind.com/ voor de juiste definitie. Alle andere definities zijn onjuist en beledigend.

Ik zit niet in mijn eigen wanen, ik ben daadwerkelijk filosoof want ik filosofeer. Mijn contributie voor de maatschappij is groot, ik bedenk nieuwe ideeën die misschien over 100 jaar pas uitkomen. Dat dien je te respecteren, als je dat niet respecteert vind ik het ook goed maar ik blijf bezig met mijn eigen ding doen. Al kost het 1000 uur bedenktijd. Ik wil geen werkmier worden en vakken gaan vullen terwijl ik bezig kan zijn met mijn hersenen. Je bent niet de eerste oudetijdskind die denkt dat filosofie niet belangrijk is voor de maatschappij. Het is namelijk, zeer belangrijk. De wereld heeft doeners en denkers. Ik ben één van de denkers. Dat kan jij blijkbaar niet aan door persoonlijke redenen. Waarschijnlijk omdat jij een gedwongen doener ben en het niet fijn vind om hard te moeten werken. Zowel denkers als doeners hebben een functie in de maatschappij. Dit is gratis informatie die ik jou gegeven heb, hopelijk leer je er wat van, dat zowel denkers als doeners een sleutelstuk zijn. Normaal zou ik hier geld voor vragen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188817529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 15:45 schreef Lynxis het volgende:
Oh boy. Je wilt niet weten hoe hard mijn buddy @:Miikan en ik al met dit topic hebben zitten lachen. _O-
Ik kan niet wachten tot hij hier een keertje op reageert, because you're going down, b@tch. *O*

Echt, hoe je al die onzin die je al gepost hebt serieus kan menen is me een raadsel.
Wie is Miikan? Een nieuwetijdskind of weer een oudetijdskind? Oudetijdskinderen zijn er al genoeg hier in dit topic. Ik hoop dat Miikan ook nieuwetijds is zodat er nieuwe ideeen opgedaan kan worden over het heelal en kwantummechanica. Er wordt alleen gezeurd dat ik moet werken als een werkmier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_188817766
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 07:57 schreef Miikan het volgende:
Eerst en vooral, het zou vrij onbeleefd zijn om niet te antwoorden op je vraag: dat lukt niet. Jouw ouders, hun huis, hun regels en hun gasten.

Je zegt dat je nieuwetijdskind bent, maar ik merk hier toch een groot gebrek aan empathie, wat toch een van de grootste kenmerken is van een nieuwetijdskind. Ook zijn ze vredestichters, wat niet echt voorkomt in al wat je gezegd hebt (voorbeeldjes zijn je neefje van de trap duwen, en je oom beledigen, je ouders hun autoruit vernielen en de elektriciteitsrekening de lucht in te jagen.)

Over het diploma: Einstein verliet inderdaad de school. Het was wel het ingangsexamen van universiteit, nadat hij ten minste geprobeerd heeft voor hij zijn middelbaar afmaakte. Hij behaalde zijn middelbaar diploma, en is toen naar de unief gegaan, waar hij uiteindelijk zijn lesbevoegdheid haalde. Wat een echte baan is, niet als theoretisch fysicus in zijn latere leven. Maar genoeg daarover, want ik denk dat hij het toch iets beter gedaan heeft op schoolvlak dan jij.

Je zegt dat je openminded bent, maar daar heb ik niet echt bewijs van gezien. Je staat er duidelijk niet voor open om mensen iets bij te leren (wat ik gok dat een wereldverbeteraar als een nieuwetijdskind zeker zou doen), je staat duidelijk niet open voor nieuwe ervaringen, en je staat er niet voor open om andere mensen goed te leren kennen, of in hun schoenen te lopen om het zo te zeggen.

Dan komen we bij het volgende topic: materiële zaken. Je mag gratis bij je ouders wonen, je moet niets van je geld afgeven en je gedraagt je als een klein kind wanneer je niet je zin krijgt. Mijn god, als jij een zoon van mij was dan was jij al lang het huis uitgeflikkerd. Je wilt geld krijgen in een sector waar geen werk te vinden is, je wilt geen 40 uur per week werken, je wilt je Wajong behouden en je wilt spelletjes spelen. Het is ofwel het een of het ander als je eens een klein beetje googelt. Een wajong kan je alleen behouden als je niet werkt. Dus dat betekent dat je minder geld zult hebben. Indien je meer geld wilt hebben, moet je gaan werken. En behalve als je bij de macdonalds wilt vragen WAAROM ze een grote menu willen hebben, moet je toch iets anders doen dan filosofie. Want de laatste keer dat ik gekeken heb zijn daar niet echt banen in. Maar misschien dat ik je daar moe mee maak. Je kan natuurlijk ook een administratieve job beginnen, is fysiek minder werk, kan je dingen opzoeken voor mensen enzo.

Tot slot nog even dit: jij bent de meest egoïstische, arrogantste, irritantste persoon die ik ken. Ik zou je een prijs geven, maar die gaat linea recta de vuilbak in. Je bent een schande voor alle echte nieuwetijdskinderen die er bestaan, en alle gehandicapten die een Wajong hebben. Jij doet hen geen eer aan.

Groetjes, een GEHANDICAPTE, NIEUWETIJDSE WERKMIER die zijn steentje bijdraagt in deze maatschappij.
Ooh jij bent Miikan.

Ja jij bent duidelijk oudetijdskind. Jij zit met problemen en gedachtes over mij. Je maakt je druk en je bent jaloers dat ik Wajong heb en rustig aan kan doen. Je moet ten eerste je niet druk maken om mij, behalve als ik medeleven vraag wanneer mijn ouders weer gemeen doen tegen me. Dit valt gelukkig de laatste dagen wel mee. Al voel ik soms nog wel haatgevoelens.

Einstein was bekend geworden omdat mensen hem begonnen te herkennen. Hij had een typische professors baardje. Die heb ik namelijk niet, zo oud ben ik nog niet. Ik moet nog ontdekt worden eigenlijk, zoals zoveel nieuwetijdskinderen die nog niet ontdekt zijn. Oudetijdskinderen zijn nooit bekend geworden naar mijn mening. Misschien kun je wel iemand opnoemen waarvan je denkt dat diegene bekend is met filosofie en wetenschap en die oudetijds is?

Ik leer graag mensen dingen bij inderdaad. Ik heb jou geleerd dat nieuwetijdskinderen meestal diegene zijn met natuurkunde en wetenschappelijke kennis. En ik heb jou ook geleerd nu om minder druk om mij te maken wanneer ik het niet nodig heb. Ik zit nu best, geen verantwoordelijkheden en de was wordt voor mij gedaan, letterlijk EN figuurlijk. Ik sta open voor nieuwe ervaringen in de spiritualiteit, daar ben ik nu vooral mee bezig. Zeer interessant en goed voor de geest om tot rust te komen want ik krijg hoofdpijn van gezeur.

Natuurlijk moet ik me zo gedragen naar mijn ouders, anders willen ze maar MEER meer en MEER. Ze vroegen een keer of ik de was ging OPHANGEN. Weet je hoe dom ik dat vind? Het is iets wat een MOEDER voor je hoort te doen, niet de zoon. Ik vind het ook een vrouwentaak om de was op te hangen, want mannen en vrouwen blijven verschillend vind ik. Natuurlijk wil ik geen 40 uur werken, wie wilt dat wel? Iedereen wilt relaxen in de bahamas en uitslapen. Ook ik wil dat, ik geef dit eerlijk toe. Daarom ben ik aan het sparen en geld aan het vragen aan mijn ouders en familie om dit te bereiken. Dit is mijn levensdoel. Waarom zou ik administratief werk beginnen? Daar wordt ik hersendood van. Ik moet gestimuleerd worden met nieuwe artikelen over filosofie zodat mijn eigen filosofies verbeterd worden. Mcdonalds nooit van gehoord, alleen om te eten uiteraard. Ik zoek liever dingen op via wikipedia en vraag geld van mijn ooms en tantes. Daar kan ik tenminste gelijk geld van vragen en gaat het niet naar de belasting, ik ben niet dom.

Waarom noem je mij egoistisch als ik juist mijn tantes en ooms help met wikipedia en ook nog eens filosofeer en mensen gratis advies geef af en toe, zoals ik hierboven doe naar jou toe? Omdat ik advies geef vind ik mezelf juist niet egoistisch. Ik ben trots op mijn levenswijze en levensvisie, want mensen die denken moeten juist gespaard en beschermd worden in de maatschappij. Nieuwetijdskinderen zoals mij horen respect te krijgen en ook de ruimte krijgen om te kunnen ontplooien, zonder dat oudetijdskinderen gaan zeuren over werk enzo.

Mijn advies naar jou is om meer na te lezen wat nieuwetijdskinderen zijn op http://www.nieuwetijdskinderen.com en te zien waarom ik zo spiritueel bezig ben momenteel en mensen help met advies geven. Dit is één van mijn grootste adviezen naar jou toe. Ik snap dat als je als oudetijdskind bent moet werken, maar ook jij draagt inderdaad je steentje bij.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:37:17 #170
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188817864
Hoe zit het met je innerlijke dolfijn?
:')
pi_188817911
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met je innerlijke dolfijn?
Wat is het precies? Ik ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld, klinkt spiritueel :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 6 september 2019 @ 17:54:27 #172
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188818102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooh jij bent Miikan.
[..]

Heb jij wel iets van zijn bericht gelezen, jij analfabeet?
Hoe kan iemand zo dom zijn en toch zo vol van zichzelf?
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
pi_188818341
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:54 schreef Lynxis het volgende:

[..]

Heb jij wel iets van zijn bericht gelezen, jij analfabeet?
Hoe kan iemand zo dom zijn en toch zo vol van zichzelf?
Ik heb het gelezen. Veel vooroordelen dat einstein meer bereikt had toen hij mijn leeftijd had. Ook veel gezeur over moeten werken. Nee dat hoeft niet. Vooral niet als je een denker bent in plaats van doener.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 6 september 2019 @ 18:38:38 #174
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_188818775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooh jij bent Miikan.

Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.

Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?

Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.

Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.

Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent. ;)
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
  vrijdag 6 september 2019 @ 19:16:56 #175
486939 Lynxis
Fallen hero
pi_188819222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2019 18:38 schreef Miikan het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben Miikan. Een beetje een rare snuiter, maar toch iemand die jong van hart en geest is. Zoals al men vrienden kunnen getuigen.

Je zegt dat ik me druk maak om je. Nee hoor, waarom zou een leeuw zich druk maken om een lam?

Dat je de was niet wil ophangen, en dat je zo’n verschil ziet tussen mannen en vrouwen, dat is wel typisch iets van OUDE TIJDSKINDEREN. Iets wat ik niet heb. Ik help graag in het huishouden, het geeft me een gevoel van zelfwaarde en nuttigheid in deze maatschappij.

Je hebt me juist niets geleerd. Je hebt me gewoon meer getoond dat je een oude tijdskind bent. Met je opvattingen over mannen en vrouwen, met willen relaxen in de bahama’s zoals de rest van je oudetijdsvriendjes, en constant gestimuleerd moeten worden in een of twee gebieden. Een zeer nauwe visie, vooral gevonden bij oudetijds kinderen.

Mijn advies naar jou toe is wat te lezen over oudetijdskinderen, en te kijken of je er stiekem geen bent. ;)
Oh God, als hij al geen nieuwetijdskind is, kunnen we er dan wel vanuit gaan dat hij echt ecto is? :?
Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')