Zeg af dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.quote:
Heb al gedoucht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?
Ohnee je bent een vrouw.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Das gewoon slecht geregeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Was wel het tweede wat ik dachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Quelle surprise.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Niet echt logisch gepland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook onbeschoft naar je gasten eigenlijk
'Leuk dat je er bent. Ga nu maar weer weg'
Gebeurt wel vaker. Het is nog 1 ding als het ergens in de buurt is. Maar stel dat je er voor naar de andere kant van het land moet, naar een of ander onzalig oord waar je verder ook niet dood gevonden wil worden....quote:
Inwisselen danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
Ik heb nog een stapel van die punten van hudsons bay
Ja was meteen al gaan kijken maar mehquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inwisselen dan
Ik ga daar ook nog wel gebruik maken van de uitverkoop die er ongetwijfeld gaat komen.
Dat klinkt als de Hudson's Bay ervaring die ik ken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was meteen al gaan kijken maar meh
Oh nee ben gek op de make up afdeling en laatst toffe nikes gekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Hudson's Bay ervaring die ik ken.
Bij dat soort prijzen horen ook meer service en productkennis van het personeel, maar op dat gebied falen ze ook. Staan gewoon dezelfde miepjes die eerst bij de v&d werkten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben echt wel mooi spul, alleen voor prijzen die de meeste mensen er niet voor willen betalen. En als mensen er al voor willen betalen dan halen ze het wel ergens anders omdat die winkel verderook niet uitnodigt om er eens binnen te stappen.
De enige momenten dat er nog wat volk binnenkomt is tijdens de uitverkoop. Dan kun je er best mooi spul kopen tegen 50-70% korting, maar dan maken ze er geen winst meer op.
oh hier niet. Hier is de service echt topquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij dat soort prijzen horen ook meer service en productkennis van het personeel, maar op dat gebied falen ze ook. Staan gewoon dezelfde miepjes die eerst bij de v&d werkten.
Ik heb er overigens best wat dingen gekocht. Ze hebben wat chiquere schoenen dan veel andere schoenenzaken.
Ben er 1 keer binnen gelopen. Je kunt er een kanon afschieten zo stil. En logisch ook. Voelt nog doodser aan dan een uitvaartcentrumquote:
Dat idd, terwijl de V&D hier altijd goed liep. Was altijd veel volk binnen. Was ook een van de weinige vestigingen die nog wel zwarte cijfers draaide.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben er 1 keer binnen gelopen. Je kunt er een kanon afschieten zo stil. En logisch ook. Voelt nog doodser aan dan een uitvaartcentrum
Klopt. En zelfs met 50/70% sale had je prijzen waarbij je net zo goed naar de bijenkorf toe kon. Of er ontbraken bepaalde maten. Wil je vragen aan een medewerker of ze die kunnen bestellen.. is er geen medewerker te bekennen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd, terwijl de V&D hier altijd goed liep. Was altijd veel volk binnen. Was ook een van de weinige vestigingen die nog wel zwarte cijfers draaide.
Nummer van dat meisje?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef Allures het volgende:
Oh ik ben echt op first name basis met het meisje van mijn favo make up merk en die doet altijd wat extra's voor me
En ik zocht laatst een specifiek iets en een van de meisjes liet me van haar persoonlijk iets passen omdat HB het niet had om te kijken of dat het dan was en waar ze dat hadden of dat HB iets soort gelijke kon bestellen
Echt juist mega mega goed helpen vind ik dat
Ik ga ze missen
Ik zit nu ook binnen, maar toevallig nog niet op FOK!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen wordt het herfst en zit iedereen weer binnen en wordt het hopelijk weer wat drukker
Ja. In 2 maten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Nu ga ik even kijken of ze die ranzige bloempotjes al hebben bij de flying tiger.
Plantenspuit meenemen en slecht gedrag afstraffen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd net op de markt een beetje weggezet als hysterische GerdaBen je aan de beurt, zowaar zien ze me staan, dus ik vraag om drie doosjes aardbeien. Was drie doosjes voor drie euro dus die vlogen weg en niemand behalve had zin om op z'n beurt te wachten. Maar ik wilde nog meer behalve die aardbeien. Jongen begint m'n aardbeien in zakjes in te pakken, zegt die vent naast me "ja ik wil er ook drie pak die maar meteen in. En dit doosje pruimen". En ik zo van ja hallo, ik was aan de beurt, ik wilde nog meer.
"O sorry dat wist ik niet, dacht dat je alleen aardbeien wilde!" Maar hij afrekenen en ik mocht nog lekker wachten. Geniepige zak.
Komen er aan de andere kant mensen staan voor de aardbeien, die beginnen zelf die bakjes bij elkaar te rapen en willen ook afrekenen. HALLO IK BEN AAN DE BEURT IK WIL NOG DILLE EN PAPRIKA en hun kind begon al van de aardbeien te eten dus dat bakje hoefde ik niet meer. Maar blijkbaar waren die mensen sowieso aan het voordringen want achter me stond iemand netjes te wachten tot ik klaar was dus die had ook zoiets van WTFBBQ wacht verdomme gewoon eens even.
Kut tokkies. Wordt elke week erger.
Jongen wist wel precies welk bedrag hij van iedereen moest vragen, denk dat hij gewoon geen politieagentje wilde spelen. Maar laatst had ik het ook bij een andere kraam en die vent gaf gewoon een doodse blik naar die lui en bleef mij helpen. Kan dus voortgaan beter daarnaartoe gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:23 schreef Elvi het volgende:
Als ze zelf niet opletten wie er nog meer wil kopen en ook verder gaan dan was ik gewoon weggelopen met de aardbeien.
Toch altijd bijzonder hoe speciaaltjes de buitenwereld belevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd net op de markt een beetje weggezet als hysterische GerdaBen je aan de beurt, zowaar zien ze me staan, dus ik vraag om drie doosjes aardbeien. Was drie doosjes voor drie euro dus die vlogen weg en niemand behalve had zin om op z'n beurt te wachten. Maar ik wilde nog meer behalve die aardbeien. Jongen begint m'n aardbeien in zakjes in te pakken, zegt die vent naast me "ja ik wil er ook drie pak die maar meteen in. En dit doosje pruimen". En ik zo van ja hallo, ik was aan de beurt, ik wilde nog meer.
"O sorry dat wist ik niet, dacht dat je alleen aardbeien wilde!" Maar hij afrekenen en ik mocht nog lekker wachten. Geniepige zak.
Komen er aan de andere kant mensen staan voor de aardbeien, die beginnen zelf die bakjes bij elkaar te rapen en willen ook afrekenen. HALLO IK BEN AAN DE BEURT IK WIL NOG DILLE EN PAPRIKA en hun kind begon al van de aardbeien te eten dus dat bakje hoefde ik niet meer. Maar blijkbaar waren die mensen sowieso aan het voordringen want achter me stond iemand netjes te wachten tot ik klaar was dus die had ook zoiets van WTFBBQ wacht verdomme gewoon eens even.
Ik was dus echt wel weggelopen daar. Als zo'n verkoper ook nog op zo'n zak hooi ingaat dan krijgt ie mijn omzet ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
oooh ja ik had er een foto van gemaakt om er wat van de vinden in de app naar mensen en zo maar vergeten omdat ik mijn handen vol boodschappen hadquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
De AH to Go hier staat al vol met strooigoed.
Naast de portable airco units. Anders smelt het.
Pics!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Eng babybloempotje heeft weer haar
Dit doet me denken aan een manga over een seriemoordenaar die in de opengezaagde schedels van zijn nog levende slachtoffers tussen de hersenen zaadjes liet kiemen en groeien.quote:
Iets te veel over Ed Gein gelezen. Met z'n tepeldeurbel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een manga over een seriemoordenaar die in de opengezaagde schedels van zijn nog levende slachtoffers tussen de hersenen zaadjes liet kiemen en groeien.
Eigenlijk moet je er een Cristata inzetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets te veel over Ed Gein gelezen. Met z'n tepeldeurbel.
O dat zou tof zijn maar heb hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er een Christata inzetten.
[ afbeelding ]
Whutquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets te veel over Ed Gein gelezen. Met z'n tepeldeurbel.
Gewoon aanpassen aan het volk en zelf ook schreeuwen als een viswijf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen wist wel precies welk bedrag hij van iedereen moest vragen, denk dat hij gewoon geen politieagentje wilde spelen. Maar laatst had ik het ook bij een andere kraam en die vent gaf gewoon een doodse blik naar die lui en bleef mij helpen. Kan dus voortgaan beter daarnaartoe gaan.
Aaah toch wel heel tof. Ik twijfelde gister in de stadquote:
Deze staan nu bij Flying Tigerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaah toch wel heel tof. Ik twijfelde gister in de stad
Nu wil ik er ook een. Voor op de vensterbank.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Voor twee euro kon ik het ook niet laten.
Ik ben geneigd om de andere twee ook te halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu wil ik er ook een. Voor op de vensterbank.
Ja snap ik. Binnenkort maar even kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om de andere twee ook te halen.
Ik denk dat ik een pizza bestel. Geen zin om nog boodschappen te doen. Andere optie is soep en stokbroodquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:31 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat ik wil etenspareribs of sushi?
Ik heb gekozen voor sushi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een pizza bestel. Geen zin om nog boodschappen te doen. Andere optie is soep en stokbrood
Ik heb wel boodschappen gedaan, maar heb geen zin om te kokenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een pizza bestel. Geen zin om nog boodschappen te doen. Andere optie is soep en stokbrood
Wil je nog een keer? 😏quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben net geweest.
Alleen natuurlijk. Moet wel weer aan m'n Fok! cred werken.
Als ik even spiek naar wat er vandaag nog draait hier, hbe ik het meeste wat ik wil zien ook inmiddels wel gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Er draait op dit moment ook niet zoveel boeiends verder.
smoothquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leuk om een date mee naartoe te nemen.
Doel je dan op het whoohoo deel of het ontwijken als een malle?quote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doel je dan op het whoohoo deel of het ontwijken als een malle?
With a knick-knack paddy whack,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef DrMarten het volgende:
Verhaal op facebook dat hier i de stad een meisje genaamd Paddy door een hond van de fiets is gesleurd en dat degene met de hond is weggelopen. Iedereen helemaal van ow wat errug enzo en het enige dat ik kan denken is, wie de fuck noemt zijn dochter nou Paddy?
Hopelijk beter ingesmeerd dan ik gister. Ik verdraag geen broeken meer in m'n knieholtes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:33 schreef Q. het volgende:
Heerlijk dagje op de Loosdrechtse Plassen gevaren.
Hele dag zonder broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk beter ingesmeerd dan ik gister. Ik verdraag geen broeken meer in m'n knieholtes.
Ik verbrand niet zo snel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk beter ingesmeerd dan ik gister. Ik verdraag geen broeken meer in m'n knieholtes.
Zag net beelden van die crashquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:53 schreef DrMarten het volgende:
Dooie gevallen bij Formule 2 in België
Ik zag hem op Dumpert al voorbij komen jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag net beelden van die crasheerst de muur in en daarna een auto frontaal in de zijkant.
https://twitter.com/ThomasRutger/status/1167820850877403136
Hier ook helemaal donkere luchtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:31 schreef Californium het volgende:
Wat de neuk. Rare windvlagen en regenbuien hier
Bliksemquote:
Fysieke media de deur uitdoen? Why?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer 2 cd kasten weg.
Nog even een half jaar zo door gaan en we hebben eindelijk een rustig huis
De kasten, niet de cd's. Die staan nog in een doos op zolderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fysieke media de deur uitdoen? Why?
[ afbeelding ]
Ah, het archief. 🤔quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kasten, niet de cd's. Die staan nog in een doos op zolder
Ik omarm Netflix voor wat het is. Maar met de vergankelijkheid van het assortiment en de (aankomende) versplintering van de streaming markt, ben ik blij dat ik een hoop gewoon in de kast heb staan. Ik voorzie niet dat de situatie snel beter wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een la met dvd's.
Ben niet zo van het digitale.
Gewoon weer gaan downloaden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon steeds van streamingdienst switchen
VPN 🌈quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat maken ze dan wel moeilijker
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik omarm Netflix voor wat het is. Maar met de vergankelijkheid van het assortiment en de (aankomende) versplintering van de streaming markt, ben ik blij dat ik een hoop gewoon in de kast heb staan. Ik voorzie niet dat de situatie snel beter wordt.
Als exclusieve licenties een pijnlijke dood kunnen sterven zou het al zoveel schelen. Kijk naar de muziekmarkt. Het aanbod van de diensten overlapt behoorlijk. Veel gezonder.quote:
De cookie wetgeving is een gedrocht. Het moet anders als eerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:02 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand me die cookiewall uitleggen want ik lees het topic maar ik ben nu zelf even de weg kwijt
Ah zo. Ik dacht dat je moest betalen om toch foto's te zien zonder cookies maar dat is dus niet zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De cookie wetgeving is een gedrocht. Het moet anders als eerst.
Eerst kon je mensen die de cookies niet wilden gewoon van je site knikkeren.
Nu moet Danny toestaan om ook mensen op een koekjesarm dieet de site te laten zien.
Alleen, dingen zoals de advertenties, en andere spulletjes van derde partijen zoals afbeeldingen die mensen posten, maken ook gebruik van cookies.
Dus als je iemand een site zonder cookies wilt laten zien sloopt het de boel behoorlijk. Al die dingen moeten weg. En Fok krijgt dan geen inkomsten uit advertenties e.d.
Dus hij MOET mensen de mogelijkheid geven om een kapot gedrocht te laten zien, maar dat wil je wel ontmoedigen. Dus hij mag er geld voor vragen.
Dat zou niet mogelijk zijn tenzij mensen de afbeeldingen op FOK! zelf zouden kunnen hosten. Maar los van of dat überhaupt financieel kloppend te krijgen is, is dat qua copyright een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht dat je moest betalen om toch foto's te zien zonder cookies maar dat is dus niet zo![]()
Dank voor de uitleg.
Same. Ik hou t wel in de gaten maar uit principe wil ik het niet aanschaffen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weiger pertinent daarvoor te betalen en hoop dat de hele zooi in elkaar kakt.
Ik zou tijd voor antitrust roepen maar het is Amerika dus dat zit er voorlopig niet in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik hou t wel in de gaten maar uit principe wil ik het niet aanschaffen.
Wel jammer dat OUAT er waarschijnlijk ook heen gaatmaar dan koop ik die serie wel op dvd
![]()
Oeh en ze krijgen misschien ook The Simpsons. Dus het gaat wel moeilijk worden.
Het ligt eraan met hoeveel mensen je je account kunt delen en of m'n zus wil meedoenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ik hou t wel in de gaten maar uit principe wil ik het niet aanschaffen.
Wel jammer dat OUAT er waarschijnlijk ook heen gaatmaar dan koop ik die serie wel op dvd
![]()
Oeh en ze krijgen misschien ook The Simpsons. Dus het gaat wel moeilijk worden.
Pics van je zus?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan met hoeveel mensen je je account kunt delen en of m'n zus wil meedoen
We zijn allemaal kinderen van Jezus van binnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Erg tegenvallend dit.
Je zus heeft al kinderen toch?
Vandaar de baard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Erg tegenvallend dit.
Je zus heeft al kinderen toch?
Beetje als Kurt Cobain, de jaren 90 held.quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 1 september 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Het is heerlijk koel in huis
Het is beetje een vreemd weekend geworden uiteindelijk. Vrijdag in Parijs voor mijn werk en daar blijven slapen na een afscheidsfeestje van iemand waar ik aantal jaar geleden mee heb samengewerkt.quote:Op zondag 1 september 2019 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GoedemorgenHier ook heerlijk koel, maar buurman is al sinds 8 uur aan het klussen
Hoe is het in Paris? Of wacht huis hè, dan ben je alweer terug natuurlijk..
Dan heb je je k.o. wel verdiend jaquote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is beetje een vreemd weekend geworden uiteindelijk. Vrijdag in Parijs voor mijn werk en daar blijven slapen na een afscheidsfeestje van iemand waar ik aantal jaar geleden mee heb samengewerkt.
Halverwege de avond besloten om met een paar mensen naar Braderie de Lille te gaan; dus mijn trein omgeboekt en 's morgens die kant op gegaan en de hele dag een combinatie van rommelmarkt/vintage markt/design markt gezien. Gisteravond verjaardag van een van mijn beste vrienden in Eindhoven dus nu een beetje K.O. op de bank.
Mijn ouders komen ook nog even langs omdat mijn moeder me nog even wil zien voordat ik op vakantie ga.
Zo vroeg klussen is wel vervelendzeker als je uitslaapplannen hebt.
Is het wat?quote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even het nieuw album van Lana del Rey aanzetten en mijn huis beetje poetsen.
Ik moest erg mijn best doen om door de rommel heen te kijken; zelf uiteindelijk niets gekocht omdat ik wel genoeg in huis heb staan tegenwoordig. Mensen die met mij waren hebben wel paar leuke dingen gekocht; alleen miste we een busje om de echt mooie en grotere dingen mee te slepen naar huis.quote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan heb je je k.o. wel verdiend jaHoe was de markt, het omboeken waard? En waar ga je heen op vakantie?
Ook als ik niet uitslaap ben ik wel gesteld op mijn zondagochtendrustNog mazzel dat ie met boren wachtte tot 9:30
Luistert wel gemakkelijk weg. Vind het beetje veel van hetzelfde als ik het naast haar eerdere albums leg.quote:
Hier is volgende week een of andere stekjesruilbeurs.quote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Stekjes op Facebook gezet om gratis op te halen. Je spreekt een tijdstip af. Persoon komt niet opdagen. Dus dat stekje gaat naar de volgende die interesse had
Busjes zijn zo fijnquote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest erg mijn best doen om door de rommel heen te kijken; zelf uiteindelijk niets gekocht omdat ik wel genoeg in huis heb staan tegenwoordig. Mensen die met mij waren hebben wel paar leuke dingen gekocht; alleen miste we een busje om de echt mooie en grotere dingen mee te slepen naar huis.
Voor mijn vakantie ga ik richting de Alpen en daar een weekje rondlopen. Afsluitend naar London en dan is het alweer halverwege September.
Ah je eerste Facebook-weggeef-ervaring?quote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Stekjes op Facebook gezet om gratis op te halen. Je spreekt een tijdstip af. Persoon komt niet opdagen. Dus dat stekje gaat naar de volgende die interesse had
Geef jij ook massages weg als mensen je berichten delen en liken?quote:Op zondag 1 september 2019 10:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah je eerste Facebook-weggeef-ervaring?
Nee dan verdien ik helemaal niks meer.quote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef jij ook massages weg als mensen je berichten delen en liken?
Dus wel de actie en nooit een winnaar?quote:Op zondag 1 september 2019 11:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee dan verdien ik helemaal niks meer.
Verkeerde account MCH.quote:Op zondag 1 september 2019 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus wel de actie en nooit een winnaar?
Meestal vraag ik gewoon geld. Ander slag volkquote:Op zondag 1 september 2019 10:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah je eerste Facebook-weggeef-ervaring?
Nee.quote:Op zondag 1 september 2019 11:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladetaart met goudse kaashttps://www.elle.fr/Elle-(...)-gouda-vieux-3729265
chocoladequote:Op zondag 1 september 2019 11:49 schreef Scary_Mary het volgende:
Chocoladetaart met goudse kaashttps://www.elle.fr/Elle-(...)-gouda-vieux-3729265
Oh god ja, ook zo een combi die ik niet bliefquote:Op zondag 1 september 2019 11:59 schreef Elvi het volgende:
Zelfs ik als Gouwenaar zeg 'nee'
en ik heb bonbons gevuld met blauwe kaas gegetendus ik weet waar ik het over heb
Dat zal die toeristen lerenquote:Op zondag 1 september 2019 12:05 schreef Elvi het volgende:
We hebben hier ook Goudse kaas-ijsnasty.
Even een DPeetje gedaan?quote:Op zondag 1 september 2019 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jep!![]()
Altijd alleraardigst die kerels van de Coolblue
Jij lijkt me daar wel het type voor dat daar van geniet.quote:
Om toe te kijken toch?quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me daar wel het type voor dat daar van geniet.
Die is er alleen op werkdagen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam trouwens omdat ik Ang3l zocht.
@:Ang3l , kom eens hier.
Oh, dan stuur ik hem maar een dm.quote:
Ging Lootcrate niet stoppen? Zoiets hoorde ik vorige maand.quote:Op zondag 1 september 2019 12:28 schreef Elvi het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe subscription box want dat is echt mijn dingen ik twijfel over Lootcrate. Ze hebben ook echt teveel opties
serieusquote:Op zondag 1 september 2019 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging Lootcrate niet stoppen? Zoiets hoorde ik vorige maand.
Kan het zo snel niet terugvinden. Misschien heb ik het me verbeeld.quote:
Coolblue is wel top ja.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me daar wel het type voor dat daar van geniet.
Nee ik googlede net en ze hebben een failliesement aangevraagd. Volgens 1 artikel danquote:Op zondag 1 september 2019 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het zo snel niet terugvinden. Misschien heb ik het me verbeeld.
Hoi Lotusssquote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Lekker double anal in jouw kont.
In het youtube filmpje hadden ze het over dat er minder klanten waren doordat de markt verzadigd was geraakt en dat er minder klanten waren doordat de inhoud van de dozen nooit denderend was (nooit de waarde zeg maar) en mensen het zat waren om een huis vol nutteloze troep te hebben die ze niet konden verkopen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik googlede net en ze hebben een failliesement aangevraagd. Volgens 1 artikel dan![]()
Ik dacht dat ze zo populair waren?
Kunnen er nog steeds 4-5 in toch, op de stoelen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen. Auto's hebben geen asbak meer.
Iets zegt me dat het niet die kant op ging. Alhoewel ik best gecharmeerd ben van een goede anti-grap.quote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen er nog steeds 4-5 in toch, op de stoelen.
Een antisemitische grap, weten we gelijk van wie hij een kloon is.quote:Op zondag 1 september 2019 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het niet die kant op ging. Alhoewel ik best gecharmeerd ben van een goede anti-grap.
Wow hatespeechquote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ik snap sowieso de lol van een hoop subscription boxes al niet. Lekker iedere maand een vaste lading winkeldochters en dingen van net de verkeerde franchise.
Ik woon in Twente, nog nooit een Jood gezien en joden grappen zijn hier al helemaal niet. Geen idee dus.quote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een antisemitische grap, weten we gelijk van wie hij een kloon is.
Dat... klinkt als exact mijn punt.quote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Elvi het volgende:
Eerder had ik Styletone maar elke maand kreeg ik een eyeliner en ik draag geen eyeliner![]()
Geen idee wat dat is.quote:En ik wil de Papergang box. Van de toffe winkel https://ohhdeer.com/ waar iedereen nu z'n geld in uitgeeft
Eerlijk geen idee. Ik ben niet zo bekend met dat volk.quote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja vorige weekquote:Op zondag 1 september 2019 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wacht vomgens mij heb ik die ohh deer link wel eens gezien hier.
Mono?quote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat verrassingen leuk zijn!quote:Op zondag 1 september 2019 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat... klinkt als exact mijn punt.
[..]
Geen idee wat dat is.
Ik zie het zo: ik kan niet alles kopen waarvan ik weet dat ik het zou willen. Waarom dan ook nog dingen halen waarvan ik niet eens weet wat het is?
Ik geef mezelf cadeautjes. Want ik weet wat ik wil hebben.quote:Op zondag 1 september 2019 13:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat verrassingen leuk zijn!![]()
![]()
![]()
Het is een cadeautje elke maand![]()
![]()
Als er een Dr Who subscription box bestond zou je dat echt wel kopen.quote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geef mezelf cadeautjes. Want ik weet wat ik wil hebben.
Nope.quote:Op zondag 1 september 2019 13:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als er een Dr Who subscription box bestond zou je dat echt wel kopen.
quote:Op zondag 1 september 2019 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Op het moment is er een ukiyo-e print naar me onderweg. Een man heeft de moeite gedaan om op basis van hoge resolutie scans van originelen, nieuwe blokken te snijden om De grote golf van Kanagawa van Hokusai opnieuw te kunnen drukken. Wat onwijs tof is.
[ afbeelding ]
Oh gaafquote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
Het proces staat in een zestiendelige serie op Youtube. Sowieso is het een baas. Doet het al jaaaaaren, hij leidt nu ook nieuwe drukkers op en deed laatst ook een antieke serie blokken nieuw leven inblazen. Dat hele kanaal is passie voor het vak.
Hij is nu ook bezig met een replica van Droom van een Vissersvrouw. Ook van Hokusai.quote:Op zondag 1 september 2019 13:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh gaafLeuke kijktip, arigato!
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij streamt af en toe live op twitch als hij bezig is. Erg rustgevend om te kijken. http://www.twitch.tv/japaneseprintmaking🐙
quote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is nu ook bezig met een replica van Droom van een Vissersvrouw. Ook van Hokusai.Heb nog nooit Twitch geprobeerd, maar het klinkt nu wel wat aanlokkelijkerSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij streamt af en toe live op twitch als hij bezig is. Erg rustgevend om te kijken. http://www.twitch.tv/japaneseprintmakingDacht dat er vooral gamende mensen op te zien waren oid, maar zo een work in progress van zoiets lijkt me leuk ja
Ja zo begon het wel en is het grootste deel. Maar een hoop andere mensen zijn er ook gaan streamen. Er is ook een Bob Ross marathon gaande nu.quote:Op zondag 1 september 2019 14:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb nog nooit Twitch geprobeerd, maar het klinkt nu wel wat aanlokkelijkerDacht dat er vooral gamende mensen op te zien waren oid, maar zo een work in progress van zoiets lijkt me leuk ja
quote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is nu ook bezig met een replica van Droom van een Vissersvrouw. Ook van Hokusai.Leuk in je huiskamer hangen. Goede conversatie starter als je schoonfamilie langskomt.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij streamt af en toe live op twitch als hij bezig is. Erg rustgevend om te kijken. http://www.twitch.tv/japaneseprintmakingEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Grappig, Bob Ross wordt ook weer uitgezonden op Vicequote:Op zondag 1 september 2019 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja zo begon het wel en is het grootste deel. Maar een hoop andere mensen zijn er ook gaan streamen. Er is ook een Bob Ross marathon gaande nu.
http://www.twitch.tv/bobross
Haha. Schoonfamilie. Goeie.quote:Op zondag 1 september 2019 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk in je huiskamer hangen. Goede conversatie starter als je schoonfamilie langskomt.
Vreemd, de dames hier lopen met je weg.quote:Op zondag 1 september 2019 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat ik op beide platformen evenveel kans zou hebben op een vrouwelijke match.
Op de een of andere manier denk ik bij tentakelporno eerder aan Loka..quote:Op zondag 1 september 2019 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik weet dat ik heel erg hard aan de "Haha Zwabber houdt van tentakelporno" grap meewerk zo, maar ik sta al sinds 2017 op de maillijst voor als die print klaar is.
is lekker authentiek tochquote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, de dames hier lopen met je weg.
Tinder of een SC is het verschil tussen eerst je foto laten zien of je e-penis denk ik.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, de dames hier lopen met je weg.
Hoe lelijk kun je zijn?quote:Op zondag 1 september 2019 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tinder of een SC is het verschil tussen eerst je foto laten zien of je e-penis denk ik.
Staat hier ook aanquote:Op zondag 1 september 2019 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Zo, Twente gewonnen, nu hopen op een mooie F1 race
quote:Op zondag 1 september 2019 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe lelijk kun je zijn?
Ik bedoel, ik heb ook een vriendin kunnen krijgen met mijn bakkes en pens.
Hoe lang ben je daar zoet mee?quote:Op zondag 1 september 2019 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
Inmiddels, progressie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
Inmiddels, progressie.
[ afbeelding ]
Denk tot nu toe twee uur? Gewoon rustig aan beetje pielen, beetje Fok!ken, etc.quote:Op zondag 1 september 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar zoet mee?
Oh Jezus nee. Wat een gribusquote:Op zondag 1 september 2019 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit een luizenmoeder ding? Uh oh.
snap.ikquote:Op zondag 1 september 2019 16:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik voel me echt bejaard als ik weer eens een punt ipv spatie heb.
Prioriteitenquote:Op zondag 1 september 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
Niet eerst een bank kopen. NEE, eerst een schilderij kopen
Had m al heel lang op mijn lijstje staanquote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Prioriteiten
Heb door een overijverige oma het hele huis nu vol hangen met schilderijen
Ugh wat is dat met die Nijmegen gekkiesquote:Op zondag 1 september 2019 16:26 schreef Californium het volgende:
Straks maar weer eens even een rondje langs de waalkade maken.
Heb eindelijk besteld wat ik altijd al wilde hebben. Een groot schilderij van de waalkade en waalbrug
Niet eerst een bank kopen. NEE, eerst een schilderij kopen
Oh maar dat over banken uitzoeken klinkt herkenbaar.quote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Had m al heel lang op mijn lijstje staan. Plus, ik heb zitten zoeken naar banken en weet ik veel allemaal maar ik kom er maar NIET uit
Je bent nog niet hard genoeg ingeburgerdquote:Op zondag 1 september 2019 16:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ugh wat is dat met die Nijmegen gekkies
Denk dat ik een panorama van Tata steel meeneem dan.quote:Op zondag 1 september 2019 16:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent nog niet hard genoeg ingeburgerd![]()
Tis een "thuis" ding. Vorige week naar de zonsondergang staan kijken op de waalkade en werd helemaal nostalgisch! Volgend jaar komt er ook een vierdaagse-vlag hoor!
Wat heb je op je verlanglijstje staan?quote:Op zondag 1 september 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet wel welke bank ik ongeveer wil hebben. Nu nog even budget vrijmaken
Ook een mogelijkheidquote:Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk dat ik een panorama van Tata steel meeneem dan.
De Nederlandsche Bank.quote:Op zondag 1 september 2019 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op je verlanglijstje staan?
quote:Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk dat ik een panorama van Tata steel meeneem dan.
Spul is duur idd.quote:Op zondag 1 september 2019 16:51 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet wel welke bank ik ongeveer wil hebben. Nu nog even budget vrijmaken
https://www.sevn.nl/amber/quote:Op zondag 1 september 2019 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op je verlanglijstje staan?
Valt op zich nog wel mee. Bank die ik wil hebben kost 675 of 695. Moet alleen nog even ruim ¤ 400 aan tandartsrekeningen betalenquote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spul is duur idd.
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me mooi.
Dag maandsalaris.
Zo dan. Goud gebit inmiddels?quote:Op zondag 1 september 2019 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee. Bank die ik wil hebben kost 675 of 695. Moet alleen nog even ruim ¤ 400 aan tandartsrekeningen betalen
Blijkbaarquote:Op zondag 1 september 2019 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Moet ik straks een Evoluon ets of een Philips logo lichtbak aan de muur hebben of zo?
Valt mee. Renovatie is op 1 of 2 bruggen na inmiddels wel afgerond. Voor dit jaar ben ik er mee klaar op nog 1x mondhygienste naquote:
Netjes, ¤6000 in de maand.quote:Op zondag 1 september 2019 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spul is duur idd.
[ afbeelding ]
Zoiets lijkt me mooi.
Dag maandsalaris.
Daar kun je heel wat upgrades van kopen jaquote:Op zondag 1 september 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Daarbij valt mijn upgrade in het niet.
https://www.dumpert.nl/me(...)je_spriethappen.htmlquote:Op zondag 1 september 2019 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Daarbij valt mijn upgrade in het niet.
Hebben ze een waslabel?quote:Op zondag 1 september 2019 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je sportschoenen wassen in de wasmachine zonder dat ze helemaal vertieft worden?
Beetje makkelijk maar kun je je iets te dikke vrouw niet aan het werk zetten?quote:Op zondag 1 september 2019 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je sportschoenen wassen in de wasmachine zonder dat ze helemaal vertieft worden?
quote:Op zondag 1 september 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Beetje makkelijk maar kun je je iets te dikke vrouw niet aan het werk zetten?![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, bel ze ff danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |