quote:AMSTERDAM - Warenhuisketen Hudson's Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland.
Dat stelt het FD op basis van documenten die het in handen heeft. In april van dit jaar meldde het Duitse Handelsblatt ook al dat moederbedrijf HBC de sluiting van de zestien Nederlandse winkels overwoog.
Vanwege de langdurig financieel onhoudbare situatie hebben de aandeelhouders in HBC (Hudson's Bay Company) besloten de verdere financiering in HBC te staken en de winkels in Nederland te sluiten per eind 2019", valt volgens het FD te lezen in een brief namens HBC, de eigenaar van de Nederlandse winkels. ,,
Dit betekent dat HBC een collectief ontslag zal gaan voorbereiden in verband met het beëindigen van de arbeidsovereenkomsten van alle medewerkers van HBC."
Ja was een gegarandeerde mislukking , iedereen zag dat aankomen behalve het management in Canadaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:23 schreef 111210 het volgende:
Tja het was daar een soort v&d maar dan met te dure spullen.
Winkel in utrecht zag er niet uit. Donker hol.
kunnen ze Hudons Bay Hotel van maken, als de gemeente het goed vindquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik meen dat ze in Enschede een huurcontract voor 20 jaar hebben afgesloten in hun huidige pand.
maken ze er La Place Hotel en Diner van ,, opgelostquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Vervelend voor de La Place restaurants die weer terugkeerden. Die zitten straks in een hoek of op de bovenverdieping van een gigantisch leegstaand pand.
Ja en dan alleen maar retro-producten uit de catalogus van de jaren 80 en 90 verkopen. Als je dat echt goed doet met precies het juiste camp-/hipstergehalte zou dat best een succes kunnen worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon V&D terug met tante Truus achter de kassa.
Javelin sweaters in de meest suffe kleurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja en dan alleen maar retro-producten uit de catalogus van de jaren 80 en 90 verkopen. Als je dat echt goed doet met precies het juiste camp-/hipstergehalte zou dat best een succes kunnen worden.
Zou kopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja en dan alleen maar retro-producten uit de catalogus van de jaren 80 en 90 verkopen. Als je dat echt goed doet met precies het juiste camp-/hipstergehalte zou dat best een succes kunnen worden.
Funshopping met Langspeelplaten , muziek, rieten stoelen, harde banken een drankje en een jointkequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb ze in zeegroen, lichtpaars en mosterdgeel gehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Javelin sweaters in de meest suffe kleuren
Ik in elk geval in flessegroen en beige en lichtgeel. De groene was met col, jawel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb ze in zeegroen, lichtpaars en mosterdgeel gehad.
Rotterdam ook, wel altijd erg stil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Jammer, vind ik een hele fijne winkel met leuk personeel. Die in breda dan, verder weet ik het niet
Nou dan zou ik dat pand maar open houden met dump en pop-up stores of iets dergelijks!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik meen dat ze in Enschede een huurcontract voor 20 jaar hebben afgesloten in hun huidige pand.
Interessant, ik ben een man van 2m10 en slecht afgewerkte jurkjes zijn mijn fetish. Waar precies in de winkel kan ik deze vinden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in juni in de vestiging in Utrecht geweest en daar zag ik vooral heel veel slecht afgewerkte jurken (voor reuzen) die een fiks prijskaartje hadden. Dat die troep door de kwaliteitscontrole was gekomen verbaasde me echt. In eerste instantie werd ik blij van de aanblik van zoveel jurken in leuke kleurtjes, maar die blijheid verdween heel snel toen ik de boel van dichtbij bekeek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |