Zeg af dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.quote:
Heb al gedoucht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?
Ohnee je bent een vrouw.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Das gewoon slecht geregeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Was wel het tweede wat ik dachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Quelle surprise.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Niet echt logisch gepland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook onbeschoft naar je gasten eigenlijk
'Leuk dat je er bent. Ga nu maar weer weg'
Gebeurt wel vaker. Het is nog 1 ding als het ergens in de buurt is. Maar stel dat je er voor naar de andere kant van het land moet, naar een of ander onzalig oord waar je verder ook niet dood gevonden wil worden....quote:
Inwisselen danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
Ik heb nog een stapel van die punten van hudsons bay
Ja was meteen al gaan kijken maar mehquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inwisselen dan
Ik ga daar ook nog wel gebruik maken van de uitverkoop die er ongetwijfeld gaat komen.
Dat klinkt als de Hudson's Bay ervaring die ik ken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was meteen al gaan kijken maar meh
Oh nee ben gek op de make up afdeling en laatst toffe nikes gekochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Hudson's Bay ervaring die ik ken.
Bij dat soort prijzen horen ook meer service en productkennis van het personeel, maar op dat gebied falen ze ook. Staan gewoon dezelfde miepjes die eerst bij de v&d werkten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:11 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben echt wel mooi spul, alleen voor prijzen die de meeste mensen er niet voor willen betalen. En als mensen er al voor willen betalen dan halen ze het wel ergens anders omdat die winkel verderook niet uitnodigt om er eens binnen te stappen.
De enige momenten dat er nog wat volk binnenkomt is tijdens de uitverkoop. Dan kun je er best mooi spul kopen tegen 50-70% korting, maar dan maken ze er geen winst meer op.
oh hier niet. Hier is de service echt topquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij dat soort prijzen horen ook meer service en productkennis van het personeel, maar op dat gebied falen ze ook. Staan gewoon dezelfde miepjes die eerst bij de v&d werkten.
Ik heb er overigens best wat dingen gekocht. Ze hebben wat chiquere schoenen dan veel andere schoenenzaken.
Ben er 1 keer binnen gelopen. Je kunt er een kanon afschieten zo stil. En logisch ook. Voelt nog doodser aan dan een uitvaartcentrumquote:
Dat idd, terwijl de V&D hier altijd goed liep. Was altijd veel volk binnen. Was ook een van de weinige vestigingen die nog wel zwarte cijfers draaide.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben er 1 keer binnen gelopen. Je kunt er een kanon afschieten zo stil. En logisch ook. Voelt nog doodser aan dan een uitvaartcentrum
Klopt. En zelfs met 50/70% sale had je prijzen waarbij je net zo goed naar de bijenkorf toe kon. Of er ontbraken bepaalde maten. Wil je vragen aan een medewerker of ze die kunnen bestellen.. is er geen medewerker te bekennen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd, terwijl de V&D hier altijd goed liep. Was altijd veel volk binnen. Was ook een van de weinige vestigingen die nog wel zwarte cijfers draaide.
Nummer van dat meisje?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef Allures het volgende:
Oh ik ben echt op first name basis met het meisje van mijn favo make up merk en die doet altijd wat extra's voor me
En ik zocht laatst een specifiek iets en een van de meisjes liet me van haar persoonlijk iets passen omdat HB het niet had om te kijken of dat het dan was en waar ze dat hadden of dat HB iets soort gelijke kon bestellen
Echt juist mega mega goed helpen vind ik dat
Ik ga ze missen
Ik zit nu ook binnen, maar toevallig nog niet op FOK!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen wordt het herfst en zit iedereen weer binnen en wordt het hopelijk weer wat drukker
Ja. In 2 maten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Nu ga ik even kijken of ze die ranzige bloempotjes al hebben bij de flying tiger.
Plantenspuit meenemen en slecht gedrag afstraffen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd net op de markt een beetje weggezet als hysterische GerdaBen je aan de beurt, zowaar zien ze me staan, dus ik vraag om drie doosjes aardbeien. Was drie doosjes voor drie euro dus die vlogen weg en niemand behalve had zin om op z'n beurt te wachten. Maar ik wilde nog meer behalve die aardbeien. Jongen begint m'n aardbeien in zakjes in te pakken, zegt die vent naast me "ja ik wil er ook drie pak die maar meteen in. En dit doosje pruimen". En ik zo van ja hallo, ik was aan de beurt, ik wilde nog meer.
"O sorry dat wist ik niet, dacht dat je alleen aardbeien wilde!" Maar hij afrekenen en ik mocht nog lekker wachten. Geniepige zak.
Komen er aan de andere kant mensen staan voor de aardbeien, die beginnen zelf die bakjes bij elkaar te rapen en willen ook afrekenen. HALLO IK BEN AAN DE BEURT IK WIL NOG DILLE EN PAPRIKA en hun kind begon al van de aardbeien te eten dus dat bakje hoefde ik niet meer. Maar blijkbaar waren die mensen sowieso aan het voordringen want achter me stond iemand netjes te wachten tot ik klaar was dus die had ook zoiets van WTFBBQ wacht verdomme gewoon eens even.
Kut tokkies. Wordt elke week erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |