Maar het is toch te bizar voor woorden dat je partner bepaalt waar je moet gaan werken. 😂 Klonk bijna alsof hij haar pooier is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:06 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Als ze een leuke baan heeft en Damian ziet iets anders leuks dan moet ze daar gaan werken, ongeacht of ze dat wil of niet. En ze doen ook nooit iets leuks wat zij kiest, hij beslist alles. Zo wil ze al jaren naar de Apenheul, maar hij niet, dus dan gebeurt het niet.
Zoiets was het ongeveer.
Het klinkt eigenlijk een beetje te onwerkelijk. En ze zijn ook pas een half jaar samen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar het is toch te bizar voor woorden dat je partner bepaalt waar je moet gaan werken. 😂 Klonk bijna alsof hij haar pooier is.
Misschien vond hij haar baantje bij Domino's niets.quote:Shirley Christina Cramer woont in Rotterdam. De blondine houdt net als vriend Damian Diepeveen wel van een drankje en werkt bij House of KENT en Idora Horeca Service. In het verleden was ze model bij Models Inc-Int en had ze een bijbaantje bij Domino’s Pizza.
Ze zei dat ze er vertrouwen in had dat hij niet zou vreemdgaan. Toen zei ze ook dat ze haarzelf netjes vind en schoon is. Ik vind dat een beetje zielig inderdaad, dan krijg ik kromme tenen, want dan denk ik: wat ben je? Schoonmaakster ofzo? Maar arrogant vind ik haar niet echt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:35 schreef Eagles89 het volgende: [..] “Ik voel geen bedreiging van anderen, want ik ben veel knapper en ik zorg tenminste voor mijn man, er is niemand beter voor Orpheo dan ik” “Ik voel me nog niet helemaal thuis in de villa want ik heb het gevoel dat ik op een heel ander niveau sta” “Ik ben beter in dit en beter in dat” En dan vooral dat enorm irritante belegerige toontje waarmee ze alles zegt, om te kotsen zulke wijven. Die moet je echt mijden als de malle hoor, die gaan je later zoveel drama geven...
Ja en dat ze altijd voor hem kookt. Ze klinkt bijna als een importbruid ipv iemand in een gelijkwaardige relatie.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze er vertrouwen in had dat hij niet zou vreemdgaan. Toen zei ze ook dat ze haarzelf netjes vind en schoon is. Ik vind dat een beetje zielig inderdaad, dan krijg ik kromme tenen, want dan denk ik: wat ben je? Schoonmaakster ofzo? Maar arrogant vind ik haar niet echt.
Ja echt belachelijk vind ik. Maar arrogant kan ik haar niet noemen.quote:Op zondag 1 september 2019 09:36 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja en dat ze altijd voor hem kookt. Ze klinkt bijna als een importbruid ipv iemand in een gelijkwaardige relatie.
Oops zie volgende post in spoilers.quote:Op zondag 1 september 2019 14:09 schreef Fokkie83 het volgende:
Zou het Orea dan zijn die je in het voor stukje flink van bil ziet gaan?
Het is volgens mij niet Thomas.
quote:Op maandag 2 september 2019 14:11 schreef Eagles89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook super obvious dat Shirley vorige week zei dat ze nog nooit in de Apenheul was geweest met Damian en daar nu opeens gespot is..quote:Op maandag 2 september 2019 15:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Inmiddels is Shirley met verleider Daan in de Apelheul gespot.![]()
https://www.instagram.com/p/B13RAuCj6hu/?utm_source=ig_embed
Teken aan de wand dus dat het over is met Damian... Het schijnt ook dat zij en Daan nu wat hebben.
Sorry, weet niet of dit per se in een spoiler moet, maja het is zo te vinden dus daarom niet gedaan...
Voorstukje van dit seizoen in aflevering 1 zie je meerdere mensen neuken, deze beelden zijn nog niet in de afleveringen geweest.quote:Op maandag 2 september 2019 17:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Over welk voorstukje heb je het? van de aflevering van a.s. donderdag?
quote:Op maandag 2 september 2019 17:09 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ook super obvious dat Shirley vorige week zei dat ze nog nooit in de Apenheul was geweest met Damian en daar nu opeens gespot is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Dat iets zo te vinden is maakt natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 2 september 2019 15:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Inmiddels is Shirley met verleider Daan in de Apelheul gespot.![]()
https://www.instagram.com/p/B13RAuCj6hu/?utm_source=ig_embed
Teken aan de wand dus dat het over is met Damian... Het schijnt ook dat zij en Daan nu wat hebben.
Sorry, weet niet of dit per se in een spoiler moet, maja het is zo te vinden dus daarom niet gedaan...
https://www.instagram.com/p/B1_sccfD-g8/quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef Eagles89 het volgende:
Oreo blijkt een boeddistische filosofische Einstein als je het voorstukje van de aflevering van morgen ziet die Temptation Island op Instagram heeft gezet haha:) Geniaal die vent, echt schitterende TV. En die verleidsters helemaal op tilt ook hehe.
Wat een stel simpele vrouwen blijven het toch ook.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef Eagles89 het volgende:
Oreo blijkt een boeddistische filosofische Einstein als je het voorstukje van de aflevering van morgen ziet die Temptation Island op Instagram heeft gezet haha:) Geniaal die vent, echt schitterende TV. En die verleidsters helemaal op tilt ook hehe.
Hij lijkt me wel zo iemand die er conservatieve, macho gedachten op na houdt.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:42 schreef Eagles89 het volgende:
Klinkt als pua achtige shit, maar dan de relatie versie.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B1_sccfD-g8/
Godver
Haha ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Klinkt als pua achtige shit, maar dan de relatie versie.
Een redpillman met een redpillvrouw. Zoek RedPillWomen maar eens op Reddit.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Klinkt als pua achtige shit, maar dan de relatie versie.
Ohhh dat ken ik wel ja. Vreselijk.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Een redpillman met een redpillvrouw. Zoek RedPillWomen maar eens op Reddit.
De dingen die Liessinde eerder zei komen daar ook wel mee overeen.
Wtf, wat een malloot.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B1_sccfD-g8/
Godver
Ik ook niet. Gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 5 september 2019 08:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Red pill wat? Nog nooit van gehoord(sorry
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:07 schreef Superfatcat het volgende:
Wie heeft de laatste aflevering al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een bokspaal/attribuut, daar is het voor gemaaktquote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Superfatcat het volgende:
Heel erg onaantrekkelijk gedrag, dat Damian zichzelf zo verliest in woede en op van alles aan het slaan en schoppen is.
Hij slaat in de preview ook in de slaapkamer van alles stuk.quote:Op donderdag 5 september 2019 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is een bokspaal/attribuut, daar is het voor gemaakt
Inderdaad. Het laat wel zien wat voor type het is, imo.quote:Op donderdag 5 september 2019 17:51 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Hij slaat in de preview ook in de slaapkamer van alles stuk.
Ik houd gewoon niet van mannetjes die alleen maar zo kunnen ontladen.
Opluchting denk ik dat ze niet intiem is met een ander en het bevestigt voor hem dat hij wat voor haar betekent wellicht.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef -Straw- het volgende:
Orpheo lacht bij het zien van de beelden??
Vind ik ook. Heb het idee dat het erger vond hoe hij thuis was dan hoe hij op het eiland is. Ik vind die Damian wel lachen, vooral toen hij die knuppel een paar keer Oreo noemdequote:Op donderdag 5 september 2019 19:43 schreef -Straw- het volgende:
Laag van Shirley om het op deze manier uit te maken. Zoveel heeft hij niet verkeerd gedaan.
Bij Oh Oh Cherso Daar Gaan We Weer was hij ook al de leukste deelnemer.quote:Op vrijdag 6 september 2019 09:28 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Heb het idee dat het erger vond hoe hij thuis was dan hoe hij op het eiland is. Ik vind die Damian wel lachen, vooral toen hij die knuppel een paar keer Oreo noemde
Is dat zo, ja? Ik begrijp altijd van vrouwen dat ze een echte wilde man zo aantrekkelijk vinden, die als een soort holbewoner zijn krachten en mannelijkheid af en toe laat zien. Grappig dat sommige dames (ik neem even snel aan dat je dat bent) daar dus juist enorm op afknappen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:17 schreef Superfatcat het volgende:
Heel erg onaantrekkelijk gedrag, dat Damian zichzelf zo verliest in woede en op van alles aan het slaan en schoppen is.
Grappig dat jij dat altijd van vrouwen begrijpt en dat Superfatcat in jouw ogen de uitzondering is.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Ik begrijp altijd van vrouwen dat ze een echte wilde man zo aantrekkelijk vinden, die als een soort holbewoner zijn krachten en mannelijkheid af en toe laat zien. Grappig dat sommige dames (ik neem even snel aan dat je dat bent) daar dus juist enorm op afknappen.
Ja dit seizoen vind ik echt het leukste seizoen tot nu toe, zelfs leuker dan het seizoen met Alex en Rosanna (vieze dingen doen). Alles klopt dit seizoen gewoon. De kandidaten zijn dit seizoen echt heel goed gecast (een paar gekkies, een paar aggressievelingen, een Thomas die zich hardop meerdere keren tijdens een kampvuur afvraagt wat die dan gedaan kan hebben waardoor ze zo boos op hem is), maar ook de extra tablet beelden en hoe die geknipt zijn en op de juiste momenten worden getoond, de dates, Kaj en Yolanthe die dit seizoen veel betere (stokende) vragen stellen tijdens de kampvuren, en het vuurwerk en de drone beelden.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is wel by far leuker om te kijken dan het reguliere RTL 5 seizoen. Lijkt ook wel een pilot want de kampvuren zijn niet meer gelijktijdig met de meiden en de jongens. Misschien in het nieuwe seizoen ook. Die vuurpijlen misschien ook wel, maar die hadden ze het vorig seizoen ook al.
Inderdaad, agressie is nu niet bepaald een afrodisiac.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat altijd van vrouwen begrijpt en dat Superfatcat in jouw ogen de uitzondering is.
Als we dan toch aan het generaliseren slaan denk ik dat de meerderheid van de niet-tokkie en niet-redpillvrouwen die holbewonerwoede een afknapper vindt.
Net het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:49 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Inderdaad, agressie is nu niet bepaald een afrodisiac.
Ik vond het wel een beetje sneu dat Damian zo werd afgeserveerd. Ik vind ook dat de dames elkaar enorm opjutten. IPV relativeren dat de beelden die je ziet heel manipulerend geknipt worden is het gelijk van " Wat een lul, gump hem. Je verdient veel beter."
Dat zijn alleen die tokkie wijvenquote:Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Is dat zo, ja? Ik begrijp altijd van vrouwen dat ze een echte wilde man zo aantrekkelijk vinden, die als een soort holbewoner zijn krachten en mannelijkheid af en toe laat zien. Grappig dat sommige dames (ik neem even snel aan dat je dat bent) daar dus juist enorm op afknappen.
Maar het is toch gewoon sneu van Damian? Jammer, want ik vond hem eigenlijk de enige echt leuke gozer die er tussen zat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat is een redpillvrouw?quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Grappig dat jij dat altijd van vrouwen begrijpt en dat Superfatcat in jouw ogen de uitzondering is.
Als we dan toch aan het generaliseren slaan denk ik dat de meerderheid van de niet-tokkie en niet-redpillvrouwen die holbewonerwoede een afknapper vindt.
Niet in een berenvel met knots het uitgaansgebied in trekken op letterlijke vrouwenjacht.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:01 schreef Eagles89 het volgende:
Ik begrijp altijd van vrouwen dat ze een echte wilde man zo aantrekkelijk vinden, die als een soort holbewoner zijn krachten en mannelijkheid af en toe laat zien.
Iemand die zulk gedrag ziet als iets wat in de aard van het beestje zit en mannen gewoon anders reageren dan vrouwen. En dat zo reageren hem mannelijk en aantrekkelijk maakt.quote:
Ach als nie nou gewoon een kwartiertje of een halfuurtje was gaan boksen en/of wat krachttraining had gedaan om stoom af te blazen dan had ik me daar nog best wat bij voor kunnen stellen, dit zag er echter meer uit alsof hij in het uitgaansleven een foute opmerking/blik afwachtte om maar even vol agressief los te kunnen gaan op iemand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Iemand die zulk gedrag ziet als iets wat in de aard van het beestje zit en mannen gewoon anders reageren dan vrouwen. En dat zo reageren hem mannelijk en aantrekkelijk maakt.
https://www.reddit.com/r/(...)me_amazing_benefits/
https://www.reddit.com/r/(...)bleofcontents/axioms
Denk dat er veel meer speelt binnen die relatie dan wat wij op televisie zien. Ze is zich simpelweg gaan beseffen dat het niks meer is. Hard, maar als het zo is dan is het zo.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:49 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Inderdaad, agressie is nu niet bepaald een afrodisiac.
Ik vond het wel een beetje sneu dat Damian zo werd afgeserveerd. Ik vind ook dat de dames elkaar enorm opjutten. IPV relativeren dat de beelden die je ziet heel manipulerend geknipt worden is het gelijk van " Wat een lul, gump hem. Je verdient veel beter."
Oke, dan geef ik je antwoord.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:12 schreef Eagles89 het volgende:
Voor de behoorlijk aantal reacties richting mij en mijn enigszins generaliserende opmerking hoe vrouwen over “holbewoner” type mannen denken: zo bedoelde ik het niet helemaal. Het was meer een open vraag naar de vrouwen hier.
Potentiele temptation island deelneemster gespot.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Oke, dan geef ik je antwoord.
Ik vind mannen die op die manier 'moeten ontladen' een beetje eng omdat ik bang zou zijn dat ik dan zelf een keer een knal zou krijgen. Ik denk dat er ook iets mis is in je opvoeding als je niet over emoties kan praten en alleen maar in woede kan ontsteken. Ik denk dan aan ouders die tegen een zoon zeggen dat janken voor mietjes is ofzo.
heb zelf een keer een korte 'relatie' gehad met een gast die zich ook niet zo kon bedwingen. We waren aan het stappen en hij had al wat biertjes op. Ik kwam een ex tegen die een bijzondere vakantie had gemaakt en ik was daar nieuwsgierig naar en we hadden daarover een gezellig praatje, als vrienden. Op een gegeven moment werd ik door iemand naar buiten geroepen omdat mijn vriend op dat moment met een honkbalknuppel allerlei auto's in elkaar aan het beuken was, omdat hij dacht dat ik terug wilde naar mijn execht TE bizar. Ik had echt geen enkele aanleiding gegeven voor hem om dat te denken en hij was ook helemaal niet even erbij komen staan om bijv mee te praten ofzo, wat prima had gekund. En ik was 19 ofzo en ik werd gewoon heel bang van hem. Het duurde ook best een poosje voor ik het uit durfde te maken.
En hij wam nog wel zo sympathiek over, tussen/naast de andere deelnemers.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:52 schreef Michellee het volgende:
De avond van het kampvuur is er iemand van de productie naar Damian gegaan van, je hebt moeite met agressie en vanavond wordt heftig. In overleg hebben ze die boksbal daar neergezet zodat hij daar zijn agressie kwijt kon.
Wie, ik???quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Potentiele temptation island deelneemster gespot.
[..]
Rowena was ook de jongste niet meerquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:01 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Wie, ik???
![]()
Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, ik ben nu 20 jaar ouder.
Bedankt voor je antwoord en voorbeeld erbij.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:22 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Oke, dan geef ik je antwoord.
Ik vind mannen die op die manier 'moeten ontladen' een beetje eng omdat ik bang zou zijn dat ik dan zelf een keer een knal zou krijgen. Ik denk dat er ook iets mis is in je opvoeding als je niet over emoties kan praten en alleen maar in woede kan ontsteken. Ik denk dan aan ouders die tegen een zoon zeggen dat janken voor mietjes is ofzo.
heb zelf een keer een korte 'relatie' gehad met een gast die zich ook niet zo kon bedwingen. We waren aan het stappen en hij had al wat biertjes op. Ik kwam een ex tegen die een bijzondere vakantie had gemaakt en ik was daar nieuwsgierig naar en we hadden daarover een gezellig praatje, als vrienden. Op een gegeven moment werd ik door iemand naar buiten geroepen omdat mijn vriend op dat moment met een honkbalknuppel allerlei auto's in elkaar aan het beuken was, omdat hij dacht dat ik terug wilde naar mijn execht TE bizar. Ik had echt geen enkele aanleiding gegeven voor hem om dat te denken en hij was ook helemaal niet even erbij komen staan om bijv mee te praten ofzo, wat prima had gekund. En ik was 19 ofzo en ik werd gewoon heel bang van hem. Het duurde ook best een poosje voor ik het uit durfde te maken.
Daarom ben ik wel benieuwd naar de volgende afleveringen en vooral waar het fout is gegaan tussen die twee. Zij zijn het enige redelijk normale stel (op het gejank van Pommeline in het begin na)quote:Op zaterdag 7 september 2019 21:39 schreef DonnaRush het volgende:
Top dat Fabrizio als enige kan (bedenken en) toegeven waarom Pomme zo overstuur was. Of zou hij de enige zijn die überhaupt nadenkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Damian grappig als reality deelnemer, maar ook echt niet aantrekkelijk - hij is nogal primitief/niet de slimste.quote:Op vrijdag 6 september 2019 22:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Snap ik wel. Ik vind die Damian een beetje sneu overkomen (leuke jongen hoor verder). Loopt openlijk op de meiden te geilen als een soort van volwassen kleuter. Als mijn vriend zo zou doen dan zou ik ook afknappen. Vind het sneu, onvolwassen en respectloos gedrag. Redenen hoeft ze niet te zoeken, hij maakt het er ook wel zelf naar.
quote:Op maandag 9 september 2019 10:37 schreef mossad_agent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals Sidney Gaetan de hele tijd ‘die Congolees’ noemdequote:Op maandag 9 september 2019 10:51 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel grappig dat hij Orfeo consequent Oreo noemt.
Geatan niet Gay dan noemen.quote:Op maandag 9 september 2019 17:49 schreef Staaf het volgende:
[..]
Net zoals Sidney Gaetan de hele tijd ‘die Congolees’ noemde
Eeuwige discussie, maar dit mag je niet zeggen. Is racistisch namelijkquote:Op maandag 9 september 2019 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Overigens wel tekenend hoe mensen moeite hebben met "die congolees" maar waarschijnlijk niet met "die achterhoeker" of "die rotterdammer".
Is het tekenend als het ene mogelijk racistisch van aard is en het andere niet?quote:Op maandag 9 september 2019 18:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geatan niet Gay dan noemen.Overigens wel tekenend hoe mensen moeite hebben met "die congolees" maar waarschijnlijk niet met "die achterhoeker" of "die rotterdammer".
Is dat het? Of hebben mensen zelf een waardeoordeel over Congo/Congolezen en bijvoorbeeld niet over Belgen/Belgie? Zelfs al had hij een vlaamse verleider consequent "die stinkbelg" genoemd, dan nog denk ik niet dat iemand er hier zo over gevallen was als over "die Congolees" en dat vind ik persoonlijk toch vrij tekenend aangezien je over beide afkomsten met exact evenveel haat/minachting/vijandigheid/afstandelijkheid (doorhalen wat je niet van toepassing acht) kunt spreken.quote:Op maandag 9 september 2019 23:11 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Is het tekenend als het ene mogelijk racistisch van aard is en het andere niet?
Damian heeft zelf ook Afrikaanse achtergrond.quote:Op maandag 9 september 2019 17:49 schreef Staaf het volgende:
[..]
Sidney heeft ook iets als "kankerneger" gezegd. Gaat dat wel te ver voor je?quote:Op maandag 9 september 2019 23:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat het? Of hebben mensen zelf een waardeoordeel over Congo/Congolezen en bijvoorbeeld niet over Belgen/Belgie? Zelfs al had hij een vlaamse verleider consequent "die stinkbelg" genoemd, dan nog denk ik niet dat iemand er hier zo over gevallen was als over "die Congolees" en dat vind ik persoonlijk toch vrij tekenend aangezien je over beide afkomsten met exact evenveel haat/minachting/vijandigheid/afstandelijkheid (doorhalen wat je niet van toepassing acht) kunt spreken.
Hangt af van zijn precieze woordkeuze, "iets als" is mij iets te vaag.quote:Op dinsdag 10 september 2019 10:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Sidney heeft ook iets als "kankerneger" gezegd. Gaat dat wel te ver voor je?
Ja bevestigde weer zijn waardeloze persoonlijkheidquote:Op donderdag 5 september 2019 19:31 schreef -Straw- het volgende:
Orpheo lacht bij het zien van de beelden??
Dat gaat sowieso te ver maar wat mij betreft niet per se vanwege het woord neger, dat is eigenlijk gewoon een normaal woord al heeft het wel een bepaalde ladingquote:Op dinsdag 10 september 2019 10:43 schreef Durmada het volgende:
[..]
Sidney heeft ook iets als "kankerneger" gezegd. Gaat dat wel te ver voor je?
Als het een bepaalde lading heeft dan is het geen normaal woord.quote:Op woensdag 11 september 2019 19:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso te ver maar wat mij betreft niet per se vanwege het woord neger, dat is eigenlijk gewoon een normaal woord al heeft het wel een bepaalde lading
Ik vind het wel een normaal woord maar toch zou ik het in principe niet gebruiken omdat er mensen zijn die er mogelijk problemen mee hebbenquote:Op woensdag 11 september 2019 20:30 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Als het een bepaalde lading heeft dan is het geen normaal woord.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ger-11782369-a112689
Ik hoopte dat hij het deed uit ongemakkelijkheidquote:Op woensdag 11 september 2019 18:15 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja bevestigde weer zijn waardeloze persoonlijkheid
Damian faalt gewoon met namen. Ongeveer 1 op de 10 keer zegt hij de naam van zijn verleidster goed.quote:Op maandag 9 september 2019 17:49 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ik denk nog twee en eventueel drie als ze het helemaal willen uitmelken.quote:Op donderdag 12 september 2019 23:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoeveel afleveringen nog?
Volgende week op vakantie, dat wordt daarna pas de laatste afleveringen inhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op vrijdag 13 september 2019 10:21 schreef DKUp het volgende:
Julia had trouwens dit gezegd over haar dreamdate een tijd geleden.Geloof er niks van. Geluid hebben ze overal zitten. Die Julia lijkt me wel een stokertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm bij Marokkaan vind ik de lading toch al weer heel anders dan bij “neger”. Marokkaan draagt niet vanuit zichzelf een negatieve lading, net zoals een Fransman of Nederlander. Neger ligt toch wat gevoeliger, dan kijk je puur naar huidskleur en niet meer naar nationaliteit.quote:Op woensdag 11 september 2019 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een normaal woord maar toch zou ik het in principe niet gebruiken omdat er mensen zijn die er mogelijk problemen mee hebben
Als je zegt 'die Marokkaan die daar staat' krijg je ook al scheve blikken, terwijl met 'die Fransman' niemand op of omkijkt
Ik snap wat je bedoelt maar het reguliere seizoen had toch ook gezoen op de dreamdate waar de productie niets van afwist tot die verleider er over begon?quote:Op vrijdag 13 september 2019 11:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Geluid hebben ze overal zitten. Die Julia lijkt me wel een stokertje.
Ja met Rodanya, zo slecht was dat. Dan kan je wel alles verzinnen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 19:21 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar het reguliere seizoen had toch ook gezoen op de dreamdate waar de productie niets van afwist tot die verleider er over begon?
Van Morgan toch?quote:Op zaterdag 14 september 2019 09:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ja met Rodanya, zo slecht was dat. Dan kan je wel alles verzinnen.
Feit is wel dat ze nu van iemand zwanger is dus een slet is het sowieso
Enige info hierover?quote:Op zondag 15 september 2019 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
Demi en Sydney uit het afgelopen seizoen zijn uit elkaar.
Djamiah > Yasminquote:Op zondag 15 september 2019 13:54 schreef aquawoman het volgende:
filmpje bij Team Tempa van Yasmin en Damian zoenend. Ik had Yasmin eerlijk gezegd wat hoger ingeschat.
Yasmin zoent met Damian?? Damian van Shirley?quote:Op zondag 15 september 2019 13:54 schreef aquawoman het volgende:
filmpje bij Team Tempa van Yasmin en Damian zoenend. Ik had Yasmin eerlijk gezegd wat hoger ingeschat.
quote:Op zondag 15 september 2019 14:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Yasmin zoent met Damian?? Damian van Shirley?
hadden ze inderdaad gewoon moeten doen trio potentiël alles.quote:Op zondag 15 september 2019 12:32 schreef Meke het volgende:
Wilde Orpheo nou twee vrouwen mee op Dreamdate?![]()
![]()
Ik had t gedaan als producer![]()
Ze lijken me beide moeilijke personen om mee samen te zijnquote:Op zondag 15 september 2019 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
Hoger ingeschat? Ze heeft 2 jaar een relatie gehad met Thomasquote:Op zondag 15 september 2019 13:54 schreef aquawoman het volgende:
En valt als een blok voor Stuweyquote:Op zondag 15 september 2019 19:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoger ingeschat? Ze heeft 2 jaar een relatie gehad met Thomas.
quote:Op zondag 15 september 2019 19:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoger ingeschat? Ze heeft 2 jaar een relatie gehad met Thomas.
Dat zat er ook dik in. Hij heeft aardig last van agressie problemen en zij denkt meer aan de followersquote:Op zondag 15 september 2019 12:34 schreef Eagles89 het volgende:
quote:Op maandag 16 september 2019 12:26 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik vind Oreo echt zo n griezel. Hoe hij praat over vrouwen. Misschien knip en plakwerk maar hoe hij ook ijskoud zei dat het hem niks deed toen hij zijn vriendin zag huilen. Aan zijn hele houding zie je al wat voor type hij is.
Daarnaast vind zijn vriendin zichzelf toch wel heel geweldig. Ze heeft echt totaal niet door dat deze knul niet te vertrouwen is.
Wat mij betreft hadden ze dit stel er ook uit mogen laten. Het had eigenlijk geen zin meer voor die paar afleveringen.
Wat ik opvallend vind is dat overal camera's zouden hangen maar we alleen kus geluiden horen soms. Waarom laten ze geen beelden zien, of laat beelden zien dat ze bewust weglopen van de camera's.
En wie waren dat nou op bed? Wat dat Yasmin? Of Daniëlle?
Las net dat Rosanna zichzelf weer eens heeft laten verbouwen. Nieuwe borsten en een barbie neus?
https://www.shownieuws.nl(...)uwe-borsten-en-neus/
In de badkamers hangen geen cameras, op de dates zijn er alleen 1 of 2 “grote” cameras mee. En tijdens de dreamdates zijn er normaal helemaal geen cameras in de slaapkamers.quote:Op maandag 16 september 2019 12:26 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik vind Oreo echt zo n griezel. Hoe hij praat over vrouwen. Misschien knip en plakwerk maar hoe hij ook ijskoud zei dat het hem niks deed toen hij zijn vriendin zag huilen. Aan zijn hele houding zie je al wat voor type hij is.
Daarnaast vind zijn vriendin zichzelf toch wel heel geweldig. Ze heeft echt totaal niet door dat deze knul niet te vertrouwen is.
Wat mij betreft hadden ze dit stel er ook uit mogen laten. Het had eigenlijk geen zin meer voor die paar afleveringen.
Wat ik opvallend vind is dat overal camera's zouden hangen maar we alleen kus geluiden horen soms. Waarom laten ze geen beelden zien, of laat beelden zien dat ze bewust weglopen van de camera's.
En wie waren dat nou op bed? Wat dat Yasmin? Of Daniëlle?
Las net dat Rosanna zichzelf weer eens heeft laten verbouwen. Nieuwe borsten en een barbie neus?
https://www.shownieuws.nl(...)uwe-borsten-en-neus/
Ow dat laatste wist ik niet...quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In de badkamers hangen geen cameras, op de dates zijn er alleen 1 of 2 “grote” cameras mee. En tijdens de dreamdates zijn er normaal helemaal geen cameras in de slaapkamers.
waarom wel bij Thomas en Danielle dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:49 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
In de badkamers hangen geen cameras, op de dates zijn er alleen 1 of 2 “grote” cameras mee. En tijdens de dreamdates zijn er normaal helemaal geen cameras in de slaapkamers.
Daar hangen geen camera's, ze hebben alleen geluidopnames.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:33 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
waarom wel bij Thomas en Danielle dan?
Ik bedoel, dat wisten we toch van te voren wel dat ze zouden batsen.
Hadden ze beter de camera bij Oreo kunnen verstoppen.
nee dat bedoel ik. Zoals we nu zien zijn er dus alleen beelden van de dreamdate van Thomas.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar hangen geen camera's, ze hebben alleen geluidopnames.
Volgens mij zijn die beelden stiekem gefilmd vanuit een andere ruimte en niet vanuit de kamer zelf met hang cameras etc. Ik vond dit wel raar trouwens want voorgaande jaren waren er nooit cameras en alleen geluid.quote:Op woensdag 18 september 2019 10:38 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik. Zoals we nu zien zijn er dus alleen beelden van de dreamdate van Thomas.
Maar waarom alleen bij hem terwijl hij toch al de mist in is gegaan?
Antwoord vast in een vlogquote:Op donderdag 19 september 2019 19:17 schreef Chia het volgende:
Wat is die plek op Yasmins voorhoofd nou dan?
Van een krultang of stijltang ofzo.quote:Op donderdag 19 september 2019 19:17 schreef Chia het volgende:
Wat is die plek op Yasmins voorhoofd nou dan?
En zijn hoofd is al bijna verdwenen van haar fucking been manquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
We zaten eigenlijk met stijgende verbazing te kijken naar Fabrizio en Pommeline. Klaar om te trouwen en dan heeft Fabrizio dus toch nog stiekem achter Pommelines rug afgesproken met Julia.. wat na enkele keren ook alweer over was. Nee, dit is geen spoiler, was al in de voorstukjes voor volgende week te zien.
Die niet iedereen kijkt om niet gespoiled te worden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, dit is geen spoiler, was al in de voorstukjes voor volgende week te zien.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 20 september 2019 11:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die niet iedereen kijkt om niet gespoiled te worden.
Nee, bij previews heb je zelf heel duidelijk de keuze die niet te kijken om zo zonder voorinformatie de volgende episode te kunnen zien. Jij ontneemt mensen die keuze. Maar dit topic barst sowieso van de spoilers en ik heb dit keer toevallig de preview wel gekeken.quote:
Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatischquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, bij previews heb je zelf heel duidelijk de keuze die niet te kijken om zo zonder voorinformatie de volgende episode te kunnen zien. Jij ontneemt mensen die keuze. Maar dit topic barst sowieso van de spoilers en ik heb dit keer toevallig de preview wel gekeken.
TEMPA SQUAD UNITEDquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:28 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatisch
Ik ben het direct met je eens dat er series/reeksen zijn waarbij ik er een stuk meer mee zou zitten. Juist daar vind ik deze opvatting "het zat in de preview dus confronteer ik je ermee" bijzonder vervelend.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:28 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatisch
quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.
Kijken mag en iemand anders geil noemen ook
Op straat honger krijgen en thuis eten tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.
Kijken mag en iemand anders geil noemen ook
Zo'n medelijden met Liessinde toen ze samen met hem naar huis ging. Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de verleider overduidelijk het beste voorhad met één van de partners en ook geen woord te veel zei over haar vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakte de episode bijna deprimerend in plaats van vermakelijk.![]()
Echt hoor, die meid is zo naïef.quote:Op donderdag 19 september 2019 13:11 schreef roos94 het volgende:
Die Orpheo... whraaaa!!!![]()
Wat. Een. Dwaas.
![]()
Liessinde, RUN!!!
Mee eens.quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo'n medelijden met Liessinde toen ze samen met hem naar huis ging. Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de verleider overduidelijk het beste voorhad met één van de partners en ook geen woord te veel zei over haar vent.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
Goed bezig, Liessinde!quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
Dit was de eerste keer bij yasmin dat ik niet constant het gevoel had naar een slecht toneelstuk te kijkenquote:Op vrijdag 20 september 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
Thomas met zijn geheugenverlies.Dat je niet letterlijk elke opmerking herinnert oké, maar dan moet je toch op het minst het verband kunnen leggen dat je inderdaad vunzige grapjes hebt gemaakt en dat Yasmin die dan waarschijnlijk gezien heeft en dat het heel grof is overgekomen, al dan niet door de montage, waardoor zij haar kant zo heeft ervaren.
Ja dat stuk zeep vloog zo in haar handen.quote:Op maandag 23 september 2019 09:07 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer bij yasmin dat ik niet constant het gevoel had naar een slecht toneelstuk te kijken
Ja, hij is dus nepquote:Op vrijdag 20 september 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
We zaten eigenlijk met stijgende verbazing te kijken naar Fabrizio en Pommeline. Klaar om te trouwen en dan heeft Fabrizio dus toch nog stiekem achter Pommelines rug afgesproken met Julia.. wat na enkele keren ook alweer over was. Nee, dit is geen spoiler, was al in de voorstukjes voor volgende week te zien.
Hashtag zure kut HIHIHIHIHIHIquote:Op maandag 23 september 2019 09:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja dat stuk zeep vloog zo in haar handen.
Nee, gewoon een vreemdganger. Dat hele aanzoek was een farce. Twaalf uur van tevoren had ie zich nog laten aftrekken door Julia.quote:Op maandag 23 september 2019 10:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is geen mens, maar een kleurplaat?
Nou inderdaad! Zit met verbazing te kijken wat een ijskoude, narcistische manipulator deze jongen is. Terwijl ik haar heel lief (te lief voor hem) en knap vind. Ze verdient vele malen beter.quote:
Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.quote:Op maandag 23 september 2019 11:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een vreemdganger. Dat hele aanzoek was een farce. Twaalf uur van tevoren had ie zich nog laten aftrekken door Julia.
Ze kenden elkaar al langer. Ik vind het ook wel duidelijk als je ziet hoe ze naar elkaar keken soms. Aftrekken vind ik geen zakelijke daad trouwens. Ze zullen ook wel een beetje gezoend en gevoeld hebben. Maar dat aftrekken is natuurlijk de seksuele daad.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.
Zij is verleidster. Als verleidster hem daar aanraken en dan verder gaan lijkt mij niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ja inderdaad.. Dacht dat we tenminste wel iets zouden horen over Shirley en die verleider.quote:Op donderdag 26 september 2019 11:54 schreef DKUp het volgende:
Zo dat was oninteressant de laatste aflevering![]()
Eigenlijk weet je alles al buiten een stel.
Over die zogenaamde nieuwe relaties wordt helemaal niks over gezegd.
Ergens denk ik dat Thomas het idd niet kwaad bedoelde. Het is een beetje een soort puppy. Reageren reageren, niet nadenken.quote:Op donderdag 26 september 2019 12:19 schreef Flitskikker het volgende:
Yasmin en Thomas weer vrienden
"Hij is een heel goed persoon"
Zijn uit elkaar gelukkig.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef roos94 het volgende:
Liessinde nog met Orpheo.. nou meid dan vraag je erom. Veel plezier met je toekomst.
Timtation bedoelde het idd ook niet kwaad.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat Thomas het idd niet kwaad bedoelde. Het is een beetje een soort puppy. Reageren reageren, niet nadenken.
Die was wel next level gek.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Timtation bedoelde het idd ook niet kwaad.
Stukje cognitieve dissonantie misschien. Dat hij het als onschuldig heeft ervaren geloof ik wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:18 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Die was wel next level gek.Maar goed punt. Hij lijkt ook geen enkel zelfbewustzijn te hebben en hoe dingen overkomen. Hij doet nu heel naïef alsof het maar seksgrapjes waren, maar is irl ook vaker vreemdgegaan.
Ze zijn officieel weer samenquote:Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef -Straw- het volgende:
Channah die zegt dat ze alleen nog met hem is voor de kleineDat komt niet meer goed.
For the time being..quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn officieel weer samen
Ik vind ze eigenlijk heel goed bij elkaar passen. Rare, simpele. aandachtsgeile mensen op exact dezelfde manier.quote:Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze zijn officieel weer samen
Wel lekker geneukt van te vorenquote:Op vrijdag 27 september 2019 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Godnondeju, in slaap gevallen na Pommeline en Fabrizio. Die Fabrizio, wat een ui.
Ja en nu is zij het slachtofferquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
Ik heb zo hard moet lachen om haar dit seizoen. Je zag alles al van mijlenver aankomen en dan elke keer zo’n totaal dramatische breakdown bij iedere scheet die Fabrizio liet in het programma. En zeker na die opmerking over dat ze haar been zou amputeren. Tuurlijk was dat beeld heel manipulatief en selectief aan Fabrizio getoond, maar gewoon megadom om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
Is dat zeker? Las gister een artikel dat ze uit elkaar waren gegaan omdat zij gevoelens voor Fabrizio had gekregen, niks over vreemdgaan. En dat Merijn en zij niet goed bij elkaar pasten, omdat hij niet wilde dat ze haar haar zou kleuren en een tattoo op haar benen zou zetten, oid.quote:Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Tot nu toe wel leuke koppelsquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Nieuwe seizoen van Temptation Island USA vanaf vandaag op Videoland
Helaas alleen nog een kennismakingsaflevering.
Niet zo verwonderlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:52 schreef roos94 het volgende:
Tis ook al weer gedaan tussen Pommeline en die nieuwe vlam, gaat goed zo
Die is volgens mij echt zo onzeker, die eindigt net als Samantha de Jong.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk.
Zag er altijd wel leuk uit maar heeft inmiddels ook een barbiepop uiterlijk.
Sommige doen helaas alles voor de aandacht, zou er niet raar vanop kijken inderdaad.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die is volgens mij echt zo onzeker, die eindigt net als Samantha de Jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samantha heeft dan ook borderline. Dan vind ik eerder Rosanna daar een type voor. Al is Pommeline inderdaad ook erg onzeker.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt he!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:40 schreef Daniane het volgende:
Eerste 2 afleveringen van Temptation USA staat op Videoland.
Echt een partij jankwijven zitten in die koppels.
Leuk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 10:40 schreef Daniane het volgende:
Eerste 2 afleveringen van Temptation USA staat op Videoland.
Echt een partij jankwijven zitten in die koppels.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:15 schreef Donna het volgende:
Tiger heet het zoontje van Quinten en Channah.
Echt belachelijk, mensen zijn zo verknipt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:29 schreef -river- het volgende:
Temptation Island-deelneemster Laura werd zwaar mishandeld ‘door boze kijkers’
Laura Moenaert (22), die te zien was in het meest recente seizoen van Temptation Island heeft op Instagram enkele gruwelijke foto’s gedeeld. De blondine beweert dat ze vier maanden geleden door enkele boze kijkers werd aangevallen omdat ze, naar hun mening, het RTL 5-programma verpest had. Laura kreeg tijdens de uitzendingen al vaker het verwijt dat ze ‘te saai’ was. ,,Ik heb een lastige periode achter de rug”, klinkt het openhartig.
,,Vandaag is het exact vier maanden geleden dat ik op straat toegetakeld werd door een groep. Ik had volgens hen Temptation Island verpest”, getuigt de twintiger. De blondine werd zwaar toegetakeld en deelde online enkele foto’s van haar verwondingen.
Laura roemt ook haar ex-vriend Roger, met wie ze aan het programma deelnam. ,,Het voorval is gebeurd toen we uit elkaar waren, maar desondanks heeft Roger mij altijd beschermd op straat. Daarvoor ben ik hem eeuwig dankbaar”, klinkt het. ,,Ik voel me al stukken beter. Ik voel me ook al stukken sterker met dank aan mijn consultaties. Ik heb leuke vooruitzichten en ik durf al wat meer terug alleen buiten te wandelen.”
https://www.ad.nl/show/te(...)ze-kijkers~a085ad5e/
Nou, Ashley G kan ik alvast afvinken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 11:16 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het USA seizoen nu al leuker dan vorig jaar.
Mijn gok; Rick, David, Ashley G en Kate gaan vreemd.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:37 schreef roos94 het volgende:
Wat the fuck is dit nouAshley G neukt op de 1e avond
Zo is het toch nieteens boeiend meer. Jammer dit
Die reactie van Gavin op het kampvuurquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:37 schreef roos94 het volgende:
Wat the fuck is dit nouAshley G neukt op de 1e avond
Zo is het toch nieteens boeiend meer. Jammer dit
Echt labiel dat mens. Kan haast niet geloven dat dit echt isquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 22:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die reactie van Gavin op het kampvuur.
Ik vond het wel echt een gare actie. Ze was wel heel makkelijk te verleiden.
'Ga je mee?' Okeu.
Julia en Fabrizio zijn blijkbaar ook al weer klaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:52 schreef roos94 het volgende:
Tis ook al weer gedaan tussen Pommeline en die nieuwe vlam, gaat goed zo
Dat was ook maar heel kort, geloof ik. Was alweer voorbij toen de opnames voor de slotaflevering werden opgenomen.quote:Op maandag 21 oktober 2019 12:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Julia en Fabrizio zijn blijkbaar ook al weer klaar.
Usa is zeker leukquote:Op maandag 21 oktober 2019 11:32 schreef mossad_agent het volgende:
oh ik ben hier nog niet aan begonnen....aanradertje??
Wat een gaar wijf zeg..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, gelijk alle spanning wegstumperds.
Ze heeft gewacht tot Rick een opmerking zou maken of vreemd zou gaan zodat ze een excuses had ofzo. Of ze waren ze al uit elkaar, geen idee🤣quote:Op maandag 21 oktober 2019 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet haast wel gescript zijn. Waarom zou je dat anders doen
Eerste avond nadat ze van haar vriend afscheid nam toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:31 schreef Eagles89 het volgende:
Naja was natuurlijk pas na 3 dagen toch? Alsnog bizar snel, maar ja als je al een beetje klaar met je relatie bent en je komt iemand tegen die compleet jou type is en je bent al aardig labiel....die nieuwe is ook wel 10x knapper/groter/volwassener dan dr vriend...
quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ligt niet aan je familie of vrienden Roos, het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 15:31 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What has been seen, cannot be unseen.
Ah jammer, ik heb die zender nietquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op de zender Spike in “Boxing Influencer” aan het kijken hoe Sidney en Jaimy elkaar he-le-maal verrot slaan. Sidney delft het onderspit.
Oh nice, dan ga ik het terugkijkenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op de zender Spike in “Boxing Influencer” aan het kijken hoe Sidney en Jaimy elkaar he-le-maal verrot slaan. Sidney delft het onderspit.
Er zijn geloof ik 3 mensen die het hier kijken of zoquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:17 schreef Michellee het volgende:
Is het trouwens een idee om een USA topic te maken?
Yes please!quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:17 schreef Michellee het volgende:
Wij kijken het ookquote:Op zondag 27 oktober 2019 10:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik 3 mensen die het hier kijken of zo
Wil ik ook welquote:Op zondag 27 oktober 2019 09:17 schreef Michellee het volgende:
I KNOWquote:Op zondag 27 oktober 2019 13:02 schreef Donna het volgende:
Ik moet de nieuwste nog kijken trouwens, maar die Ashley G. Hoe dan?
Dat haar van Sidneyquote:Op zondag 27 oktober 2019 14:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit was hun show off, twee ego haantjes.
https://www.spiketv.nl/vi(...)ing-inlfuencers-2019
Haha wat een avond gisterenquote:Op zondag 27 oktober 2019 01:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk! Ja was echt bizar he haha. 1 verleidster doen is al heftig, maar hij doet gewoon maar gelijk een trioquote:Op maandag 4 november 2019 10:01 schreef Superfatcat het volgende:
Zijn er hier nog USA kijkers?
De laatste aflevering![]()
Nou vind ik Kate wel een onwijs verstikkende dramaqueen, maar dit gun je haar dan ook weer niet. David neemt het er goed van. Hij wilde graag meedoen dus je gaat toch bijna denken dat hij het als een optie zag om van dr af te komen ofzo.
Haha die Gavin, was ik alweer een beetje vergeten. SMERIG! Waar iedereen bij was ook, hoe verzin je dat.quote:Op maandag 4 november 2019 10:47 schreef Superfatcat het volgende:
Gavin die aan de tenen van Peyton likte vond ik ook wel![]()
Ik dacht van te voren dat zij het enige koppel waren wat het wel zou halen, maar ik denk dat Esonica hier niet blij mee is als ze het ziet.
KB is een player. Een type die alleen in de jacht is geïnteresseerd.
Zodra de prooi binnen is, is de lol er vanaf.
Ja, zij moet gewoon een vent die haar wel waardeert in plaats van eigenlijk nog niet uit z'n studententijd isquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:52 schreef Magica het volgende:
Ashley h is echt schattig. En Ben en Deac lijken nu ook leuker dan casey
Die blik van Esonica ook toenquote:Op vrijdag 8 november 2019 09:33 schreef mossad_agent het volgende:
Dus die Ashley neukt op de eerste avond, vraag later nog of ze even aan de pik van die gast mag voelen maar is boos als haar vriend iets doet?? Rare wezens die vrouwen
Jaaa echt goedquote:
Ben is echt cutequote:
Dat snap ik dus ook niet. Maar ik denk wel dat hij haar daar door verloren is.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Ben is echt cute
Ashley ook trouwens
Al had ik ook weer medelijden met casey hij leek het echt kut van te vinden.
Maar waarom snap ik niet want leek net of het hem geen kut kon schelen wat ashley zou doen
KB ontplofte in een eerdere aflevering ook al zo toen er een discussie (??) gevoerd werd aan tafel zonder hem erbij. Want hij was het hoofd van het huis, dus hij was degene die discussie voerde als het moest en vooral geen weerwoord.quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef Superfatcat het volgende:
Ik hoop ook dat Rick en Ashley weer samen komen. Alleen al omdat ik die Medina een bezitterig en egoïstisch typje vind. Wat een irritant wijf is dat, het gaat alleen maar om wat zij wil en wat zij voelt en alles moet op haar manier.
Ik verbaasde me om het filmpje van David. Die gast weet niet wat hij wil. Eerst zegt hij tegen Tomato (of hoe ze ook heet) dat hij wel wil verhuizen voor haar (maar volgens mij zegt/doet hij wel vaker domme dingen als hij geil is), en tegen Kate zegt hij dat hij van haar houdt. Gewoon niet klaar voor een volwassen relatie dus.
En wat een enge gast is KB. Ashley zei niks verkeerd, want Deac was toch teleurgesteld dat de andere Ashley toch verder ging met Ben. Waarom ontplofte KB zo? Echt een griezel met dat korte lontje. Deac vond ik ook vervelend met dat bloemengedoe.
Denk dat David zich vooral nuchter erg bewust is van de camera...quote:Op zondag 24 november 2019 16:12 schreef Superfatcat het volgende:
Ik hoop ook dat Rick en Ashley weer samen komen. Alleen al omdat ik die Medina een bezitterig en egoïstisch typje vind. Wat een irritant wijf is dat, het gaat alleen maar om wat zij wil en wat zij voelt en alles moet op haar manier.
Ik verbaasde me om het filmpje van David. Die gast weet niet wat hij wil. Eerst zegt hij tegen Tomato (of hoe ze ook heet) dat hij wel wil verhuizen voor haar (maar volgens mij zegt/doet hij wel vaker domme dingen als hij geil is), en tegen Kate zegt hij dat hij van haar houdt. Gewoon niet klaar voor een volwassen relatie dus.
En wat een enge gast is KB. Ashley zei niks verkeerd, want Deac was toch teleurgesteld dat de andere Ashley toch verder ging met Ben. Waarom ontplofte KB zo? Echt een griezel met dat korte lontje. Deac vond ik ook vervelend met dat bloemengedoe.
Dat vond ik echt bizar ja, wie de fuck denkt hij dat hij is? De Alpha Man?quote:Op maandag 25 november 2019 08:45 schreef Donna het volgende:
[..]
KB ontplofte in een eerdere aflevering ook al zo toen er een discussie (??) gevoerd werd aan tafel zonder hem erbij. Want hij was het hoofd van het huis, dus hij was degene die discussie voerde als het moest en vooral geen weerwoord.
Wat een enge kerel.
Volgens mij is dat de enige relatie die ik nog een stuiver zou geven. Maar hij moet wel naar de mondhygiënist.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Tenzij Esonica het tenenlikken nog kan vergeven
De vips versie is best wel vermakelijk. 15 jaar terug konden dit soort programma's nog gewoon. Nu is er gelijk ophef overquote:
maar komt ook op videoland hoop niet dat ex on the beach ook de lul is heerlijke tv om met een jointje op naar te kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:40 schreef F1gamer het volgende:
Och ex on the beach wordt ook uitgezonden op MTV en dat graadje 10x erger dan de villa en tempation island
Meer richting USA is toch prima.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:50 schreef Meke het volgende:
Nouja, zoals ik het lees gaan ze alles gewoon kritisch bekijken. Hoop dat dat snel genoeg gebeurt om volgend jaar februari/maart gewoon weer een nieuw seizoen uit te zendenEnige wat ik me voor kan stellen is dat de verleiders nog meer benadrukt wordt dat het initiatief vanuit de koppels moet komen en dat ze niemand dronken mogen voeren o.i.d. en dat de verleiders ook nee mogen zeggen?
Of dat het meer richting USA gaat, dat de verleiders ook meer gericht zijn op een relatie zoeken ipv een relatie kapotmaken?
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef DKUp het volgende:
Nu bij RTL Boulevard.
Onlangs een nieuw seizoen van Temptation Island opgenomen en dat blijft voorlopig op de planken liggen. Ze gaan eerst een onderzoek starten en dan komt het eventueel later op tv en/of Videoland.
Dat lijkt er wel opquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:52 schreef F1gamer het volgende:
Zit me net bedenken dat het reguliere Tempation wordt uitgezonden op de Belgische zender. Gaan die het alsnog uitzenden?
Een onderzoek naar? Is dat gezegd?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef DKUp het volgende:
Nu bij RTL Boulevard.
Onlangs een nieuw seizoen van Temptation Island opgenomen en dat blijft voorlopig op de planken liggen. Ze gaan eerst een onderzoek starten en dan komt het eventueel later op tv en/of Videoland.
Deelnemers die gedwongen zijn om dingen te doen van de productie die ze niet willen of te ver vinden gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Een onderzoek naar? Is dat gezegd?
In the Villa is een man opgefokt een deelneemster aan te randen. Goed bezig.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Deelnemers die gedwongen zijn om dingen te doen van de productie die ze niet willen of te ver vinden gaan.
Ik snap sowieso die haast niet om er maar zoveel mogelijk seizoenen uit te pompen. Beter wacht je een seizoen en dan kom je met betere kwaliteitquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:43 schreef DKUp het volgende:
Nu bij RTL Boulevard.
Producent is Banijay (zij hebben recent Endemol overgenomen). Een hele grote leverancier van RTL. Om tegen hen te zeggen van we nemen zo'n groot programma niet meer af zal wel meer zijn dan alleen druk vanuit de media dat het niet kan. Peter kan dat wel beslissen om een statement te maken, maar er liggen ook langlopende contracten onder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:52 schreef F1gamer het volgende:
Zit me net bedenken dat het reguliere Tempation wordt uitgezonden op de Belgische zender. Gaan die het alsnog uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |