abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189037114
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven.
Nee, bij previews heb je zelf heel duidelijk de keuze die niet te kijken om zo zonder voorinformatie de volgende episode te kunnen zien. Jij ontneemt mensen die keuze. Maar dit topic barst sowieso van de spoilers en ik heb dit keer toevallig de preview wel gekeken. :P
pi_189041816
Orpheo :r

Wat ziet zij in hem?
pi_189041862
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:23 schreef -Straw- het volgende:
Orpheo :r

Wat ziet zij in hem?
Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.
Kijken mag en iemand anders geil noemen ook ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_189041886
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nee, bij previews heb je zelf heel duidelijk de keuze die niet te kijken om zo zonder voorinformatie de volgende episode te kunnen zien. Jij ontneemt mensen die keuze. Maar dit topic barst sowieso van de spoilers en ik heb dit keer toevallig de preview wel gekeken. :P
We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatisch :')
pi_189041910
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:28 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]

We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatisch :')
TEMPA SQUAD UNITED :B!
AJR WEAK
HARTJES BREKEN!
TEMPTAAAAAAAAAATION :9~!
Mindf*ck
SOONY
pi_189041914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:28 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]

We hebben het hier over Temptation Island hè, doe niet zo dramatisch :')
Ik ben het direct met je eens dat er series/reeksen zijn waarbij ik er een stuk meer mee zou zitten. Juist daar vind ik deze opvatting "het zat in de preview dus confronteer ik je ermee" bijzonder vervelend. :P

Die topics vermijd ik dan ook bewust omdat er altijd wel een paar tussen zitten, policy ten spijt.
pi_189041917
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.
Kijken mag en iemand anders geil noemen ook ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op straat honger krijgen en thuis eten toch
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_189041998
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:26 schreef DKUp het volgende:

[..]

Een vrouw mag blij zijn dat hij in haar klaarkomt. Een stukje erkenning. Een vrouw erbij moet ook kunnen.
Kijken mag en iemand anders geil noemen ook ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n medelijden met Liessinde toen ze samen met hem naar huis ging. Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de verleider overduidelijk het beste voorhad met één van de partners en ook geen woord te veel zei over haar vent. :')

Maakte de episode bijna deprimerend in plaats van vermakelijk. ;(
pi_189060006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:11 schreef roos94 het volgende:
Die Orpheo... whraaaa!!! :'( 8)7 Wat. Een. Dwaas. |:(

Liessinde, RUN!!!
Echt hoor, die meid is zo naïef.
Ik vind hem zo ontzettend eng.
Hij loopt erbij als een pooier, en gedraagt zich als een god die alles kan maken, zeggen en doen.
Deze " man " douwt hem er waarschijnlijk bij andere vrouwen zonder pardon in. Dat zij hierin trapt maakt haar wat " dommig " . Iedereen ziet het, behalve zij |:(
pi_189060047
Orpheo is echt een griezel, het zou je vriend maar zijn :X
SOONY
pi_189060060
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2019 17:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zo'n medelijden met Liessinde toen ze samen met hem naar huis ging. Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de verleider overduidelijk het beste voorhad met één van de partners en ook geen woord te veel zei over haar vent.
Mee eens.
pi_189060993
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_189061043
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
Klinkt goed :9~
SOONY
  zondag 22 september 2019 @ 16:47:56 #164
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189073682
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
Goed bezig, Liessinde!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189081801
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:04 schreef Chia het volgende:
Thomas met zijn geheugenverlies. :') Dat je niet letterlijk elke opmerking herinnert oké, maar dan moet je toch op het minst het verband kunnen leggen dat je inderdaad vunzige grapjes hebt gemaakt en dat Yasmin die dan waarschijnlijk gezien heeft en dat het heel grof is overgekomen, al dan niet door de montage, waardoor zij haar kant zo heeft ervaren.
Dit was de eerste keer bij yasmin dat ik niet constant het gevoel had naar een slecht toneelstuk te kijken
pi_189081861
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 09:07 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer bij yasmin dat ik niet constant het gevoel had naar een slecht toneelstuk te kijken
Ja dat stuk zeep vloog zo in haar handen.
SOONY
pi_189082359
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
We zaten eigenlijk met stijgende verbazing te kijken naar Fabrizio en Pommeline. Klaar om te trouwen en dan heeft Fabrizio dus toch nog stiekem achter Pommelines rug afgesproken met Julia.. wat na enkele keren ook alweer over was. Nee, dit is geen spoiler, was al in de voorstukjes voor volgende week te zien.
Ja, hij is dus nep :P.
pi_189082392
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 10:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja, hij is dus nep :P.
Hij is geen mens, maar een kleurplaat? :o
pi_189082400
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 09:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja dat stuk zeep vloog zo in haar handen.
Hashtag zure kut HIHIHIHIHIHI
pi_189083364
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 10:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij is geen mens, maar een kleurplaat? :o
Nee, gewoon een vreemdganger. Dat hele aanzoek was een farce. Twaalf uur van tevoren had ie zich nog laten aftrekken door Julia.
pi_189095595
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2019 16:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Goed bezig, Liessinde!
Nou inderdaad! Zit met verbazing te kijken wat een ijskoude, narcistische manipulator deze jongen is. Terwijl ik haar heel lief (te lief voor hem) en knap vind. Ze verdient vele malen beter.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 24 september 2019 @ 10:50:56 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189095617
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nee, gewoon een vreemdganger. Dat hele aanzoek was een farce. Twaalf uur van tevoren had ie zich nog laten aftrekken door Julia.
Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189095723
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.
Ze kenden elkaar al langer. Ik vind het ook wel duidelijk als je ziet hoe ze naar elkaar keken soms. Aftrekken vind ik geen zakelijke daad trouwens. Ze zullen ook wel een beetje gezoend en gevoeld hebben. Maar dat aftrekken is natuurlijk de seksuele daad.
pi_189102529
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat is wat zij beweert. Dat is toch best een rare handeling voor een dreamdate. Als de spanning tussen beide hoog is, doe je toch iets anders dan aftrekken, lijkt me. Beetje zoenen en voelen misschien, maar aftrekken? Dat is echt een heel rare, bijna zakelijke daad. Ik vraag me dus af wat er waar is van dat verhaal.
Zij is verleidster. Als verleidster hem daar aanraken en dan verder gaan lijkt mij niet ondenkbaar.
pi_189102621
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:41 schreef Fascination het volgende:
Ik las dat Orpheo en Liessinde elkaar ontvolgd hebben op insta. Dat betekent dat het uit is, I guess.
*O*
pi_189105510
Haha die Orpheo. Zo kun je toch niet zijn :') Echt, dat intimiderende toontje dat hij direct tegen haar opzet op het moment dat zij zich ook maar iets tegen hem uitspreekt. :r
pi_189126915
Zo dat was oninteressant de laatste aflevering :')

Eigenlijk weet je alles al buiten een stel.
Over die zogenaamde nieuwe relaties wordt helemaal niks over gezegd.
SOONY
pi_189127272
Yasmin en Thomas weer vrienden :')
"Hij is een heel goed persoon" :')
pi_189128003
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2019 11:54 schreef DKUp het volgende:
Zo dat was oninteressant de laatste aflevering :')

Eigenlijk weet je alles al buiten een stel.
Over die zogenaamde nieuwe relaties wordt helemaal niks over gezegd.
Ja inderdaad.. Dacht dat we tenminste wel iets zouden horen over Shirley en die verleider.
  Miss 200.000.000! donderdag 26 september 2019 @ 17:55:08 #180
367000 roos94
pi_189132058
Liessinde nog met Orpheo.. nou meid dan vraag je erom. Veel plezier met je toekomst.
pi_189134038
Channah die zegt dat ze alleen nog met hem is voor de kleine :') Dat komt niet meer goed.
pi_189134062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:19 schreef Flitskikker het volgende:
Yasmin en Thomas weer vrienden :')
"Hij is een heel goed persoon" :')
Ergens denk ik dat Thomas het idd niet kwaad bedoelde. Het is een beetje een soort puppy. Reageren reageren, niet nadenken.
pi_189134072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef roos94 het volgende:
Liessinde nog met Orpheo.. nou meid dan vraag je erom. Veel plezier met je toekomst.
Zijn uit elkaar gelukkig.
pi_189134228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Ergens denk ik dat Thomas het idd niet kwaad bedoelde. Het is een beetje een soort puppy. Reageren reageren, niet nadenken.
Timtation bedoelde het idd ook niet kwaad.
pi_189134390
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Timtation bedoelde het idd ook niet kwaad.
Die was wel next level gek. :P Maar goed punt. Hij lijkt ook geen enkel zelfbewustzijn te hebben en hoe dingen overkomen. Hij doet nu heel naïef alsof het maar seksgrapjes waren, maar is irl ook vaker vreemdgegaan.
pi_189134464
Nou ja als vrienden lijken Yasmin en Thomas in ieder geval goed samen te gaan.
SOONY
pi_189134518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:18 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Die was wel next level gek. :P Maar goed punt. Hij lijkt ook geen enkel zelfbewustzijn te hebben en hoe dingen overkomen. Hij doet nu heel naïef alsof het maar seksgrapjes waren, maar is irl ook vaker vreemdgegaan.
Stukje cognitieve dissonantie misschien. Dat hij het als onschuldig heeft ervaren geloof ik wel.
  Miss 200.000.000! donderdag 26 september 2019 @ 20:43:26 #188
367000 roos94
pi_189134853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:58 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Zijn uit elkaar gelukkig.
Huh wat?
pi_189138462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef -Straw- het volgende:
Channah die zegt dat ze alleen nog met hem is voor de kleine :') Dat komt niet meer goed.
Ze zijn officieel weer samen
pi_189139857
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze zijn officieel weer samen
For the time being..
pi_189140328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze zijn officieel weer samen
Ik vind ze eigenlijk heel goed bij elkaar passen. Rare, simpele. aandachtsgeile mensen op exact dezelfde manier.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:09:08 #192
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189141390
Godnondeju, in slaap gevallen na Pommeline en Fabrizio. Die Fabrizio, wat een ui.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189144555
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 september 2019 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Godnondeju, in slaap gevallen na Pommeline en Fabrizio. Die Fabrizio, wat een ui.
Wel lekker geneukt van te voren :P

Die Fabrizio is gewoon nog niet toe aan zich vastleggen, die zegt maar dingen tegen Pommeline omdat ie wel een pik heeft maar geen ruggengraat. Wel haar opnieuw ten huwelijk vragen, wel meegaan naar een weddingplanner en tussendoor achter haar rug om met een andere vrouw rommelen. Veel tattoo's hebben maken je nog geen man, hij blijft voorlopig nog een spelend jongetje.
  Miss 200.000.000! vrijdag 27 september 2019 @ 15:06:15 #194
367000 roos94
pi_189144661
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
pi_189145552
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
Ja en nu is zij het slachtoffer :+
SOONY
pi_189146068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
Ik heb zo hard moet lachen om haar dit seizoen. Je zag alles al van mijlenver aankomen en dan elke keer zo’n totaal dramatische breakdown bij iedere scheet die Fabrizio liet in het programma. En zeker na die opmerking over dat ze haar been zou amputeren. Tuurlijk was dat beeld heel manipulatief en selectief aan Fabrizio getoond, maar gewoon megadom om zoiets te zeggen :')
pi_189146120
Mij lijkt het leuk als iemand een keer zo'n onhandige uitspraak doet en daarna zegt. 'Oh oeps, dat wordt nu zeker zonder context aan mijn vriend(in) getoond' En dat dan ook daadwerkelijk gebeurd, zonder die toevoeging uiteraard.
pi_189146716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 15:06 schreef roos94 het volgende:
Ach, Pommeline belazerde Merijn met Fabrizio. What goes around comes back around..
Is dat zeker? Las gister een artikel dat ze uit elkaar waren gegaan omdat zij gevoelens voor Fabrizio had gekregen, niks over vreemdgaan. En dat Merijn en zij niet goed bij elkaar pasten, omdat hij niet wilde dat ze haar haar zou kleuren en een tattoo op haar benen zou zetten, oid.
pi_189146726
Yasmin en Thomas passen wel bij elkaar vind ik. Allebei zo oppervlakkig zonder diepgang.
pi_189225526
Geen enkel stel heeft Temptation Island VIPS 2019 overleefd. Het ingevlogen koppel Orpheo en Liessinde blijkt inmiddels namelijk ook uit elkaar te zijn…

Orpheo maakt dit in een uitgebreid bericht bekend op zijn Facebook-pagina. ´´ORPHEO hier oftewel Oreo, idioot, player, pimp sneaky bastard,´´ start hij zijn relaas veelbelovend. ´´Dit zijn de namen die jullie mij hebben gegeven tijdens het avontuur Temptation island VIPS 2019. Mijn kant van het verhaal luidt als volgt…´´


´´Liessinde is een prachtige vrouw van binnen en buiten, dat hebben jullie gezien. Ik heb hoogte- en dieptepunten met haar meegemaakt gedurende onze relatie,´´ vervolgt hij zijn verhaal. ´´Desondanks is zij altijd loyaal en sterk gebleven en daar heb ik enorm veel respect voor. Ik hou ontzettend veel van deze vrouw en ben dankbaar dat zij in mijn leven is gekomen. Zij weet hoe ik echt in elkaar zit en ziet niet alleen de koude kant, maar ook de kwetsbare Orpheo die de meeste van jullie niet kennen.´´

´´Ik vind het jammer dat jullie alleen de negatieve kant van mij hebben gezien op tv, want dat is niet helemaal hoe ik in elkaar zit. Door deze ervaring ben ik tot nieuwe inzichten gekomen en heb ik geleerd hoe het NIET moet. Ik heb niet alleen Liessinde gekwetst tijdens Temptation, maar ook alle anderen vrouwen en jonge meiden die willen dat een man een vrouw met respect behandeld. Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden aan Liessinde, haar familie en met name haar moeder, vader, zusje en broertje. Jullie verdienen dit niet! Daarnaast wil ik mijn oprechte excuses aanbieden aan alle vrouwen/ jonge meisjes die dit bericht zien.´´

´´Ik ben van mening dat als jij je eigen daden inziet, er gewerkt kan worden aan de verbeterpunten. Ik neem hier mijn verantwoordelijkheid voor.
Btw. Ik wil via deze weg bekend maken dat Liessinde en ik hebben besloten om als collega’s verder te gaan. Wij zijn beide fitness guru’s en zullen elkaar blijven ondersteunen met alles omtrent sport en gezondheid! Hate it or love it pick a side!´´ sluit hij af.

Orpheo en Liessinde werden als vijfde stel opgeroepen, nadat Channah en Quentin bekendmaakten zwanger te zijn van een kindje. Channah kan inmiddels op ieder moment gaan bevallen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')