abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188682270
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

[ afbeelding ]
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188682276
realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 02:21:40 The Amazon Washington Post and @CNN just did a Fake Interview on Pardons for Aids on the Wall, and that I didn’t think the Wall on the Southern Border was that important to stop Illegals wanting to come into our Country. WRONG, vitally important. Will make a BIG impact. So bad! reageer retweet

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2019 02:52:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_188682305
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met Chivaz eens dat Beto zichzelf geen gunst doet door Breitbart te weigeren. Het is natuurlijk gewoon propaganda, maar door ze te weigeren creeer je alleen maar het narratief dat je hypocriet bent (zie ook Chivaz z'n posts) terwijl iedereen ze gewoon collectief zou negeren als je ze wel toelaat. Op de mensen na die het toch al lezen, maar dat is Beto z'n doelgroep toch niet.

Ik snap beide kanten van het verhaal wel eigenlijk.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_188682344
Gaat lekker daar met die stemapparaten in Mississippi :')

donderdag 29 augustus 2019 @ 06:07:11 #5
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188682475
Het ziet er niet goed uit voor Trump:

En hoewel er nog 15 maanden te gaan zijn zie ik het ook niet beter worden.

[ Bericht 23% gewijzigd door kladderadatsch op 29-08-2019 07:21:30 ]
pi_188682781
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Update voor jou en @:Refragmental:

Nog zo eentje die zich 'journalist' noemt en waar jullie vol bewondering voor waren...

Right-Wing Star Andy Ngo Exits Quillette After Damning Video Surfaces
[..]

Met audio:
willsommer twitterde op woensdag 28-08-2019 om 18:32:50 New audio from Portland clashes reveals supposed "independent reporter" Andy Ngo's close ties to the Proud Boys and other far-right groups — "He went in with us and he went out with us." https://t.co/RUjesg89e2 reageer retweet
Vreemd dat jullie dit nou weer niet gemeld hebben. Helemaal gemist zeker of kwam het deze keer niet zo goed uit?
Ik geef werkelijk geen ene drol om andy ngo als journalist. Hoe kom je er dus bij dat ik vol "bewondering" was?
Het enige waar ik toen over viel is het extreme geweld door links en de goedpraterij hier.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:31:30 #7
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_188682932
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:53 schreef Kijkertje het volgende:
Gaat lekker daar met die stemapparaten in Mississippi :')

Die apparaten lopen nog op Windows Vista.. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:35:36 #8
384435 klappernootopreis
pi_188682960
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 07:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geef werkelijk geen ene drol om andy ngo als journalist. Hoe kom je er dus bij dat ik vol "bewondering" was?
Het enige waar ik toen over viel is het extreme geweld door links en de goedpraterij hier.
Ah, dus die "linksen" lopen elke keer met assault rifles rond en maaien onschuldigen neer. Mooi dat je zo goed geïnformeerd bent.
pi_188682990
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:35 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ah, dus die "linksen" lopen elke keer met assault rifles rond en maaien onschuldigen neer. Mooi dat je zo goed geïnformeerd bent.
Als fervent supporter van Sanders is het natuurlijk ook heel logisch om Trump met alles na te praten en links overal de schuld van te geven
  donderdag 29 augustus 2019 @ 08:52:12 #10
384435 klappernootopreis
pi_188683125
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:38 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Als fervent supporter van Sanders is het natuurlijk ook heel logisch om Trump met alles na te praten en links overal de schuld van te geven
Je kan andere users natuurlijk van alles wijsmaken hier.
Maar postgedrag is ontmaskerend en ontluisterend. ;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:05:31 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188683259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 07:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En je afvragen waarom iedereen elke keer zo over jouw comment heen valt als je elke keer met sliding + gestrekt been het topic binnenkomt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_188683410
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:38 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven... ik ben allang geen Sanders supporter meer.
En waarom mbt Andy Ngo Trump er bij zijn haren bij moet worden gesleept... geen idee.
Maar dat hier het extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek constant wordt goedgepraat is gewoon een feit. En uiteraard de standaard whataboutism wanneer iemand over dat geweld begint.
pi_188683495
Hardop gelachen
pi_188683496
Wtf is "alt-links" nou weer voor zelfverzonnen aanduiding?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:31:33 #15
384435 klappernootopreis
pi_188683529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]
extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek
je bent zo stellig.
Misschien zou je de andere users eens wat voorbeelden kunnen geven wat jij als extremistisch geweld categoriseert?
Er hoeft geen bodycount bij, je voorbeelden worden hier echt wel onder de loep gelegd aan de hand van dit lijstje: https://mediabiasfactcheck.com/
waar ze zullen worden gestaafd en vergeleken met de aanslagen van de laatste tijd.
pi_188683586
Wist niet dat geweld in deze reeks wordt bedekt met de mantel der liefde. Wellicht dat Refragmental voorbeelden kan geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188683627
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
Joh, mensen aan de verre rechterkant van het Fok-spectrum doen altijd hun best om 'both sides' te creeren. Alt-left en het geweld dat zij plegen staat in geen verhouding tot de georganiseerde alt-right/extreem rechterzijde. Clubjes als Antifa die counter-protesteren enzo.

Het stelt allemaal vrij weinig voor tov de neo-nazis die ze bestrijden.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:41:00 #18
384435 klappernootopreis
pi_188683629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wist niet dat geweld in deze reeks wordt bedekt met de mantel der liefde. Wellicht dat Refragmental voorbeelden kan geven.
we wachten geduldig.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:51:26 #19
384435 klappernootopreis
pi_188683750
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
geen idee

We plaatsen die in het rijtje

• Gutmensch
• Policor
• Linkse Kerk
en meer van dit soort stopwoordjes hier.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:54:28 #20
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_188683795
Zo, heb m'n Fok!blocklist even bijgewerkt, wat een rust.

Meanwhile,

I am a bedbug and would like to be kept out of this mess

https://www.washingtonpos(...)-kept-out-this-mess/

quote:
To Whom It May Concern and Bosses of Whom It May Concern,

Please, I would like to be kept out of this mess.

I know that, as a bedbug, this is not a phrase you would expect to hear vibrate forth through my rostrum, but hear me out.

I am just trying to live my life. Instead, I have been thrust into a story I never asked to be part of. This is not my fight, and I don’t know any of the people involved. Please, stop using me to insult people. I don’t know these people. I don’t know anything other than that some of them emit kairomones and I need to make use of them for a blood meal to escape my final nymphal stage. That’s it. So stop invoking my name! Fight your own battles.

I understand very well that I am not welcome in your society. This is the double standard. I have spent a long time developing a thick, chitinous skin, covered with bristles and hairs. But that does not mean that words do not sting, too.

I am a bedbug. And I don’t see any shame in being a bedbug. I have been a bedbug for as long as I remember. I am proud to be a bedbug. I come from a long line of bedbugs. My great-great-grandparents arrived on this mattress days ago.

And yet because I may have chosen to frequent a Trump property a while back and to situate myself at the New York Times, I have seen my name and my family’s name dragged through the mud. I just want to retreat somewhere warm and dark with my blood meal, though, to be fair, that is not unusual.

On the Internet, it is easy to hide behind a screen. But I defy you to come to the mattress where I reside, eat a delicious blood meal and say what you have said there about how undesirable my presence is in front of my six to 800 larvae. I ask you to look into my eyes (located above my prothorax but below my antennae) and say that I am not welcome, and that I have not got just as much right as anyone else to spend my time and hard-earned savings to devour my blood meals at a Trump property.

Why am I entitled to such calumny? I am not the attorney general of the United States, who ought to know better than to host a big event at a Trump property. I am just looking for a loose baseboard, a warm dark area, and a host to pierce with my mandibles to make my blood meal, which as I have stated is necessary for me to move from one nymphal stage to the next. What have we done wrong? Nothing! We have just as much right to be in any newsroom as a Washington Post roach or BuzzFeed bee.

And yet we have been insulted and dragged into fights that were not ours at every turn. I have had a long day full of traumatic insemination and blood meals, and I just want to lay eggs in everything I possibly can without being dragged into your mess. Make no mistake: Ordinarily, to be dragged into your mess is the one dream of my heart. But this time I have had enough.
:P
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:54:59 #21
384435 klappernootopreis
pi_188683803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Joh, mensen aan de verre rechterkant van het Fok-spectrum doen altijd hun best om 'both sides' te creeren. Alt-left en het geweld dat zij plegen staat in geen verhouding tot de georganiseerde alt-right/extreem rechterzijde. Clubjes als Antifa die counter-protesteren enzo.

Het stelt allemaal vrij weinig voor tov de neo-nazis die ze bestrijden.
Ik ben blij dat ze überhaupt worden bestreden. Zelfs al is het door Anti-fa.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:16:24 #22
384435 klappernootopreis
pi_188684037
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef kladderadatsch het volgende:
Zo, heb m'n Fok!blocklist even bijgewerkt, wat een rust.

Meanwhile,

I am a bedbug and would like to be kept out of this mess

https://www.washingtonpos(...)-kept-out-this-mess/
[..]

:P
pi_188684281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zoals ik al meerdere keren heb aangegeven... ik ben allang geen Sanders supporter meer.
En waarom mbt Andy Ngo Trump er bij zijn haren bij moet worden gesleept... geen idee.
Maar dat hier het extremistisch geweld uit de alt-linkse hoek constant wordt goedgepraat is gewoon een feit. En uiteraard de standaard whataboutism wanneer iemand over dat geweld begint.
Toon dan maar eens aan waar extremistisch geweld uit extreem linkse hoek word goedgepraat of is dat weer teveel moeite voor je en blijf je het liever zoals vrijwel elke Trump supporter (ja als je hem zo na blijft praten dan kun je wel blijven ontkennen het te zijn maar iedereen met een paar hersencellen meer dan jou prikt daar snel doorheen) ?

Het enige wat ik hier lees en wat jij in al je onnozelheid waarschijnlijk als goedpraten ziet is het in de juiste context plaatsen van links geweld vs rechts geweld (ja dat type geweld waar jij als ok dan voormalig Sanders supporter nogal blind voor lijkt te zijn) en de statistieken wijzen nu eenmaal uit dat geweld uit extreem rechtse hoek, die jij als voormalig Sanders supporter maar blijft verdedigen, een veel groter probleem is.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:42:24 #24
384435 klappernootopreis
pi_188684338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:41 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

we wachten geduldig.
We wachten al een uur.

Of heb je je keutel weer ingetrokken omdat we een verklaring voor je uitlatingen vragen?

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 29-08-2019 10:55:00 ]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:59:22 #25
384435 klappernootopreis
pi_188684503
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 02:45 schreef Kijkertje het volgende:
The Amazon Washington Post
"The Amazon Washington Post "
De angst voor Bezos komt overduidelijk bovendrijven bij onze Fox News fan. :P