SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:13 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom krijgen Spanje en Portugal altijd een extra PS+ spel?
Meestal een (nog gaardere) kutindie. Deze maand batman + darksiders + deilandquote:
Inderdaad dat heb ik ook al maanden niet meer gezegd kutindiesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dat zou hier iedere maand tot een sloot aan 'kutindies' opmerkingen leiden.
Is ook al een tijd geen sprake meer van geweest. Deze maand weer geen kutindiesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Inderdaad dat heb ik ook al maanden niet meer gezegd kutindies
Dezelfde disc met een DLC-code in het doosjequote:
Bron?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dezelfde disc met een DLC-code in het doosje
Volgens mij gewoon de digital deluxe edition in de PS Store gewoon, een andere naam en niet fysiek blijkbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dezelfde disc met een DLC-code in het doosje
Wat een cool initiatief zeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:08 schreef KennyPowers het volgende:
Blijkbaar altijd een "PS Talents" spel, wat een Spaans initiatief is blijkbaar.
PlayStation Talents is program in Spain that selects a small team of independent developers to help them in their mission in creating their own video games. The program gives these developers their own space for a year, access to their own PS4 dev kits, and a 100,000 marketing campaign using PlayStation's social media.
Opgelost
Maar is nie eerlijk
Daaruit is toch niet op te maken of de dlc op disc staat (zoals bij de meeste games), of achter een (eenmalig te gebruiken) code staat (zoals bij Bethesda games).quote:
Sorry, die witte tekst onder het blok.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daaruit is toch niet op te maken of de dlc op disc staat (zoals bij de meeste games), of achter een (eenmalig te gebruiken) code staat (zoals bij Bethesda games).
Okay, dus na 28 aug 2022 gewoon de standaard editie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sorry, die witte tekst onder het blok.
DLC-voucher expires 08/28/2022
(leer lezen!)
'I see what you did there'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony zijn boeven, heb het al vaker gezegd.
quote:Omstreden rapper Boef tekent bij Sony Music
https://www.ad.nl/show/om(...)sony-music~ae42cd24/
Bravia GODENquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
Alle andere divisies van sony als het gaat om media zijn om te janken zo slecht
Hmmm. Klinkt niet al te bestquote:Today, Jamie Ottilie and Brian Waddle, two men who did not work at Telltale Games, told press that they had secured the rights to the company's name and some of its licenses, and that they will be reviving the company in Malibu, California. (The original one was located in San Rafael, California, which is 400 miles northwest.) Ottilie's background is in mobile licensed development (Duck Dynasty, Power Rangers) while Waddle worked at the outsourcing company Virtuos and the physics software maker Havoc.
What the...quote:
Nee Telltale maakt geen doorstartquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wtf, Telltale games maakt een doorstart? Ik ben benieuwd of al het talent niet inmiddels al weg was daar, lijkt me wel.
[..]
Hmmm. Klinkt niet al te best
Resident Evil 8 pleasequote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:25 schreef 2dope het volgende:
https://www.project-resistance.com/en/
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:19 schreef MMaRsu het volgende:
Alle andere divisies van sony als het gaat om media zijn om te janken zo slecht
Die rode 'RE' geeft het wel een beetje weg dat het een Resident Evil game wordtquote:
Re 8quote:
Heb jij m'n spookschipverhaal wel gelezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Re 8
Je was gister laat joh, met de ps+ games
I knowquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Re 8
Je was gister laat joh, met de ps+ games
Zal zo eens kijken, zit mobiel en in de zonquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb jij m'n spookschipverhaal wel gelezen?
The Dark Pictures: Man of Medan (pagina 2)
Controller inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:04 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vanavond re7 in vr spelen.
Dat kan gewoon met de controller toch? Heb ik geen move voor nodig?
Ga het samen met een vriend doen dus ik laat hem wel eerst gaanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:07 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Controller inderdaad
Enjoy the heart-thumping
Dat hun muziek en film divisies crap maken en onderbrengenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Awesome.quote:
HAHAHA, briljant!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga het samen met een vriend doen dus ik laat hem wel eerst gaan
Oh.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat hun muziek en film divisies crap maken en onderbrengen
Goed planquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:19 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
HAHAHA, briljant!
Maar dan wel naar hem kijken en niet naar het spel, je gaat S.T.U.K.
Ze worden overgenomen en maken een doorstart, hoe wil jij het noemen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Telltale maakt geen doorstart
Hij wacht nog op de volgende vlog.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ze worden overgenomen en maken een doorstart, hoe wil jij het noemen dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wacht nog op de volgende vlog.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef DKUp het volgende:
Ik lees dingen over een multiplayer Resident Evil, I don’t fucking care!
Jammer, vond de games geen reet aan, jaren 2000 graphics, slome gameplay..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wtf, Telltale games maakt een doorstart? Ik ben benieuwd of al het talent niet inmiddels al weg was daar, lijkt me wel.
[..]
Hmmm. Klinkt niet al te best
Dan denk je aan iets tofs en dan krijg je vermoedelijk weer iets kutsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer helemaal niks
DIABLO MOBILE!!! Jullie hebben toch allemaal een telefoon!!!!!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan denk je aan iets tofs en dan krijg je vermoedelijk weer iets kuts![]()
![]()
![]()
Ja hun hardware is goedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh.
Geen idee. Al hun hardware divisies zijn in elk geval 1 van de beste van de wereld.
Er hebben 2 mensen een naam gekocht, en er gaat niemand werken die bij Telltale heeft gewerkt afaik.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ze worden overgenomen en maken een doorstart, hoe wil jij het noemen dan?
vlogsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was al een resi multiplayer, outbreak dacht. ik? Was fn fantastischquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef DKUp het volgende:
Ik lees dingen over een multiplayer Resident Evil, I don’t fucking care!
Prachtig moment, de pure cringe die overal voelbaar was.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
DIABLO MOBILE!!! Jullie hebben toch allemaal een telefoon!!!!!
Nooit gespeeld. Leek me niks als ik de footage zag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er was al een resi multiplayer, outbreak dacht. ik? Was fn fantastisch
Haha @Jimbo kan dit ook waarderenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prachtig moment, de pure cringe die overal voelbaar was.
Welke mongool bedenkt dan ook zoietsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
was ook een ps2 game toch? Logisch dat t wss crap eruit ziet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Leek me niks als ik de footage zag.
Ik wil gewoon een resi 8 met de (verbeterde)engine van 7, keuze tussen first en third person, vr mogelijkheid en een geweldig verhaal waarbij ik het achthonder miljoen miljard keer wil uitspelen terwijl ik om de vijf minuten een rolberoerte krijg van angst.
Is dat nou echt teveel gevraagd
[..]
Haha @:jimbo kan dit ook waarderen
Komt vandaag binnen, vet zin in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
Heeft iemand hier Wreckfest al gespeeld of aangeschaft ?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er hebben 2 mensen een naam gekocht, en er gaat niemand werken die bij Telltale heeft gewerkt afaik.
Dat noem ik geen doorstart
Ja die hebben echt een fantastisch idee bij wat hun spelers willen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wil een vervolg op Resident Evil 7, daar heb ik interesse inquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er was al een resi multiplayer, outbreak dacht. ik? Was fn fantastisch
Van mij mogen ze Resident Evil 4 wel meer horror mogen maken met de gameplay van Resident Evil 2 Remake met wat mlee Genot na een kogel in de facequote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:36 schreef dud0r het volgende:
Geen re4 remake. Daarmee stapte ze af van de survival horror en werd het actie. Prima game verder, met een verschrikkelijke besturing dat wel maar er was geen horror meer in te vinden.
Dan vond ik 5 leuker omdat je die coop kon doen.
Resident Evil 7 GENOTquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Na resident evil op de psx nooit meer gespeeld. Die vonden we veel te eng.
Uhh nee?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:33 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:36 schreef dud0r het volgende:
Geen re4 remake. Daarmee stapte ze af van de survival horror en werd het actie. Prima game verder, met een verschrikkelijke besturing dat wel maar er was geen horror meer in te vinden.
Dan vond ik 5 leuker omdat je die coop kon doen.
Dan niet. Iedereen begrijpt wat er bedoeld wordt, behalve jij schijnbaar. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.quote:
Helemaal uitgespeeld. Van degene die ik gespeeld heb, heb ik alleen code veronica x en zero niet uitgespeeld. cvx omdat ik vast zat en zero omdat ik met andere games aan de slag gingquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Na resident evil op de psx nooit meer gespeeld. Die vonden we veel te eng.
[ afbeelding ]
Melee was inderdaad echt een geweldige toevoeging. Als ze het nou ook nog zo maken dat wanneer je gun leeg is je daar mee kan meppen zou helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Resident Evil 4 wel meer horror mogen maken met de gameplay van Resident Evil 2 Remake met wat mlee Genot na een kogel in de face
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET HALVE TAMME DIE JE ER BENT!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee re5 is spannend wil je zeggen? Re4 is veel meer horror dan 5 ooit was. 5 is een misstap samen met 6 imo
Ik vond voornamelijk Leon z'n tijdlijn leuk om te doen, die ging wat meer oldschool.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:42 schreef DKUp het volgende:
Resident Evil 6 vond ik wel leuk, goed niet maar wel uitstekend mee vermaakt.
Wij kregen die een keer en een avond gespeeld toen we alleen thuis waren, tot die honden in de gang sprongen. Volgens mij nooit meer aangeraakt. Al was die ook veel te moeilijk nog snapte er geen zak van door het engels en zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal uitgespeeld. Van degene die ik gespeeld heb, heb ik alleen code veronica x en zero niet uitgespeeld. cvx omdat ik vast zat en zero omdat ik met andere games aan de slag ging
[..]
Melee was inderdaad echt een geweldige toevoeging. Als ze het nou ook nog zo maken dat wanneer je gun leeg is je daar mee kan meppen zou helemaal geweldig zijn.
[..]
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET HALVE TAMME DIE JE ER BENT!
Ik zeg dat ik vijf leuker vond dan vier door de toevoeging van coop. Heb je stront in je ogen dat je niet kan lezen ofzo?
Godverdomme zeg.
[..]
Ik vond voornamelijk Leon z'n tijdlijn leuk om te doen, die ging wat meer oldschool.
Ik was denk ik 12 ofzo? Mijn engels was wel redelijk goed toentertijd al dus dat was geen probleem maar vond het geen makkelijke game.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij kregen die een keer en een avond gespeeld toen we alleen thuis waren, tot die honden in de gang sprongen. Volgens mij nooit meer aangeraakt. Al was die ook veel te moeilijk nog snapte er geen zak van door het engels en zo.
Dat is al na een minuut of 5quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij kregen die een keer en een avond gespeeld toen we alleen thuis waren, tot die honden in de gang sprongen. Volgens mij nooit meer aangeraakt. Al was die ook veel te moeilijk nog snapte er geen zak van door het engels en zo.
Geen bekendenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef DKUp het volgende:
Leuk die thumbnail van de Resident Evil-trailer
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien is Ethan naar de kapper geweest.
Ja bij ons niet volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is al na een minuut of 5
Ik huil nog steeds van binnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een resi 8 met de (verbeterde)engine van 7, keuze tussen first en third person, vr mogelijkheid en een geweldig verhaal waarbij ik het achthonder miljoen miljard keer wil uitspelen terwijl ik om de vijf minuten een rolberoerte krijg van angst.
[..]
Komt wel goed schatje. Ooit komt D4quote:
Hopelijk nadat ze Blizz North weer leven in hebben geblazen met de originele medewerkersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Ooit komt D4
Ik huil nog steeds van binnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ooit....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Ooit komt D4
Gechecktquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Of hun zijn gewoon mensen die snel opgeven in gamesquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef E-Dubble het volgende:
Ik ben op het punt gekomen dat ik mij een beetje begin te schamen over mijn hoeveelheid trophies, op het begin vond ik het nog leuk om ze te sparen maar als mensen het zien die ik in het echt ken moeten ze wel denken dat ik geen leven heb
lvl 25 en bijna 5k trophies, ook +-400 games gekocht wat het meest trieste isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of hun zijn gewoon mensen die snel opgeven in games
Welk lvl/hoeveel heb je er nu
Nee, je bent inderdaad een topper als je alleen FIFA en COD speeltquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
lvl 25 en bijna 5k trophies, ook +-400 games gekocht wat het meest trieste is![]()
vrienden spelen alleen fifa en cod dus zien zo dat ik een loser ben
Volgens @Kiid welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je bent inderdaad een topper als je alleen FIFA speelt
Mijn enige 2 gamesquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, je bent inderdaad een topper als je alleen FIFA en COD speelt
Hoeveelheid zegt niets. Tenzij je dingen als Bibi & Tina: Adventures with Horses, Catquest, alle sudoku of Telltame games of andere games met makkelijke platinums op 6 verschillende consoles speelt, hoef je je niet snel te schamen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
lvl 25 en bijna 5k trophies, ook +-400 games gekocht wat het meest trieste is![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:36 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zit je met ps+ erbij al snel aanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveelheid zegt niets. Tenzij je dingen als Bibi & Tina: Adventures with Horses, Catquest, alle sudoku of Telltame games of andere games met makkelijke platinums op 6 verschillende consoles speelt, hoef je je niet snel te schamen.
Over hoeveel tijd hebben we het eigenlijk dat je tot 400 games gekomen bent?
Hahaha toen ik hunten echt leuk vond heb ik wel een paar games gekocht met easy platsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoeveelheid zegt niets. Tenzij je dingen als Bibi & Tina: Adventures with Horses, Catquest, alle sudoku of Telltame games of andere games met makkelijke platinums op 6 verschillende consoles speelt, hoef je je niet snel te schamen.
Over hoeveel tijd hebben we het eigenlijk dat je tot 400 games gekomen bent?
Kijk dat is een normale dosering, boven de level 20 dan begin je een loser te wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
80 games played, 1489 trofeen en level 15.
dat zei je idd maar daarvoor zei je dat re4 minder tof was want minder horrorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helemaal uitgespeeld. Van degene die ik gespeeld heb, heb ik alleen code veronica x en zero niet uitgespeeld. cvx omdat ik vast zat en zero omdat ik met andere games aan de slag ging
[..]
Melee was inderdaad echt een geweldige toevoeging. Als ze het nou ook nog zo maken dat wanneer je gun leeg is je daar mee kan meppen zou helemaal geweldig zijn.
[..]
DAT ZEG IK TOCH HELEMAAL NIET HALVE TAMME DIE JE ER BENT!
Ik zeg dat ik vijf leuker vond dan vier door de toevoeging van coop. Heb je stront in je ogen dat je niet kan lezen ofzo?
Godverdomme zeg.
[..]
Ik vond voornamelijk Leon z'n tijdlijn leuk om te doen, die ging wat meer oldschool.
Ik heb meer trophies maar een lager levelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
80 games played, 1489 trofeen en level 15.
Zal die zo even lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dan heb je meer bronzen trophies en minder goud en platinum dan Kaneelstokje.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb meer trophies maar een lager level
Vond het niet zo bijzonder toen ik het verhaal gisteren las op wikipedia.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./buzzkill
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik heb paar makkelijke games gedaan zoals the order en Game of thrones. Die tikken aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb meer trophies maar een lager level
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb paar makkelijke games gedaan zoals the order en Game of thrones. Die tikken aan.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vond het niet zo bijzonder toen ik het verhaal gisteren las op wikipedia.Ja hallo je moet natuurlijk wel openstaan voor spookverhalen anders word je nooit een complotgekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./buzzkillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Echte losers hebben geen ps4quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Kijk dat is een normale dosering, boven de level 20 dan begin je een loser te worden
Ik las ergens dat ze twee delen per jaar willen releasen maar geen idee hoeveel er in totaal komen. Het tweede wordt iig al geteased in n van de eindes van MoM:quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gecheckt
Leest lekker weg, maar nu de vraag.... nu kopen of wachten tot een volledige versie met alle delen...
Ziet er ook wel weer gezellig uit.twitter:slashthrasher twitterde op donderdag 29-08-2019 om 07:45:01Teaser #PS4share https://t.co/8WtC35N6oq reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal die zo even lezen
was er nog niet aan toe gekomen
Roy speelt geen games uit dus hij haalt geen platsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb paar makkelijke games gedaan zoals the order en Game of thrones. Die tikken aan.
Straks weer werken, en iedere avond even grinden voor D3 platquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Roy speelt geen games uit dus hij haalt geen plats
Die tellen voor een stuk meer lvl dan de andere. Na lvl 25 is een pkat 5% van een level waar een bronze .03 is ofzo
ik zat er wel goed naast:quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks weer werken, en iedere avond even grinden voor D3 plat
Gaan wel lastig worden met de nieuwe ps plus games. Geen tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zat er wel goed naast:
https://www.playstationtr(...)hy-points-guide.htmlHad deze ook net gegoogled.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zieke sprong na level 12 en daarna nog maar 1 kleine sprong na 26
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ik dacht 4 of 5 in totaalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze twee delen per jaar willen releasen maar geen idee hoeveel er in totaal komen. Het tweede wordt iig al geteased in n van de eindes van MoM:Ziet er ook wel weer gezellig uit.twitter:slashthrasher twitterde op donderdag 29-08-2019 om 07:45:01Teaser #PS4share https://t.co/8WtC35N6oq reageer retweet
[..]
Tweede deel van de Dark Pictures anthologyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht 4 of 5 in totaal
Waar is die trailer van?
Samen waarschijnlijk weer veel langerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Supermassive Games schijnt ook nog te werken aan exclusieve PlayStation-games.
Ik vind Until Dawn geweldig in ieder geval heel tof alleen jammer dat die The Dark Pictures Anthology games korter zijn dan Until Dawn.
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Samen waarschijnlijk weer veel langer![]()
Ben ook benieuwd of ze weer VR gaan proberen.
Herspeelwaarde is wel weer top-notch hoor. In mijn vierde playthrough kwam ik gewoon weer 2-3 uur aan compleet nieuwe content/locaties tegen omdat ik even daarvoor een iets andere keuze had gemaakt.
Hoop vooral dat ze niets in VR gaan proppen (de boys van UD dan). Leuk die on the rails shooter die ze hadden maar geef mij maar een hele chille horrorgame die gewoon op een groot scherm speelt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Samen waarschijnlijk weer veel langer![]()
Ben ook benieuwd of ze weer VR gaan proberen.
Herspeelwaarde is wel weer top-notch hoor. In mijn vierde playthrough kwam ik gewoon weer 2-3 uur aan compleet nieuwe content/locaties tegen omdat ik even daarvoor een iets andere keuze had gemaakt.
Elk deel werd ook compleet anders toch? Of dacht ik dat gelezen te hebben maar is dat niet waar?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medan![]()
Heksen zo te zien?
Ieder deel is in een andere setting en anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Elk deel werd ook compleet anders toch? Of dacht ik dat gelezen te hebben maar is dat niet waar?
Chill.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ieder deel is in een andere setting en anders.
Plat jij deel 3 ff voor mequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef KennyPowers het volgende:
Spyro 2 op de automatische piloot aan het spelen
Ik hoop dat 't weer gebaseerd is op ware gebeurtenissen/urban myths. Geeft toch wat meer edge aan de verhaallijn ofzo voor mij. Eigenlijk verwacht ik een cocktail van allerlei horror-elementen. Of ze moeten wedijveren met Blair Witch, komt morgen alweer uit zie ik net. Al is dat meer Outlast-achtigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medan![]()
Heksen zo te zien?
Die game lijkt mij ook tof inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't weer gebaseerd is op ware gebeurtenissen/urban myths. Geeft toch wat meer edge aan de verhaallijn ofzo voor mij. Eigenlijk verwacht ik een cocktail van allerlei horror-elementen. Of ze moeten wedijveren met Blair Witch, komt morgen alweer uit zie ik net. Al is dat meer Outlast-achtig
Wtf is dit voor fortnite shitquote:
Of nietquote:
Kwam ze ook net tegen. Cringy Amerikaanse "tieners" in de hoofdrol dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef DKUp het volgende:
Leuk die thumbnail van de Resident Evil-trailer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee. Fortnite ken ik alleen van wat gameplay doe ik ooit voorbij zag komen. Trekt me totaal niet om te spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Of niet![]()
Wel beter dan Fortnite tho
4 vs 1 game blijkbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kwam ze ook net tegen. Cringy Amerikaanse "tieners" in de hoofdrol dus?
Ik wil gvd de Baker family terugOf iets van die aard.
Dat zou super kut zijn...slaan doe games sowieso ooit aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
4 vs 1 game blijkbaar.
RE 8 dan maar lekker exclusief voor die nieuwe consoles en pc![]()
Dead by Daylight op de pc sloeg heel erg aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zou super kut zijn...slaan doe games sowieso ooit aan?
Als jje divinity tof vind ga je wasteland ook diggenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Wasteland 2 leuk? Of toch voor shadow of war?
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Minder polished, soepel, buggier.
Er is zelfs een genre naar vernoemd, Euro jank.quote:
quote:eurojank
"Eurojank" is an unofficial term for that class of sprawling, verbose, and oftentimes glitchy action/RPG titles originating from Eastern European nations like Russia, Poland, and Ukraine. (At the top of that heap is The Witcher 3, whose previous two games were decidedly less even; more recent examples include Elex, Kingdom Come: Deliverance, and The Technomancer.) And rarely do these games hold players' hands, usually because they lack tutorials or because of unclear GUI elements.
Go Tell Aunt Rhodyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 21:40 schreef dud0r het volgende:
Het valt mee met de hartaanvallen bij resi. Scheelt waarschijnlijk dat ik de platinum al heb. Maar de immersie is wel echt gaaf hierbij. Je zit in het begin echt aan tafel bijvoorbeeld
2K Take Two Care hoe ze heten hoort ook wel bij de top van microtransactie hondenquote:
Heb je een link naar de trailer?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je een link naar de trailer?
Casino simulator met in-game basketball mini-games.quote:
hahaha wtfquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit is wel echt over de top.
Het is ook klote voor de fans van nba2k, maar als je de reacties leest is het niet overwegend negatief.
Take2 zal er vast weer bakken met geld mee ophalen.
De tweede grote DLC wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Die dlc's van AC Origins, zijn die een beetje de moeite waard?
Zoiets walgelijks zie ik zeldenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is ook klote voor de fans van nba2k, maar als je de reacties leest is het niet overwegend negatief.
Ongelofelijk. En dan een PEGI 3 ratingquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Sowieso Atlantis altijd +1quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Die dlc's van AC Origins, zijn die een beetje de moeite waard?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Casino simulator met in-game basketball mini-games.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:10 schreef Black-Hole het volgende:
Platinum binnen voor Days Gone
Nu beginnen aan Dying light.
Heb ineens moeite met die groene spinnen in die ijswereldquote:
Kan je hem mooi aan een fokkert voor een zacht prijsje wegdoenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:10 schreef Black-Hole het volgende:
Dacht dat die besturing altijd al kut was.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heb ineens moeite met die groene spinnen in die ijswereld
Die camera en besturing bij vliegen is ook zo kut geworden
Gelukt. Pesttyfus zeg.
Die hele game is gewoonquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:30 schreef Drankster het volgende:
Dat skinnen in RDR2 is wel sick gedaan yo
Dying Light is ontzettend tofquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:10 schreef Black-Hole het volgende:
Marvel Avengersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:21 schreef DKUp het volgende:
Arkham Knight is wel tof hoor alleen is het altijd lastig met twee voorgangers die klassiekers zijn.
Alleen nog steeds geen Arkham Origins gespeeld![]()
Als we maar maar weer goede (superhelden) games krijgen binnenkort.
Beide beurzen zijn allang geweest. Was die stream dan in eerste instantie achter gesloten deuren of zo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:26 schreef Pheno het volgende:
Vanavond de Cyberpunk-stream van E3/gamescom
Sterling die weer hard loopt te gillenquote:
Een weekje is allang? Damn, gotta go fasterquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beide beurzen zijn allang geweest. Was die stream dan in eerste instantie achter gesloten deuren of zo?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een weekje is allang? Damn, gotta go faster
Yup. Je gaat vanavond veel meer gunplay/stealth zien.
Dan ben ik net even weg, rond dat tijdstipquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/cdprojektred/events
Twitch kun je toch gewoon terug kijken? En anders idd op YouTube.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben ik net even weg, rond dat tijdstip![]()
Maar goed, het zal daarna wel overal op youtube staan.
Op Gamescom mocht ik het spelen en waren ze eens duidelijk over gameplay en co in de presentatie. Dat is hier te lezen. Ik snap niet dat Square niet meteen duidelijk was over de game (op E3 dus). Want ik was ook zo sceptisch als wat na dat gebeuren in LA.quote:
Ik vind het wel tof klinken, maar eigenlijk wil ik gewoon een singleplayer game met een grote map waar je bijvoorbeeld kan vliegen met Iron Man en missies uitvoert. Nu klinkt het als een soort van Destiny.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op Gamescom mocht ik het spelen en waren ze eens duidelijk over gameplay en co in de presentatie. Dat is hier te lezen. Ik snap niet dat Square niet meteen duidelijk was over de game (op E3 dus). Want ik was ook zo sceptisch als wat na dat gebeuren in LA.
Ik heb het Atlantis concept van Stargate Atlantis altijd erg tof gevondenquote:
De Enhanced editionquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dying Light is ontzettend tof![]()
Heb je de gewone versie of de The Following Enhanced Edition?
Punt is dat Avengers dus compleet singleplayer te spelen is. Co-op is optioneel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof klinken, maar eigenlijk wil ik gewoon een singleplayer game met een grote map waar je bijvoorbeeld kan vliegen met Iron Man en missies uitvoert. Nu klinkt het als een soort van Destiny.
Benieuwd naar de gratis content voor een paar jaar.
Binnenkort zullen we wel gameplay buiten die intro zien en dat wil ik
Ik ben een loser dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:50 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Kijk dat is een normale dosering, boven de level 20 dan begin je een loser te worden
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat Avengers dus compleet singleplayer te spelen is. Co-op is optioneel.
Oh je hebt gelijk op andere websites dacht ik meer te lezen dat een aantal missies exclusief voor co-op is.quote:De war zone missions zijn co-op missies. Deze kun je van solo tot met vier spelers spelen.
Neger wind je niet zo op, die gast is zelf level 25.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:09 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik ben een loser dus?
Lijkt me niet. Dikke WINNER hierzo
Ik speel graag spelletjes en ik ben er goed in. Hoe kan ik dan een loser zijn?
Zijn sporters dan ook losers? "Ik doe graag aan atletiek en ik ben er goed in, want ik heb er veel trofeen mee gewonnen" <-- ahja, dikke loser inderdaad!
Ah. Excuus.. I guessquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Neger wind je niet zo op, die gast is zelf level 25.
Vergeet het gebruik van een PI niet. Dat is ook heel belangrijk om een emotie mee te geven aan je post!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:43 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ah. Excuus.. I guess
Lang leve geschreven taal, waar intonatie niet bestaat
D reden waarom ik in al m'n geschreven tekst smileys gebruik(Behalve in zakelijke correspodentie natuurlijk
)
En hoe vind je hem?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:32 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Komt vandaag binnen, vet zin in.
Geen smilies gebruiken in zakelijke mailsquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:43 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ah. Excuus.. I guess
Lang leve geschreven taal, waar intonatie niet bestaat
D reden waarom ik in al m'n geschreven tekst smileys gebruik(Behalve in zakelijke correspodentie natuurlijk
)
edit: ik ben JAger![]()
Ik denk dat ik in minder dan 50-100 post in 20 jaar een pi gebruikt hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vergeet het gebruik van een PI niet. Dat is ook heel belangrijk om een emotie mee te geven aan je post!![]()
![]()
Daarom worden ook maar heel weinig posts van jou serieus genomen beste vriend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in minder dan 50-100 post in 20 jaar een pi gebruikt heb
Dat is primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom worden ook maar heel weinig posts van jou serieus genomen beste vriend.
Heb net de eerste trein overvallen. Ik wilde hem gisteren uitzetten maar toen kreeg ik nog een cutscene dat we uit de sneeuw reden, daar ben ik dus gestopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die hele game is gewoon![]()
Welke Chapter zit je?
Daar begint de game eigenlijk pas echt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb net de eerste trein overvallen. Ik wilde hem gisteren uitzetten maar toen kreeg ik nog een cutscene dat we uit de sneeuw reden, daar ben ik dus gestopt.
Speel hem voor het eerst.
Ik heb al teveel games om uit te spelen. Eerst Dishonored 2 maar eens plat halen. Gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:56 schreef Jimbo het volgende:
Voor de trophyhoeren onder ons (Lobi dit dat)
Control is een hele makkelijke plat.
Het marketing- en communicatiekutje hier voegt hele afbeeldingen toequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen smilies gebruiken in zakelijke mailsNoob
Ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het marketing- en communicatiekutje hier voegt hele afbeeldingen toe(gewoon iets van de 1e pagina van google images bij het onderwerp)
Ja klopt, voelde ook echt als een tutorial, vond het hunten veruit het leukstquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar begint de game eigenlijk pas echt.
Rampage genotquote:
Ik vond dat ook een schitterend moment in de game, toen ie overging van wit, leeg en kleurloos tot de volle en levendige en gekleurde wereldquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja klopt, voelde ook echt als een tutorial, vond het hunten veruit het leukst
Ahja, dus ik ben een Noobquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen smilies gebruiken in zakelijke mailsNoob
Puur genot, die tripjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe ze bij RDR2 die missies/gameplay bedacht hebben.
"Om te beginnen moet je 5 minuten lang op je paard van plek A naar plek B lopen. Dat gebeurt in een saai leeg weiland. Als de speler nou vindt dat dit te lang duurt kun je dat paard harder laten lopen. Net wanneer de speler denkt dat de lange rit nu enigszins draaglijk wordt, nu dat beest sneller loopt na 30 seconden is het paard moe en loopt hij weer traag."
"Echt leuk, dat meten we in de game stoppen. Realisme boven gameplay!"
Het is de Destruction Derby game waar ik meer dan 10 jaar op gewacht heb. Als Destruction Derby je ding was dan ga je Wreckfest echt geweldig vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En hoe vind je hem?
Ik wil hem vanavond aan gaan schaffen, dit lijkt me nou echt een perfect game die je heel snel even een kwartiertje kan doen om wat stoom af te blazen of als je ergens op moet wachten
Daar gebruikte ik in de afgelopen jaren Fifa voor, maar dat werd steeds minder leuk en hielp niet echt om stoom af te blazen
Heb vroeger ook heel veel Destruction Derby gespeeld, was een heerlijk game en uiteraard ook Burnout
Ben erg benieuwd, zie ook wel goede reviews op metacritic (Behalve de user reviews, maar goed, dat zijn mensen die de game een 0 geven omdat 1 klein dingetje hen niet aanstaat)
Je mag continu op kruisje blijven rammen tijdens het paard rijden om de saaiheid te doorbreken, ook zo'n fijne mechanic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe ze bij RDR2 die missies/gameplay bedacht hebben.
"Om te beginnen moet je 5 minuten lang op je paard van plek A naar plek B lopen. Dat gebeurt in een saai leeg weiland. Als de speler nou vindt dat dit te lang duurt of saai wordt, dan kun je dat paard harder laten lopen. Net wanneer de speler denkt dat deze veel te lange rit enigszins draaglijk wordt, nu dat beest sneller loopt na 30 seconden is het paard moe en loopt hij weer traag."
"Echt leuk, dat meten we in de game stoppen. Realisme boven gameplay!"
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
@:poezenvanger_van_hamelen
Ziet er sick uit. Letterlijk.
Steam heeft een demo momenteel
Het enige wat me hier in tegen staat zijn de oldskool gfx. Voor de rest:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier, game of the generation bijna voor mij denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb net de eerste trein overvallen. Ik wilde hem gisteren uitzetten maar toen kreeg ik nog een cutscene dat we uit de sneeuw reden, daar ben ik dus gestopt.
Speel hem voor het eerst.
Idd, prachtige vista's. Nogmaals het is een western. Als je die langzame sfeer niet digt moet je t nie spelen.quote:
huh? Je kan gewoon auto travel aanzettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Je mag continu op kruisje blijven rammen tijdens het paard rijden om de saaiheid te doorbreken, ook zo'n fijne mechanic.
100% eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd, prachtige vista's. Nogmaals het is een western. Als je die langzame sfeer niet digt moet je t nie spelen.
Ik ga ook geen furry games spelen
Ik zit nog steeds in Ch3quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
100% eens.
Vanaf minuut 1 zat ik erin, ik had ook niet de drang om als een dolle te gaan rondlopen.
Zo dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Chapter 3 is dan ook een prima chapter voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Ch3
Ben alleen maar bezig met de wildernis in gaan en jagen
Heerlijk rustgevend, lekker wachten tot er weer een 3* kwaliteit beestje z'n kop laat zien om perfect skin te krijgen enzo
Het is dat ik nu niet meer alle dieren kan jagen, omdat die op plekken zitten waar ik nog niet kan komen zonder gelijk achterna gezeten te worden door Marshals, anders had ik m'n camp al volledig geupgraded gehad en bij de skinner alle speciale pakjes al gekochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Chapter 3 is dan ook een prima chapter voor dat soort dingen.
Volgens mij heb ik in mijn 2e playthrough chapter 3 gebruikt voor het verzamelen van de grootste satchel enzo.
Ja had hem al gaten, helaas alleen een steam demo. Geen zin om mijn laptop op mijn tv aan te sluitenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Was fijn geweest als er iets tussen 'continu op de x-knop rammen' en 'helemaal niks doen' in had gezeten, zoals bij iedere game tegenwoordig waar je je op een paard kan voort bewegen zeg maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh? Je kan gewoon auto travel aanzettenen in cinematic mode van de pracht en praal genieten
Ik lees ook tot nu toe alleen maar zeer positieve reacties over Wreckfest en na het zien van wat gameplay ga ik hem ook zeker halen, maar weet alleen nog niet of ik hem fysiek of digitaal ga halenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is de Destruction Derby game waar ik meer dan 10 jaar op gewacht heb. Als Destruction Derby je ding was dan ga je Wreckfest echt geweldig vinden.
Volgens mij is hij fysiek goedkoper.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik lees ook tot nu toe alleen maar zeer positieve reacties over Wreckfest en na het zien van wat gameplay ga ik hem ook zeker halen, maar weet alleen nog niet of ik hem fysiek of digitaal ga halen
Dit lijkt me nou wel een perfecte game om splitscreen te doen, helaas zit dat er niet inquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Volgens mij is hij fysiek goedkoper.
Kan ik hier iemand blij maken met Tony Hawk 4 voor de PS2? Heb per ongeluk 2 exemplaren gekocht
Zoals wat dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Was fijn geweest als er iets tussen 'continu op de x-knop rammen' en 'helemaal niks doen' in had gezeten, zoals bij iedere game tegenwoordig waar je je op een paard kan voort bewegen zeg maar.
Gewoon, je paard vooruit laten lopen en besturen zonder continu op X te hoeven drukken om het vooruit te laten lopen. Zoals in AC:O, in BOTW bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals wat dan?
En wat wil je dan doen?
Bij Assassins Creed Odyssey kan je namelijk ook niks doen op je paard.
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gewoon, je paard vooruit laten lopen en besturen zonder continu op X te hoeven drukken om het vooruit te laten lopen. Zoals in AC:O, in BOTW bijvoorbeeld.
dit.quote:
Als je wil versnellen moet je toch in galop iedere keer op X drukken? Of versnel jij niet als je je voortbeweegt op je paard?quote:
.quote:How To Ride Your Horse And Maintain Its Cores
Horse controls are relatively simple. Tap the X or A button repeatedly to speed up and R1 or RB to slow down. You can double tap and hold X or A to match a companion's speed, and if you tap X or A in rhythm with your horse's gallop you will conserve stamina
Hoezo fascinerend en hoezo haat? Mensen hebben verschillende voorkeuren qua pacing, niks om je druk over te maken verder. Alleen omdat iemand anders jouw smaak niet deelt doet dat niks af aan je eigen beleving. Dat vergeten mensen hier nog al eens en schieten gelijk in de verdediging als je hun enthousiasme voor hun favouriete spelletje niet deelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:
De Red Dead Redemption 2 haat omdat het zo traag en langzaam is blijf ik fascinerend vinden.
Mijn vader kwam ook eens kijken toen ik dat speelde en die zei ook dat hij het maar een traag en saai spel vond. Grafisch mooi maar dat was het wel.
Ik versnel en dubbel tap dan X om op die snelheid te blijven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Als je wil versnellen moet je toch in galop iedere keer op X drukken? Of versnel jij niet als je je voortbeweegt op je paard?
[..]
.
Dat bedoel ik.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
En je kan autoride gewoon aanzetten waar je dat dus niet hoeft te doen
Ik WIL geen autoride. Ik wil gewoon kunnen versnellen zonder dat ik continu op X hoef te rammen, jezus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Als je op topsnelheid zit en je hlzet autoride aan blijft die op dat tempo zonder dat je hoeft te blijven drukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik versnel en dubbel tap dan X om op die snelheid te blijven.
Langzaam | Snel | Snelst, wil je het snelst ben je wel gebonden aan tappen. Maar de middelste snelheid is snel genoeg voor mij en ik vond het vrij logisch dat je voor de topsnelheid moet tappen want dat moet Arthur ook met zijn laarzen.
Ik ga eind oktober voor mijn 3e keer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je op topsnelheid zit en je hlzet autoride aan blijft die op dat tempo zonder dat je hoeft te blijven drukken
Menig jointje kort gerookt terwijl Arthur over de plains aan het bewegen was
Binnenkort maar eens herspelen denk ik
Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Hoezo fascinerend en hoezo haat? Mensen hebben verschillende voorkeuren qua pacing, niks om je druk over te maken verder. Alleen omdat iemand anders jouw smaak niet deelt doet dat niks af aan je eigen beleving. Dat vergeten mensen hier nog al eens en schieten gelijk in de verdediging als je hun enthousiasme voor hun favouriete spelletje niet deelt.
Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.
Volkomen onterecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.
Ik ben ook geen liefhebber, ik heb het tot chapter 3 vol gehouden en toen gekapt. Voor mij was het de combinatie van de trage pacing, de vreselijke sluggy en inaccurate controls (nee het is geen twitch shooter maar er zit ook nog wat tussen in, dezelfde reden dat ik Witcher 3 niet trek) en het complete gebrek aan vrijheid tijdens missies in een open world sandbox game waardoor ik er niet doorheen kwam.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.
Red Dead Redemption 2, God of War en Spider-Man waren de grootste titels van 2018.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De missies zijn extreem lineair voor eenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ben ook geen liefhebber, ik heb het tot chapter 3 vol gehouden en toen gekapt. Voor mij was het de combinatie van de trage pacing, de vreselijke sluggy en inaccurate controls (nee het is geen twitch shooter maar er zit ook nog wat tussen in, dezelfde reden dat ik Witcher 3 niet trek) en het complete gebrek aan vrijheid tijdens missies in een open world sandbox game waardoor ik er niet doorheen kwam.
Het was een prachtige wereld maar ik vond het een verschrikking om mezelf er doorheen te bewegen. Ik beleef veel meer plezier aan een Days Gone, zonder dat ik beweer dat dat de 'betere' game is.
Ze moeten maar eerst even dorpjes en eventueel steden laten zien dat ik het spel weer interessant ga vindenquote:
Ik krijg de goty vandaag binnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als jij alleen op x drukt terwijl je op je paard zit, dan spring jequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
Net zoals dat je ook niet op X hoeft te tappen om te sprinten. Toggle is mogelijk.
Dat eeuwige heen-en-weer rijden op je paard en het trage lopen ging me op een gegeven moment ook behoorlijk op de wekker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:15 schreef Drankster het volgende:
Ik vind RDR2 ook wat traagjes hier en daar maar zo zal het wel bedoeld zijn door Rockstar. Aan de andere kant vind ik het trage wel chill, beetje laid back ofzo.
Het is meer de manier waarop je missions per se moet spelen wat me stoort bij Rockstar games.
Zie:
Ik wil gewoon heeel veel geld!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:53 schreef DKUp het volgende:
Ik wil gewoon goede en leuke games en nieuwe consoles
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon heeel veel geld!
The rest will follow naturally![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon heeel veel geld!
The rest will follow naturally![]()
Jouw pa weet blijkbaar meer van gamong af dan jijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:
De Red Dead Redemption 2 haat omdat het zo traag en langzaam is blijf ik fascinerend vinden.
Mijn vader kwam ook eens kijken toen ik dat speelde en die zei ook dat hij het maar een traag en saai spel vond. Grafisch mooi maar dat was het wel.
Liever een Desert Eagle .50quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/jSQqPJRJKQAbTcDo2YJxV4wIeLM=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)thumb.png]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ach, dit werkt ook uitstekend.quote:
Alsof je de terugslag van de Deagle .50 even makkelijk handeltquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, dit werkt ook uitstekend.
Naar het schijnt dan
Met het formaatje hand-kanon hoef je 'm niet eens te gebruiken met een beetje mazzelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof je de terugslag van de Deagle .50 even makkelijk handelt
Pac-manGODquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jouw pa weet blijkbaar meer van gamong af dan jij
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:25 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Met het formaatje hand-kanon hoef je 'm niet eens te gebruiken met een beetje mazzel
Ennuh, wij gamers zijn toch helemaal van de 'Force Feedback' of wat?!![]()
Sowieso een baasquote:
Schieten zonder gehoorbeschermingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthouden
Oh dat ding hoor je door is oorpluggen heenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:32 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Schieten zonder gehoorbescherming![]()
* Dr_Gonzo heeft ooit mogen schieten met een AK-47.
Dat ding leek net speelgoed, weegt bijna niks en is zo ongelofelijk makkelijk om te bedienen dat ik daarna ineens snapte dat zelfs een kind-soldaat zo'n ding kan gebruiken.
Geen pluggen maar on-ear is beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh dat ding hoor je door is oorpluggen heen
Stiekem is schieten echt chill. Als ik weer eens naar de usa ga can pop maar eens zn range bezoeken. We mag daar zoveel meer
Ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthouden
Als ik geld en daarbij trofeen kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:09 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik ben een loser dus?
Lijkt me niet. Dikke WINNER hierzo
Ik speel graag spelletjes en ik ben er goed in. Hoe kan ik dan een loser zijn?
Zijn sporters dan ook losers? "Ik doe graag aan atletiek en ik ben er goed in, want ik heb er veel trofeen mee gewonnen" <-- ahja, dikke loser inderdaad!
In Amerika kun je geld verdienen met je Platinum trophies, vet oneerlijk..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Als ik geld en daarbij trofeen kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.
Virtuele trofeen verzamelen daarentegen wordt door de meeste mensen wel gezien als kansloos hoe je het ook went of keert
Super oneerlijk iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
In Amerika kun je geld verdienen met je Platinum trophies, vet oneerlijk..
Ik kijk geen trailers meer, speel de game wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 15 minuten gameplay om 20:00 uur
Spiderman kreeg ik een avatarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Super oneerlijk iddmaar heb serieus nooit begrepen waarom ze geen simpele rewards hebben zoals thema's of avatars als je een plat haalt, gemiste kans om meer mensen te motiveren
Voor mij staat het psn level gelijk aan penis lengte (in cm)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Als ik geld en daarbij trofeen kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.
Virtuele trofeen verzamelen daarentegen wordt door de meeste mensen wel gezien als kansloos hoe je het ook went of keert
Ga t niet meer kijken wil voor de rest lekker verrast wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 15 minuten gameplay om 20:00 uur
Klopt wel hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Voor mij staat het psn level gelijk aan penis lengte (in cm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |