abonnement Unibet Coolblue
pi_188706175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat kan toch gewoon?
Als je wil versnellen moet je toch in galop iedere keer op X drukken? Of versnel jij niet als je je voortbeweegt op je paard?

quote:
How To Ride Your Horse And Maintain Its Cores

Horse controls are relatively simple. Tap the X or A button repeatedly to speed up and R1 or RB to slow down. You can double tap and hold X or A to match a companion's speed, and if you tap X or A in rhythm with your horse's gallop you will conserve stamina
.

Dat bedoel ik.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:49:06 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188706198
En je kan autoride gewoon aanzetten waar je dat dus niet hoeft te doen :')

Net zoals dat je ook niet op X hoeft te tappen om te sprinten. Toggle is mogelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188706204
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:
De Red Dead Redemption 2 haat omdat het zo traag en langzaam is blijf ik fascinerend vinden.

Mijn vader kwam ook eens kijken toen ik dat speelde en die zei ook dat hij het maar een traag en saai spel vond. Grafisch mooi maar dat was het wel.
Hoezo fascinerend en hoezo haat? Mensen hebben verschillende voorkeuren qua pacing, niks om je druk over te maken verder. Alleen omdat iemand anders jouw smaak niet deelt doet dat niks af aan je eigen beleving. Dat vergeten mensen hier nog al eens en schieten gelijk in de verdediging als je hun enthousiasme voor hun favouriete spelletje niet deelt.
pi_188706205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:47 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Als je wil versnellen moet je toch in galop iedere keer op X drukken? Of versnel jij niet als je je voortbeweegt op je paard?
[..]

.

Dat bedoel ik.
Ik versnel en dubbel tap dan X om op die snelheid te blijven.

Langzaam | Snel | Snelst, wil je het snelst ben je wel gebonden aan tappen. Maar de middelste snelheid is snel genoeg voor mij en ik vond het vrij logisch dat je voor de topsnelheid moet tappen want dat moet Arthur ook met zijn laarzen.
pi_188706218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
En je kan autoride gewoon aanzetten waar je dat dus niet hoeft te doen :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
En je kan autoride gewoon aanzetten waar je dat dus niet hoeft te doen :')
Ik WIL geen autoride. Ik wil gewoon kunnen versnellen zonder dat ik continu op X hoef te rammen, jezus. :') Als ik een paard wil zie rijden zonder dat ik er zelf wat voor hoef te doen dan zet ik Once Upon a time in the West wel aan.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:50:57 #256
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188706221
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik versnel en dubbel tap dan X om op die snelheid te blijven.

Langzaam | Snel | Snelst, wil je het snelst ben je wel gebonden aan tappen. Maar de middelste snelheid is snel genoeg voor mij en ik vond het vrij logisch dat je voor de topsnelheid moet tappen want dat moet Arthur ook met zijn laarzen.
Als je op topsnelheid zit en je hlzet autoride aan blijft die op dat tempo zonder dat je hoeft te blijven drukken

Menig jointje kort gerookt terwijl Arthur over de plains aan het bewegen was _O_

Binnenkort maar eens herspelen denk ik
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188706226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als je op topsnelheid zit en je hlzet autoride aan blijft die op dat tempo zonder dat je hoeft te blijven drukken

Menig jointje kort gerookt terwijl Arthur over de plains aan het bewegen was _O_

Binnenkort maar eens herspelen denk ik
Ik ga eind oktober voor mijn 3e keer.
pi_188706271
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Hoezo fascinerend en hoezo haat? Mensen hebben verschillende voorkeuren qua pacing, niks om je druk over te maken verder. Alleen omdat iemand anders jouw smaak niet deelt doet dat niks af aan je eigen beleving. Dat vergeten mensen hier nog al eens en schieten gelijk in de verdediging als je hun enthousiasme voor hun favouriete spelletje niet deelt.
Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.
SOONY
pi_188706285
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.
Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188706296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.
Volkomen onterecht natuurlijk.
pi_188706396
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb genoeg gelezen dat mensen het spel echt haten en dan heb ik het nog iets eens over FOK!.
Ik ben ook geen liefhebber, ik heb het tot chapter 3 vol gehouden en toen gekapt. Voor mij was het de combinatie van de trage pacing, de vreselijke sluggy en inaccurate controls (nee het is geen twitch shooter maar er zit ook nog wat tussen in, dezelfde reden dat ik Witcher 3 niet trek) en het complete gebrek aan vrijheid tijdens missies in een open world sandbox game waardoor ik er niet doorheen kwam.

Het was een prachtige wereld maar ik vond het een verschrikking om mezelf er doorheen te bewegen. Ik beleef veel meer plezier aan een Days Gone, zonder dat ik beweer dat dat de 'betere' game is.
  Eindredactie Games vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:13:15 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188706603
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188706821
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.
Red Dead Redemption 2, God of War en Spider-Man waren de grootste titels van 2018.
De eerste twee waren mijn favoriete games van het jaar dus ik vond het prima één van de twee.
Spider-Man vond ik de zwakste van de drie dus met God of War en Red Dead Redemption 2 kon ik prima mee leven.
SOONY
pi_188706883
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 13:01 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik ben ook geen liefhebber, ik heb het tot chapter 3 vol gehouden en toen gekapt. Voor mij was het de combinatie van de trage pacing, de vreselijke sluggy en inaccurate controls (nee het is geen twitch shooter maar er zit ook nog wat tussen in, dezelfde reden dat ik Witcher 3 niet trek) en het complete gebrek aan vrijheid tijdens missies in een open world sandbox game waardoor ik er niet doorheen kwam.

Het was een prachtige wereld maar ik vond het een verschrikking om mezelf er doorheen te bewegen. Ik beleef veel meer plezier aan een Days Gone, zonder dat ik beweer dat dat de 'betere' game is.
De missies zijn extreem lineair voor een
Alles wordt gepusht op Arthur en zijn verhaal en de rest van de gang zonder dat je er veel invloed zelf op hebt (een aantal dingen wel).
De besturing heb ok meteen aangepast naar FPS-controls omdat de normale controls helemaal dramatisch waren.

Ik denk dat ik meer plezier heb beleefd aan The Crew 2, Days Gone en Assassin’s Creed Odyssey dan aan Spider-Man, God of War en Red Dead Redemption 2.
De laatste drie zijn in bijna alles beter overigens voordat ik weer zorg voor debiele discussies.

[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 30-08-2019 13:38:49 ]
SOONY
pi_188707069
Met traag bedoel ik ook de controls, de pacing was prima. Maar ik vond RDR vooral saai. Er is geen reet te doen, je hebt nauwelijks vrijheid om dingen te doen zoals je ze wilt doen. Heb wel veel tijd besteedt aan gewoon rondkijken en de NPC’s in de gaten houden. Wat dat betreft is t een geniaal spel, maar de gameplay is echt matig voor zo’n grote titel. Vind het slecht dat daar zo weinig kritiek op was.

En die lul stopte ook de hele tijd z’n wapen weg middenin shoot-outs.

Spiderman vond ik trouwens erg leuk, wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Wie dit leest is hek.
pi_188707171
quote:
Ze moeten maar eerst even dorpjes en eventueel steden laten zien dat ik het spel weer interessant ga vinden :+
SOONY
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:58:40 #267
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188707310
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Vond het wel grappig dat het geen GOTY werd.
Ik krijg de goty vandaag binnen
pi_188707554
Ik vind RDR2 ook wat traagjes hier en daar maar zo zal het wel bedoeld zijn door Rockstar. Aan de andere kant vind ik het trage wel chill, beetje laid back ofzo.

Het is meer de manier waarop je missions per se moet spelen wat me stoort bij Rockstar games.

Zie:

pi_188707671
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
En je kan autoride gewoon aanzetten waar je dat dus niet hoeft te doen :')

Net zoals dat je ook niet op X hoeft te tappen om te sprinten. Toggle is mogelijk.
Als jij alleen op x drukt terwijl je op je paard zit, dan spring je ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:26:09 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188707690
Ik hoor t al, RDR2 hoef ik nooit te kopen :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_188707808
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:15 schreef Drankster het volgende:
Ik vind RDR2 ook wat traagjes hier en daar maar zo zal het wel bedoeld zijn door Rockstar. Aan de andere kant vind ik het trage wel chill, beetje laid back ofzo.

Het is meer de manier waarop je missions per se moet spelen wat me stoort bij Rockstar games.

Zie:

Dat eeuwige heen-en-weer rijden op je paard en het trage lopen ging me op een gegeven moment ook behoorlijk op de wekker.
Het verhaal was de eerste drie chapters ook nogal traag, pas vanaf chapter vier komt het een beetje op gang en vanaf chapter vijf wordt het pas echt leuk.
Zelfs het fast-travel systeem vond ik te traag.

De uiteindelijke beloning kwam pas tegen het einde van de game aan: het verhaal!
Die bleek uiteindelijk zo goed te zijn dat ik het film/boek-waardig vond.
Heb zelfs even een traantje gelaten tijdens de aftiteling waarna het epiloog ook nog eens episch blijkt te zijn.
Uiteindelijk vond ik het dan toch een fantastische game.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:45:15 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188707969
Ik wil gewoon kunnen rennen waar ik wil
pi_188708085
Ik wil gewoon goede en leuke games en nieuwe consoles
SOONY
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:57:17 #274
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188708156
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:53 schreef DKUp het volgende:
Ik wil gewoon goede en leuke games en nieuwe consoles
Ik wil gewoon heeel veel geld!

The rest will follow naturally ;) :D
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188708176
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef azazel1707 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon heeel veel geld!

The rest will follow naturally ;) :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')