Het is de Destruction Derby game waar ik meer dan 10 jaar op gewacht heb. Als Destruction Derby je ding was dan ga je Wreckfest echt geweldig vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En hoe vind je hem?
Ik wil hem vanavond aan gaan schaffen, dit lijkt me nou echt een perfect game die je heel snel even een kwartiertje kan doen om wat stoom af te blazen of als je ergens op moet wachten
Daar gebruikte ik in de afgelopen jaren Fifa voor, maar dat werd steeds minder leuk en hielp niet echt om stoom af te blazen
Heb vroeger ook heel veel Destruction Derby gespeeld, was een heerlijk game en uiteraard ook Burnout
Ben erg benieuwd, zie ook wel goede reviews op metacritic (Behalve de user reviews, maar goed, dat zijn mensen die de game een 0 geven omdat 1 klein dingetje hen niet aanstaat)
Je mag continu op kruisje blijven rammen tijdens het paard rijden om de saaiheid te doorbreken, ook zo'n fijne mechanic.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef Ixnay het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe ze bij RDR2 die missies/gameplay bedacht hebben.
"Om te beginnen moet je 5 minuten lang op je paard van plek A naar plek B lopen. Dat gebeurt in een saai leeg weiland. Als de speler nou vindt dat dit te lang duurt of saai wordt, dan kun je dat paard harder laten lopen. Net wanneer de speler denkt dat deze veel te lange rit enigszins draaglijk wordt, nu dat beest sneller loopt na 30 seconden is het paard moe en loopt hij weer traag."
"Echt leuk, dat móeten we in de game stoppen. Realisme boven gameplay!"
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
@:poezenvanger_van_hamelen
Ziet er sick uit. Letterlijk.
Steam heeft een demo momenteel
Het enige wat me hier in tegen staat zijn de oldskool gfx. Voor de rest:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Veel plezier, game of the generation bijna voor mij denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb net de eerste trein overvallen. Ik wilde hem gisteren uitzetten maar toen kreeg ik nog een cutscene dat we uit de sneeuw reden, daar ben ik dus gestopt.
Speel hem voor het eerst.
Idd, prachtige vista's. Nogmaals het is een western. Als je die langzame sfeer niet digt moet je t nie spelen.quote:
huh? Je kan gewoon auto travel aanzettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Je mag continu op kruisje blijven rammen tijdens het paard rijden om de saaiheid te doorbreken, ook zo'n fijne mechanic.
100% eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd, prachtige vista's. Nogmaals het is een western. Als je die langzame sfeer niet digt moet je t nie spelen.
Ik ga ook geen furry games spelen
Ik zit nog steeds in Ch3quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
100% eens.
Vanaf minuut 1 zat ik erin, ik had ook niet de drang om als een dolle te gaan rondlopen.
Zo dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Chapter 3 is dan ook een prima chapter voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in Ch3
Ben alleen maar bezig met de wildernis in gaan en jagen
Heerlijk rustgevend, lekker wachten tot er weer een 3* kwaliteit beestje z'n kop laat zien om perfect skin te krijgen enzo
Het is dat ik nu niet meer alle dieren kan jagen, omdat die op plekken zitten waar ik nog niet kan komen zonder gelijk achterna gezeten te worden door Marshals, anders had ik m'n camp al volledig geupgraded gehad en bij de skinner alle speciale pakjes al gekochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Chapter 3 is dan ook een prima chapter voor dat soort dingen.
Volgens mij heb ik in mijn 2e playthrough chapter 3 gebruikt voor het verzamelen van de grootste satchel enzo.
Ja had hem al gaten, helaas alleen een steam demo. Geen zin om mijn laptop op mijn tv aan te sluitenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef 2dope het volgende:
Was fijn geweest als er iets tussen 'continu op de x-knop rammen' en 'helemaal niks doen' in had gezeten, zoals bij iedere game tegenwoordig waar je je op een paard kan voort bewegen zeg maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
huh? Je kan gewoon auto travel aanzettenen in cinematic mode van de pracht en praal genieten
Ik lees ook tot nu toe alleen maar zeer positieve reacties over Wreckfest en na het zien van wat gameplay ga ik hem ook zeker halen, maar weet alleen nog niet of ik hem fysiek of digitaal ga halenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is de Destruction Derby game waar ik meer dan 10 jaar op gewacht heb. Als Destruction Derby je ding was dan ga je Wreckfest echt geweldig vinden.
Volgens mij is hij fysiek goedkoper.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik lees ook tot nu toe alleen maar zeer positieve reacties over Wreckfest en na het zien van wat gameplay ga ik hem ook zeker halen, maar weet alleen nog niet of ik hem fysiek of digitaal ga halen
Dit lijkt me nou wel een perfecte game om splitscreen te doen, helaas zit dat er niet inquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Volgens mij is hij fysiek goedkoper.
Kan ik hier iemand blij maken met Tony Hawk 4 voor de PS2? Heb per ongeluk 2 exemplaren gekocht
Zoals wat dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Was fijn geweest als er iets tussen 'continu op de x-knop rammen' en 'helemaal niks doen' in had gezeten, zoals bij iedere game tegenwoordig waar je je op een paard kan voort bewegen zeg maar.
Gewoon, je paard vooruit laten lopen en besturen zonder continu op X te hoeven drukken om het vooruit te laten lopen. Zoals in AC:O, in BOTW bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals wat dan?
En wat wil je dan doen?
Bij Assassins Creed Odyssey kan je namelijk ook niks doen op je paard.
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gewoon, je paard vooruit laten lopen en besturen zonder continu op X te hoeven drukken om het vooruit te laten lopen. Zoals in AC:O, in BOTW bijvoorbeeld.
dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |