Ik dacht 4 of 5 in totaalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze twee delen per jaar willen releasen maar geen idee hoeveel er in totaal komen. Het tweede wordt iig al geteased in één van de eindes van MoM:Ziet er ook wel weer gezellig uit.twitter:slashthrasher twitterde op donderdag 29-08-2019 om 07:45:01Teaser #PS4share https://t.co/8WtC35N6oq reageer retweet
[..]
Tweede deel van de Dark Pictures anthologyquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik dacht 4 of 5 in totaal
Waar is die trailer van?
Samen waarschijnlijk weer veel langerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:53 schreef DKUp het volgende:
Supermassive Games schijnt ook nog te werken aan exclusieve PlayStation-games.
Ik vind Until Dawn geweldig in ieder geval heel tof alleen jammer dat die The Dark Pictures Anthology games korter zijn dan Until Dawn.
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Samen waarschijnlijk weer veel langer![]()
Ben ook benieuwd of ze weer VR gaan proberen.
Herspeelwaarde is wel weer top-notch hoor. In mijn vierde playthrough kwam ik gewoon weer 2-3 uur aan compleet nieuwe content/locaties tegen omdat ik even daarvoor een iets andere keuze had gemaakt.
Hoop vooral dat ze niets in VR gaan proppen (de boys van UD dan). Leuk die on the rails shooter die ze hadden maar geef mij maar een hele chille horrorgame die gewoon op een groot scherm speelt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Samen waarschijnlijk weer veel langer![]()
Ben ook benieuwd of ze weer VR gaan proberen.
Herspeelwaarde is wel weer top-notch hoor. In mijn vierde playthrough kwam ik gewoon weer 2-3 uur aan compleet nieuwe content/locaties tegen omdat ik even daarvoor een iets andere keuze had gemaakt.
Elk deel werd ook compleet anders toch? Of dacht ik dat gelezen te hebben maar is dat niet waar?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medan![]()
Heksen zo te zien?
Ieder deel is in een andere setting en anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Elk deel werd ook compleet anders toch? Of dacht ik dat gelezen te hebben maar is dat niet waar?
Chill.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ieder deel is in een andere setting en anders.
Plat jij deel 3 ff voor mequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef KennyPowers het volgende:
Spyro 2 op de automatische piloot aan het spelen
Ik hoop dat 't weer gebaseerd is op ware gebeurtenissen/urban myths. Geeft toch wat meer edge aan de verhaallijn ofzo voor mij. Eigenlijk verwacht ik een cocktail van allerlei horror-elementen. Of ze moeten wedijveren met Blair Witch, komt morgen alweer uit zie ik net. Al is dat meer Outlast-achtigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Interessante games zijn het wel de setting van die nieuwe titel volgend jaar spreekt mij meer aan dan Man of Medan![]()
Heksen zo te zien?
Die game lijkt mij ook tof inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't weer gebaseerd is op ware gebeurtenissen/urban myths. Geeft toch wat meer edge aan de verhaallijn ofzo voor mij. Eigenlijk verwacht ik een cocktail van allerlei horror-elementen. Of ze moeten wedijveren met Blair Witch, komt morgen alweer uit zie ik net. Al is dat meer Outlast-achtig
Wtf is dit voor fortnite shitquote:
Of nietquote:
Kwam ze ook net tegen. Cringy Amerikaanse "tieners" in de hoofdrol dus?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef DKUp het volgende:
Leuk die thumbnail van de Resident Evil-trailer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee. Fortnite ken ik alleen van wat gameplay doe ik ooit voorbij zag komen. Trekt me totaal niet om te spelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Of niet![]()
Wel beter dan Fortnite tho
4 vs 1 game blijkbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kwam ze ook net tegen. Cringy Amerikaanse "tieners" in de hoofdrol dus?
Ik wil gvd de Baker family terugOf iets van die aard.
Dat zou super kut zijn...slaan doe games sowieso ooit aan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
4 vs 1 game blijkbaar.
RE 8 dan maar lekker exclusief voor die nieuwe consoles en pc![]()
Dead by Daylight op de pc sloeg heel erg aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zou super kut zijn...slaan doe games sowieso ooit aan?
Als jje divinity tof vind ga je wasteland ook diggenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:12 schreef Kickinalfa het volgende:
Wasteland 2 leuk? Of toch voor shadow of war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |