quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:57 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon heeel veel geld!
The rest will follow naturally![]()
Jouw pa weet blijkbaar meer van gamong af dan jijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:45 schreef DKUp het volgende:
De Red Dead Redemption 2 haat omdat het zo traag en langzaam is blijf ik fascinerend vinden.
Mijn vader kwam ook eens kijken toen ik dat speelde en die zei ook dat hij het maar een traag en saai spel vond. Grafisch mooi maar dat was het wel.
Liever een Desert Eagle .50quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/jSQqPJRJKQAbTcDo2YJxV4wIeLM=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)thumb.png]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ach, dit werkt ook uitstekend.quote:
Alsof je de terugslag van de Deagle .50 even makkelijk handeltquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, dit werkt ook uitstekend.
Naar het schijnt dan
Met het formaatje hand-kanon hoef je 'm niet eens te gebruiken met een beetje mazzelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alsof je de terugslag van de Deagle .50 even makkelijk handelt
Pac-manGODquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jouw pa weet blijkbaar meer van gamong af dan jij
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:25 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Met het formaatje hand-kanon hoef je 'm niet eens te gebruiken met een beetje mazzel
Ennuh, wij gamers zijn toch helemaal van de 'Force Feedback' of wat?!![]()
Sowieso een baasquote:
Schieten zonder gehoorbeschermingquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthouden
Oh dat ding hoor je door is oorpluggen heenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:32 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Schieten zonder gehoorbescherming![]()
* Dr_Gonzo heeft ooit mogen schieten met een AK-47.
Dat ding leek net speelgoed, weegt bijna niks en is zo ongelofelijk makkelijk om te bedienen dat ik daarna ineens snapte dat zelfs een kind-soldaat zo'n ding kan gebruiken.
Geen pluggen maar on-ear is beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh dat ding hoor je door is oorpluggen heen
Stiekem is schieten echt chill. Als ik weer eens naar de usa ga can pop maar eens zn range bezoeken. We mag daar zoveel meer
Ik ben stiekem wel een klein beetje jaloers hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit een keer met zn ding mogen schieten bij de schiet vereniging..... Het enige wat mij nog ervan bijstaat is oorpijn en dat ik hem -heel, heeeeeel- goed moest vasthouden
Als ik geld en daarbij trofeeën kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:09 schreef azazel1707 het volgende:
[..]
Ik ben een loser dus?
Lijkt me niet. Dikke WINNER hierzo
Ik speel graag spelletjes en ik ben er goed in. Hoe kan ik dan een loser zijn?
Zijn sporters dan ook losers? "Ik doe graag aan atletiek en ik ben er goed in, want ik heb er veel trofeeën mee gewonnen" <-- ahja, dikke loser inderdaad!
In Amerika kun je geld verdienen met je Platinum trophies, vet oneerlijk..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Als ik geld en daarbij trofeeën kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.
Virtuele trofeeën verzamelen daarentegen wordt door de meeste mensen wel gezien als kansloos hoe je het ook went of keert
Super oneerlijk iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
In Amerika kun je geld verdienen met je Platinum trophies, vet oneerlijk..
Ik kijk geen trailers meer, speel de game wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 15 minuten gameplay om 20:00 uur
Spiderman kreeg ik een avatarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:23 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Super oneerlijk iddmaar heb serieus nooit begrepen waarom ze geen simpele rewards hebben zoals thema's of avatars als je een plat haalt, gemiste kans om meer mensen te motiveren
Voor mij staat het psn level gelijk aan penis lengte (in cm)quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Als ik geld en daarbij trofeeën kon winnen met topsport dan is dat zeker iets om trots om te zijn.
Virtuele trofeeën verzamelen daarentegen wordt door de meeste mensen wel gezien als kansloos hoe je het ook went of keert
Ga t niet meer kijken wil voor de rest lekker verrast wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:27 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 15 minuten gameplay om 20:00 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |