Nee hoor, niks mis mee. Als je de parodie niet herkent, zeg dan niksquote:
Een ander woord voor ouder. Dat had jij er ook wel uitgehaald dacht ik.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Oproepen tot het doden van mensen doden zie ik hier zelden.
Toch raar dat ze het hier nog wel hadden over "wordt verdacht van.." terwijl hij toen al net zo dood was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, werd. Strafvervolging stopt bij overlijden, dus na je dood ben je per definitie geen verdachte meer.
Inderdaad, zeer discutabel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Toch raar dat ze het hier nog wel hadden over "wordt verdacht van.." terwijl hij toen al net zo dood was.
https://www.dvhn.nl/drent(...)erkast-24772130.html
Ik snap best wat je bedoelt, maar het woord bestaat niet en dat heeft natuurlijk een reden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:36 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Een ander woord voor ouder. Dat had jij er ook wel uitgehaald dacht ik.
Vertel het eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik snap best wat je bedoelt, maar het woord bestaat niet en dat heeft natuurlijk een reden.
quote:
Zo zien ouders dat niet. Het is HUN kind. Mensen die dat betwijfelen zullen het bezuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je bent eigenaar van een auto, een huis, een blik tomatensoep of een ding naar keuze. Niet van een kind.
Eh. Ik ben dus ouder en ik vind mijn kinderen inderdaad MIJN kinderen, net zoals ik MIJN ouders m’n ouders vind, maar niet zoals ik mijn auto mijn auto vind. Je kind is iets heel anders dan je “eigendom”.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zo zien ouders dat niet. Het is HUN kind. Mensen die dat betwijfelen zullen het bezuren.
Ze behandelen hun kind natuurlijk niet als een product.
Het is dus wel je eigendom, maar je behandelt je kind niet als een artikel. Precies zoals ik dus al zei.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:57 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Eh. Ik ben dus ouder en ik vind mijn kinderen inderdaad MIJN kinderen, net zoals ik MIJN ouders m’n ouders vind, maar niet zoals ik mijn auto mijn auto vindt. Je kind is iets heel anders dan je “eigendom”.
Eh. Nee. Je kind is niet je eigendom. Het is je vlees en bloed en je verantwoordelijkheid, maar niet je bezit. Zodra je kind dat kan gaat het eigen beslissingen maken en zijn of haar eigen weg. Je kan dan niet “beslissen” over (of voor) je kind zoals je over je eigendom wel kan doen. Ik vind het echt iets heel anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het is dus wel je eigendom, maar je behandelt je kind niet als een artikel. Precies zoals ik dus al zei.
Er is niets mis met die gedachte hoor, het is gewoon een constatering.
Klopt. Dit verhaal riekt van alle kanten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
De feiten, naakt kind in een speeltuin samen met gehandicapte man, vijf volwassen mannen die wat bier hadden gedronken en de gehandicapte man vervolgens hebben laten stikken.
Waren die mannen ook niet van Molukse afkomst las ik ergens?
Een soort eigendomsgevoel heeft een ouder wel. Loslaten is bijvoorbeeld bijzonder zwaar rond de autonome pubertijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:09 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Eh. Nee. Je kind is niet je eigendom. Het is je vlees en bloed en je verantwoordelijkheid, maar niet je bezit. Zodra je kind dat kan gaat het eigen beslissingen maken en zijn of haar eigen weg. Je kan dan niet “beslissen” over (of voor) je kind zoals je over je eigendom wel kan doen. Ik vind het echt iets heel anders.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is just a duck.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:11 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Klopt. Dit verhaal riekt van alle kanten.
Inderdaad. De kans is wel heel klein dat het gebeurt is zoals het gepresenteerd wordt. Moet wel bizar toeval zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is just a duck.
Inderdaad. Als dat tenminste hier het geval was. Dan kan de patholoog het tijdstip van overlijden proberen zo goed mogelijk in te schatten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:00 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dank voor de info. Maar dan wordt dus pas achteraf door een bevoegd arts bepaald dat de persoon al was overleden op het tijdstip van arriveren van de politie?
Hoe betrouwbaar is dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat tenminste hier het geval was. Dan kan de patholoog het tijdstip van overlijden proberen zo goed mogelijk in te schatten.
Verandert dat de zaak?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Waren die mannen ook niet van Molukse afkomst las ik ergens?
Geen idee. Ik denk dat verklaringen van omstanders en politie betrouwbaarder informatie opleveren dan een lijkschouwing achteraf.quote:
Wellicht. Misschien dat ze in die kringen nog wel een paar foefjes weten om iemand snel even dood te maken zonder veel sporen.quote:
Misschien ook wel niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:48 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Wellicht. Misschien dat ze in die kringen nog wel een paar foefjes weten om iemand snel even dood te maken zonder veel sporen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |