'Achter dit knopje zit een piepklein mikrokompjoetertje'quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar nog niet in Nederland
Met piepjonge Marga van Praag
Ik zit met een fiets in mijn hoofd.quote:Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op Facebook. moest er wel even over nadeken maar weet toch wat het is en heb ze nog wel gebruikt ook.
Was dat niet voor het verstellen van je rolschaatsen?quote:Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op Facebook. moest er wel even over nadeken maar weet toch wat het is en heb ze nog wel gebruikt ook.
Sleutel om klok op te winden?quote:Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Heel wat mensen die aan roller derby doen die dit gelijk herkennenquote:Op maandag 23 september 2019 18:12 schreef qajariaq het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt de hoofdprijs gewonnen.quote:Op maandag 23 september 2019 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet voor het verstellen van je rolschaatsen?
Jammer die foto's zijn leuk omdat je erop kan reageren.quote:
Die heb ik gewoon nog in de keukenla liggen. Kun je volgens mij nog steeds kopenquote:Op dinsdag 24 september 2019 15:33 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze bestaan dus nog, ik wil er één
Ja dat zeg ik. Fijn ding maar nergens meer gezienquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon nog in de keukenla liggen. Kun je volgens mij nog steeds kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |