Hopelijk volgen meer users zijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kom op jongens even volblazen deze.
@:flippiee maak hem even sticky..
FOK! knokploegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wacht even, wat gebeurt er als TS zich er niet aan houdt?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
Normaal post ik niet in ONZ, maar dit lijkt me de perfecte gelegenheid!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
Kunnen we hier geen reeks van maken?
En uitbreiden naar heel Fok!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
We kunnen hier beter wel een reeks van maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
Bekentenissen topic dan:
Om maar even met de deur in huis te vallen. Ik ben getrouwd en heb een vriendin.
Ze weten er beiden van, en na een aantal heftige momenten is er een soort status quo. Die steeds minder beladen en steeds rustiger wordt.
Het begon met een meisje waar ik twintig jaar geleden al een ontzettende klik mee had, die ik één keer per jaar tegenkwam op een soort reünie. En waar ik twee jaar geleden na de reünie mee naar huis ging. De klik was en is er nog steeds.
Na een jaar stiekem, trok ik het oneerlijke niet meer. Temeer omdat ik ook stapelgek ben op de vrouw waar ik mee getrouwd ben. Uiteraard begon het met stress en paniek, maar begreep ze uiteindelijk dat het één niet altijd ten koste hoeft te gaan van het ander.
Wat ik hiermee probeer te zeggen, is dat het makkelijk is om oppervlakkig te oordelen. En te zeggen dat een monogame relatie de enige juiste manier is. Mijn visie hierop is anders. Ruimtelijker. Minder beperkt door wat algemeen geaccepteerd is. Mensen die hier anders over denken vraag ik te accepteren dat hun denkwijze geen wetmatigheid is. En dat door mij en mijn geliefden te veroordelen de situatie niet ten goede zal veranderen. Eerder zal het voor mij en meer gelijkgestemden lastiger worden openlijk en eerlijk te zijn.
Vandaar dan ook dit topic. Eerder bedoeld als eyeopener dan als discussiepunt. Al zal ik eenieder die vragen of opmerkingen heeft van harte te woord staan.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We kunnen hier beter wel een reeks van maken.
Mislukte pogingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doet me denken aan dit pareltje van mij trouwens.
ONZ / 10 jaar oud topic
Niet gekliktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Doet me denken aan dit pareltje van mij trouwens.
ONZ / 10 jaar oud topic
Ja wrijf het er maar in.quote:
Niet gelezen.quote:
Stommelingquote:
Wie? VD?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:53 schreef FlippingCoin het volgende:
als het iemand anders was had ik nog 100 reacties geplaatst.
Weer een discussie gewonnen.quote:
Onzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weer een discussie gewonnen.
Ja in het subforum "Onzin" inderdaadquote:
niet specifiek iemandquote:
Murp?quote:
Mij bestquote:
Bedankt!quote:
Dan kunnen we voor eeuwig vaarwel zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:19 schreef Jantje2k het volgende:
kunnen we dit niet bij hem voor het hele forum doen?
Ideaal tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan kunnen we voor eeuwig vaarwel zeggen
Lekka bakki pleuhquote:
Gaat lekker zoquote:
Vastquote:
welquote:
Ja natuurlijkquote:
quote:
Meen jij echt van wel dan?quote:
Ik dacht dat dit een optie was, omdat je vanochtend een klacht had over een vervoerder.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Meen jij echt van wel dan?
Mijn alter ego was robijntjestralendwit.
Toch geen Haags?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
41 en een kwartiertje.
Fantastisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:39 schreef oppanganjastyle het volgende:
Sheffield hoe gaat het maat?
Halve liters klappenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:41 schreef oppanganjastyle het volgende:
[..]
Half dood door die tyfus warmte
Waarom leg jij jezelf deze straf op? Heb je een opdracht van een meester(es) gekregen?🤣😂😅quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
Per reactie zal ik 15 minuten niks meer in ONZ posten
Tijd wordt berekent vanaf 21.15
Had niet in de gaten in de SC te postennu niet meer
Vervolgtopics tellen uiteraard niet mee. Die zullen immers niet door mij gemaakt zijn, grapjassen.
Netjesquote:
Ik hoef iig niet meer op een handdoekje te zittenquote:
Staat in de op dat dat niet geldtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:33 schreef Filosoofert het volgende:
Telt een 2de topic ook?
Graag antwoord in DM want je mag hier niet posten.
Verrek, je hebt gelijk...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Staat in de op dat dat niet geldt
Idd.quote:
Ja je hebt gelijk!quote:
Nee 2de topic geldt wel.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
En misschien @:hemarookworst ook wel
Je eigen kloon mentionenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh wilt ook nog wat kwijt hierover
Geintje manquote:
Hier gaat iets niet goedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Geintje man
<div class="tenor-gif-embed" data-postid="12430488" data-share-method="host" data-width="100%" data-aspect-ratio="1.4188034188034189"><a href="https://tenor.com/view/rapper-sjors-sjors-rapper-boks-yeah-gif-12430488">Rapper Sjors Boks GIF</a> from <a href="https://tenor.com/search/rappersjors-gifs">Rappersjors GIFs</a></div><script type="text/javascript" async data-src="https://tenor.com/embed.js" style="visibility:hidden;"></script>
ow jee
Nope,quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier gaat iets niet goed
Als dat niet tof isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nope,
maar beeld je in, rapper Sjors die je een boks geeft.
Ja zeker, héél vet.quote:
Dit wordt de nieuwe ONZ SCquote:
Nooit meer gewassen hoop ik?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:17 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb die gast wel eens een hand gegeven voordat hij in Man bijt Hont kwam
Tuurlijk welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nooit meer gewassen hoop ik?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wejow! Illuminatie confirmed!
[ afbeelding ]
En voor FOK! int algemeen.quote:
EN DAN KNALLEH WE EEN ARTIKEL OVER AGGRESIEVE ASIELZOEKERS OP DE FP.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Alle posts FOK! breed tellen mee, forum, fotoboek en frontpage etc etc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |