Hopelijk volgen meer users zijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kom op jongens even volblazen deze.
@:flippiee maak hem even sticky..
FOK! knokploegquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wacht even, wat gebeurt er als TS zich er niet aan houdt?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
Normaal post ik niet in ONZ, maar dit lijkt me de perfecte gelegenheid!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
Kunnen we hier geen reeks van maken?
En uitbreiden naar heel Fok!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
We kunnen hier beter wel een reeks van maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef wcborstel het volgende:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Filosoofert het volgende:
Bekentenissen topic dan:
Om maar even met de deur in huis te vallen. Ik ben getrouwd en heb een vriendin.
Ze weten er beiden van, en na een aantal heftige momenten is er een soort status quo. Die steeds minder beladen en steeds rustiger wordt.
Het begon met een meisje waar ik twintig jaar geleden al een ontzettende klik mee had, die ik één keer per jaar tegenkwam op een soort reünie. En waar ik twee jaar geleden na de reünie mee naar huis ging. De klik was en is er nog steeds.
Na een jaar stiekem, trok ik het oneerlijke niet meer. Temeer omdat ik ook stapelgek ben op de vrouw waar ik mee getrouwd ben. Uiteraard begon het met stress en paniek, maar begreep ze uiteindelijk dat het één niet altijd ten koste hoeft te gaan van het ander.
Wat ik hiermee probeer te zeggen, is dat het makkelijk is om oppervlakkig te oordelen. En te zeggen dat een monogame relatie de enige juiste manier is. Mijn visie hierop is anders. Ruimtelijker. Minder beperkt door wat algemeen geaccepteerd is. Mensen die hier anders over denken vraag ik te accepteren dat hun denkwijze geen wetmatigheid is. En dat door mij en mijn geliefden te veroordelen de situatie niet ten goede zal veranderen. Eerder zal het voor mij en meer gelijkgestemden lastiger worden openlijk en eerlijk te zijn.
Vandaar dan ook dit topic. Eerder bedoeld als eyeopener dan als discussiepunt. Al zal ik eenieder die vragen of opmerkingen heeft van harte te woord staan.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We kunnen hier beter wel een reeks van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |