hoezoquote:Op donderdag 25 september 2014 23:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ben je over twee jaar mod?
hoezo niet?quote:
hoezo welquote:
quote:
Wat denk je? Wat kunnen mods wel doen wat jij niet kan doen?quote:
ze gaan hem niet sluiten, ik ga m des nachts kicken zodat ze het niet door hebbenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat denk je? Wat kunnen mods wel doen wat jij niet kan doen?
die mensen in 2024 gaan echt denken: wat is schijtquote:
lukt jullie nooitquote:
hoi octopusjequote:
dankje.quote:
Ik sta tussen de streepquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:yolooo
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Ja, dan kick ik hem in de tussenliggende jaren. Plan?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga dit topic elke twee jaar kicken totdat hij tien jaar oud is. goed idee toch?
hij wordt over een tijdje ook interessantquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef redelephant12345 het volgende:
was dit nou 10 jaar geleden begonnen dan was dit nog interessant geweest
er was eens...quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:53 schreef Metalfrost het volgende:
In plaats van de cijfers opnoemen, kunnen jullie hier niet beter wat neerkalken waar je over 2 jaar trots op bent, zoiets als een verhaaltje of een dagboekartikel. Zodat je ongeveer weet wat je gedachtegang van nu was en hoe het in die 2 jaar is veranderd. Als het dan überhaupt al is veranderd.
een 44rdbei. Die stak op een dag de weg over...quote:
Illuminatiquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef giepen het volgende:
Verslag ebola uitbraak : Nog steeds zijn alleen de negers de klos.
Volgend verslag over 2 jaar
Helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef redelephant12345 het volgende:
was dit nou 10 jaar geleden begonnen dan was dit nog interessant geweest
Deal. Ik spreek voor TSquote:Op vrijdag 26 september 2014 03:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, dan kick ik hem in de tussenliggende jaren. Plan?
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op vrijdag 26 september 2014 02:53 schreef Metalfrost het volgende:
Als het dan überhaupt al is veranderd.
Dat duurt zo langquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
Jullie moeten gewoon 9,5 jaar wachten, en dan pas het topic volspammen.
enquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
iedereen ff bek dicht. we zijn al bijna op de helft
zelfquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
beginquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
jequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
weer!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:
Heeft Marianne Thieme al geklaagd over deze ernstige dierenmishandeling?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Na deze malse boutjes ging de wolf een dutje doen, maar hij snurkte zo hard dat een jager, die buiten voorbijliep, het hoorde. Hij ging grootmoeders huisje binnen en zag de wolf liggen. Hij vermoedde meteen wat er was gebeurd, want de buik van de wolf was enorm dik! De jager sneed de buik van de wolf open en bevrijdde zo Roodkapje en grootmoeder. Samen stopten zij een stel grote stenen in de buik van de wolf, zodat hij niet zou merken dat ze eruit waren. Toen de wolf wakker werd, voelde hij zich niet echt lekker. Hij had een ontzettende dorst en ging naar buiten om water uit de put te drinken. De stenen in zijn buik rolden naar voren en hij viel met een plons voorover in de diepe put! Sindsdien heeft nooit iemand nog last gehad van de wolf.
Thiemequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heeft Marianne Thieme al geklaagd over deze ernstige dierenmishandeling?
Leuk einde, lekker open enzo. Ik kan mijn fantasie er op loslatenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:40 schreef Metalfrost het volgende:
Toen Willem naar buiten keek, waren de druppels niet transparant, maar bruin!
Het was neger regen!
Willem wilde zijn fiets uit het hok halen, want ooit zou het stoppen met regenen. Dus ging hij naar buiten en haalde zijn fiets op, echter voelde hij met elke drup de woorden op zijn zomerjas:
negeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregen
Willem kwam bij het hok aan, deed de deur open en haalde zijn fiets uit het hok. Deed de deur weer op slot en liep met zijn fiets terug. Willem merkte op dat alle druppen nu omgekeerd op zijn zomerjas belandde!
Het was regen neger!
regenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregeneger
Verbouwereerd stapte Willem met zijn fiets door de bruine plensbui en ging wederom naar zijn huisje toe, in afwachting of het ooit zou stoppen met regenen, zodat hij naar zijn vrienden kon gaan; het doel waarom hij zijn fiets uit het hok haalde.
En toen zette Willem zijn bril met bruine glazen af en moest lachen. Einde.
tl;drquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er was eens een klein meisje dat altijd een rood kapje op haar hoofd droeg. Zij had dat van haar oma gekregen. Vandaar dat haar naam ook 'Roodkapje' was. Op een dag vroeg moeder aan Roodkapje of zij haar zieke grootmoeder die in een huisje diep in het bos woonde, een mandje vol met lekkere dingen wilde brengen. Roodkapje hield erg veel van haar grootmoeder en dus wilde ze het natuurlijk meteen gaan doen. Maar, zo zei moeder bezorgd, Roodkapje moest op weg naar grootmoeder wel netjes op het pad blijven, want stel je voor dat ze zou vallen!
Roodkapje plukt bloemen in het bos
Onderweg besloot Roodkapje om bloemen te plukken voor haar lieve grootmoeder en terwijl ze deze aan het plukken was in het grote bos, kwam Roodkapje de Boze Wolf tegen. De wolf vertelde Roodkapje dat er een eind verderop in het bos nog veel meer mooie bloemen waren en dat ze daar maar eens moest gaan kijken. Roodkapje deed wat de wolf zei en ging verder het bos in. De wolf spoedde zich naar het huisje van grootmoeder en deed daar net alsof hij Roodkapje was die bij de oma op bezoek kwam. De wolf peuzelde de arme oma met huid en haar op, trok haar kleren aan en ging in haar bed liggen.
Toen Roodkapje bij haar grootmoeder aankwam, lag de wolf al in bed in oma's kleding. "Kom maar binnen, liefje", riep de wolf met een krakerige stem waarvan hij maar hoopte dat het een beetje klonk als de stem van de oude grootmoeder. "Trek maar aan het touwtje, dan gaat de deur vanzelf open," Het meisje had niet in de gaten dat het de Boze Wolf was die in grootmoeders bed lag. "Maar grootmoeder," zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "Grootmoeder, wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m'n kind," antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren!" Dan kan ik je beter horen! " zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ogen!" "Dan kan ik je beter zien, lieve kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote mond gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" grauwde de Boze Wolf, "Daarmee kan ik jou beter opeten!" Toen Roodkapje erachter kwam, dat het haar grootmoeder helemaal niet was, maar de Boze Wolf, was ze te laat! In enkele seconden at de wolf ook haar op.
Na deze malse boutjes ging de wolf een dutje doen, maar hij snurkte zo hard dat een jager, die buiten voorbijliep, het hoorde. Hij ging grootmoeders huisje binnen en zag de wolf liggen. Hij vermoedde meteen wat er was gebeurd, want de buik van de wolf was enorm dik! De jager sneed de buik van de wolf open en bevrijdde zo Roodkapje en grootmoeder. Samen stopten zij een stel grote stenen in de buik van de wolf, zodat hij niet zou merken dat ze eruit waren. Toen de wolf wakker werd, voelde hij zich niet echt lekker. Hij had een ontzettende dorst en ging naar buiten om water uit de put te drinken. De stenen in zijn buik rolden naar voren en hij viel met een plons voorover in de diepe put! Sindsdien heeft nooit iemand nog last gehad van de wolf.
Ja, ze eist dat ik het verhaal weghaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heeft Marianne Thieme al geklaagd over deze ernstige dierenmishandeling?
Topquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, ze eist dat ik het verhaal weghaal.
Maar dat doe ik lekker niet,.
Als ik jou was, zou ik het in boekvorm uitbrengen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja, ze eist dat ik het verhaal weghaal.
Maar dat doe ik lekker niet,.
Zou jij het dan willen lezen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik het in boekvorm uitbrengen.
wel meer dan 1 keer hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:28 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
hier moet ik gepost hebben
als iedereen 10 posts doet, is het zo volquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
heb nog zat te doen vandaag
komt voor de bakker baasquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
als iedereen 10 posts doet, is het zo vol
Nee, jij krijgt strafwerkquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:32 schreef 44rdbei het volgende:
ik zit al op 10, mag ik dan stoppen?
301 om precies te zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:33 schreef DieselTank het volgende:
Topics zijn trouwens wel groot... er gaan aardig wat comments in.
kom op... ik ga zo nog ff buiten chillen kunnen nog 43800 dagen postenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
als iedereen 10 posts doet, is het zo vol
Alles kan. Koffiekan, theekanquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
10 jaar???... zo lang???
dan kunnen we al wel dood wezen
ik had tijdje geleden al meegeteld in die nummer dingquote:
Buiten? Zolderkamer is altijd beterquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:33 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
kom op... ik ga zo nog ff buiten chillen kunnen nog 43800 dagen posten
nee man... lekker mountainbiken... of buiten pils drinkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Buiten? Zolderkamer is altijd beter
teltopicsquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
ik had tijdje geleden al meegeteld in die nummer ding
Pils in je bidonquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:35 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
nee man... lekker mountainbiken... of buiten pils drinken
Ging je slingeren?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
3 keer gedaan.... word het smerig van
Goeie tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:36 schreef SideEffect het volgende:
Je had niet moeten beginnen over dat niemand meer mag posten. Dit is FOK!, nee is ja en ja is nee. Je had moeten zeggen: "Jongens post zoveel mogelijk zodat dit topic bovenaan komt te staan." Dan had niemand op dit topic gereageerd.
1 letter goed typen is al te veelquote:
nee jij trekt volle zalenquote:
Wow! Echt? Bedankt helder licht!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:36 schreef SideEffect het volgende:
Je had niet moeten beginnen over dat niemand meer mag posten. Dit is FOK!, nee is ja en ja is nee. Je had moeten zeggen: "Jongens post zoveel mogelijk zodat dit topic bovenaan komt te staan." Dan had niemand op dit topic gereageerd.
hehequote:Op zondag 28 september 2014 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow! Echt? Bedankt helder licht!
snap je m? vol..quote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zeer sterk argument wel
En wat voor kwaliteitsvolle topics opent mademoiselle dan?quote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Als je het van zulke topics moet hebben...
u jellyquote:Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Als je het van zulke topics moet hebben...
quote:
weet je trouwens welk filmpje "nee jij trekt volle zalen" vandaan komtquote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou nou, Hans Teeuwen is er niets bij
duurt nog wel ff met dit tempoquote:
Weet jij in welk jaar Bart Schippers debuteerde in het eerste van FC Schevenaar?quote:Op zondag 28 september 2014 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weet je trouwens welk filmpje "nee jij trekt volle zalen" vandaan komt
Nee hoorquote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
duurt nog wel ff met dit tempo
Goed hequote:Op zondag 28 september 2014 22:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zozo, wat een stembanden
Zielsgelukkig hoop ik?quote:Op zondag 28 september 2014 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik die lapo pak kun je mij tussen 6 plankjes leggen
Heb je het zelf naar gemaaktquote:Op zondag 28 september 2014 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
jongens kappen nou, voor je het weet is hij voordat het 2024 vol
quote:Op zondag 28 september 2014 22:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, het is dat je username me niet aanstaat anders zou ik zeker fan worden.
krijg je permquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo, sorry
Balenquote:Op zondag 28 september 2014 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
jongens kappen nou, voor je het weet is hij voordat het 2024 is vol
Haha grapjasquote:Op zondag 28 september 2014 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 letter goed typen is al te veel
*lolbroekquote:
Zou wel willen. Maar dan heb ik straks de lapo. Dat laat ik aan jou over.quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je nog iets willen zingen voor mij?
De liefde komt weer eens van één kant.. Jammerquote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Zou wel willen. Maar dan heb ik straks de lapo. Dat laat ik aan jou over.
als er iemand de lapo pakt ben ik het. dan open ik meteen een nieuw deel.quote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met elke post komt die lapo dichterbij, zal ik snel genoeg zijn? Wat kan mijn tegenstand? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken
Ik open sowieso geen nieuw deel, ik doe niet aan topics openenquote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als er iemand de lapo pakt ben ik het. dan open ik meteen een nieuw deel.
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga dit topic elke twee jaar kicken totdat hij tien jaar oud is. goed idee toch?
Niet echtquote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet onaardig maar het is het net nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
het kan nog. nu stop ik met posten, dan lukt het vastquote:
Kan de spanning niet meer aan. Ff sigaretje doen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zit ook al te zinspelen op een geniale oneliner als lapo.. Dat maakt het nog specialer
Denk je wel om je stembanden meid...quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Kan de spanning niet meer aan. Ff sigaretje doen.
Zinspeel je ergens op?quote:Op zondag 28 september 2014 22:30 schreef Hamster. het volgende:
Wanneer is die nou eens vol...
Inkoppertje
Ik help wel.quote:Op zondag 28 september 2014 22:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik moet die lapo echt alleen gaan pakken
Tuurlijk, broeders onder elkaarquote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt gast, stel ik op prijs.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk, broeders onder elkaar
Facebook.. Je doet er ook echt alles aan om mij jou kut te laten vinden hè.quote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef Hamster. het volgende:
Even Facebook checken. Owee als die straks nog niet vol is.
Amsterdam!quote:Op zondag 28 september 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Facebook.. Je doet er ook echt alles aan om mij jou kut te laten vinden hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |