quote:Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo, sorry
Balenquote:Op zondag 28 september 2014 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
jongens kappen nou, voor je het weet is hij voordat het 2024 is vol
Haha grapjasquote:Op zondag 28 september 2014 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 letter goed typen is al te veel
*lolbroekquote:
Zou wel willen. Maar dan heb ik straks de lapo. Dat laat ik aan jou over.quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je nog iets willen zingen voor mij?
De liefde komt weer eens van één kant.. Jammerquote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Zou wel willen. Maar dan heb ik straks de lapo. Dat laat ik aan jou over.
als er iemand de lapo pakt ben ik het. dan open ik meteen een nieuw deel.quote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met elke post komt die lapo dichterbij, zal ik snel genoeg zijn? Wat kan mijn tegenstand? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken
Ik open sowieso geen nieuw deel, ik doe niet aan topics openenquote:Op zondag 28 september 2014 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als er iemand de lapo pakt ben ik het. dan open ik meteen een nieuw deel.
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga dit topic elke twee jaar kicken totdat hij tien jaar oud is. goed idee toch?
Niet echtquote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga dit topic elke twee jaar kicken totdat hij tien jaar oud is. goed idee toch?
Niet onaardig maar het is het net nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
het kan nog. nu stop ik met posten, dan lukt het vastquote:
Kan de spanning niet meer aan. Ff sigaretje doen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zit ook al te zinspelen op een geniale oneliner als lapo.. Dat maakt het nog specialer
Denk je wel om je stembanden meid...quote:Op zondag 28 september 2014 22:27 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Kan de spanning niet meer aan. Ff sigaretje doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |