abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144914593
In plaats van de cijfers opnoemen, kunnen jullie hier niet beter wat neerkalken waar je over 2 jaar trots op bent, zoiets als een verhaaltje of een dagboekartikel. Zodat je ongeveer weet wat je gedachtegang van nu was en hoe het in die 2 jaar is veranderd. Als het dan überhaupt al is veranderd.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 26 september 2014 @ 03:58:10 #102
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_144914774
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga dit topic elke twee jaar kicken totdat hij tien jaar oud is. goed idee toch?
Ja, dan kick ik hem in de tussenliggende jaren. Plan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_144916075
was dit nou 10 jaar geleden begonnen dan was dit nog interessant geweest
pi_144916081
Is 'ie al vol?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 09:08:14 #105
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144916293
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef redelephant12345 het volgende:
hij wordt over een tijdje ook interessant
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_144919942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 02:53 schreef Metalfrost het volgende:
In plaats van de cijfers opnoemen, kunnen jullie hier niet beter wat neerkalken waar je over 2 jaar trots op bent, zoiets als een verhaaltje of een dagboekartikel. Zodat je ongeveer weet wat je gedachtegang van nu was en hoe het in die 2 jaar is veranderd. Als het dan überhaupt al is veranderd.
er was eens...
pi_144920312
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

er was eens...
een 44rdbei. Die stak op een dag de weg over...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_144920599
toen kwam er een auto aan..
pi_144921421
slecht idee
pi_144922107
Verslag ebola uitbraak : Nog steeds zijn alleen de negers de klos.

Volgend verslag over 2 jaar
Stom paard
pi_144922154
Hai
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_144922295
10 jaar
pi_144922300
dat is een lange tijd
pi_144922306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:03 schreef giepen het volgende:
Verslag ebola uitbraak : Nog steeds zijn alleen de negers de klos.

Volgend verslag over 2 jaar
Illuminati
pi_144922311
quote:
Hoi
pi_144922319
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef KoningPils het volgende:
slecht idee
QFT
pi_144922324
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef redelephant12345 het volgende:
Helemaal gelijk.
pi_144922327
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Is 'ie al vol?
nog niet :7
pi_144922339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 03:58 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ja, dan kick ik hem in de tussenliggende jaren. Plan?
Deal. Ik spreek voor TS
pi_144922352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 02:53 schreef Metalfrost het volgende:
Als het dan überhaupt al is veranderd.
Dat betwijfel ik ten zeerste
pi_144922407
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
Jullie moeten gewoon 9,5 jaar wachten, en dan pas het topic volspammen.
Dat duurt zo lang ;(
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:18:35 #122
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_144922472
Mag niet
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
  Moderator vrijdag 26 september 2014 @ 13:19:31 #123
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144922499
iedereen ff bek dicht. we zijn al bijna op de helft :|W
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_144922508
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
en
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_144922514
quote:
zelf
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]
pi_144922524
quote:
begin
[/quote]
pi_144922532
quote:
je
[/quote]
pi_144922541
quote:
weer!
[/quote]
pi_144923354
Hallo ,
ik ben iemand die zich pas in 2024 fok lid maakt , maar ik kom nu vast eventjes kijken naar dit topic hoe het hier opschiet.
... ziet er al goed uit zeg . *O*
Boeiende gesprekken en zo.
Ik ga maar weer
Tot later
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:12 #130
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923372
hier
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:23 #131
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923374
moet
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:35 #132
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923382
ik
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:47 #133
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923390
iets
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:53:59 #134
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923394
gepost
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:54:14 #135
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923403
hebben
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:54:25 #136
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_144923410
:D
pi_144923444
Er was eens een klein meisje dat altijd een rood kapje op haar hoofd droeg. Zij had dat van haar oma gekregen. Vandaar dat haar naam ook 'Roodkapje' was. Op een dag vroeg moeder aan Roodkapje of zij haar zieke grootmoeder die in een huisje diep in het bos woonde, een mandje vol met lekkere dingen wilde brengen. Roodkapje hield erg veel van haar grootmoeder en dus wilde ze het natuurlijk meteen gaan doen. Maar, zo zei moeder bezorgd, Roodkapje moest op weg naar grootmoeder wel netjes op het pad blijven, want stel je voor dat ze zou vallen!

Roodkapje plukt bloemen in het bos
Onderweg besloot Roodkapje om bloemen te plukken voor haar lieve grootmoeder en terwijl ze deze aan het plukken was in het grote bos, kwam Roodkapje de Boze Wolf tegen. De wolf vertelde Roodkapje dat er een eind verderop in het bos nog veel meer mooie bloemen waren en dat ze daar maar eens moest gaan kijken. Roodkapje deed wat de wolf zei en ging verder het bos in. De wolf spoedde zich naar het huisje van grootmoeder en deed daar net alsof hij Roodkapje was die bij de oma op bezoek kwam. De wolf peuzelde de arme oma met huid en haar op, trok haar kleren aan en ging in haar bed liggen.

Toen Roodkapje bij haar grootmoeder aankwam, lag de wolf al in bed in oma's kleding. "Kom maar binnen, liefje", riep de wolf met een krakerige stem waarvan hij maar hoopte dat het een beetje klonk als de stem van de oude grootmoeder. "Trek maar aan het touwtje, dan gaat de deur vanzelf open," Het meisje had niet in de gaten dat het de Boze Wolf was die in grootmoeders bed lag. "Maar grootmoeder," zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "Grootmoeder, wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m'n kind," antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren!" Dan kan ik je beter horen! " zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ogen!" "Dan kan ik je beter zien, lieve kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote mond gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" grauwde de Boze Wolf, "Daarmee kan ik jou beter opeten!" Toen Roodkapje erachter kwam, dat het haar grootmoeder helemaal niet was, maar de Boze Wolf, was ze te laat! In enkele seconden at de wolf ook haar op.

Na deze malse boutjes ging de wolf een dutje doen, maar hij snurkte zo hard dat een jager, die buiten voorbijliep, het hoorde. Hij ging grootmoeders huisje binnen en zag de wolf liggen. Hij vermoedde meteen wat er was gebeurd, want de buik van de wolf was enorm dik! De jager sneed de buik van de wolf open en bevrijdde zo Roodkapje en grootmoeder. Samen stopten zij een stel grote stenen in de buik van de wolf, zodat hij niet zou merken dat ze eruit waren. Toen de wolf wakker werd, voelde hij zich niet echt lekker. Hij had een ontzettende dorst en ging naar buiten om water uit de put te drinken. De stenen in zijn buik rolden naar voren en hij viel met een plons voorover in de diepe put! Sindsdien heeft nooit iemand nog last gehad van de wolf.
pi_144924448
Toen Willem naar buiten keek, waren de druppels niet transparant, maar bruin!
Het was neger regen!
Willem wilde zijn fiets uit het hok halen, want ooit zou het stoppen met regenen. Dus ging hij naar buiten en haalde zijn fiets op, echter voelde hij met elke drup de woorden op zijn zomerjas:

negeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregen

Willem kwam bij het hok aan, deed de deur open en haalde zijn fiets uit het hok. Deed de deur weer op slot en liep met zijn fiets terug. Willem merkte op dat alle druppen nu omgekeerd op zijn zomerjas belandde!
Het was regen neger!

regenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregeneger

Verbouwereerd stapte Willem met zijn fiets door de bruine plensbui en ging wederom naar zijn huisje toe, in afwachting of het ooit zou stoppen met regenen, zodat hij naar zijn vrienden kon gaan; het doel waarom hij zijn fiets uit het hok haalde.

En toen zette Willem zijn bril met bruine glazen af en moest lachen. Einde.
Google is your friend, abuse your friends
pi_144928268
Waarom niet? :?

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef Geralt het volgende:

Boven deze lijn niet meer posten graag
pi_144928333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Na deze malse boutjes ging de wolf een dutje doen, maar hij snurkte zo hard dat een jager, die buiten voorbijliep, het hoorde. Hij ging grootmoeders huisje binnen en zag de wolf liggen. Hij vermoedde meteen wat er was gebeurd, want de buik van de wolf was enorm dik! De jager sneed de buik van de wolf open en bevrijdde zo Roodkapje en grootmoeder. Samen stopten zij een stel grote stenen in de buik van de wolf, zodat hij niet zou merken dat ze eruit waren. Toen de wolf wakker werd, voelde hij zich niet echt lekker. Hij had een ontzettende dorst en ging naar buiten om water uit de put te drinken. De stenen in zijn buik rolden naar voren en hij viel met een plons voorover in de diepe put! Sindsdien heeft nooit iemand nog last gehad van de wolf.
Heeft Marianne Thieme al geklaagd over deze ernstige dierenmishandeling? :(
pi_144928717
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef Homijn het volgende:
Waarom niet? :?

[..]

:')
pi_144928728
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef Homijn het volgende:

[..]

Thieme :9~
pi_144928742
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:40 schreef Metalfrost het volgende:
Toen Willem naar buiten keek, waren de druppels niet transparant, maar bruin!
Het was neger regen!
Willem wilde zijn fiets uit het hok halen, want ooit zou het stoppen met regenen. Dus ging hij naar buiten en haalde zijn fiets op, echter voelde hij met elke drup de woorden op zijn zomerjas:

negeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregen

Willem kwam bij het hok aan, deed de deur open en haalde zijn fiets uit het hok. Deed de deur weer op slot en liep met zijn fiets terug. Willem merkte op dat alle druppen nu omgekeerd op zijn zomerjas belandde!
Het was regen neger!

regenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregenegeregeneger

Verbouwereerd stapte Willem met zijn fiets door de bruine plensbui en ging wederom naar zijn huisje toe, in afwachting of het ooit zou stoppen met regenen, zodat hij naar zijn vrienden kon gaan; het doel waarom hij zijn fiets uit het hok haalde.

En toen zette Willem zijn bril met bruine glazen af en moest lachen. Einde.
Leuk einde, lekker open enzo. Ik kan mijn fantasie er op loslaten
pi_144928747
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er was eens een klein meisje dat altijd een rood kapje op haar hoofd droeg. Zij had dat van haar oma gekregen. Vandaar dat haar naam ook 'Roodkapje' was. Op een dag vroeg moeder aan Roodkapje of zij haar zieke grootmoeder die in een huisje diep in het bos woonde, een mandje vol met lekkere dingen wilde brengen. Roodkapje hield erg veel van haar grootmoeder en dus wilde ze het natuurlijk meteen gaan doen. Maar, zo zei moeder bezorgd, Roodkapje moest op weg naar grootmoeder wel netjes op het pad blijven, want stel je voor dat ze zou vallen!

Roodkapje plukt bloemen in het bos
Onderweg besloot Roodkapje om bloemen te plukken voor haar lieve grootmoeder en terwijl ze deze aan het plukken was in het grote bos, kwam Roodkapje de Boze Wolf tegen. De wolf vertelde Roodkapje dat er een eind verderop in het bos nog veel meer mooie bloemen waren en dat ze daar maar eens moest gaan kijken. Roodkapje deed wat de wolf zei en ging verder het bos in. De wolf spoedde zich naar het huisje van grootmoeder en deed daar net alsof hij Roodkapje was die bij de oma op bezoek kwam. De wolf peuzelde de arme oma met huid en haar op, trok haar kleren aan en ging in haar bed liggen.

Toen Roodkapje bij haar grootmoeder aankwam, lag de wolf al in bed in oma's kleding. "Kom maar binnen, liefje", riep de wolf met een krakerige stem waarvan hij maar hoopte dat het een beetje klonk als de stem van de oude grootmoeder. "Trek maar aan het touwtje, dan gaat de deur vanzelf open," Het meisje had niet in de gaten dat het de Boze Wolf was die in grootmoeders bed lag. "Maar grootmoeder," zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "Grootmoeder, wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m'n kind," antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren!" Dan kan ik je beter horen! " zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ogen!" "Dan kan ik je beter zien, lieve kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote mond gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" grauwde de Boze Wolf, "Daarmee kan ik jou beter opeten!" Toen Roodkapje erachter kwam, dat het haar grootmoeder helemaal niet was, maar de Boze Wolf, was ze te laat! In enkele seconden at de wolf ook haar op.

tl;dr
pi_144928755
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:54 schreef Softfeel het volgende:
:D
O+
pi_144928829
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:48 schreef Homijn het volgende:

[..]

Ja, ze eist dat ik het verhaal weghaal.